1. Nadat we op deze site de ervaringen hebben gelezen met gemengde gevoelens afgereisd naar Giethoorn voor ons Peerdepadmenu welke we via vakantieveilingen hadden gereserveerd. We waren niet de enigste gasten die via vakantieveilingen kwamen.... maar hier was t.a.v. de bediening niets van te merken, deze was attent en gaf bij alle gangen netjes toelichting op het menu. Het restaurant is sfeervol ingericht in authentieke stijl en niet al te groot, zo'n 12 a 14 tafels, wat wij als prettig ervaren.
    Prettige bediening in een ontspannen sfeer.
    Menu; smaken prima en gaarheid van vlees en vis zoals gewenst, lekker vers brood (2 soorten) met tapenade en kruidenboter vooraf. Ondanks dat het een vastgesteld menu was, kon ik bij het vlees zonder problemen een andere saus krijgen en dit werd ook niet als meerprijs berekend. Het is geen sterrenrestaurant maar in zijn prijsklasse zeker de moeite waard. Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad!