Op dit adres zit nu: Kin Khao

1. Kees Leemreis

Met zeven gasten wederom bij En Garde gegeten. Wat heet: een uiterst aangename, gezellige avond met heerlijk eten gehad!
    Wij hebben allen het maandmenu van 5 gangen en halfjes wijn genomen. Mooi getimed met een mooie spreiding tussen de gangen. Wat is dat "halfjes-wijn systeem" (als je niet hoeft te rijden) toch een vinding/ Zeker als, zoals bij En Garde, de wijnkeuze excellent is. De "match" met het eten was perfect. De kwaliteit van iedere gang was perfect. De hoeveelheid was niet aan de uitbundige kant, ook al waarschijnlijk omdat ik al met honger binnen kwam. Maar het brood was ook al perfect en een schaaltje frites deed de rest. Kortom: perfectie overal. Behalve toen de ober liet merken dat zijn nederlands enige verbetering behoeft: het meervoud van "u" is "u " en niet "jullie".
    Ik kom zeker terug al moet ik er in mijn geval iets voor omrijden. Bij Michelin betekent dat tenminste één ster.