Op dit adres zit nu: Kin Khao

1451907380 86
1462920319 86
1506972075 86

1. Wil van den Oetelaar

We hebben heerlijk gegeten, leuke uitleg van Joep gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar

2. De selectie van de bijpassende wijn bij het gekozen gerecht is erg goed en de kennis van het personeel over de gekozen wijn ook. Fijne aanvulling op het eten.

3. Jean-Paul Coesel

Heerlijk menu met voor ieder iets lekkers. Prima wijn en leuk zitten en goede bediening. Avondje uit is gewoon lekker genieten. Wij komen graag weer terug!

5. M v Eeuwijk

Vanmiddag genoten op een zonnig terras van een heerlijke High Wine. Zeer vriendelijke bediening en duidelijke uitleg van wijnen en de gerechtjes. Kortom een aanrader.

6. We hebben perfect gedineerd.

7. Ingo

8. Het restaurant zit op de hoek van de markt, kort bij het gemeentehuis.

Binnen zijn er verschillende knusse hoekjes, waaronder een opkamer, een nisje en voorin een mooie grote ronde tafel.
    Voorbij de bar een grotere ruimte en ook een gezellige “Franse” binnentuin.
    Voor de rokers is er de koffiebar. In de grotere ruimte vallen de zeer mooie muurschilderingen op die door een familielid van de eigenaresse zijn gemaakt (zie 2 foto's).
    Met dit mooie weer was het terras aan de voorzijde natuurlijk the place to be.

Doordat het restaurant in een hoek van de markt zit, zit je wel op de markt maar ook net weer niet oftewel kunnen kijken maar niet bekeken worden :D .

Op elke tafel stond een schaaltje met kruidnagel en een citroen in heet water. Prima idee, niemand op het terras had last van allerlei insecten.

Naast de menukaart bood men ook een zomers menu aan. Een mooi licht verteerbaar menu op het toetje na. Hier hadden we wel zin in. Verse stokbroodstukken met roomboter en een tapenade van o.a. olijven werd op tafel gezet. Tevens een karaf water gewoon voor niks.

Als 1e een trio van vis. Een smakelijk begin. Een mousse van gerookte forel wat lekker smaakte op het brood. Daarnaast garnaaltjes in een glaasje met wat rucola en de tonijn was heerlijk zacht.

Als 2e een Paprika Wortelsoep. Naar deze 2 soorten smaakte het ook en daarnaast goed heet en lekker pittig door de kruiden. Wederom heel tevreden.

Als derde mosselen. Deze waren mooi groot en roergebakken in een kruidenolie (groenig van kleur). Ook hier weer wat broodstukken erbij met het advies om die te soppen in de saus.
    Dat was een heeerlijke marinade.
    Niet alle kruiden werden genoemd na mijn vraag (geheim van de kok) wat er allemaal in zat, maar in ieder geval selderij, peterselie, basilicum en zeezout.
    Hier een keer voor de mosselen gaan lijkt me een goede optie.

Hierna een lamsrugfilet in een honing tijmsaus. Goed van smaak met wat gegrilde courgettes, een groene asperge e.d.
    Ook een schaal rauwkost (smakelijk) en een schaaltje frites. De frites vond ik maar slap, ook al probeerde men dit te verbeteren door ze wat langer te bakken en te drogen.
    Prima dat men een poging deed maar de volgende keer nemen we gewoon geen frites (het menu was toch voldoende).

Als laatste een taartje van witte chocolade. Heeerlijk maar machtig. Enkele bosvruchten maakte het compleet.

Men bood bij het 5 gangenmenu een bijpassend wijnarrangement voor € 14,50 (1/2/ glazen) of € 25,00 voor volle glazen. Nu ben ik meestal wel in voor wijn al kies ik de laatste tijd ook liever de wijn die ik zelf wil drinken en dat was dit keer geen wijn.
    Ik zag op een van de verder tafels Hoegaarden staan en met dit warme weer had ik daar nu eens lekker zin. Lekker koel met een schijfje citroen. Het was goed bevallen.
    Het wijnarrangement bestond o.a uit een Verdejo, een wijn uit de Languedoc, en uit de vacqeuyras en een moscatel.

De bediening is echt Brabants, gemoedelijk, vriendelijk, in voor een praatje, maar daarnaast vlot in wat je wenst en zien wat er gezien moet worden.
    De klant is hier koning waarbij de eigenaresse hierin voorop gaat.

De vorige keer (juni 2011) hadden wij ook een 5 gangenmenu waarbij ik wel eens de gedachte had, ga ik hier met nog trek weg, wat overigens achteraf niet was.
    Nu paste het naadloos en had de frites achterwege mogen blijven (zelf bijbesteld overigens).

We waren beiden weer heel tevreden en Rob Geus blijkbaar ook want een sticker van de Smaakpolitie wil een restaurant wel op zijn raam.
    Voor € 85,00 inclusief fooi gingen we weer naar huis waarbij het dit keer geen 2 jaar zal duren voordat we hier weer komen.

9. wilma den besten

Vanavond heerlijk gegeten alles was perfect de tijd tussen voor en hoofdgerecht was vrij lang maar het gezelschap was goed en de serveersters blijven vriendelijk en attent dank voor het heerlijk en goede eten .

10. Marloes

Gisteren bij Engarde gegeten en echt een top avond gehad! Lekker relax, kwaliteit, vers eten en een heerlijke aspergesoep uit eigen keuken! Nog nooit zo lekker gehad je proeft dat de kok zeer met zijn werk begaan is en alleen 't beste wil! Komen binnenkort zeker terug!!

11. Gisteren bij En Garde gegeten. Het is beduidend minder geworden. Eigenlijk was het slappe hap. Het kalfsvlees was doorbakken terwijl ik vroeg om medium doorbakken en aan de tong zat weinig smaak. De smaaksensatie was helaas smaak sensatieloos. Je krijgt nauwelijks saus bij het vlees en de vis. De aspergesoep leek uit blik maar dat weten we niet zeker. De prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Wij waren €170 kwijt voor zeer matig eten. Meestal zijn wij met 3 personen ongeveer €120 kwijt met vooral veel betere vleessoorten. Jammer maar dit was de laatste keer dat we naar En Garde zijn geweest. Veels te duur voor veels te weinig.

12. ab welbergen

Gisteravond een fantastische avond gehad buiten op het terras achter het pand.
    Het eten was van grote klasse, zoals we gewend zijn. De bediening door Anke was goed EN gezellig.
    Ik (als enige van de groep van 6) vond wel dat de tijd tussen de gerechten wat lang duurde. Maar dat werd in ruime mate gecompenseerd door de gezellige sfeer en ambiance.
    Al met al een avond om op terug te kijken.

13. Prima restaurant met persoonlijke bediening. Leuke bijpassende wijnen en bob arrangement mogelijk. Het eten is goed. Aan de prijzige kant, zeker met wijnen en voorgerechten. Ze hebben juist het keurmerk gekregen van SBS6 programma Smaakpolitie.

14. De Bresser

Ontzettend lekker gegeten, kreeft en oesters.
    Het was heel druk, iets langer moeten wachten als gemiddeld, echter voor ons geen probleem, jammer dat er geen sfeermuziek aanwezig was.

15. Leuke vriendelijke bediening. Even als reactie op een vorige recentie ; ik vind het meervoud van u echt wel jullie iig in Brabant! Goed gegeten . We gingen voor het 5-gangen menu icm het wijnarrangement. De saus bij het hoofdgerecht was herkenbaar van de Sligro naar mijn idee maar buiten dat was alles heerlijk. De setting was ook super ; we hebben heerlijk in de tuin gegeten op een mooie zomeravond en komen zeker terug ( waarschijnlijk ook een keer met kids )!
    Hartelijk dank!

16. Heerlijk gegeten met vrienden van de kookclub, waren allemaal zeer tevreden.

Het wijnarrangement is zeker aan te bevelen, super!

We komen zeker nog een keer terug! Onze complimenten.

De kookclub

17. Heerlijk gegeten, goede sfeer en mooie wijnen bij de gerechten.
    Voor ons een eerste kennismaking, maar we komen zeker nog een keertje terug.

18. Prachtzaak!
    Ga voor de wijn- spijscombinaties en je bent een hele avond heerlijk onderweg!

19. Kees Leemreis

Met zeven gasten wederom bij En Garde gegeten. Wat heet: een uiterst aangename, gezellige avond met heerlijk eten gehad!
    Wij hebben allen het maandmenu van 5 gangen en halfjes wijn genomen. Mooi getimed met een mooie spreiding tussen de gangen. Wat is dat "halfjes-wijn systeem" (als je niet hoeft te rijden) toch een vinding/ Zeker als, zoals bij En Garde, de wijnkeuze excellent is. De "match" met het eten was perfect. De kwaliteit van iedere gang was perfect. De hoeveelheid was niet aan de uitbundige kant, ook al waarschijnlijk omdat ik al met honger binnen kwam. Maar het brood was ook al perfect en een schaaltje frites deed de rest. Kortom: perfectie overal. Behalve toen de ober liet merken dat zijn nederlands enige verbetering behoeft: het meervoud van "u" is "u " en niet "jullie".
    Ik kom zeker terug al moet ik er in mijn geval iets voor omrijden. Bij Michelin betekent dat tenminste één ster.

20. Het maandmenu gegeten, van 5 kleine gangen, met bijpassend het wijnarrangement van 5 halve glazen.

Het was alsof we een avond flink hebben zitten drinken, met daarbij regelmatig een klein hapje.

De hapjes waren erg lekker, maar veel te weinig voor wie "uit eten" gaat. Bij een menu verwacht je toch dat het genoeg is voor een maaltijd. We hebben er maar een bakje frites bij besteld, toen het hoofdgerecht ook weer erg klein bleek. (een schoteltj met 4 kleine stukjes vlees en 2 kleine ronde aardappelpureeknikkertjes.)

Volgende keer zullen we gewoon 3 gerechten nemen om te eten, met bijpassend bijv. 2 glazen wijn. De wijnen zijn overgens heel lekker en smaken goed bij de gerechten!

Het restaurant is heel erg gehorig. Heb je druk pratende buren, dan kun je elkaar moeilijk verstaan!

Het zou een goed idee zijn om een loper te leggen over de houten vloer en wat gordijnen op te hangen, om de geluiden wat te dempen.

21. ruud en christel beckers

Fantastisch gegeten in een knus restaurant.

De wijn/spijs formule staat als een huis!

De bediening heel kundig met de wijnen en vriendelijk.

Het eten erg smaakvol en mooie porties.

Voor ons een absolute aanrader.

We komen helaas niet uit de buurt, maar we zullen zeker op zoek gaan naar redenen om in de buurt van Boxtel te komen.

Brabantse gezelligheid op z'n best!

Ruud en Christel.

22. thera van den brand

Wij hebben hier nu twee keer gegeten. Allebei de keren heerlijk gegeten. De eerste keer van de kaart en de tweede keer het aspergemenu met wijn. Het was zo goed gecombineerd bij elkaar. Daarnaast is de bediening keurig en werden we zeer hartelijk ontvangen.

23. Heerlijk eten, super wijntjes en zeer vriendelijke en kundige bediening! Komen zeker terug!