Op dit adres zit nu: Holy Five

Zeldzaam Eten en Drinken in Arnhem

Parkeergelegenheden in het centum.
    Wij adviseren parkeergarage centraal op een afstand van 5 minuten lopen.

Na 18.00 uur (met uitzondering van Donderdagavond) is er volop gratis parkeergelegenheid rond het centrum.

• OV

Makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Busstation op 2 tot 5 minuten lopen van het restaurant.

Taxistandplaats op 2 minuten lopen vanaf het restaurant.

• Biologisch

• Honden toegestaan
    • Vermaak
    • Verschoontafel
  7. Betalen pin Master Card Visa

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1198749450 80
1209950643 83
1321962568 65
1601992381 69
1613193574 69
1669199537 69
1691601922 69

1. Zeldzaam was het niet. Ze proberen qua presentatie op het menu de gerechten interessant te laten klinken maar al met al smaakte het gewoon niet bijzonder. Porties klein en een flinke rekening woog niet op tegen wat er opgediend werd.

2. ruud raver

Verrassende gerechten.

3. Heel lekker gegeten, mooi opgemaakte borden, goede porties. Tot zover alles dik in orde. Maar... frietjes en salade apart berekenen? Kan eigenlijk niet in zo'n gelegenheid en wat al helemaal niet kan is €5,50 berekenen voor een fles water!!! Gewoon kraanwater krijgen bleek niet mogelijk. Dit zorgt er toch voor dat wij ons enigszins belazerd voelden. Hoeft niet en moet ook niet in een tent met dit potentieel.

4. Vanmiddag met een vriendin bij Zeldzaam geluncht. Het was in 1 woord fantastisch! Ik kom zelf uit de horeca en vind het altijd leuk om nieuwe dingen te proberen. Om deze reden vroeg ik het meisje uit de bediening of het misschien ook mogelijk was om ons door de keuken te laten verrassen. Dit was, ondanks de redelijke drukte, geen enkel probleem. Een moment later stond de chef zelf bij ons aan tafel om te vragen naar onze wensen en eventuele allergieën. En wat zijn we verwend!

We hadden gevraagd of het mogelijk was om een aantal kleine koude gerechtjes te krijgen. We begonnen met gerookte eend en eendenvet, gevolgd door gerookte zalm met rivierkreeftjes en daarna gecaramelliseerde geitenkaas met rauwe asperge. Daarna nog een dessert van o.a. witte chocolademousse, ananas en amarenenijs.

De bediening was ook zeer attent en kon alle gerechten prima uitleggen en toelichten. Er was bij hen niks te merken van de drukte, ze hadden alles prima op orde en alles verliep vlot. Kortom, wij komen hier zeker terug!

5. A.S. Tuinema

Wat een ervaring. Verrukkelijk gegeten, de gerechten kwamen met fijne tussenpozen op tafel en de bediening was super vriendelijk. Een aanrader

6. Typisch Nederlandse zelfoverschatting. Matige gerechten en haastige, plichtmatige bediening. Zelfs een snelle hap bij een gemiddelde Duitse Raststätte is beter en uiteraard stukken voordeliger.

3,9
  7. Smaakvol eten en vriendelijke bediening.
    Alleen de menu kaarten zijn wel aan een opfris beurt toe. Kleine moeite om ze opnieuw te laten afdrukken.

8. JB 35 punten

Wij hebben hier een top avond gehad voor een prima prijs. Toen wij onze complimenten maakten aan de serveerster over een dessert, kwam 5 minuten later de chef-kok persoonlijk aan tafel om ons dit dessert, op kosten van het huis, te serveren. Wij zijn hier sindsdien vaker wezen eten. In één woord geweldig!

9. Gisteren gegeten bij Zeldzaam. Ook hier de nieuwe formule: kleine hapjes voor gewone prijzen. Kassa! Omdat we door de vriendelijke bediening hiervoor tevoren waren gewaarschuwd deden we daar niet al te moeilijk over. En ook niet dat je voor 'normale zaken' als frietjes en salade apart moest bijbetalen. Wel ga ik hier even moeilijk doen over de lange wachttijden (we moesten telkens ruim een half uur wachten voor het volgende (kleine) gerecht. En dat zonder excuses of waarschuwing vooraf. Waar ik vooral even moeilijk over wil doen is dat we nogal dorstig waren en daarom vooraf direct om wat water vroegen. De serveerster stelde toen voor een fles te laten aanrukken. Een prima idee, vonden we. Totdat op de rekening bleek dat we moesten betalen voor kraanwater. Weliswaar kraanwater van een een of ander merk, maar het blijft hetzelfde als kraanwater: 5,50 euro voor een liter water!!! Kassa!!!! Eén geruststelling: het water dat na mijn plasje de wc doorspoelde hoefde niet te worden afgerekend. Nóg niet, tenminste, want misschien breng ik Zeldzaam op een volgend zeldzaam lumineus idee....
    Ik ga hier dus nooit meer heen!

5,7
  10. Paul van den Akker

11. Stenacker J.

Bij het bestellen van een varkenshaasje van euro 18,- bleek bij bediening deze te bestaan uit 2 heel kleine stukjes van vlees van ongeveer 10 a 15 gr per stuk zonder groente hetgeen totaal niet in verhouding staat tot de gevraagde prijs.
    Ik heb dat als zeer onvoldoende ervaren en ben geenszins van plan om hier nog terug te komen.

12. We hebben vanavond heerlijk gegeten! De bediening was erg gastvrij. Niet formeel, maar daar houden wij ook niet van. Volgende keer in Arnhem gaan we hier zéker weer eten.

13. E. Reiss

Het eten was wel lekker, wel een beetje weinig en je krijgt geen groente of patat er bij. Dat moet je er allemaal apart bij bestellen. Ik drink altijd water bij het eten en vroeg om een karaf kraanwater, Arnhem heeft namelijk fantastisch kraanwater! Dat kreeg ik niet en zou ik alleen krijgen als ik een glas wijn bestelde (Ik dronk tonic)! We waren met z'n vijven, de rest dronk trouwens wel wijn/bier, dus kon ik niet zomaar opstappen. Wat ongelooflijk klein! Ik ga er nooit meer eten.

14. Evert van den Brink

Wij hadden gereserveerd voor een rustige plek, maar die reservering was niet goed gegaan. De ontvangst was verder prettig. We kozen daarna een plek waarbij we in de keuken konden kijken. Medewerkers leken zich niet erg bewust van dat ze gezien werden. Ik miste professionele keukenuitstraling doordat een medewerker steeds met zijn mobiel bezig was (hygiëne?!), er leek steeds overleg te zijn over andere dingen dan wat er gemaakt werd. Mensen van de bediening gingen regelmatig de keuken in en onderlinge gezelligheid leek te gaan boven professionele werkverhoudingen. Voor mij deed dat afbreuk aan de mooie gerechten die gemaakt werden waarvan de kwaliteit gewoon goed was. De bediening zou meer de klant in de gaten mogen houden of er voldoende te drinken is. Wij moesten vragen of we een glaasje wijn konden bestellen. Er werd later wel regelmatig gevraagd of het goed smaakte. Naar mijn idee zou een iets strakkere bediening de gehele ambiance sterker maken. Dat hoeft geen afbreuk aan de sfeer en gezelligheid te doen. We hebben lekker gegeten. De prijs vond ik aan het eind niet meevallen, ondanks het concept wat aangeprezen wordt als hoe meer gangen hoe meer voordeel.

15. We hebben heerlijk gegeten en erg gezellige bediening!

16. Ontzettend heerlijk gegeten! Ik ben samen met mijn vriend enorm verwend door de chefkok die voor ons een verrassingsmenu gemaakt had. Met een aanbevolen wijn begonnen en echt onwijs lekker 5 gangen 'herfst'menu op. Ik ga zéker nog een keer terug want het eten, de service en het gezelschap samen zorgen ervoor dat ik het een zeer geslaagde avond vond!

17. Hier gaan wij dus nooit meer naar toe, en dat komt niet door het eten maar door de zeldzaam slechte service! Vooraf gaan eten voor concert Doe Maar! 16.15 binnen,16.50 eten besteld,17.00 voorgerecht maar toen begon de ellende. Hoofdgerecht was om 17.50 nog niet op tafel terwijl de tafels die later dan wij binnen waren allang aan hun hoofgerecht zaten! Gevraagd, en we zouden de eerst volgende zijn. Maar nee hoor, nog vele borden de keuken uit. Toen hebben we besloten op te stappen, vooral ook omdat er niks aan gedaan werd om het ons toch naar de zin te maken geen excuses, geen glaasje wijn heelmaal niks. Ja pas toen we afgerekend hadden wat we gegeten en gedronken hadden kwam de eigenaresse naar ons toe, mede omdat we in discussie waren met een andere tafel die het ook echt belachelijk vond. Ik heb Zeldzaam de volgende dag nog gemaild over de ervaring maar nooit een reactie op gekregen. Zeldzaam heeft een zeldzaam slechte service!

5,5
  18. Albert en Sjoukje

Zelden zo'n goede service meegemaakt in combinatie met uitzonderlijk lekker en smaakvol eten! Echt ongekend lekker

19. heerlijk gegeten, erg gezellig, vlot personeel

jammer dat je een beetje weinig op je bord krijgt.

20. Afgelopen maandag heerlijk gegeten hier, de Coquiles zijn ERG LEKKER!! De bediening is heel erg attent, en letten goed op of je glas al leeg is :-) Wij kwamen niet te kort.

Prijs is wat aan de hoge kant voor de hoeveelheid, maar daar krijg je goede kwaliteit voor terug.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Tot ziens

21. Met 20 man geborreld en gegeten. Alles liep perfect.
    Bediening/keuken erg goed, vriendelijk en flexibel.
    Heerlijke carpaccio.
    Goed verzorgd en schoon. Super locatie.

Aanrader!

22. Op een vrijdagavond heerlijk gegeten bij Zeldzaam. Ruime keus uit gerechten, ook voor de vegetariër voldoende keus. De ossenhaas is een echte aanrader! Vriendelijk personeel welke ons goed geadviseerd heeft over de verschillende wijnen. De spoom met ijs is heerlijk als tussendoortje. Wij komen zeker terug!

23. Een mooi terras op een prachtige locatie, daar is helemaal niets mis mee.
    Het terrasmeubilair is grotendeels versleten. De stoelen zijn oud, sommige tafels zijn kapot. Uiteindelijk toch nog een tafeltje en een paar stoelen kunnen bemachtigen die wel voldeden.
    De dame van de bediening kwam erg hooghartig over en deed vooral haar best om er zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien. Prima, maar ik heb liever een vriendelijke dame die ons gastvrij ontvangt.
    We bestelden beiden een sateschotel voor de lunch. Met de smaak was niets mis, het smaakte prima.
    Maar een handjevol frietjes en 1 stokje sate met 4 stukjes vlees? Da's geen lunchmenu en daar mag je ook geen 14 euro voor vragen.
    Met honger binnenkomen en met honger weer van het terras af, dat was niet de bedoeling.

2,3
  24. Afgelopen maandag ben ik samen met mijn vriend en schoonouders wezen eten. Mijn vriend en ik wilde onze schoonouders verrassen met een heerlijk diner. Nou ik moet zeggen dat ik zeker gelukt. We hadden een 6 gangen verrassingsmenu. Voor de chef en andere koks was dit zeker een uitdaging, omdat ik een lastige eter ben. Vooraf moesten we bij de chef aangeven wat we niet lusten en hij ging vanuit deze bevindingen aan de slag. Bij deze moet ik de chef en de andere koks een schouderklopje geven en bedanken. We hebben met zijn alle zeker genoten van het eten, de bediening en de sfeer. Het is een echte aanrader om bij dit restaurant te gaan eten en wij komen zeker nog een keer terug!!!

25. We hebben nu 2 keer met 8 mensen voor een verrassingsmenu gereserveerd; het was 2 keer een gevarieerd feest voor het oog en een ware smaak beleving. Beide keren heel anders en beide keren werd er wel iets geserveerd dat we meenden niet te lusten, maar blij verrast heel smakelijk opgegeten hebben omdat het ineens heel lekker bleek te kunnen zijn. Dan spreek je waarlijk van een verrassingsmenu.
    Iedere gang werd persoonlijk door de Chef gepresenteerd, alle medewerkers waren op ontspannen wijze vriendelijk en welwillend. Mooie ambiance, goede sfeer, een echte aanrader!

26. Samantha Sweers

Afgelopen week zijn wij aangenaam verrast door dit restaurant. We kwamen 16.30 uur aan zonder te reserveren, het was duidelijk dat het personeel zelf nog moest eten, dat liet de ober absoluut niet merken en we werden hartelijk verwelkomd en ontvangen. Mijn moeder die op dat moment met een gebroken voet zat, daar werd heel attent een kussen voor gepakt waar ze haar voet op mocht leggen.
    Wij hebben ons 3 gangen laten verrassen. Alle gerechten waren een plaatje en helemaal "af".Ook kregen we bij het hoofdgerecht nog extra huisgemaakte friet.De chef kwam zelf uitleg over de gerechten geven.
    Heel attente en vriendelijke vakmensen.
    Bedankt voor een mooie afsluiting van een al zo'n gezellige dag.

27. 2 weken geleden met mijn man hier gegeten. Mooie locatie, eten was ook verzorgd, de bediening had iets beter mogen opletten op onze lege glazen. Daarentegen deed vooral het meisje heel erg haar best! Totaal bezien..een 7.

28. Ik moet eerlijk zeggen dat het er goed uitzag, entourage, inclusief de opmaak van de borden. Dat er nauwlijks groente op het petite hoofdgerecht lag, oké. Maar ooit Profitroles gehad die zo droog waren dat je drinken nodig hebt om het weg te krijgen? Dat kan echt niet. Het hoofdgerecht was al niet super, maar het nagerecht kon echt niet. Wanneer je er een opmerking over maakt wordt het besproken met de keuken, maar daarna niks meer gehoord. Service-wise zijn hier ook nog genoeg uitdagingen voor 2012. Erg jammer dat ze niet op zijn minst een klacht goed behandelen, scheelt vele 'schele' gezichten.

29. Ron en Annemieke

Prima ontvangst. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als ook nagerecht prima van smaak, borden mooi opgemaakt. De bediening was alert en vriendelijk. Kinderen kregen spontaan een niet besteld voorgerechtje voorgeschoteld dat prima in de smaak viel. Voor de kinderen was ook buiten de kaart maatwerk mogelijk.

Al met al een geslaagd bezoek aan Zeldzaam, zeker voor herhaling vatbaar.

30. Wilma en WIllem Tempel

16-11-2011 heerlijk gegeten. Ontvangst is heerlijk ongedwongen zonder opdringerig te zijn. Beetje huiskamergevoel. Ons eerste keus m.b.t. voorgerecht is op advies van de koks aangepast in een gezamenlijk plateau uit de zee en een aparte schotel met pastrami van hert. Beide gerechten waren naast de prachtige opmaak uitzonderlijk goed op smaak. Het hoofdgerecht van hert en zwijn onderscheidde zich vooral in de juiste garing en bijbehorende ondersteunende smaken. Absoluut een aanrader. Ons nagerecht was één groot feest en eigenlijk veel te veel als je al zo vorstelijk van de andere gerechten hebt mogen smullen.
    Niet onbelangrijk om te melden, dat zowel bediening als de koks bij het uitserveren van de gerechten de tijd nemen om een korte maar duidelijke uitleg te geven wat er allemaal op je bordje ligt.

31. Cees en Joke

We hebben met 21 personen heerlijk gedineerd. Een super locatie. Het menu hebben we met eigenaresse Carolien samengesteld. De zeebaars kan misschien de volgende keer beter een andere vissoort zijn. Verder was alles perfect . Heerlijke wijnen en geweldig personeel.

Kortom wij hebben genoten en zullen dit restaurant zeker bij vrienden aanbevelen.
    Het was voor ons en ons gezelschap een geweldige avond.

Cees en Joke

32. Gerechten in potentie mooi. Uitvoering iets minder. Eten was namelijk wat te zout. Knoflooksoep zou ik volgende keer zonder spekjes doen omdat die alles overheersen en ik geen knoflooksoep meer proefde. Had ik zelf niet gezegd maar was me ook niet gevraagd. Ik had zelf (eigen schuld) een wijn gekozen die totaal niet bij het gerecht paste, een wijntip was echter gezien de kaart toch wel op z'n plaats geweest. Cappuccinoschuim was te waterig en te veel lucht. De espresso was daarentegen goed. Bediening erg vriendelijk. Qua attentie kan het gezien de spekjes en de wijn iets scherper.
    Wel een hele fijne avond gehad, maar culinair gezien kan het beter. Tip voor het restaurant: gebruik dit soort berichten om de kwaliteit te verbeteren. Uitgebreid reageren/verdedigen helpt denk ik niet of zelfs averechts. Consumenten communiceren op internet. That's life 2011. En wat mij betreft komt dit de uiteindelijke kwaliteit ten goede.

6,7
  33. Beste mevrouw Claudia,

Graag neem ik de gelegenheid te reageren op uw review. Allereerst wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden. Bij navraag bij de medewerker die u geholpen heeft blijkt inderdaad dat uw uitsmijter er niet zo uitzag als deze hoort te zijn.

Hij heeft u aangeboden deze te vervangen voor nieuwe uitsmijters. Hierop heeft u bij hem aangegeven dat dit niet nodig was.

Ik begrijp niet goed waarom u de uitsmijter gisteren goed genoeg vond, maar nu via deze site toch terugkomt op de uitsmijter. Wij hadden het graag voor uw willen oplossen.

34. Gisteren wilden we hier lekker gaan lunchen. We bestelden een uitsmijter. Resultaat een kaal bord zonder garnering met uitgedroogde eieren, aangebrande ham en droge sneden brood. We betaalden hier voor twee uitsmijters Euro 12,- We hebben de bediende hier op het terras zachtjes op aangesproken, omdat we hem niet in diskrediet wilde brengen. Hij zei dat die dit met de chef-kok zou bespreken. Vroeg of we nog wat wilden drinken. Hebben dit gedaan. Uiteindelijk moesten we toch nog onze tweede drankjes betalen. Hadden op z'n minst verwacht dat we deze van het restaurant aangeboden zouden krijgen.. Nu toch maar besloten een recensie te schijven, omdat de vorige keer dat we hier aten we ook al slechte ervaringen hadden met de de prijs/kwaliteit verhouding en de service en kwaliteit van het eten. Overigens was deze mannelijke bediende wel vriendelijk.

2,7
  35. Petri en Hans

Vanavond voor het eerst gegeten bij Zeldzaam. Na een aperitief op het terras met erg attente bediening in het gezellig uitziende restaurant plaatsgenomen. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, bij de keuze van onze gerechten goed geholpen met de wijnkeus.

Het eten was goed en netjes gepresenteerd, veel niet hinderlijke attentie van het bedienend personeel. Het eten was goed, de wijnkeus van het personeel paste goed bij de gekozen gerechten. Al met al een geslaagde avond met goed eten en een goede bediening.

36. Vorige week hier gegeten. Leuke opmaak van de borden. Mag wel iets beter op smaak.

Voor de rest was wel ok.

6,7
  37. Gisteren hier in dit restaurant gaan eten,

Ziet er prima uit, alles netjes.

De bediening is ook aardig. Het opnemen van de bestelling duurde erg lang, en het serveren ervan nog veel langer.

De borden zijn erg onhandig om van te eten.

Verder een ok restaurant.

38. Afgelopen vrijdag hebben we bij Zeldzaam gegeten met een groep van 10 personen. Vantevoren met de eigenaresse een menu samengesteld. De begeleiding hierin was erg goed en alle wensen waren bespreekbaar. Over de avond zelf ben ik als volgt te spreken; de bediening was vriendelijk en vlot maar kwam af en toe wat onervaren over. Wat betreft het eten waren de voorgerechten prima van smaak (vooral de carpaccio was erg lekker) maar de hoofdgerechten vielen hier en daar wat tegen (b.v. hertenbiefstuk die veel te doorbakken was, op het taaie af en ook de garnalen waren veel te hard). Het toetje van prosecco/limoenijs was ok. Pluspuntjes waren het brood vooraf en thee van het merk Revolution na.

De sfeer was goed, vooral boven is het leuk zitten. Wellicht kan het licht hier en daar iets meer gedimt worden, dat zou de sfeer nog meer ten goede komen. Ook moet er op gelet worden dat de muziek aan blijft (dit was bij ons niet altijd het geval). Ik zou hier zeker nog eens terugkomen en hoop dan dat vooral het hoofdgerecht iets beter is.

39. F.A.Minderhoud

Vorige week op 10 maart 2011 hebben we sinds lange tijd weer eens in restaurant Zeldzaam gegeten.

Prima avond gehad. Zeer sfeervol, gezellig druk, attente en vriendelijke gastvrouw en bediening. Leuke gerechten op de kaart, smaakvol en verzorgd opgediend. Goede wijn.

Een aanrader voor een fijne avond en om weer eens lekker te eten.

F.A. Minderhoud, Arnhem.

40. Wat een drama tent, waren hier afgelopen zaterdag en werden nogal op een aparte manier ontvangen door de gastvrouw. Het was er fris, nadat we hier iets van gezegd hadden werd er niet veel mee gedaan. Tevens hing er een onaangename geur, niet fris dus! Voorgerecht beide een vitello tonnato van kalfshaas, helaas was dit niet zo en was dit gesneden van een ander inferieur gedeelte van het kalfje. Hoofdgerecht biefstukreepjes, deze waren ook niet echt geweldig te noemen. Helaas werd met deze klacht niets gedaan. Het is een Zeldzaam gebeuren aldaar, eens maar noooooit weer. Absoluut geen aanrader.

41. Arnold en Gery

Voor twee weken terug met vijf man op een zaterdagavond om ongeveer 19.30 naar het restaurant gegaan om lekker te gaan eten. We werden vriendelijk ontvangen en bestelden ons drankje en kregen de menukaart. Na een klein half uurtje kwam de ober om onze bestelling op te nemen. Wat schetst onze verbazing toen we iets wilden bestellen... we kregen van de ober te horen dat van de zes hoofdgerechten de helft uitverkocht was en twee voorgerechten waren ook uitverkocht. Misschien had de ober gelijk bij binnenkomst moeten vertellen, dat er bijna niets meer te bestellen was. Conclusie is dat wij dit Zeldzaam hebben meegemaakt. Nooit meer naar restaurant Zeldzaam.

42. Super gegeten, gastheer moet zich iets meer verdiepen in de kaart. Had het idee dat hij nieuw was.

We hadden met zijn allen steeds: oh, dat is ook lekker en dat ook....wat moet ik kiezen? De arretjescake was heerlijk.

Een echte aanrader!

43. Tijdens de restaurantweek 2010 gegeten bij Zeldzaam Eten en Drinken.

Het eten is van goede kwaliteit. Lekker vers en smaakvol. Vooral het dessert viel erg goed in de smaak, brownie met witte chocolademousse en caramel.

Opmerkingen zijn te maken over de drinkglazen, deze zijn door de vele wasbeurten aan vervanging toe, net als de plantjes op de tafels. Gelukkig deed dit niet af aan het heerlijke eten.
    Een leuke ervaring bij Zeldzaam Eten en Drinken waardoor we er zeker nog eens zullen gaan dineren of lunchen.

44. Paul van Osch

Van de week met wat relaties tijdens het eten wat dingen besproken. Eerlijk gezegd had ik nog nooit bij Zeldzaam gegeten en zitten we normaal ergens anders.

Ik ben blij verrast door de ongedwongen sfeer en het meer dan lekkere eten.

Wij hebben er een adresje bij! Dank.

45. Jos Joosten

We hebben genoten van de onspannen sfeer en de getoonde aandacht voor ons gezelschap.

Er was op het juiste moment de aandacht en belangstelling zonder opdringerig te wezen.

We waren met een groep van 6 personen en er was geen onvertogen woord over de presentatie en smaak van het eten.

Wat het meest opvalt is het gegeven dat er geen druk ligt om de tafel weer vrij te hebben voor de volgende gast.

Wij bepaalde het tempo, wat als prettig ervaren werd.

46. jonker w

Door toeval gisteren hier binnengekomen. Wij, ouder echtpaar uit Zwolle hebben genoten van het voortreffelijke eten en de ongedwongen sfeer. Ook de bediening was uit de kunst. Wij komen hier zeker nog eens terug. Bedankt voor al het gebodene.

47. Wij komen terug. Leuke gelegenheid op een mooie locatie. Uitstraling binnen warm en gezellig. Eten lekker, wijn lekker en de bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is hier prima!

48. Met 6 personen gegeten in dit restaurant. Heerlijk terras waar wij zeer lang hebben gewacht op onze maaltijd. Wij hadden het gevoel dat onze order was vergeten en hebben dit kenbaar gemaakt. Medewerker kwam terug met het bericht dat over 5 minuten kon worden opgediend. Dit heeft nog zeker 20 minuten geduurd. Prijs - kwaliteitverhouding was zeer slecht, vooral de bijgerechten waren absoluut niet voldoende. Het menu zalm met asperges had slechts 3 asperges. Tegen meerprijs konden er extra frites en salde worden besteld. Na 1e kritiek werd groep genegeerd door personeel en dus ook geen drank geserveerd. Was netjes geweest als men in de wachttijd van 1,5 uur een drankje op kosten van restaurant had geserveerd. Kritiek ook kenbaar gemaakt bij leidinggevende die uiteindelijk de prijs van 3 consumpties in mindering heeft gebracht. Wij zullen niemand dit restaurant aanbevelen.

3,7
  49. Michel en Kim

Heerlijk restaurant. Zit tegen een topper aan. Erg mooi is een 3-gangen menu tegen zeer lage prijs. Bediening over het algemeen vriendelijk en correct. Lijkt erop dat 'de baas' wel aanwezig moet zijn. Bediening is soms minder strak, net als het puntje op de i in de keuken, jammer!

50. De high tea was erg goed. Voldoende thee soorten en genoeg lekkere hapjes. Kom zeker nog eens langs.

51. Eten was goed en lekker. Wel duurde het erg lang (1,5uur) voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Bij het dessert was een foutje gemaakt bij het opnemen van de bestelling, maar dit werd zonder problemen opgelost.

52. Eten was prima evenals de bediening. Zou wel meer bijgerechten bij het hoofd-gerecht mogen serveren. Sfeer is uitstekend en warme trendy inrichting. Wij vinden het een aanrader.

53. De bediening was uitstekend, de vis werd deskundig aan tafel gefileerd. Te weinig groenten als je geen bijgerecht neemt. Goed verzorgd eten en ambiance.