in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van onze internationale tapashapjes

1. Michelle Geus

Net gegeten bij Grill-ig. Onze eerste indruk was niet slecht maar na een tijdje kwam de bediening onzeker over. Één van ons wilde een gerecht met minder vlees tegen een reduceert prijs maar dat was om vage redenen niet mogelijk.

Vervolgens moesten we aardig lang wachten en we verwachtte toen wel dat het eten van topkwaliteit was aangezien de prijs aan de hoge kant zat.

We kregen uiteindelijk een biefstuk die helemaal rauw was (terwijl we medium besteld hadden). Ook de andere gerechten waren erg droog en niet naar wens.

We hebben dit aangegeven aan de bediening, die zei er iets aan te gaan doen en kwam uiteindelijk terug met bestek, zonder andere informatie over wat er met deze klacht gedaan zou worden. Na enige tijd kwam de kok zelf, die zijn excuses aanbood en triomfantelijk het bord met dezelfde opgebakken biefstuk gaf. Ook dit vlees hebben wij laten staan omdat het nogmaals niet te eten was.

Kortom hebben wij erg veel spijt dat wij bij dit restaurant zijn gaan eten en raden iedereen aan liever zelf een biefstukje te bakken.

1,9