Op dit adres zit nu: Uijttewaal

1. Dit restaurant hebben wij vanaf de opening diverse malen bezocht en onze gedachte 'als ze deze kwaliteit maar kunnen blijven aanhouden' is helaas niet waargeworden. Ons enthousiasme is dermate gedaald dat wij dit restaurant voortaan links laten liggen. De drank is werkelijk prima. De smaak van het eten daarentegen (bijvoorbeeld vleeshoofdgerecht de Bavette) wordt door overmatig gebruik van zout volledig teniet gedaan en na dit bij het personeel opgemerkt te hebben helaas niet gecorrigeerd. De porties van de gerechten en de daarbij geserveerde groenten worden steeds kleiner. De sfeer is prima als het restaurant volgeboekt zit, maar zodra het een rustige dag is voel je je als gast verloren, vergeten en naar buiten gekeken als het aan de late kant wordt. De zeer dominante en overaanwezige houding van de vrouwelijke manager is hoogstens ongepast. Jammer, Meinesz!