1. Met een gezelschap van ruim 20 personen hebben we pas geleden hier gegeten. De bediening was snel en vriendelijk.

Dan het eten. Wij hadden allen voor het wok-menu gekozen. Omdat er maar 1 wok-, en 1 Teppan-kookgelegenheid is, kunnen door de 2 koks maar 2 gerechten per keer worden bereid. Met een vol restaurant sta je dan erg lang te wachten, en de rijen vormen zich dan tot halverwege de zaak. Ook worden de wokgerechten eerst gekookt in water en dan pas gewokt. Het gerecht wat je dan op je bord krijgt, bevat dan vrij veel water. Minder koken en meer wokken dus, dan gaat het beter. Nu smaken de wokgerechten niet echt top. De Teppan doet het echter wél erg goed. En met smaakvolle keuzes uit o.a. zalm, karbonade, kikkerbillen tot zelfs struisvogelbiefstuk en kangoeroevlees kom je niets tekort. Verder is er een groot buffet met de standaard gerechten die je bij de Chinees tegenkomt; dus de bami, nasi, babi pangang, ku lu yuk en de gebakken banaan.

Het toetjesbuffetje bestaat uit 3 smaken ijs, vruchten, slagroom, chocoladesaus, aardbeiensaus en slagroomsoesjes. Ook voor de kinderen zijn er 'chocosticks' bij het toetjesbuffet (kleine ijsjes met chocolade).

Wij hebben in ieder geval wel lekker gegeten, en de gezelligheid met z'n allen doet de rest. Maar eigenlijk zouden ze eens moeten nadenken over een uitbreiding van de wok en de teppan.