Op dit adres zit nu: Holy Five

1. Gerechten in potentie mooi. Uitvoering iets minder. Eten was namelijk wat te zout. Knoflooksoep zou ik volgende keer zonder spekjes doen omdat die alles overheersen en ik geen knoflooksoep meer proefde. Had ik zelf niet gezegd maar was me ook niet gevraagd. Ik had zelf (eigen schuld) een wijn gekozen die totaal niet bij het gerecht paste, een wijntip was echter gezien de kaart toch wel op z'n plaats geweest. Cappuccinoschuim was te waterig en te veel lucht. De espresso was daarentegen goed. Bediening erg vriendelijk. Qua attentie kan het gezien de spekjes en de wijn iets scherper.
    Wel een hele fijne avond gehad, maar culinair gezien kan het beter. Tip voor het restaurant: gebruik dit soort berichten om de kwaliteit te verbeteren. Uitgebreid reageren/verdedigen helpt denk ik niet of zelfs averechts. Consumenten communiceren op internet. That's life 2011. En wat mij betreft komt dit de uiteindelijke kwaliteit ten goede.

6,7