1. Vrijdag 8 juli te 12.00 uur bestelling gedaan + drankjes voor 2 personen. Het was helemaal niet druk. Om 12.30 uur was onze bestelling muv de drankjes nog niet gebracht. Hierop gevraagd waar onze bestelling bleef. Dit kwam vrij snel nadat ik het gemeld had. Aangezien er bij de maaltijd een klein bakje sla was geserveerd, vroeg ik of dit voor één of 2 personen was. Dit bleek voor 2 personen doch je kon altijd om meer vragen. Dit heb ik gedaan. Doch de bestelde sla bleef achterwege. Tijdens het afrekenen heb ik hierop gereageerd. De betrokken persoon reageerde vervolgens dat ze de bestelling wel had doorgegeven.

Verontschuldigingen konden er ook niet af.

Ondanks het feit dat het eten verder prima was bleef dit toch een nare nasmaak. Indien "De Lichtmis "op deze manier door blijft gaan, rijden wij wel naar een ander restaurant.