1. Tijs Meijer

Op een zeer regenachtige, bijna herfstachtige zondag zijn we met ons vieren ter ere van mijn moeders 85e verjaardag in dit gezellige restaurant terechtgekomen. Het ademt een rustige sfeer van een jachthuiskamer uit. De kaart is overzichtelijk, de bediening uitermate vriendelijk en het eten goed. Het begint al met het stokbrood met kruidenboter. De boter is mooi zacht (je krijgt bij anderen vaak boter uit de koelkast) en het brood warm. De goulashsoep uit een pannetje is vol van smaak, de gamba's knapperig en lekker. De verschillende vleesgerechten zijn bereid met goed kwaliteitsvlees en uitstekend op houtskool gebakken. De garnering met frites en salade is redelijk, het dessert erg smakelijk. De hoeveelheden zijn ruim voldoende. De prijsstelling gemiddeld. Kortom: goed eten met vriendelijk personeel in een gezellig restaurant met een goede prijs/kwaliteitverhouding. In onze ogen een aanrader.