1. Een weekje geleden gegeten in de Zeemeeuw. Het was guur buiten maar we werden vriendelijk onthaald en het was er heerlijk warm, van de naast gelegen parties hadden we weinig last. De gasten die vis of vlees gekozen hadden waren zeer tevreden, wijn was ook prima, en de bediening top. Alleen de persoon die het vegetarisch menu had gekozen kwam er erg slecht af, de dubbele wrap met kaas ertussen was niet te eten en moet je daar patat bij eten is dat erg ongezond natuurlijk, maar ook niet aantrekkelijk op je bord. Vlees of vis is niet te vervangen door een gerecht. Meerdere kleine gerechten met verschillende groentes en kaas en noten op verschillende manieren klaargemaakt kunnen een heel aantrekkelijk en smakelijk vegetarisch bordje zijn. Hopelijk is de volgende keer het vegetarisch menu even aantrekkelijk als het andere.