De Zeemeeuw in Noordwijk

Sfeervol, warm interieur, gehele jaar uniek uitzicht op zee!

Boulevard en parkeerterrein 't Wantveld

Bushalte 'Vuurtorenplein' Noordwijk aan zee

ma lunch 10:00 - 16:30 diner 17:30 - 21:00
di lunch 10:00 - 16:30 diner 17:30 - 21:00

Strandpaviljoen De Zeemeeuw is een strandtent in Noordwijk die het hele jaar geopend is. De sfeervolle inrichting in dit strandrestaurant geeft de gasten tijdens lunch of diner een echt 'gezellig uit eten' gevoel. Het paviljoen heeft niet alleen veel knusse hoekjes, maar is ook speciaal gebouwd voor de ontvangst van groepen voor een lunch, brunch, buffet, barbecue, diner, feest of beach event. De Zeemeeuw is een officiële trouwlocatie en menige bruiloft wordt bij ons gevierd. Ook voor uw bedrijfsuitje, vergadering of feest vindt u bij ons wat u zoekt.

DE SFEER VAN EEN STRANDTENT

Strandpaviljoen “De Zeemeeuw” ligt op het strand van Noordwijk, recht voor de vuurtoren. Een warme sfeer en gezelligheid zijn voor ons en onze gasten heel belangrijk. De drie bars in onze strandtent zijn gemaakt van oud hout. Op de vloer liggen brede, lichtgekleurde delen eikenhout. De tafels van teakhout, gebruikt steigerhout en brocante tafels wisselen elkaar af, waarbij je hoog of laag kunt zitten. Stoelen en barkrukken van riet, wit leer, hout en stoffen bekleding zorgen voor een warme, afwisselende uitstraling. Aan de wanden hangen aan zee en strand gerelateerde voorwerpen en binnen vind je verschillende haarden met een gezellig vlammenspel en buiten enkele open vuren en tafelhaarden. Het paviljoen is voor groepen te verdelen in verschillende ruimten, gescheiden door geluidsarme, natuurlijk ogende wanden met een eigen bar, eigen grillplaats voor de barbecue en een eigen terras. Er is een grote open keuken, waarin je de koks duidelijk zichtbaar de lekkerste gerechten voor lunch en diner ziet bereiden.

ARRANGEMENTEN

Naast de dagelijkse lunch- en dinergasten ontvangen wij heel veel groepen voor een bedrijfsuitje of bedrijfsfeest, vergaderarrangement, receptie, borrel, familiereünie, verjaardagsfeest, etc. Groepen kunnen gebruik maken van een lunch- of brunchbuffet, een feestarrangement, een van onze exclusieve barbecuearrangementen, een buffet, een walking dinner of amusediner. Op actief gebied bieden wij onze gasten een breed scala aan mogelijkheden, zoals een GPS-tocht, volleyballen, brandingkanoën, raften, vliegeren, een zeskamp, etc.
Een BBQ bij ons is bijzonder smaakvol en er kan gekozen worden uit een groot aantal barbeque arrangementen. De grills staan op diverse plaatsen in het paviljoen opgesteld, zodat de koks te midden van de gasten de barbecuegerechten kunnen bereiden. Van uw barbecue kunt u makkelijk een avonddurend feest maken door het all-inclusive drankarrangement.

TROUWLOCATIE

Trouwen op het strand is de droom van menig bruidspaar. De Zeemeeuw is een officiële trouwlocatie van de gemeente Noordwijk en iedere bruiloft wordt bij ons een feest. Trouwen met de voeten in het zand, in een informele sfeer is dan ook heel bijzonder. Wie zijn bruiloft bij strandpaviljoen De Zeemeeuw viert, of het nu alleen om het bruiloftsfeest gaat of de gehele dag met huwelijksplechtigheid, bubbels, barbecue en feestavond......bij ons ben je op het perfecte adres! Je kunt het hele jaar door bij ons trouwen, ook in het hoogseizoen of in de winter! De Zeemeeuw is de gezelligste trouwlocatie op het Noordwijkse strand. Er kan tot 's avonds acht uur getrouwd worden en als het weer het toe laat ook buiten. Let op onze speciale winterarrangementen.

VERGADERLOCATIE

Vergaderen aan zee, op het strand van Noordwijk in een inspirerende omgeving, gecombineerd met eventueel een vergaderbreak op het strand en een barbecue na afloop. Wij bieden een aantal vergaderarrangementen aan voor de ochtend, middag of gehele dag. Een uitgebreide lunch- en dinerkaart, lunch-, brunch-, diner- en barbequearrangementen zorgen voor de inwendige mens. Lekker even wandelen langs de zee, uitwaaien op het strand....wij verzorgen uw complete dag.

Kijk eens op onze websites www.zeemeeuw.com , www.vergaderenaandezee.nl en www.trouwen-op-het-strand.nl

• High tea: € 24,90

5. Betalen pin Master Card American Express Visa

ma lunch 10:00 - 16:30 diner 17:30 - 21:00
di lunch 10:00 - 16:30 diner 17:30 - 21:00

1319271551 70
1352519631 72
1419015792 67
1485511952 67

1. Ik drink een wijntje bij mijn eten, Mn man veel water. Bediening komt terug met mijn glas wijn en een heel klein glaasje water. Vraag waarom we niet zoals verzocht een grote water kregen, antwoord dat kan niet. Eten gekregen, was heel lekker. Verder geen drinken gekregen, hadden we wel graag gewild. Uiteindelijk te horen gekregen dat je alleen een grote water krijgt als je een hele fles wijn bestelt… toetje in een andere zaak gaan eten, hier nooit meer, belabberde service.

2. Bestel geen cafeïnevrije koffie, dan krijg je oploskoffie. Bij navraag zei de jongeman: "Dat krijg je altijd en anders had u het moeten vragen". Zei dat het overal in Noordwijk echte koffie was. Antwoord "dan gaat u toch ergens anders heen". Heb de daad bij het woord gevoegd. Mij zien ze er niet meer terug. Ben geen toerist!!

3. Heerlijk gegeten, goed en gezellig personeel. Goede zitplek. Top

4. Heerlijk gegeten, wij houden ervan om lang te tafelen. Dus aangegeven dat we zelf bepaalden wanneer we de volgende gang wilden. Dit was geen enkel probleem. Helemaal top!

5. Anoniem

Lekker gegeten, stond alleen iets te vroeg op tafel zaten nog aan het broodje, als voorafje! Ik zelf had kip met garnalen in kerrie, jammer van die grote koude garnaal er bovenop! De eerste hap was als het ware een klap in het gezicht. Bediening super aardig en attent! Komen beslist nog wel eens terug, prijs ook prima.

6. Heerlijk gegeten. Echte slagroom, en niet uit de spuitbus zoals je tegenwoordig helaas steeds vaker ziet. Niet al te grote porties, maar genoeg. Vis-tompouce is een aanrader.

7. Rob Brinkman

Zeer goede ervaring van zeer vriendelijk en deskundig personeel. Erg goed eten erg smakelijk. Zeer fijne uitstraling, een echte strandtent waar toch luxe vanaf straalt
    Zeer zeker een bezoek waard.

8. Esther van Noort

Rommelig en gaotisch, zowel binnen als buiten. Bediening wil geen bestellingen opnemen en laten je wachten.

9. Friedland

Anlass unseres Besuchs: Geburtstagsfeier am 05.08.16. Tisch 200 außen - 18:00 Uhr - 6 Personen

Der uns zugewiesene Tisch hatte, trotz unserer schon vor Wochen erfolgten Reservierung für 6 Personen, nur 5 Sitzplätze. Nach zweimaligen Aufforderungen für eine weitere Sitzgelegenheit erhielten wir dann nach ca. 10 Minuten einen weiteren Stuhl. Die immer noch fehlenden Sitzauflagen für insgesamt 2 Stühle sollten wir uns dann am Nachbartisch besorgen, da der Kellner keine Zeit dafür habe.

Der für unseren Tisch zuständige Kellner kam nach etwa 15 Minuten und fragte, ohne Begrüßung, sehr barsch und unhöflich was wir zu trinken haben wollten. Auf unsere Bitte nach einer Getränkekarte holte er 6 Stück, knallte uns diese auf den Tisch und wartete demonstrativ und ungeduldig auf unsere Bestellung. Nachdem ihm das nicht schnell genug ging, verließ er uns wortlos und kam erst nach weiteren 15 Minuten wieder. Total unhöflich und desinteressiert nahm er dann unsere Bestellung auf. Als wir dann für unsere Enkelin eine Portion Reis extra bestellen wollten, brach für den unkompetenten Kellner die Welt zusammen. Er wusste nicht mehr, was er tun sollte und seine Unhöflichkeit nahm nur noch zu. Seine Antwort nach ca. 3 Minuten und ständigem Tippen auf sein Eingabegerät:" Er hoffe, dass das klappt!" Er drehte sich dann wortlos um und ging. Alle weiteren Getränkebestellungen wurden nur ärgerlich entgegengenommen und dauerten ewig bis diese kamen.

Uns wurde von Anfang an das Gefühl gegeben unwillkommen und lästig zu sein. Wir werden auf keinen Fall mehr dieses Restaurant besuchen und können es auch absolut nicht weiter empfehlen.

Vrije vertaling Eet.nu:

Gelegenheid van ons bezoek: een verjaardag op 05-08-16, tafel 200 buiten - 18:00 - 6 personen

De aan ons toegewezen tafel had, ondanks onze reservering van weken geleden voor 6 personen, slechts 5 stoelen. Na twee keer vragen voor de andere stoel, kregen we deze pas na ongeveer 10 minuten. De nog steeds vermist stoelhoezen voor 2 stoelen, moeten we zelf halen bij de bar, omdat de obers er geen tijd voor hebben.

De ober die onze tafel bediende, kwam na ongeveer 15 minuten en vroeg, zonder groet, erg hard en onbeschoft wat we wilden drinken. Op ons verzoek om de ​​drankenkaart, kregen we 6 stuks die hij op de tafel gooide en bleef ongeduldig op onze bestelling wachten. Dit ging hem niet snel genoeg en hij liep weg zonder een woord te zeggen en kwam pas 15 minuten later weer terug. Heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd nam hij dan onze bestelling op. Toen we voor onze kleindochter een extra portie rijst wilden bestellen, wist de ober niet meer wat hij moest doen en nam zijn onvriendelijkheid alleen maar toe. Zijn reactie na ongeveer 3 minuten van constant getik op zijn bestelapparaat was: "Hopen dat het nu klopt!" Hij draaide zich zonder een woord te zeggen om en liep weg. Alle andere drankjes en bestellingen werden goed ontvangen, maar het was alleen vervelend omdat het een eeuwigheid duurde voordat alles kwam.

Vanaf het begin werd ons al het gevoel gegeven dat we niet welkom en lastig waren. Wij zullen dit restaurant in ieder geval nooit meer bezoeken en zullen het dan ook absoluut niet aanraden.

10. Heel slecht! 4 van de 5 gerechten kwamen op tafel waarvan het vlees nog rauw was! Terug naar de keuken en 20 minuten later nog steeds geen gerechten!! Hoe moet dit in het hoogseizoen als het echt druk is??

11. Gert van den Brink

12. Jan vd Meer

Heerlijke sliptong gegeten, in de boter gebakken. Vriendelijke en vlotte bediening. Ontspannen sfeer.

13. Super eten, mooie ambiance. Als voorgerecht hadden we de Japanse rol en als hoofdgerecht de surf en turf: top kwaliteit spullen. Mooie, goed verzorgde wijnen van eigen merk "Seagull" Rosé uit de Moesel heel lekker!

Koos Hoek

14. Diverse malen geweest, gezellig zitten lunchen. Een nadeel: als het druk is en je zit buiten, laatst 35 minuten zitten wachten tot je wat kon bestellen.

15. Ondanks dat er op de kaart staat dat ze een kaart hebben waar de allergenen op vermeld staan hebben we deze niet gekregen. We kregen te horen dat alleen de sliptong niet glutenvrij was. Toen we de spareribs bestelde bleken deze opeens ook niet glutenvrij te zijn... Vervolgens bleek bijna niets glutenvrij te zijn... Zelfs de friet is er niet glutenvrij. De friet wordt gebakken in zelfde vet als de kroketten etc en dan noemen ze het "kan sporen bevatten". Ook vooraf niets glutenvrij. Tafel naast ons was ook een glutenvrij eter die bestelde spareribs, maar bij ons waren die niet glutenvrij!!! Vraag me af of ze er weten waar ze mee bezig zijn. Mensen met coeliakie... Niet naar de zeemeeuw in Noordwijk.

16. Gisteren met een vriendin wezen eten. Het was druk, dus weet dat ik niet heel erg mag zeuren, maar een aantal zaken vind ik erg jammer. Bijvoorbeeld: alle sausjes (aioli, kruidenboter, mayo) werden geserveerd in kartonnen wegwerpbakjes. De opmaak van de Proeverij van Vegetarische voorgerechten was vreselijk! Het bord was vies en alles leek erop te zijn gekwakt.

18. D. 25 punten

Onderstaande recensie's zijn voor ons niet herkenbaar. Afgelopen weekend in de middag heerlijk wezen lunchen bij de Zeemeeuw. We werden vriendelijk ontvangen bij de deur en aangezien het vrij druk was werd ons gevraagd om een paar minuutjes te wachten totdat er een tafel vrij kwam. Geen probleem natuurlijk, wij vonden dat goed geregeld! Vrij snel kwam er een tafeltje vrij waar we plaats konden nemen. Wij waren met zn vieren en kregen een leuke "bartafel". 1 van mijn tafelgenote heeft een glutenallergie wat wij hebben aangegeven bij de bediening. Die ons vriendelijk heeft uitgelegd wat er wel en niet gegeten kon worden (in overleg met de chef). Heerlijke broodjes hebben wij gegeten waaronder met een huisgemaakte tonijnsalade en een mozzarella panini. Als glutenvrij gerecht heeft mijn vriendin voor een vissalade gekozen die werd aangepast naar de allergie. Zij vond deze heerlijk. De klantvriendelijkheid lijkt hier dik in orde! Ook konden wij naast onze wijntje die we hadden besteld gewoon een glaasje kraanwater bestellen, geen discussie over gehad.. Wij komen wel vaker bij de Zeemeeuw en blijven dit ook zeker doen. Op drukke zomerdagen kan het soms wat langer duren maar dat weerhoudt ons er zeker niet van hier niet meer te komen. Top locatie!

19. 2 dagen geleden heerlijk geluncht op een super plekje in de zon op het terras. Leuke attente ober. Ons broodjes waren ze vergeten in de keuken, maar door de goede bediening en het heerlijke plekje vonden we het geen probleem.
    Vandaag teruggegaan met dezelfde verwachtingen voor een diner... Maar helaas het liep anders dan verwacht. Een glaasje kraanwater voor ons zoontje konden ze niet serveren, onze serveerster ging in discussie, ongelofelijk onprofessioneel, ze gaf zelfs aan dat er op de drank wordt verdient en de baas ook ergens van moet eten. Een goed begin dus... Het hoofdgerecht fajitas, kwam redelijk snel, maar niet warm. Gemeld bij serveerster, geen sorry of enig excuus. Onze borden gingen retour naar de keuken. Na 5 min. kregen we ons hoofdgerecht opnieuw, dampend op tafel maar de porties waren gehalveerd! Magnetron? Opnieuw opgebakken? Maar de smaak was redelijk. De serveerster heeft ons de rest van de avond genegeerd. Bij het betalen van de rekening opnieuw totaal geen klantvriendelijkheid of een sorry....
    Wat een domper vergeleken met onze eerdere ervaring.

20. Chris Boot

Ik ben allergisch voor ui en had een saté besteld, op de kaart stond alleen vermeld gedroogde uitjes (daar kan ik wel tegen) maar eenmaal mijn bord voor mijn neus, zat er groente onder mijn saté, met o.a. ui! Toen ik dit aangaf, ging de serveerster met mij in discussie dat ik dat had moeten aangeven, maar hoe kan ik iets aangeven als het niet op de kaart staat. En haar commentaar was: 'moet ik het dan maar weggooien?!' Op een toon die erg onbeschoft was. Vermoedelijk hebben ze alsnog hetzelfde saté teruggegeven op een nieuwe bord, of bereid in dezelfde pan (waarin de uien werden bereid) want heb nu al een hele tijd last van mijn maag en darmen, het toilet is mijn beste maatje op dit moment! Bedankt restaurant de zeemeeuw! Klasse!

21. Door de inrichting was het gezellig en warm. Gegeten op het moment dat buiten de regen tegen de ramen kletterde en de wind de golven het strand opjoegen.
    Goede en vlotte bediening die meedacht over de keuze van diner en de bijbehorende wijn.

22. Leuke ambiance! Goede service en mooi opgemaakte borden. Heerlijk gegeten! Zat er helemaal vol, even wachten en we hadden een plekje! Wat een goede keuze. Aanrader.

23. Lokatie is prima, het eten was koud, de saus al helemaal koud en verkleurd. Ook moesten we lang wachten op de bediening.

24. Gezellige strandtent en een super ambiance. Goed eten en drinken.

25. We hebben genoten bij jullie strandpaviljoen. Eerst koffie met super appeltaart en daarna hebben we genoten van jullie 3 gangen menu. Super dus.

26. Zaterdagavond was het onverwacht toch mooi weer op het strand in Noordwijk. Wij (onze meidengroep) gaan altijd graag naar het strand. We belandden met een groepje van 8 meiden bij strandpaviljoen De Zeemeeuw, waar we nog nooit geweest waren. Het was er heel druk en 't zag er gezellig uit. Binnen zaten wel een paar honderd mensen te eten en daar was voor ons dan ook op dat moment geen tafel, maar buiten (waar het ook druk was) werd door de gastvrouw een mooie tafel aan de zeekant voor ons geregeld. Later toen het frisser werd, hadden ze een tafel binnen voor ons. Super geregeld. We eten best wel vaak bij een strandtent, maar de inrichting, gezellige sfeer en de aardige bediening zorgden er gelijk al voor dat alle meiden enthousiast waren over wat je eigenlijk beter een strandrestaurant kan noemen. In ieder geval hebben we een ontzettend leuke avond gehad met lekker eten en (met advies van de bediening) lekkere wijnen. Voor ons een goede reden om nog eens snel terug te gaan naar Noordwijk. We hebben al weer geboekt voor volgende maand!

27. Chantal

Het restaurant ziet er gezellig uit, we kwamen dineren en hadden gereserveerd. Na 20 minuten wachten kwamen ze vragen of we wat wilden drinken, 10 minuten later kwam het drinken en bestelde we eten, het voorgerecht kwam na 20 minuten. Het was prima, maar weinig voor 12 euro had ik 6 stukjes vis. Na 10 minuten was het op en werd het wachten op het hoofdgerecht. Dit duurde 45 minuten!! Ik snap als het druk is dat het niet sneller kan, maar onze lege glazen werden genegeerd en er werd niet gevraagd of we nog wat wilde drinken. Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam (1 saté van de haas voor 17 euro, met 5 stukjes vlees) hebben we meteen drinken besteld. Dat kwam 20 minuten later nadat we al waren uitgegeten, borden werden meegenomen en desert besteld. Na 30 minuten kwam het ijsje, daarna nog 15 minuten op de rekening gewacht. Na geklaagd te hebben over de slechte service bij een dame, zei ze dat dat niet haar probleem was omdat de tafels niet van haar waren. De service is echt belachelijk slecht, geen interesse in de gasten maar meer in elkaar. Andere gasten die bij ons in de buurt zaten werden het ook zat. Al met al een heeeeele lange avond.
    Ik kom hier nooit meer terug!

28. Drama, eerst 5 minuten buiten gezeten toen naar binnen gegaan en daar zeker 15 minuten gezeten. Niemand van het personeel keek onze richting op of zei goedemorgen, toch is er zeker 20x iemand van de bediening langs gelopen. We hebben tot slot elders gegeten.

29. Ondanks de drukte was het gemoedelijk met een hoge servicegraad!

30. Zaterdag lekker gegeten. Kwaliteit uitstekend en prettige ongedwongen sfeer. Aanrader voor iedereen.

31. Al vele malen wezen lunchen, gewoon een bakkie koffie gedronken en ook een keer op uitnodiging gegeten allemaal even goed, even gezellig en dat sfeertje is gewoon super of het nu zomer of winter is :-)

32. J. de Vries

Restaurant met sfeer. Buiten op het terras gegeten. Schitterend uitzicht. Kwaliteit eten op zich goed. Brood met (kruiden)boter was prima. Carpaccio was goed, maar niet bijzonder en aardig aan de prijs. Groente bij hoofdgerecht was karig en eenzijdig. De Zeetong, welke het duurste gerecht op de kaart is, was behoorlijk groot en aardig goed gebakken (had iets losser op de graat gemogen). Negatief punt is dat Zeetong niet wordt gefileerd. Is beleid van het bedrijf dat klant het zelf doet. Argument was o.a. dat het teveel werk is, vooral als het druk is. Uitermate irritant, want een goede kok heeft de Zeetong binnen 4 minuten goed gefileerd en niet iedereen besteld het duurste van de kaart. In mijn ogen verkeerd beleid, maar blijkbaar kunnen ze het zich (nu nog) veroorloven. Vreemd is ook dat er bij de vis geen vismes werd gegeven en voor het fileren van de Zeetong geen lepel. Ander negatief punt is dat er geen leidingwater wordt geschonken. De klant is koning kan te ver gaan, maar hier krijg je toch wat het idee dat je blij mag zijn dat je hier eten mag. Al met al een restaurant waar het qua sfeer prima vertoeven is, het eten goed is maar waar in mijn optiek nog best een paar verbeterpunten zijn.

33. Met 3 volwassenen en 2 kinderen gegeten op een zaterdagmiddag op het terras en 's avonds binnen.
    Ondanks dat het 's avonds helemaal vol zat werden we vlot beidend en de bestellingen kwamen allemaal heel snel.

Enige minpuntje is dat er geen vegetarische mogelijkheid is bij het kindermenu!
    Een kaassouffle staat hier niet op de kaart, jammer.
    Simpelweg een kindermenu zonder vlees of vis bestellen was niet mogelijk.
    Toen mijn kind zei dat ze dan niets wilde, gaf de ober de suggestie om een extra portie patat te bestellen bij de rest van de gerechten......zo had mijn kind toch nog iets wat ze lust!

Strandtent ziet er erg gezellig uit, veel te zien en gezellige sfeer.
    Erg leuk speeltuintje erbij!

34. Donderdag na een dagje strand met 4 volwassenen en 5 kinderen genoten van een kwalitatief prima maaltijd. Mooi ingericht restaurant en een leuke menukaart. Gerechten zagen er keurig verzorgd uit en smaakten prima. De lage scores op deze site begrijpen wij niet. Verbeterpuntje kan wellicht de bediening zijn, iets attenter en iets minder verschillende kelners aan tafel zou zeker punten scoren. Maar al met al waren wij dik tevreden!

35. Erg lekker gegeten bij de zeeleeuw. Vooral onze complimenten aan barman Matthieu.... Erg vriendelijke jongeman die weet hoe hij zijn gasten moet vermaken. Prijs kwaliteit is goed. Wij komen hier zeker terug!

36. Blom J.G.

We hebben bij Strandpaviljoen De Zeemeeuw met het gezin in een bijzonder aangename, relaxte strandsfeer en met enthousiaste, vriendelijke en correcte bediening van een heel goede maaltijd genoten. De prijzen zijn wellicht wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het eten en alles er omheen is het ons inziens zeker waard. Dit restaurant is absoluut een aanrader in combinatie met een dagje strand of zomaar om even lekker te genieten van heerlijk eten, het toegewijde personeel en de prettige atmosfeer. Hoewel niet naast de deur, gaan we er zeker nog vaker naar toe.

37. Natascha Peters

Wij hebben van de week heerlijk gegeten. De bediening was super goed.
    Er liep erg veel personeel, maar stuk voor stuk waren ze vriendelijk, klantgericht en servicegericht.

Wij zijn dan ook zeer tevreden over strandpaviljoen De Zeemeeuw

38. L van de L

Wat een klantonvriendelijke tent! Bediening bepaalt/bemoeit zich met de keuze van de klant. Nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat het een grap was maar blijkt dat je alleen kan bestellen als het veel opleverd qua winst.
    Belachelijk!! Gelijk de rekening gevraagd en naar een restaurant gegaan waar 'de betalende klant' mag kiezen wat er op de kaart aangeboden wordt...

39. Wat een gezellig paviljoen is dit! Er hangt een relaxte sfeer en personeel is uiterst vriendelijk.
    Het terras is sinds kort vernieuwd en ziet er erg uitnodigend uit.

40. Vandaag voor een kop koffie naar de Zeemeeuw geweest. De service was wederom slecht! Om kwart voor vijf zijn we letterlijk weggestuurd om plaats te maken voor een groep die om vijf uur zou komen dineren. Dit gebeurde niet op een subtiele gastvrije manier door een bijvoorbeeld vriendelijk een andere tafel aan te bieden, maar door te vragen of we wilden afrekenen. Deze ongastvrije houding hebben we al eerder ondervonden, maar we vonden het nu tijd worden om dit hier kenbaar te maken.

De zeemeeuw is in potentie een goede strandtent gezien zijn ligging en entourage, maar dan moet er wel iets gebeuren aan de klantvriendelijkheid van het personeel.

41. Dit is mijn slechtste ervaring ooit in een standtent, en ik heb er toch erg veel bezocht. De bediening erg traag en voelt zich totaal niet verantwoordelijk. Ook niet als je ze er op aanspreekt, lopen ze gewoon door en kijken niet meer naar je om. Het eten is redelijk, maar je moet wel even geduld hebben.

42. Het ziet er allemaal redelijk netjes uit. De bediening is echter erg matig.
    We vroegen om een lunchkaart, die kregen we. Daarna kwam er niemand meer vragen of we ook wat wilden bestellen daarvan. Na een half uur wilde we opstappen, maar we kregen het niet voor elkaar om af te rekenen. De bediende zei steeds dat hij eraan kwam, maar liep dan doodleuk weer ergens anders heen. Na 3 pogingen, maar gewoon weggelopen.

43. Monique

Wij hebben met ons gezin heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een prachtig uitzicht op het strand.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we hier zeker vaker.
    Aanrader!

44. Afgelopen koning(inne)dag weer heerlijk gegeten bij de Zeemeeuw. Ik begrijp de recensie over de oosterse soep en carpaccio niet, soep goed en vol van smaak. Carpaccio met heerlijke saus, niet teveel niet te weinig en lekkere italiaanse kaas. Als je het zo goed weet kan je beter thuis eten, want buiten de deur snap je t niet.
    Als Hoofdgerecht heerlijke fajitas gegeten, roodbaars en thaise kip. en als dessert de tricolore! Wij hebben weer een heerlijk avond gehad, met gezelligheid en heerlijk bereid eten. Voor een goede prijs/kwaliteit direct aan zee is de zeemeeuw een echte aanrader!

45. Niet lekker gegeten. Uiensoep overduidelijk van kant en klaar poedertjes gemaakt. Smaak van jusblok... Ook de oosterse soep een kant en klaar product. Carpaccio vol met vieze mayonaise en goedkope kaas, niet smakelijk. Tonijnsalade te vet, te veel mayo. Leek wel huzarensalade. Mooi uitzicht, gezellige inrichting maar niet voor herhaling vatbaar.
    Kortom: een jaren 90 gevoel (toen ze alles voor veel geld op tafel zetten). Tegenwoordig doen de meeste restaurants weer moeite om iets fatsoenlijks te serveren. Helaas niet bij de Zeemeeuw.

46. Jolanda van Kooten

Wij komen al een aantal jaren bij de zeemeeuw. Het was altijd erg goed, maar de laatste keer was het echt om te huilen. Wij waren met z'n 4en en 2 daarvan hadden allebei het zelfde besteld maar was niet goed. De kok heeft het zelfs geprobeerd en die gooide het meteen in de prullenbak. Wij dachten 2e ronde, nieuwe kansen. Maar helaas was de 2e ronde net zo slecht als de eerste.

Jammer want wij kwamen graag bij de zeemeeuw maar ik denk dat de zeemeeuw de zeemeeuw niet meer is zoals het hoort. Misschien gaan we de gok nog een keer aan maar voorlopig echt niet. Heel erg jammer!

47. Regelmatig komen wij voor een weekend naar Noordwijk. Hierbij slaan wij een bezoek aan de Zeemeeuw nooit over. Ook op 7 april jl zijn we hier weer wezen eten, nadat we eerst 's-middags een lekker drankje hadden genomen op het terras. Zoals altijd was de ontvangst en bediening weer supervriendelijk.
    Ook de onderlinge sfeer van het personeel is altijd goed. We hadden een tafel gereserveerd en er was zoals altijd met onze wensen rekening gehouden. Het eten was voortreffelijk en we kijken alweer uit naar ons volgende bezoek. Een aanrader dus!

48. Een mooie strandtent met een geweldige gastvrouw en gastheer.
    Heerlijke lichte en frisse, maar gezellige ruimte, waar een fantastische vissalade geserveerd word die erg lekker en rijk gevuld is met vis en Hollandse garnalen. Service is snel en vriendelijk, bovendien is de open keuken erg leuk om in te kijken.
    Wij gaan hier nog vaker komen! zeker met de speeltuin achter die er heel leuk uitziet.

49. Rosie en Sebastiaan

Na een strandwandeling spontaan gaan eten bij deze strandtent. Ondanks alle paasdrukte werd door een vriendelijke serveerster alle moeite gedaan om een goede plek voor ons te vinden. De tent is leuk en robuust ingericht, echt een gezellige strandsfeer met veel oud hout e.d. een mooie combinatie van oud en nieuw.

Ze hebben een uitgebreide wijnkaart, met kwalitatief goede wijnen die opvallend betaalbaar zijn! Als wijnliefhebbers waren wij hier zeer over te spreken. Het eten was ook perfect, een voorgerecht met verschillende soorten tonijn (heerlijk en apart!) en een carpaccio (goede klassieker) gegeten, gevolgd door een heerlijke biologische biefstuk en een runderhaasspies, die ook heerlijk smaakte. Bediening was vriendelijk en sociaal. Eenmaal vergaten ze een kopje thee te brengen, maar dit werd al snel hersteld met uitgebreide excuses.

Overigens achter de tent is een leuke speeltuin, dus ik ga hier zeker eens terugkomen met mijn nichtjes.

Kortom, een onovertroffen locatie, fantastisch uitzicht, heerlijke betaalbare wijn, leuke inrichting en leuke bediening. Een tent waar je je thuisvoelt. Wij gaan hier zeker vaak terugkomen!!

50. Vandaag met een behoorlijke groep gereserveerd en gegeten bij de Zeemeeuw in Noordwijk. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Na binnen komst duurde het zeker 3 kwartier voordat de bestelling opgenomen kon worden, aangezien wij een aantal kleine kinderen bij ons hadden was dit niet bevorderlijk. Na de bestelling wederom 3 kwartier gewacht voordat het voorgerecht en de maaltijd voor de kinderen kwam. Oorzaak: de kindermenu's hadden vanwege de drukte langere bereidingstijd ?

Uiteindelijk komt het hoofdgerecht en is deze niet compleet waardoor het bestelde 20 minuten later bezorgd wordt waarna ik bedankt heb aangezien mijn gasten reeds allemaal uitgegeten waren.

Dan denk je we hebben het gehad echter vangt 1 van onze gasten op dat de bediening wel heel openhartig is, er wordt letterlijk gezegd in bijzijn van anderen "die lui bij tafel 79 lopen de hele avond al te zeiken".

Werkelijk te zot voor woorden dat een professioneel bedrijf wat klant vriendelijkheid en gast vrijheid hoog in het vaandel moet hebben staan zo met haar klanten omgaat.

Na uitgebreid excuus van de bedrijfsleidster werd ik wel vriendelijk verzocht om de rekening in zijn geheel te betalen. De niet geleverde dorade was van de rekening gehaald. Het verkeerde gerecht was echter wel berekend? Typisch gevalletje van onprofessioneel en niet commercieel handelen.

Ik hoop werkelijk dat ze met deze kritiek iets doen want anders ben ik bang dat de zeemeeuw geen lang leven beschoren is.

51. Joke Slagmolen

Wij hebben hier geluncht, 17-2-2013, ik heb me nog nooit eerder zo welkom gevoeld als hier. Waarom?
    Op de lunchkaart staat duidelijk vermeld dat gluten vrij geen probleem is, sterker nog, er staat bij wat er wordt weg gelaten om het glutenvrij te maken en er is altijd glutenvrijbrood verkrijgbaar. Super.

52. Rob Wanink

Wij hebben vrijdag 18 januari hier gegeten, den het was heerlijk! De ambiance is goed, het personeel was vriendelijk, en de bediening was super! We komen graag nog een keer weer!

53. Heerlijk eten voor een heerlijke zee beleving. Toen we binnen kwamen zagen we de zee goed gedecorreerd. En de prijs voor 5 verschillende stukken vis heb ik nergens zo goedkoop gezien in een restaurant. Gr julian

54. De vissalade is erg duur betaald! Veel groen, weinig vis klein stukje forel en zalm, paar garnaaltjes, alleen Hollandse en een vliesje krab (te klein om te kunnen proeven) de olijfbroodjes erbij zijn veel te hard, dus ook niet opgegeten.

Niet nemen!

55. José Klaassens

Het eten was lekker maar we vonden het erg slecht dat er geen warme groente bij waren. Dat hoort er niet bij zei de bediening.Nou bij een wild gerecht hoort toch rode kool of spruitjes maar we kregen sla, ook lekker maar niet bij wild. Bij gebrek aan groente bestelden we maar frietjes erbij maar daar kwam nog een 3€ bij op de rekening.
    Sorry maar 2 jaar geleden was het toch anders en niet zo commercieel.Ook te jong en onervaren personeel.

56. Heerlijk weekje weg, wandelen aan het strand en dan binnen stappen bij De Zeemeeuw.
    Zodra je de deur binnen komt, weet je "dit zit goed".
    De sfeer, personeel, wijnkaart, en natuurlijk het geweldige eten.
    Heerlijke vis (pluim voor de koks) personeel dat weet hoe het hoort:-)
    Goede achtergrond muziek, die niet oorverdovend is.
    De heerlijke toetjes en je raakt niet uitgekeken op de inrichting.

Bedankt voor een heerlijke avond en tot snel.
    Jolanda en andre uit limburg

57. Ziet er leuk uit. Soep besteld, smaak goed, maar soepkop zit slechts half vol en dat voor 6,50 euro. Na een opmerking hierover (werd via een kaartje op tafel opgeroepen om het te melden als je niet tevreden bent, zodat er wat aan gedaan kan worden) werd er gezegd dat dit doorgegeven werd. Vervolgens niets mee gedaan en er kwam ook geen reactie op!

58. Onverwachts door mijn man uitgenodigd om uit eten te gaan. Dit werd de Zeemeeuw. Heerlijk gegeten,ruimschoots voldoende en de sfeer uitstekend ondanks de storm buiten. Met al de lampen, vuurbronnen en kaarsjes kreeg je al bij voorbaat een warm gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar.

59. Jabke van Roest

Een paar weken geleden heb ik heerlijk gegeten met mijn vriendinnen in dit prachtig ingerichte strandpaviljoen. Het is altijd weer een feest als ik hier mag eten! Het restaurant was de avond volgeboekt, maar het personeel zorgde ervoor dat we tóch nog een plekje vonden om onze gegrilde zalm, kipsaté en boerensalade op te eten. Mijn complimenten en voor herhaling vatbaar!

60. Wij ( 8 pers.) kwamen hier met zakelijke partners met een vriendschappelijke inslag. Het hoefde dus niet heel formeel. Vooraf een tafel gereserveerd waarbij werd gezegd dat er een feest zou zijn. Daar hoefde wij geen last van te hebben want de schuifpuien werden gesloten.
    Buiten het pand werden we welkom geheten. Alles ziet er prachtig uit. Echter het personeel is zeer onervaren. Geeft ongevraagd alle drankjes en gerechten ongevraagd aan één van de disgenoten. Echt ongehoord. Dit heb ik even aangekeken en toen de leidinggevende hierop aangesproken. Die haalde de schouders op: het was toch een strandtent, dan hoorde dat er bij. Daar ben ik het niet mee eens. De prijzen zijn bovengemiddeld dan mag er wat mij betreft geïnvesteerd worden in een correcte bediening. Als er dan iemand op een onhandige plek zit om te bedienen dan hoort er op z'n minst gevraagd te worden of iemand het bord of drankje door wil geven (of voor langs te gaan).
    Wat betreft het feest (+/- 150 pers). De afscheidingsdeuren bleven gewoon open. De disco zorgde er voor dat onze gesprekken niet te volgen waren. Jammer, wij komen hier niet terug om te eten. Wellicht nog een keer voor de lunch met mooi weer.
    Bedrijfsleider/eigenaar: zorg voor gemotiveerd en goed geïnstrueerd personeel.

61. JP 11 punten

Leuke plek, jammer dat het personeel te lui is om te werken, Als ik vervolgens de eigenaar om uitleg vraag via e-mail krijg ik een jammerlijk mailtje terug dat hij niet precies weet wat er is gebeurt dus kan hij niets doen?? Blijkbaar is dat zijn manier van werken en heeft zijn personeel zich aangepast. Jammer jammer jammer!
    Kaartjes op de tafel waarin hij vraagt om een mening staan daar blijkbaar voor Jean lettre de beurre.

62. Afgelopen zondag hier eerst wezen koffiedrinken en 's avonds diner. Wat direct opviel was de stugge houding van de bediening. Wat er op de kaart staat is het en daar is niets aan te schuiven. Geen kraanwater bij een fles wijn maar slechts flessenwater. Slechts menu's per tafel. Als je een biertje bestelt krijg je direct een grote. Wil je een normaal formaat dan moet je daar specifiek om vragen. Al met al geeft dit een beetje vervelend gevoel.
    Het eten is verder goed maar daar kan je gezien de kaart ook niet zo veel aan verpesten.
    Niet een restaurants wat ik direct zou aanbevelen.

63. Afgelopen Pinksterren met het gezin een weekendje naar de prachtige kust van Noordwijk geweest. Eerste Pinksterdag kwamen we met zijn alle terecht bij de Zeemeeuw. Vol verbazing heb ik gekeken naar deze prachtige tent. Alle tafels waren vol maar de bediending en het eten waren super!! Helaas de volgende dag wat minder weer maar de warmte vonden we bij de Zeemeeuw. Deze keer heerlijk geluncht. Je krijgt grote boordjes met heerlijke verse producten. de ciabatta Tonijn en de Vis- salade waren werkelijk heerlijk! Nog een pluspunt is de prachtige speeltuin met tafels. Zodat wij als ouders de kinder goed in de gaten kunnen houden. De Zeemeeuw is een toptent met spontane bediening en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

64. Moederdag 2012 hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen van de Moederdag brunch genoten in de Zeemeeuw, alle tafels waren allemaal bezet, maar ondanks die drukte, werd er een prachtige brunch verzorgd met gastvrije bediening, prima eten, veel aandacht ook voor de kinderen, de koks aan de bbq waren toppie, kortom we hebben echt genoten en zullen zeker terug komen, bedankt medewerkers van de Zeemeeuw voor een leuke happening

65. sebastiaan van der heijden

Heel erg lekker en echt een goede aanrader, de mensen zijn ook erg vriendelijk

66. De inrichting is natuurlijk geweldig, degene die dat heeft gedaan mag nog een keertje bij ons langs komen, wauw! Verder heb ik ook lekker kunnen genieten van het eten en konden we kennis maken met een fijne bediening. Een leuke ervaring, hier komen we nog eens terug!

67. In een zeer gemoedelijke en gastvrije omgeving mogen genieten van goede gerechten. Bediening lekker spontaan en oprecht! Alleen spijtig dat we geen voorgerecht mochten proeven omdat we na achten binnen kwamen. Maar al met al: een aanrader, we komen er zeker eens terug!

68. Vandaag, 2e Paasdag, genoten van een heerlijke Paasbrunch in een ontzettend sfeervol strandpaviljoen: De Zeemeeuw! Met 10 personen: opa’s/oma’s, kinderen en kleinkinderen. Op de site was vooraf te lezen welke gerechten je kon verwachten; voor ieder wat wils. En lustten de kinderen geen vlees, vis of kaas, dan konden zij kuipjes jam of anders krijgen. De prijs/kwaliteitverhouding vind ik zeker goed te noemen. (€ 29,50 per volwassene en kinderen van 3 t/m 8 jaar € 14,50). Natuurlijk hebben wij ons vooraf georiënteerd en konden wij ook voor ca. € 60,- p.p. brunchen in Hotels van Oranje of Hotel Huis ter Duin, met ongetwijfeld meer keuze voor die prijs, maar wij hadden geen zin in ‘opgeprikt’ zitten. Maar dat kan een keuze zijn. Het aanbod was ruim voldoende, de carpaccio en vitello tonato superzacht, heerlijke verse vis en ook vissalades, warme beenham en een lekker dessertbuffet. Ook de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat ons bij binnenkomst direct opviel was de lichte en gezellige aankleding. Witte leren stoelen met op iedere tafel een vers boeket narcissen. Geen doorsnee strandpaviljoen maar een strandpaviljoen met luxe uitstraling en waar klant nog koning is. Echt super en zeker voor herhaling vatbaar!

69. Frederika

Het paasbuffet was op zich wel ok, maar er was geen splitsing gemaakt tussen koud en warm eten, wat wel vooraf aan ons was verteld. Dus wij bleven wachten voor de volgende warme ronde, maar die liet dus op zich wachten. Sommigen van ons visten dus achter het net. Het dessert was heerlijk.
    Verder was het te druk en te vol, zodat er ondanks drie buffetten lange rijen stonden. Ook zaten de gasten te dicht op elkaar.

70. M van de Bilt

De entourage van dit bedrijf is goed te noemen. Leuk en smaakvol ingericht. Dat is dan ook het enige dat positief is te noemen aan de Zeemeeuw!
    Helaas staan prijs en kwaliteitsverhouding niet met elkaar in contrast.
    Bediening laat lang op zich wachten en er kan maar weinig lach af van het personeel. Het personeel dat overigens erg jong is en van de eerste en beste school geplukt lijkt te zijn, moet duidelijk nog een les krijgen in hoe je de klant het naar de zin moet maken.

Voor een eenvoudige lunch betaal je hier de hoofdprijs en zeker niet verwachten dat je dan wat bijzonders krijgt. Een simpel broodje met eenvoudig beleg is hier veruit duurder dan in vergelijkbare of betere restaurants/eetgelegenheden.

Het lange wachten op je bestelling maakt het geheel er ook niet prettiger op.

71. Op het terras van de Zeemeeuw van de eerste zonnestralen van dit jaar genoten met een heerlijk boodje en lekkere bak koffie. Bediening, sfeer, hygiëne allemaal top!! Wij gaan hier vaker komen.

72. Margo Philipsen

Geweldige ambiance, vriendelijk personeel. Heerlijk eten,
    Alles tiptop in orde. Zeker een aanrader. Chapeau!

73. Wij hebben hier verschillende keren gegeten. Zowel in de zomer als in de winter. De sfeer is altijd goed en de bediening is top. Leuke kaart, met voor iedereen wel wat lekkers. Uitzicht op strand en zee. In de zomer een leuk terras. Voor de kids een speelgelegenheid en parkeren kan boven op de boulevard. Hier komen wij nog veel keren terug!

74. Erg gezellige sfeer. De bediening was ook erg snel. Konden 1 ding niet bestellen die wel op de kaart stond. Heb er heerlijk gezeten en ben zeker van plan nog een keer terug te komen.

75. Om 15.15 uur bezocht met 2 kleine kinderen. Werden bij de ingang verwezen naar een tafeltje achter in de zaak. Toen we eenmaal zaten werd pas duidelijk dat we alleen nog drinken, soep of bittergarnituur konder bestellen, terwijl andere bezoekers nog uitgebreid aan het lunchen waren. Zelfs gebak was op of kon in ieder geval niet meer worden besteld. Werd geen enkele moeite gedaan om situatie op te lossen. Kinderstoel was ronduit smerig. Hier komen we dus nooit meer.

76. Een weekje geleden gegeten in de Zeemeeuw. Het was guur buiten maar we werden vriendelijk onthaald en het was er heerlijk warm, van de naast gelegen parties hadden we weinig last. De gasten die vis of vlees gekozen hadden waren zeer tevreden, wijn was ook prima, en de bediening top. Alleen de persoon die het vegetarisch menu had gekozen kwam er erg slecht af, de dubbele wrap met kaas ertussen was niet te eten en moet je daar patat bij eten is dat erg ongezond natuurlijk, maar ook niet aantrekkelijk op je bord. Vlees of vis is niet te vervangen door een gerecht. Meerdere kleine gerechten met verschillende groentes en kaas en noten op verschillende manieren klaargemaakt kunnen een heel aantrekkelijk en smakelijk vegetarisch bordje zijn. Hopelijk is de volgende keer het vegetarisch menu even aantrekkelijk als het andere.

77. Fam. De Jong

Kindvriendelijk, zeer goede sfeer, hulpvaardige bediening en betaalbaar. Wat wil je nog meer

78. We hebben hier het afgelopen weekend een heerlijke avond meegemaakt. We werden warm ontvangen en naar een mooie tafel aan het raam gebracht. De bediening was erg vriendelijk en snel, de sfeer was echt top! Heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken voor een mooie prijs! Ik kom hier zeker nog een keer terug!

79. Heb hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! We kwamen binnen en kregen een heel gezellig plekje aan de bar. Leuke vlotte bediening en een topsfeer. De zeetong die ik had was maar 30 euro! Als nagerecht hadden we een koffiecompleet die werd gepresenteerd op een leuke etagere. Top avondje gehad hier en kom zeker nog een keer terug!

80. Wat een enorme teleurstelling. Ik ben een aantal weken geleden ter gelegenheid van de 87e verjaardag van mijn Oma met de familie in de Zeemeeuw geweest. Oma had zich verheugd op een festijn, maar niets was minder waar.

Allereerst was het wachten op de drankjes. Oma bestelde spa rood maar reeg hier geen citroentje bij. Wat een afgang. Vervolgens duurde het ruim een uur voordat de gerechten op tafel stonden. Nou, dan verwacht je wel wat.

Oma had een salade met kip, eend, avocado en artisjok besteld.
    kip- check
    avocado- niet gezien
    artisjok-alles behalve aanwezig
    eend- er zaten bruine strookjes in maar dit had net zo goed kippenlever of zeemeeuw kunnen zijn.

Zelf had ik een broodje warme geitenkaas. Terwijl Oma de bruine reepjes opzij schoof vroeg ze of mijn broodje lekker warm was. Ik loog hierover om haar niet teleur te stellen.

Ik heb er geen woorden voor hoe slecht dit restaurant is. Ik hoop dat de Zeemeeuw hier een lering uit trekt, ik zie een hoop slechte recensies staan namelijk.

81. Wij hebben hier met 5 personen gegeten. De sfeer is ok maar het eten is gewoon slecht. Als je de locatie ziet verwacht je gewoon een betere kwaliteit eten. De prijs/kwaliteit is slecht. Een maaltijdsalade behoort ook echt een maaltijdsalade te zijn. Wat wij kregen was echt geen maaltijdsalade en bovendien veel te duur voor wat je krijgt.
    Helaas komen wij niet meer terug op deze mooie locatie. Er is genoeg betere keus in de omgeving

1,7
  82. We hebben dit weekend met een groepje van 12 gedineerd in de Zeemeeuw. Er hangt een heel gezellige sfeer in dit restaurant. Een leuke, spontane ontvangst van alle gasten en vriendelijke en goede bediening aan tafel. We hebben uitgebreid gegeten en gedronken, het hele gezelschap vond het eten uitermate goed. De koffie compleet (soesjes, cakejes, bonbons, etc.) op de etagere maakte het voor de dames helemaal af. Leuke tent, aardige mensen en heel goed eten! Een aanrader.

83. Helaas waren wij afgelopen weekend niet echt tevreden over het eten. Over de sfeer en de bediening heb ik verder niet echt een mening maar het eten is slecht en vooral de prijs/kwaliteit viel ons tegen. Wij waren hier een aantal jaren geleden en toen was het voor ons gevoel een stuk beter. ik hoop dat jullie de draad weer oppakken want de locatie en natuurlijk Noordwijk is super!

84. Wat een gezellige strandtent, huiselijk en gezellig. Het eten is echt heerlijk. En wat een uitgebreide menukaart. De lunchkaart is ook erg gevarieerd. Met compleet warme maaltijden. Super. Zeemeeuw, tot snel.

85. Anne Laarhoven

Vorige week bij de Zeemeeuw gegeten met 8 personen. Zodra je binnenkomt voel je je meteen thuis, wat een gezelligheid! Het was moeilijk kiezen van de uitgebreide kaart. De gerechten zagen er prachtig uit en alles was heerlijk, ook het personeel is erg vriendelijk. En voor de prijs hoef je het niet te laten! Echt een aanrader!

86. Afgelopen weekend met het gezin een heerlijk weekend gehad in Noordwijk. Tijden het winkelen hebben we aan een verkoopster van een kledingwinkel gevraagd waar we goed en gezellig konden eten. Zij raadde De Zeemeeuw aan. Met zes personen hebben we gereserveerd. Wat een gezellig strandrestaurant is dit! Dit is geen strandtent, maar echt een restaurant! Gezellige en goede service, heerlijk eten en een perfecte sfeer! Het goed passende wijnadvies maakte het diner helemaal af! Zodra wij weer in Noordwijk zijn, komen wij zeker terug! Een aanrader voor een echte complete strand beleving... Groeten uit Venlo

87. Vandaag met de hele familie (25 man) geluncht bij De Zeemeeuw. Ruime keuze uit lekkere en aparte lunchgerechten. Wij kregen allemaal tegelijk ons lunchgerecht op tafel, gebracht door ontzettend vriendelijke bedienend personeel. Mooi opgemaakte broodjes, grote en goed gevulde vissalade en kip-eendsalade, huisgemaakte soep in een ruime kom, kortom WIJ hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. De kwaliteit van het eten en de bediening is allemaal prima. Mijn man en ik wilden met zijn tweetjes nog voor dezelfde avond reserveren, maar de bedrijfsleider moest zelfs even puzzelen om nog een plekje voor ons te vinden….hij zei dat er al meer dan 200 gasten gereserveerd hadden. Dit restaurant is een echte aanrader!!!

88. We hebben hier vaker gegeten met wisselende ervaringen.
    Deze keer was het super met een lunch. We zaten aan een hoge tafel op hoge stoelen. Dan is het uitzicht nog mooier door het restaurant en naar buiten. Heerlijke warme broodjes. Probeer eens panini met warme gerookte zalm of met warme geitenkaas. Vriendelijke snelle bediening. Schone toiletten.

89. Ik ga niet meer naar de Zeemeeuw. Ik ben meerdere keren met een groep mensen wezen eten bij de zeemeeuw. De eerste paar keer was het er prima en gezellig. Het eten was goed voor een strandpaviljoen, wel jammer dat je voor een menu alleen met de hele tafel kan kiezen (waarom eigenlijk zo?). De laatste keer (30 okt) waren we met een groepje van 5 personen, er was gereserveerd voor 5 maar de tafel was gedekt voor 4 met 4 stoelen. Slordig! De bediening was stug, het eten mankeerde niets aan (geen hoogstaand niveau, maar het blijft een strandpaviljoen, geen 5 sterren restaurant). Uiteraard konden we alleen voor het menu kiezen als we dit met de hele tafel deden. Uiteindelijk zijn we ondanks twijfel toch voor het hele menu gegaan. Bij het nagerecht aangekomen kregen we de melding dat de koffie-compleet alleen per 2 ging. Hoe bedoelt u per 2, we zijn met 5 personen en willen graag allemaal de koffie compleet, zo gek is dit toch niet als je alleen per tafel voor een menu kan kiezen? Dit behoorde echter niet tot de mogelijkheden, het was alleen per 2 mogelijk. Uiteindelijk mochten we er na veel proberen voor kiezen om 2x2 koffie compleet te nemen en een thee zonder deze "compleet", hoe genereus! Onze verbazing was dan ook groot toen de koffie compleet een zeer ondermaats gebeuren was met een miezerig beetje likeur, 1 slecht bonbonnetje, 1 pepermuntje, 1hopje, 1 kletskopje en wat koffieboontjes.
    Bij veel restaurants krijg je standaard bij je koffie na het diner al een beter assortiment en dat zijn ook echt geen uitzonderlijke restaurants. Was dit nu echt niet mogelijk om dit voor 5 personen te regelen? Wij hebben ter plekke nog een beoordelingsformulier aan de manager laten geven, waar echter geen enekele reactie op gekomen is. De toiletten waren overigens ronduit smerig, het kan dat er een toilet niet schoon achtergelaten is, ook kan het gebeuren bij een strandtent dat je uitglijdt door al het zand op de vloer, maar stofwolken van 10 cm komen er niet in 1 dag, ook niet bij een strandtent. Het eten was niet slecht, maar met zulke service zeg ik niet meer naar de Zeemeeuw.

90. Na een wandeling iets gedronken in dit restaurant. Liet lang op zich wachten. Voor een glaasje water voor medicijnen hebben we drie keer moeten vragen en het werd afgemeten neergezet. Ook de rekening klopte niet. Bediening mag zeker wat vriendelijker.

91. Zeer mooi strandpaviljoen, inrichting is smaakvol. Wij hadden niet gereserveerd voor het diner, maar gelukkig was er een bartafel vrij. Brood vooraf besteld, prima! Maar, we hadden dit nog geen 5 minuten op tafel staan of het hoofdgerecht kwam er al aan. Dit was echt zonde van het brood, als we dat hadden geweten hadden we het brood niet besteld. Dit lijkt me een aandachtspuntje. Eten was verder goed. Saté van de haas was rood, dat is volgens mij niet de bedoeling. Bediening prima en zeer efficiënt.

92. I have eaten several meals now at the Zeemeeuw on the beach in Noordwijk over the past several years and I have enjoyed every one. The staff are friendly and efficient, the food is consistently great and the prices seem reasonable. They have been able to accommodate my food allergies well and I no longer worry about the food I am served. The restaurant has a casual, friendly and interesting atmosphere - very relaxing. Since the restaurant is right on the beach there is always something to watch. I am not the only one who loves this place - it's usually busy so reservations are a good idea.

93. B van den Berg

Heerlijk gegeten, geweldige sfeer, ontzettend leuke inrichting, prima personeel - en aan het strand.

94. Wat een toptent! Ambiance, bediening, veelzijdig menukaart heerlijk eten en prachtig uitzicht over zee en wat ik persoonlijk erg kan waarderen heerlijke speciale bieren. En een super prijs kwaliteit verhouding. En als ik ooit ga trouwen weet ik ook waar ik dat ga doen. Hier zal ik zeker vaker terug komen. Jammer voor het bedrijf dat er wat negatieve recenties zijn want dat gun ik ze niet. Tuurlijk kan je het slecht treffen maar daarin tegen staan er netjes kaartjes op tafel dat als je niet tevreden ben ze het meteen willen oplossen. Een echte aanrader!

95. Saskia abspoel

Op 14 juni om 17.45 uur aagekomen. Bediening onder de maat. Bij het vegetarische hoofdgerecht zat sla zonder dressing. Als bijgerecht kregen we nog een bord sla, nu met hele vieze dressing. Geen reactie als er om een drankje werd gevraagd. Even mijn collega roepen, die collega is niet gekomen. Tussen voor- en hoofdgerecht zat een uur! Op mijn klacht over de slechte bediening kwam alleen reactie in de vorm van wat jammer. Ik kom hier niet meer, ondanks het mooie uitzicht.

96. Tja de Zeemeeuw, een leuke avond gepland met een grote groep mensen, arrangement en een planning van tevoren besteld en tijdens het bespreken was alles goed en alles kon.

Op de avond zelf werd het een heel ander verhaal, het arrangement kon niet meer (wat we van te voren 3 keer hebben besproken). De bediening was slecht en zelfs brutaal! Het eten was wel goed bij ons, maar dat maakte de avond helaas niet goed want er was constant wel iets wat niet kon, niet mocht of waar ze gewoon zelfs geen zin in hadden om te doen!

97. 20 maart met z'n tweeën hier gaan eten. Voorgerecht was met 15 min geserveerd, hoofdgerecht heeft ruim 45 min op zich laten wachten. Daarbij was van 1 van de hoofdgerechten het vlees koud. Dit terug laten sturen, na 20 min pas een nieuw hoofdgerecht gekregen. Dit was zover doorbakken dat er geen smaak meer aanzat. Echt teleurstellend. Ook de bediening is niet erg scherp qua service.

98. Toine Schalken

Zondagavond 5 maart gereserveerd voor 7 personen, om 20.00 uur aangekomen werd verteld dat verscheidene gerechten niet konden worden besteld. Geen probleem er bleef genoeg lekkers over. Voorgerechten en hoofdgerechten besteld. Even later bleek er niet genoeg kreeft te zijn. Jammer, uit nood maar wat anders besteld. Toen bleek ook de entrecote op te zijn, jammer dan maar een spies besteld. Wat later bleek ook dat er niet genoeg zeetong was. Dat was de bekende druppel. Het was een genante vertoning. We hebben het drinken afgerekend en zijn gegaan. De ober snapte het niet want er stonden toch genoeg andere gerechten op de kaart!?

99. Zaterdagavond wilden we gaan eten in de Zeemeeuw. We hadden niet gereserveerd, maar er werd alle moeite gedaan om toch nog een tafeltje voor ons te vinden. Gelukkig maar, want het is een geweldig restaurant. We genoten van ons 3 gangen menu. Heerlijke gerechten voor maar € 27,50. De bediening was erg vriendelijk en snel.

Kortom een aanrader!

100. De dure broodjes zijn voortreffelijk. De rest is matig. De plek en ambiance zijn super! We hebben er alleen geluncht. Het trio-broodje is de aanrader.

Volgende pagina