1. Gezellig restaurant met aardige informele bediening. In het begin even wennen, doch de vriendelijkheid straalt er van af. Dat is in andere (sjieke) restaurants wel eens anders. Leuke kaart en prettig spiegelmenu. Aanpassingen geen probleem. De kok (en eigenaar) heeft nog nooit problemen gemaakt als we ergens vanaf wilden wijken. Met name de vis is hier uitstekend te eten. Vraag maar eens een voorgerecht van verschillende vissoorten! Verrukkelijk. Een tong is hier een forse lap en niet een visje dat van je bord vliegt als je even kucht. Volop lekkere beetgare groenten op je bord en altijd die lekkere rabarber erbij. Voor een (hongerige) smulpaap aan te raden, temeer daar de kwaliteit goed is, het bord ruimschoots gevuld is en de prijs absolut niet overdreven is. En bij het weggaan, zal men niet nalaten je uitgeleide te doen.