Ons restaurant bevindt zich in hartje Enschede, op loopafstand van het Muziek Kwartier, Wilmink Theater, trein- en busstation en Oude Markt. Op 100 meter afstand van ons restaurant bevind zich het Vestzak Theater.

Parkeren kunt u bij Q-Park bij de Zuidmolen of bij parkeergarage Van Heekplein.

• OV

Ons restaurant bevindt zich in hartje Enschede, op loopafstand van het trein- en busstation.

Bezorgrestaurants in de buurt van Carlina's

Online eten bestellen

di 16:30 - 22:30

1324197128 89
1383020643 85
1651928138 85

1. Erg goed en gezellig restaurant met een fantastische bediening en super lekker eten.

2. Meer tapas idee, te duur voor wat je krijgt. Wij waren na de maaltijd niet vol. Dus voor ons, niet eens grote eters, echt te weinig.

3. Ellen Brok

Heerlijk gegeten en super gezellig.
    Met passie gemaakte gerechten en zeer mooi en creatief opgediend. Een echte smaak sensatie.
    Vriendelijk personeel die de gerechte met passie uitleggen van de zuid Amerikaanse keuken.
    Echt de moeite waard en wij komende zeker weer.
    Top👌Bedankt voor de gezellige en smaakvolle avond!!

4. Ton en Marijke

Eten was super, wij houden van veel kleine gerechten, smaak was prima. Wijn was erg lekker. De bediening was vriendelijk en gaf goede uitleg over de gerechten. Het was onze trouwdag (44 jaar) hierbij werd door de bediening ook aandacht aan besteed. Fijne ervaring en raden Carlina’s aan voor een fijn etentje. Bedankt Carlina’s.

5. Wij hebben de verjaardag van mijn zus gevierd met een etentje bij Carlina's. Bij aankomst lag er op tafel een rode roos op tafel voor de jarige vergezeld van een handgeschreven felicitatie. Personeel is jong maar bekwaam en zeer vriendelijk. De eigenaresse zit vol passie over het werkelijk verrassende en heerlijke eten, dat proef je en dat zie je. Alles straalt uit dat het team van Carlina's erop uit is om het hun gasten naar de zin te maken. Bij het dessert kwam het voltallige team - behalve uiteraard de keihard werkende keukenbrigade - lang ze leven zingen, begeleid door Zuidamerikaanse klanken, sambaballen en een ijsje vol vuurwerk. De liefde, toewijding en passie die dit team stopt in het heerlijk laten eten van de gasten is hartverwarmend. Eten bij Carlina's is een ervaring die uitstijgg boven het zoveelste grillrestaurant. De Zuid- en latijnsamerikaanse keuken is zoveel meer dan de taco's en de mixed grill die iedereen kent van de Argentijn en de Mexicaan. Je proeft de zon, de zee en de gastvrijheid. Kom hier eten voor een heerlijke avond uit, laat je verrassen en proef vooral na afloop de op authentieke wijze bereide koffie uit Colombia. Heerlijk. Wij hadden een onvergetelijke topavond.

6. Steffi mulder

Met 6 volwassenen hebben we een 3-gangen thema-menu bestelt.
    De porties waren erg klein bij alle 3 gangen.
    Er werd wel rekening gehouden met een allergie.
    Van tevoren werd NIET vertelt door de serveerster dat we nog hadden kunnen bijbestellen.
    Met drankjes erbij waren we per persoon 50,-€ kwijt.
    Veel te duur voor de hoeveelheid eten. Dat verwacht je niet in een soort tapasrestaurant.

7. Adrie Hengelman

8. 23.03. Naar carlinas om eens te proberen.
    Ontvangst hartelijk.
    Start met drinken ok.
    Eerste gerechte ok.
    Tweede gerecht na meer als een half uur. Leuk opgediend. Vis: zat echt haast niets in als een klein beetje saus. Was tevens koud. Rijst half warm.
    Pannetje beef: koud. Rest ok. En goed van smaak.
    DUS NIET IETS WAAR JE VOOR UIT ETEN GAAT. BEN IN ZUID AMERIKA BETER GEWEND.
    Concept OP ZICHZELF WEL LEUK.

9. Rik Veldhuis

Heerlijk gegeten, top avond gehad. De live muziek maakte het compleet.

10. Gisteren heel erg lekker gegeten bij jullie, wij hadden het Valentijns menu (4 gangen), het was echt keurig verzorgt (helemaal in Valentijns sfeer). En leuke tekst en uitleg bij het eten en spontane bediening.

Hartelijk dank voor deze fijne avond en wij komen zeker nog eens terug :-)

m.v.g. Frans Roelink en Kati Drost.

11. Meer dan heerlijk gegeten met z'n zessen: lekker buiten op het terras!
    De culinaire reis is een prachtig concept wat het uit-eten tot een belevenis maakt: voor iedereen aan tafel zitten er overheerlijke verrassingen in.
    Wat het helemaal afmaakt zijn de erbij geserveerde dranken: van eigengemaakte cocktails tot de selectie wijnen!
    Ondanks dat we er al vaker zijn wezen eten, is het elke keer weer een verrassing welke verfijnde smaken Carlina's op tafel weet te toveren. Bekijk ook de foto: dit ziet er toch fantastisch uit?
    Een ervaring die een enorm compliment meer dan waard is!

12. Zahra Abdoelhak

Service en eten was in 1 woord geweldig. Heerlijk sfeertje in het restaurant waar ze Latijns Amerika goed weerspiegelen. Kan alleen maar zeggen dat ik hier vaker kom eten en op mijn lijstje staat van mijn aanbevolen restaurants in Enschede.

13. De smaak was lekker van het 4 gangen reis menu.
    De hoeveelheid zeer matig.
    De prijs behoorlijk.
    Niet wat we hadden verwacht.

14. Ab 80 punten

Zeer goed! Ook glutenvrij eten, veel keus en erg lekker. We hebben de proeverij.
    Gehad, super! Het eten is niet ' vernederlandst' maar authentiek zuid amerikaans. Goede bediening en sfeer. Wij komen zeer zeker terug.

15. Enrique Pastoor

Era fantástico ayer. Muchas gracias!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het was fantastisch gisteren. Heel erg bedankt!

16. Marijn van Ledden

Zeer goed restaurant en ontzettend gezellig! Ik zou het iedereen aanbevelen!

17. Jongbloed Fiscaal Juristen

Met groep van 10 personen avondje gegeten in dit gezellige restaurant. Hapjes menu deluxe een echte aanrader. Een heerlijke variatie uit de Zuid-Amerikaanse keuken.
    Bediening door vriendelijk personeel.
    Wij komen zeker nog terug

18. Super goed restaurant. Zalig gegeten gisteravond met z'n vieren. Zowel de vegetarische als vleesgerechten zijn zeer smakelijk.
    Professionele, zeer aardige bediening!!
    We komen zeker terug!!

19. Personeel is vriendelijk, maar erg traag. Was niet druk in het restaurant maar we moesten steeds lang wachten op onze drankjes. Ons werd het hapjesmenu aangeraden, we kozen voor die van 3-gangen á 24,95. De porties waren teleurstellend klein. Het eten was wel lekker, maar zeker niet de moeite waard om nog eens dit restaurant te bezoeken.

20. Ondanks op tijd reserveren hebben we een uur op het voorgerecht moeten wachten. Het hoofdgerecht niet meer afgewacht. We hebben ruim 1,5 uur zitten wachten. Bediening is traag en slecht. Geen oog voor de klant. Restaurant zat voornamelijk vol met wachtende klanten. Dit was eens maar nooit meer.
    Op het moment dat we de 2 drankjes wilden afrekenen (de rest was niet meer gekomen), was op miraculeuze wijze een deel van het hoifdgerecht klaar. Daar hebben we niet meer op gewacht.

1,6
  21. Kim en Jordy

We waren echt even op vakantie. Heerlijk gegeten en de sfeer is geweldig. Er wordt met veel liefde gekookt en gepraat over het eten door de eigenaresse. Zeker een aanrader!

22. Prima gegeten, leuke sfeer, en vriendelijk personeel. Open keuken. Wel curieus dat salades geen onderdeel van het garnituur zijn.
    Prijs prima, zelfs wat te goedkoop, denk ik.

Een klein puntje ter verbetering: wijs een enkele serveerster aan die de de drankjes regelt. Bij ons kwamen wel 3 verschillende serveersters vragen of we nog wat te drinken wilden, terwijl de vorige net een bestelling had opgenomen. Dan krijg je onhandige spraakverwarringen.

23. Gezellig en lekker gegeten, voor herhaling vatbaar

24. Martin Wolters

Ik ben in het verleden al vaker op de oude locatie geweest en nu bij de de nieuwe echt een top resturant echt een aanrader

25. EGaemers

Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en een vriendelijke bediening.
    Bij vragen nemen ze rustig de tijd om ze te beantwoorden.
    Een aanrader.

26. Charlotte

Zeer lekker vlees, onder de indruk van de spareribs en leuke bediening. Niet goedkoop, maar goed vlees hoeft niet goedkoop te zijn. Een aanrader in Enschede

27. Door onverwachts uit eten te gaan, zijn we beland bij Carlina's. Een restaurant waarbij je naar binnen kijkt en ziet dat er een gezellige sfeer hangt. Na binnenkomst ontzettend leuk ontvangen en goed uitleg gehad over het menu en het restaurant. We kozen voor het hapjes menu Carlina's, een menu wat bestaat uit gerechten vanuit heel Zuid-Amerika. Na het eten kwam de eigenaresse aan tafel met haar verhaal. Een prachtig en bijzonder verhaal waardoor het eten nog meer waarde krijgt. Zo veel respect voor deze vrouw!! Het personeel is stuk voor stuk ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Zo veel liefde!

28. Het was er gezellig en het personeel vriendelijk. Het eten was redelijk, de rode wijn middelmatig maar de koffie was heerlijk. We moesten wel bijna 2 uur wachten op het hoofdgerecht en dat was minder!

29. Eten en drinken is heel goed. De service duurt mij iets te lang. Sfeer is wel leuk. Maar je krijgt echt weinig voor je geld. Zo betaalde ik 23,- p.p. voor een gerecht van 6 schaaltjes (die ik moest delen en in totaal betaalde IEDER 23,- voor in totaal 3/4 portie. Echt een kinderhoeveelheid. Eerste keer laatste keer. Bah wat gierig

30. Heb er heerlijk gegeten. Dit was onze eerste keer hier, vriendelijke bediening. Er werd uitgelegd wat het was. Een aanrader!!

31. Erg gezellig en lekker gegeten. Een proeverij van verschillende gerechten kan ik iedereen aanraden.

32. Vertaal van English naar Nederlands

Last week I celebrated a party for my doctorate degree in Carlina's. We were 45 people and everything was fantastic! Food, service, atmosphere... I am very satisfied with my choice!

Furthermore, since I live in Enschede I have visited Carlina's several times and it is always a pleasant and nice restaurant to have a romantic dinner or go with friends and family. Highly recommendable.

33. Bij binnenkomst leek het erg sfeervol, personeel erg vriendelijk. We zijn met ons gezin hier gaan eten omdat wij erg van latin-food houden. Op zich was er niets met het eten, wij vonden het echter qua smaak en presentatie tegenvallen (was over het algemeen erg 'flauw' voor zuid-amerikaans eten). Daarnaast duurde het erg lang voordat het opgediend werd en kreeg ook niet iedereen zijn eten gelijktijdig (zat zeker 5 minuten tussen). Wij zijn niet van plan om hier nogmaals te gaan eten.

34. De eerste keer hadden wij het hapjesmenu en dit vonden we voor de prijs van 23.50.- p.p. erg karig.
    De tweede keer hebben we dus maar voor twee hoofdgerechten gekozen, die naar mijn inziens helaas ook aan de magere kant waren qua portie. De minimale kom rijst die erbij werd geserveerd was niet gaar. Wel melding hiervan gemaakt en we konden nieuwe krijgen, maar dat duurde te lang zodat ons gerecht koud werd. We hebben koffie na gedronken en de rekening moest ik volledig betalen ondanks de niet gare rijst. Ik had op z'n minst verwacht dat de koffie niet in rekening zou worden gebracht als service.
    Voor ons reden om na twee mindere ervaringen hier niet meer te gaan eten.

35. katinka oude breuil

Heerlijk gegeten!! Prettige bediening, gepassioneerde gastvrouw. Je moet inderdaad wat langer wachten op je eten, maar de kok heeft de tijd nodig om een heerlijke maaltijd te bereiden.

36. Rien van der Krabben

Vandaag samen met mijn zoon bij Carlina's gegeten. Het was perfect en goed betaalbaar. Bediening zeer vriendelijk. Kortom een aanrader.

37. Heerlijk echt Colombiaans gegeten! In een woord super!

38. Carlina's heeft echt geweldig lekker eten. Elk gerecht op de kaart is heerlijk gekruid. Ik ben vooral liefhebber van de spareribs.
    De sfeer is het restaurantje is heel knus. Door de open keuken kan je al het eten goed ruiken.
    100% aanrader in Enschede.

39. Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Echt een aanrader als je een keer wat anders wilt eten. Heerlijk eten, vers, relaxed en super lieve mensen. Ze doen erg hun best om alles naar wens te maken. Ook de bediening is top! Ze hebben speciaal voor onze dochter een gerecht gemaakt. Zo lief!

40. Gisteren daar gegeten voordat we naar de Passion gingen, super lekker gegeten en de spare ribs zijn zeker een aanrader, leuke en spontane bediening. We komen zeker nog een keer.

42. Bert de Jonge

Erg gezellig, leuk personeel. Een aanrader dus. Gaan we nog een keertje overdoen.

43. Op aanraden van vrienden hier geweest. Super lekker eten gehad. Vooraf empanadas besteld, en verschillende hoofdgerechten. Alles smaakte zeer lekker! Zeker een aanrader.

Bediening was zeer vriendelijk maar ze hadden gerust nog 1 of 2 erbij kunnen hebben.

44. Tango Centre

Sfeervolle inrichting, open keuken, goede koks, geweldige menukaart, vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijke maaltijden. Aanrader!!!

45. Mevr. Sandra Vasquez Burbano haar droom van een eigen restaurant is voor haar uitgekomen, maar die van ons wat betreft de Zuid-Amerikaanse keuken en gastvrijheid is geëindigd bij uw restaurant.

Bij de keuze van het menu werden we heel erg gestuurd richting het "hapjes menu", een mix van populaire gerechten maar dan in het klein. Natuurlijk begrijpen wij dat het geen volledige porties zijn van het bestaande menu, zouden wij niet op kunnen, maar dat het gerecht zo klein was dat het bestond uit 6 mini schaaltje voor 5 personen waar een ieder één niet te volle eetlepel mocht scheppen, alleen om te proeven en niet om te eten, hadden wij niet verwacht en vonden we erg teleurstellend.

Dit is typisch zo'n restaurant waar je na die tijd nog even een frietje moet halen om een voldaan (ik heb genoeg gegeten) gevoel te krijgen. Prijs is zeker niet in verhouding met de geleverde menu's, het bier te koud en het personeel zit niet op een lijn.

1,4
  46. Marlies Kamp

Gisteravond (27 december) een geweldig leuke gezellige avond gehad bij Carlina's! Samen met mijn man en zoontje en ouders hier ontzettend lekker gegeten. Een hapjes menu gehad met z'n allen, wat zeer gevarieerd was en heerlijk gekruid. Zeer veel verschillende smaken geproefd en alles viel bij iedereen goed in de smaak. Wat de avond af maakte was dat het meisje van de bediening en de eigenaresse de tijd namen om een praatje te maken, wat de avond een persoonlijk sfeertje gaf. Wij komen hier in ieder geval allemaal nog een keer terug!

47. Martijn Hesselink

Vandaag kennis gemaakt met de authentieke Zuid-Amerikaanse keuken. Super lekker gegeten in een ongedwongen sfeer! Buiten de heerlijke onbekende gerechten de lekkerste spare ribs in tijden. Een aanrader zeker een keer doen!

48. Geweldig gegeten!! Je moet echt even de tijd nemen, maar is het wachten absoluut waard. Zeer vriendelijke bediening.

49. We hebben afgelopen zaterdag (27-12-14) fantastisch gegeten. We hebben het hapjes menu gehad en... geen woorden :) De service was subliem, ze nam de tijd om de gerechten uit te leggen. We zaten op een plek waar we iets last hadden van tocht door het enkel glas achter in de zaak. Het was natuurlijk ook enorm guur door het vriezen en de harde wind maar ze deden er allemaal alles aan om het minder voelbaar te maken. De keuken is erg goed en anders als alle Argentijnse Grill restaurants in de omgeving. Hier krijg je Echte Zuid-Amerikaanse gerechten gemaakt door top koks! Top tent, een echte aanrader! Volgende keer als we in Enschede zijn gaan we zeker weer.

50. Na jaren weer eens uitgeweest met Kerst. Gelukkig bij Sandra en haar gezellige team. Na eerst rustig te hebben genoten van een heerlijk huiswijntje hebben we gekozen voor het kerst hapjesmenu. Goede keus! Het normale hapjesmenu kennen wij natuurlijk al. Vandaag was hij NOG lekkerder met o.a. causa, ceviche en die pittige ossenhaas. Super! De bediening liep er ontspannen bij.. Iedereen had er zin in. Prijs viel ook mee voor ruim voldoende gerechtjes die je niet zomaar ergens anders kan vinden. Al met al een geslaagde avond. Bedankt jongens. Groeten.

51. Vanavond (1e kerstdag) hier gegeten. Het was een fantastische avond: alles klopte, geweldig eten, super service, bijzonder vriendelijk. Alsof we weer in Zuid-Amerika waren. Dit zeer gastvrije restaurant is een echte aanrader voor iedereen!

52. Na sites en reviews gelezen te hebben leek het mij en mijn vriendin leuk om hier te gaan eten. Veel hiervan was vooral positief, maar na hier gegeten te hebben waren wij het hier niet zo mee eens.

Het eerste wat ons op viel toen wij een tafel kregen is dat deze tegen de ingang van de WC geplaatst stond. Dit is op zichzelf natuurlijk niet zo erg, maar een leuke plek is het nooit. Het kleedje dat op tafel lag bevatte nog voedselresten van vorige bezoekers en het bestek en borden waren ook niet helemaal schoon. Tevens kon je duidelijk viezigheid op het muurtje naast onze tafel zien en zat er een lading stof op het peper en zout vaatje.

Het personeel was erg aardig en serveerde ons goed. Het was erg druk dus dat het wat langer duurde is op dit moment niet erg. Het eten wat wij bestelden was een vegetarisch hapjes menu, dit was trouwens een groot pluspunt dat ze veel opties voor vegetariërs hebben. De hoeveelheid hapjes dat je voor de prijs van dit gerecht kreeg viel ons wat tegen. Gelukkig was er nog een toetje wat wij konden bestellen, hier waren wij zeer tevreden over. De prijs van het toetje was in tegenstelling tot het hoofdgerecht wel een zeer nette prijs, je kreeg hier dan ook veel waar voor je geld.

Over het algemeen was het een leuk restaurant, maar we zouden hier niet nog een keer naar toe gaan.

6,5
  53. Mijn echtgenote had ooit de catering van Carlina ingeschakeld en was daar erg enthousiast over. Vandaar dat we nu ook maar eens het restaurant wilden proberen.

En dat was toch wel een teleurstelling helaas. Alle tafels in het (kleine) restaurant waren bezet; inclusief kok vier man personeel. Allervriendelijkst en hard werken. Maar ze konden het gewoon niet aan. Dat leidde niet alleen tot lange wachttijden maar had, vermoed ik, ook z'n invloed op het eten.

Aangename verrassing was de sollomillo anticucho als voorgerecht. Behoorlijk pittig, maar net niet te veel. Erg lekker, goede start.

De spareribs waren qua vlees prima; het malse vlees viel bijna spontaan van het bot. Maar heel veel smaak had het allemaal niet.

De tournedo, ik had 'm 'blue' besteld was bijna 'well done'. Vlees niet onaardig, maar ook volstrekt niet bijzonder.

Het 'hapjesmenu' was ronduit slecht: Vlees totaal uitgedroogd; alsof het een uur onder de heater had gestaan in afwachting van de andere gerechten.

En tsja.. gezien de wachttijd ben je ook niet echt geneigd e.e.a. terug te sturen.

Normaal zou ik hier niet terugkomen; maar vanwege de vriendelijke sfeer wellicht toch nog eens een herkansing..

6,1
  54. Heb er nu 2 keer gegeten. Het is erg koud achter bij de toiletten. Het eten is oke, maar geen hoogstandje. Heel lang wachten. Vooral als je het hapjesmenu kiest is het tussen het eerste " kleine hapje " door tot het volgende hapje, zeker een half uur wachten. Dit is te lang. Toen we met een groep gingen eten ging er veel mis en de porties te klein om te delen met 3 personen. Bediening traag! Helaas, voor mij was het geen voldoende.

55. Met 4 personen gegeten. Het is een heel gezellig restaurant. Geen "gelikte" luxe met een krampachtige glimlach bij het personeel, maar een ongedwongen sfeer en enthousiast personeel die je heel goed kan adviseren. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Absoluut een adresje om nog een keer terug te komen.

56. Gijs Anjersalade

Samen met mijn huisgenoten ging ik een hapje eten in de stad. We waren te voet dus hadden wel zin in een goeie bak voer.

In eerste instantie hadden we geen tafeltje, maar later belde ze Koen Kotse op en konden we terecht. Paar biertjes besteld, en meteen ook een omgekeild, was geen probleem. Daarna waren deze vijf lawaaierige studenten helemaal stil tijdens het overheerlijke eten.

We zitten nu aan de koffie, dus de rekening komt nog. Hopelijk niet te veel geld kwijt, want anders kunnen we geen boodschappen en bier meer kopen. Toffe avond gehad en extra spare-ribs besteld, zeer aan te raden.

Zometeen gaan we goedgevuld een pilske drinken en thuis New Kids Turbo kijken. Emiel miste de yoghurt maar we zijn uitermate tevreden. Stoel zat lekker, en het papegaaienschilderij was prachtigmooi. Zelden zo gelachen, groeten aan de voeten!

57. De beste spareribs die ik ooit heb gegeten. Met mes en vork te eten zo heerlijk gaar. Bediening is super en de sfeer past goed bij het eten. Ik kom hier zeker nog eens terug.

58. Goed restaurant, meerdere keren geweest en elke keer een hele goede service gehad. De spareribs zijn héél erg goed, zelden zo'n goed stuk vlees gehad

59. Heerlijk gegeten. Vooral de spare ribs waren geweldig. Ze vallen letterlijk van het bot

Cijfer: 9.5

60. Fijne avond gehad in dit sfeervolle, gezellige restaurant. Vriendelijke bediening, smakelijke gerechten.

61. Heel lekker eten , fijne sfeer en ontzettend aardig personeel. Echt een aanrader!!!

62. Heerlijk gegeten, super bediening en altijd gezellig (ik ben er vaker geweest). In een woord: delicioso!!

63. Als je heimwee hebt naar Zuid-Amerika en de bijbehorende keuken, of voor een gezellig avondje uit; ga naar Carlina's! Super sfeer, het eten is authentiek bereid en dat proef je. Het hapjesmenu, de albondigas, de huisgemaakte empandas. Alles is lekker! Kortom, een aanrader om bij Sandra en haar team te gaan eten!

64. J.M. Molleman

Op de site goodgoan won ik de wedstrijd voor een diner bij Carlina's. Dat was een traktatie!

Heerlijke tapas, alles tot in detail verzorgd, door een buitengewoon vriendelijke bediening. Ooit had ik op die locatie gegeten bij la cuisine. Dit was veel beter, veel gevarieerder, alles fris, zojuist bereid. Niet alleen in het vlees uitgewerkte recepten, maar in alles wat we voorgeschoteld kregen. En de drank erbij.

Fantastisch.

65. Tja afgelopen zondag de daghap gegeten.. Spare-rips, heel lekker maar wel een kleine portie..

66. Carlina's is een van mijn favoriete restaurants, ik ben er vaak geweest en kom zeker nog vaak terug. De arepas en tamales zijn echt een aanrader als je iets nieuws wilt proberen, echt heel lekker. De Bediening is heel vriendelijk en de sfeer is supergoed.

67. Vanavond voor de zoveelste keer gegeten bij Carlina's en alleen maar goed! Echt heerlijk gegeten! Had zelf de spareribs en het vlees viel eraf zoals het hoort! Mijn vriendin had een visje en die was ook echt heerlijk! Echt een aanrader! De kwaliteit is eigenlijk te goed voor het geld dat je ervoor betaald! Chapeau!

68. Eten is prima maar het duurt veel te lang; met 5 man personeel is er gebrek aan coördinatie in de logistiek: maar liefst anderhalf uur wachten op hoofdgerecht.

We bestelden eerst 1 vissoep maar er kwam een rundvleessoep. Om niet nog een half uur te wachten heeft mijn man die maar opgegeten. Na het hoofdgerecht kwam er geen menukaart voor dessert maar ging men om 21.00 uur de tafels rondom onze tafel schoonmaken met een vies ruikende ontvettingspray. Terwijl er nog gasten zaten te eten verderop. Toen zijn we maar vertrokken voor het dessert thuis.

Misschien een cursus hospitality? Toch verdient dit restaurant een kans.

69. Best aardig, maar; iemand kwam onze bestelling opnemen, schreef niets op. We vroegen nog "Kun je dat allemaal zomaar onthouden?" Het duurde bijna een uur voordat er iets kwam en toen was het deels het verkeerde. Dat is op zich een prestatie, dat iemand er een uur over kan doen om het verkeerde te brengen... Later nog iets bijbesteld; duurde ook weer veel te lang. Nadat we drie uur hadden gezeten, hebben we het dessert maar laten zitten. Het duurt allemaal veel te lang in dit restaurant.

70. Mijn vriend heeft mij hier een keer mee naar toe genomen toen ze nog in het oude pandje zaten. We waren als enige daar aan het eten en dat vond ik best vreemd... maar wauw! Wat een leuke bediening en de vrouw die ons eten had gemaakt kwam het zelf brengen en vertellen waar het vandaan kwam en hoe het gemaakt was. Dat vond ik zo leuk! Wat een prachtig mens. Ik heb echt heerlijk gegeten, allemaal gerechten die ik niet ken en bij de proefeet in Enschede heb ik hier ook veel gegeten.
    Echt een aanrader, wat een ervaring. Ik heb nooit meer ergens zo'n leuke eetervaring meegemaakt als hier.

71. Gewoon superlekker eten en vriendelijk personeel met kennis van de kaart. Het restaurant is netjes en gezellig en de menukaart bevat voldoende verassingen om er vaker te gaan eten. Een hele dikke aanrader !

72. Hans van den Graven

We hebben zeer lekker gegeten op vaderdag. Hartelijk onthaal en gemoedelijke sfeer. De gerechten werden duidelijk uitgelegd en smaken waren veelzijdig en verrukkelijk. We gaan zeker nog een keer terug, misschien met één van de live avonden.

73. Een authentieke ervaring zowel in smaak als sfeer:

De menukaart is zeer duidelijk. Desalniettemin wordt je door de bediening begeleid in de smaken die er zijn, hetgeen de sfeer verrijkt. Een aanrader voor wie wil genieten van Zuid Amerikaans eten verzorgd door leuke mensen.

74. Fantastisch restaurant met een zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Volle borden en een heerlijke exotische sfeer. Absolute aanrader en één van de meest complete restaurants in enschede als het aankomt op kwaliteit, service en prijs.

75. Eten smaakt prima, maar de bediening laat wel erg lang op zich wachten. 1 uur voor een voorgerechtje.. Jammer dat kan beter

6,7
  76. yvon en geert

Gisteren bij Carlina's in Enschede gegeten. Heerlijk traditioneel gegeten in een gezellige ambiance en vriendelijke rustige en enthousiaste bediening, ondanks redelijke drukte. Het gevarieerde hapjesmenu (meeste besteld) is echt een aanrader, van alles wat en allemaal heerlijk. De pure smaak van alle gerechten verdient een dikke pluim.

Geert en Yvon uit Venlo

77. Vertaal van English naar Nederlands

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
    Kom zeker terug!

78. Javier Serrano Arboleda

Dit is een echte Zuid-Amerikaans restaurant! De smaken doen je denken aan Zuid-Amerika!
    Het was heerlijk en het ontvangst was geweldig. Het personeel is heel vriendelijk, en het zie er heel gezellig uit allemaal!

79. In een woord: super. Eten super, bediening super, sfeer super. Een aanwinst voor Enschede. Het voelt alsof je nadien weer naar je hotel kamer gaat. Tot gauw!

80. Gisteravond met onze drie dochters wezen eten bij Carlina's. We hadden er al vaak over gehoord, maar te ver weg. Nu waren we in de "buurt". Makkelijk om de recensie in 1 woord te schrijven: SUPER.
    Bij onze oudste dochter waren het vooral de empanadas die haar aan Colombia deden denken. Mij vielen vooral de ribbetjes op: zo lekker gemarineerd en zo van het bot af vallen. Zelden zo goed meegemaakt.

Jammer dat jullie niet dichter bij zitten. Als we weer eens in de buurt zijn zien jullie ons zeker terug!!

Bedankt,
    Marco

81. Ben hier een tijdje terug wezen eten omdat we het leerden kennen tijdens de proef-eet welke Carlina's had gewonnen. Mijn vriendin en ik hadden het hapjes menu genomen. Het eten was erg lekker en ik proefde nieuwe dingen, zelden zo vriendelijk en gastvrij personeel gehad in een restaurant. Helaas was het menu net iets te weinig qua hoeveelheid voor mij, ook mijn vriendin die een normale eter is vond dat het wel ietsjes meer mocht zijn. Ik vroeg of we toch nog iets meer konden krijgen van het hapjesmenu en daar werd niet moeilijk over gedaan bij ons, het uiteindelijke bijbestelde was dan ook niet in rekening gebracht.

Kortom: Aanrader! goede prijs, zeeeer vriendelijk personeel en gezellig avondje gehad. We gaan zeker een keer weer!

82. Enige tijd geleden hier goed gegeten met ons 2. Gezellige sfeer, alleen ons plekje vlak bij de bar was iets minder. Vriendelijke bediening!

83. Vertaal van English naar Nederlands

I've found Carlina's excellent! The food is really good and tasty. The menu has a good variety even for vegetarians. People are very friendly and you can really feel the Latin American atmosphere. You can notice they do their job from the heart.

84. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. De smaken zijn authentiek Zuid Amerikaans, ik heb een aantal smaken geproefd die nieuw voor me zijn. De vruchtensappen worden ter plekke gemaakt uit bevroren fruit, zo dicht bij vers tropisch fruit proef je het zelden. Een aanrader.

85. Christina

Twee weken geleden hier gegeten, we hadden het hapjesmenu gekozen omdat deze ons was aanbevolen door de vriendelijke bediening. Ik vond het erg lekker maar wel een beetje weinig voor de prijs die je ervoor betaalt. En ik ben geen grote eter. Ik had ook nog een nagerecht verwacht bij het menu maar helaas was dit niet het geval. Volgende keer bestel ik liever een voor- en hoofdgerecht want dan krijg je veel meer!
    Verder was de sfeer, smaak en ervaring erg goed.

86. Beste mensen van Carlina's,

Gisteravond heerlijk gegeten en genoten van het hapjesmenu; 1 x vegetarische variant en 2 x met vlees.
    Super. Alles vers bereid en we kregen uitleg bij ieder gerecht. Het restaurant is gemoedelijk en sfeervol en ligt vlakbij de parkeergarage in het centrum van Enschede, dus makkelijk bereikbaar.
    Heel vriendelijk personeel. Ook de koffie, gemaakt op Colombiaanse wijze is zeer aan te bevelen.

Graag tot een volgende keer.

87. Matias Ortiz

Gewoon een gezellig knus restaurantje. Lekker eten, en goede, vriendelijke bediening.

88. Wauw, ik had nog nooit echt Zuid Amerikaans gegeten. Wat een heerlijke verrassing was dit. Hapjesmenu genomen om te proberen en mijn favoriet zijn al de vega empanadas en die goddelijke spareribs. Eigenlijk was alles lekker en heel erg veel, dus we kregen het niet op. Ik verheug me nu al op de volgende keer. Enschede is een super authentiek Cajun restaurant rijker!

89. Heerlijk gegeten vanavond met een vriendin! Genoten van de Zuid-Amerikaanse hapjes menu, de wijn en de gezelligheid in Carlina's door de authentieke uitstraling, smaken, kleuren, muziek en het klantvriendelijke personeel wat met veel liefde Zuid-Amerika laat zien. We waanden ons echt even in het warme Zuid-Amerika en niet in Nederland. Zeker de moeite waard om eens lekker rustig te eten en te genieten. Bedankt en tot snel!

90. Anna 20 punten

We hebben hier gegeten met ons gezin, was druk op zondagavond en moesten enige tijd wachten, maar dit was zeker de moeite waard.
    De bediening is erg prettig, je krijgt uitgelegd wat je te eten krijgt, ze houden je in de gaten, vragen tijdig of je nog wat wilt drinken, informeren of alles naar wens is. Voor herhaling vatbaar.

91. Gisteravond gegegeten bij Carlina's. Het eten is niet spectaculair, maar deze pretentie hebben ze ook niet. Het eten is eerlijk, authentiek en heerlijk.

De bediening is uitermate goed. Je wordt zeer correct bejegent zonder dat het formeel wordt. Ze letten goed op of je nog wat drinken wilt, zonder opdringerig te zijn.

De sfeer is zeer gemoedelijk!

Wij komen terug.

92. Theo en Mirjam

Een aanrader! Heerlijk gegeten. Zeer gastvrije, aardige bediening.
    Wij komen zeker terug!

93. Heerlijk relaxed gegeten in Las Carlinas. Vanwege de goede recensies gekozen voor Carlinas en zeker geen spijt gehad. Seviche op zijn Colombiaans en plateau met een ruime keuze aan verschillende hapjes, waaronder chimichurri, bakbanaan, rijst, bonen, spies, ommeletje met maiskoek en nog veel meer authentieke gerechten voor een eerlijke prijs. Prima bediening, rustige muziek. Zeker voor herhaling vatbaar.
    ¡Muchas gracias!

94. Gastvrij, gezellig, lekker, ongedwongen, vriendelijk, perfecte bediening, gewoon een super leuke avond gehad.

95. Marion Wormgoor

Wij hebben er heerlijk gegeten, de spareribs waren super mals, zelf heb ik er de Tamales gegeten, (traditioneel indianengerecht)...in bananenbladen gewikkeld maisdeeg gevuld met kip, varkensvlees en groente.....echt heerlijk.....
    Wij hebben een super gezellige avond gehad in relaxte sfeer.

96. Herma ter Mors

Met 4 personen heerlijk en relaxt gegeten, fijne uitleg over de bestelde menu's, tijd ertussen was voor ons erg prettig, glas/kannetje water erbij. Erg prettig personeel en vooral niet te opdringerig.

97. Heerlijk gegeten, met liefde bereid en erg gezellig!

98. Heerlijk Zuid-Amerikaans eten!
    Je bent echt in de Zuid-Amerikaanse sferen. De muziek, entourage, drankjes uit Colombia, Sandra en het personeel maken het helemaal af.

Lekkere empanada's gemaakt van maïsdeeg, albondigas (gehaktballetjes), estofado (rund stoofpotje) of pollo (gegrilde kip).. dit is nog maar een klein beetje, er is zoveel lekkers om uit te kiezen. Dit alles is zeer betaalbaar en centraal gelegen in de binnenstad.

Kortom een aanrader voor een leuk avondje uit!

99. Een hele leuke ervaring met een hele aardige gastvrouw die nog pure en eerlijke produkten serveert en met veel enthousiasme verteld wat je eet. Het eten is anders maar erg lekker en de prijs kwaliteit is zeer aantrekkelijk. Wij raden dan ook iedereen aan deze leuke eetgelegenheid eens aan te doen en het heerlijke eten te proeven.
    Wedden dat U ook net als wij enthousiast zijn, wij komen zeker terug. Dank je wel voor de fijne en gezellige avond Sandra en team van Carlina's! Anneke, Johan , Annie en Ellen

Volgende pagina