• OV

1462083960 70
1669191591 69

1. Harm Windt

Sorry

De kip saté was echt bijzonder slecht, zowel de kip als de saté saus verschrikkelijk onder de maat !

Zo’n simpel gerecht zo onsmakelijk kunnen serveren, echt jammer

De Schnitzel was redelijk oké

Voor ons niet weer.

2. Tourclub

Nu voor de 2de keer op zaterdagochtend lang moeten wachten op de bediening en daarna op de kop koffie. Volgend jaar op zoek naar een andere koffiestop.

5,7
  3. J Tippe

4. Eten: Gemiddeld, droog vlees met heel veel paneermeel, sommige pannekoeken waren goed. Bediening: Slecht, als je drinken wilde bestellen moest je de aandacht van een ober zien te krijgen, deze noteert je bestelling en loopt weg zonder de rest van de groep van 11 personen te vragen. Sfeer: Het zit in een tijdelijk noodgebouw, daar kunnen zij ook niks aan doen, maar het is vrij rumoerig, misschien een idee om wat geluid dempende materialen op te hangen.

5. Wob en Coby Beks

Zondag 2 mei hebben we met onze zoon en 3 kleinkinderen genoten van onze bestelde carpaccio’s, kip saté’s en ruim toegevoegde garnituren. De kwaliteit was uitmuntend! Zeer aan te bevelen!!

6. Rik gielen

Leuke, informele plek om lekker te eten.
    Gewoon goed eten met een prettige sfeer, samen met de ridders van nu:de truckers.
    We komen er regelmatig vanuit Zwolle, altijd geslaagd.
    Zoek pannenkoek als het “echte eten”
    We blijven komen!

7. Maandag hier gegeten had boerenkip helaas heb ik niet alles opgegeten. De kip was nog rauw vanbinnen. Tegen het personeel gezegd vonden het vervelend. Werd mij geen nieuwe aangeboden.
    Maar mocht hem wel betalen.

8. Zaterdag 7 april 2018 hadden wij pannekoeken gegeten in het restaurant. Mijn man had een staphorster pannekoek en die was prima. Ik had een appel/kaneel pannekoeken besteld. Ik kreeg een pannekoek met dikken schijven appels er los op. Heel veel zure appels. Zo hoort een appelpannekoek niet te zijn. Het was ook echt niet lekker. De serveerster vroeg of het gesmaakt had want ze zag dat ik veel dikke appelstukken opzij schoof. Ik zei haar dat ik dit nooit meer zou bestellen, en dat het niet lekker is. Haar antwoord was, smaken verschillen! Ik ga er nooit meer heen.

9. Van Breenen

Na Herrie een prima restaurant. Nu, 2018, viel kwaliteit van eten enorm tegen. Taai vlees, verlepte sla, pannenkoek was hap smakeloos deeg. Enorme tegenvaller dit maal. Andere koks?

2,4
  10. Goed restaurant. Een aanrader! Pannekoeken smaakten goed en een fijne sfeer.

11. Dat de Lichtmis vanouds een chauffeurscafé was, is nog steeds wel merkbaar: de porties zijn groot en de bediening is vlot. Voor haute cuisine en verfijnde bediening moet je elders zijn, maar ben je onderweg en wil je gewoon vlot een goede maaltijd hebben, dan ben je hier aan het goede adres. We lunchten er en namen de boerenomelet en de jumbomelet. Die laatste is een variant op de boerenomelet, met als extraatje de gehaktbal waar de Lichtmis om bekend staat. Nou, dat smaakte goed en het stond vlot op tafel. Sommige gerechten op de menukaart zien er wel vermakelijk uit, zoals de Pannenkoek Wienerwald: een pannenkoek met een schnitzel erin. Ook hun beroemde gehaktbal wordt in allerlei gerechten toegepast.
    De koffie werd geserveerd met een voetbad, voor ons beiden, je zou bijna denken dat het erbij hoort... Het was er druk, deze vrijdagmiddag, maar het liep allemaal vlot. De bediening is hartelijk, zoals de chauffeurs dat graag hadden en hebben. Het interieur, de bediening, het eten, 't is allemaal niet verfijnd of hoogstaand, maar 't was precies wat we deze middag zochten. Aanrader dus!

12. Weer heerlijk gegeten.
    Eten stond snel op tafel ook al was het heel druk.
    Mooie speelruimte voor de kinderen.
    Zeer goede serveersters, wij komen zeker terug.

13. Marlies

Goed eten. Genoten met de kids. Schappelijke prijzen, fijne service.

14. Lang wachten op eten 35 min

15. Marloes Grit

In het verleden erg positieve ervaringen met dit restaurant. Deze keer helaas een wat mindere goede ervaring. Eerst een halfuur wachten tot wij werden opgemerkt en wij drinken konden bestellen. Terwijl een meisje ons daarvoor al naar de tafel had gebracht. Naar mijn idee was de schnitzel niet vers maar opnieuw opgewarmd. Ook kon ik mijn eigen bestek gaan halen omdat deze weg was gehaald.
    Kon aan de serveerster liggen want bij het afrekenen waren de meiden wel erg vriendelijk.
    Jammer genoeg niet langer mijn favoriete restaurant meer.

3,2
  16. Margaret

Fantastische spareribs gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Iedere euro waard.

17. Top zaak 👍 en niet alleen voor chauffeurs 👍

18. De caesar salade viel enorm tegen, de kip was opgewarmd in de frituur (heel taai) en er zat van die kant en klare gemengde sla melange bij, het is absoluut niet de €9,50 waard. Ook zat er geen stokbrood bij maar een Italiaanse bol.

De USA BBQ Burger was koud bij het uit serveren, ook zet er van die kant en klare gemengde sla melange onder. Een beetje aandacht door de keuken had dit kunnen voorkomen.

De pannenkoek voor de kinderen is niks bijzonders terwijl je dat wel verwacht, omdat dit wordt gepromoot als een pannenkoek restaurant.

2,4
  19. Hele vriendelijke bediening, uitgebreide menukaart met afwisselende gerechten. De gerechten smaken erg goed! De cappuccino compleet smaakt iedere keer weer erg goed, na een hele lekkere pannenkoek of biefstuk. Helemaal fan van de lichtmis!

20. Marjan Venema

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig. Ik vond het alleen erg warm en bedompt.

21. Lieuwe Vroom

Kom met zekere frequentie bij de Lichtmis en ben over het generaal ook zeker tevreden. Het dessert wat we gisteravond hadden, de naam ben ik vergeten maar het was het dessert van de maand! Het stond prachtig omschreven op de menukaart maar wij gingen er de mist mee in! Culinair zal het misschien best goed zijn geweest, maar de zwaar op de maag liggende pensee, met een likje room en twee halve aardbeien kon ons echt niet bekoren! Heb dit ook gemeld aan de (oude) eigenaar maar hier reageerde hij verder niet op. Voor ons een reden tot het geven van een minpunt, maar we komen zeker terug!

22. Enige tijd geleden op een zondagavond er gegeten. We hadden niet gereserveerd en hadden gelukkig het laatste tafeltje te pakken. Het zat helemaal vol! En ondanks dat was de bediening vriendelijk en hoefden we niet zo lang te wachten om onze bestelling op te laten nemen. Onze zoon van 3 vond het speel gedeelte geweldig! Het eten was ook goed en voor ons veel te veel. Blij dat we er heen zijn gegaan. We komen zeker een keer terug.

23. Vanmiddag gegeten bij De Lichtmis met m'n kindertjes, één van drie en één van een jaar. Ik heb ze bijna niet gezien omdat ze erg druk waren in het springkussen! Top!

We hebben heerlijk gegeten en na afloop mochten ze alle twee nog een cadeau uitzoeken; ook dat was echt een leuke verassing.

24. Matthias

Ik heb hier op do. 4 juni als chauffeur de avond doorgebracht en vanwege mijn positieve ervaring, de moeite van het schrijven van een recensie meer dan waard!

De "stamtafel" nodigde het meest uit om te gaan zitten. Het was niet super druk, maar wel gezellig en overzichtelijk.

We werden snel en door vriendelijk personeel geholpen. Vooral Cindy en haar minstens net zo sympathieke lange vrouwelijke collega (sorry, ik weet helaas je naam niet, maar wel dat je het eten, zoals gezegd, zelfs letterlijk met liefde serveert! ;-) lieten merken dat ze plezier hebben in hun werk en het hun gasten aan niets willen laten ontbreken! (Behalve eerst m'n salade dan, maar dat was snel weer rechtgezet.) Geen afstandelijk gedoe, maar juist lekker meedoen en kletsen, wat erg sfeer verhogend werkt!

Ga vooral zo door en laat je niet afschrikken door mensen die van nature al heel snel lopen te mopperen! Overigens werd ook daar heel goed mee omgegaan en als je weet dat de kritiek later niet terecht leek te zijn, dan moet je hier ook zeker niet van wakker liggen! Van mij krijgen jullie dus een dikke pluim!!

Het viel wel op dat er verschillende dingen "uitverkocht" waren, wat eigenlijk misschien niet zou mogen. Ik weet niet op wiens bordje dit hoort, maar mogelijk is dit nog een punt van aandacht om mee te nemen...

Het eten wat er wel was smaakte mij goed en daarop is verder, wat mij betreft, dus weinig aan te merken. En er is veel mogelijk om het naar wens aan te passen, als je het iets anders zou willen hebben dan op de kaart staat.

Wanneer je geen gebruik maakt van het 3-gangen diner, kan de prijs wel behoorlijk snel oplopen. Zo zijn alle desserts bijvoorbeeld aan de dure kant. Maak je ze allemaal een euro goedkoper, dan zit je als aanbieder "safe".

Al met al kijk ik terug op een geslaagde avond! Ik zou graag nog eens van jullie gastvrijheid willen genieten en daar rijd ik dan graag nog wat langer voor door!

Hopelijk tot ziens en met vriendelijke groeten!

25. mevr hollander

Enige tijd geleden hier gegeten met mijn man en 2 kinderen. Mijn man had hier toen usa sucade met gebakken uitjes. Geweldig! Ikzelf had een varkenshaas satè met steak en frites. De kinderen hadden een pannenkoek. Mijn sate was iets te rood en kreeg binnen 5 min een nieuwe geserveerd! Mijn complimenten voor de koks. De bediening was overgens ook goed! Duurde wel wat lang maar waarschijnlijk omdat het meisje achter de bar wat jong en nog onervaren was!! Wat ons zelf niet stoorde.. (wij werken inmmers zelf ook in de horeca). Leuk bedrijf, kindvriendelijk! En de kids waren erg blij met de stuiterballen, wij uiteraard wat minder maar toch leuk gedaan! Goed zo, ga zo door!! Toppers.

(ps: wat ook een prè was dat de eigenaars zelf erg goed en veel mee hielpen!! Dat zien we graag!! Wij komen zeker terug).

26. Ten eerste ik snap de negatieve recensies niet. We hebben hier laatst gegeten en dat is super goed bevallen. We hadden allebij een schnitzel die groot zat was en we werden geholpen door een vriendelijke serveerster met een vlotte babbel. We komen hier zeker terug.

27. Ongelofelijk, voor 15 euro een 3 gangen keuze menu. Top, lekker gegeten. Ook voor chauffeurs staat de lichtmis weer op de kaart.

28. Net na herrie in de keuken was het echt goed, maar de kwaliteit wordt toch minder. Slappe groente, weinig smaak.
    Paar keer geprobeerd, maar wij komen niet meer. Jammer, want vooral met de speelhoek is het ideaal met kids. Maar voor het bedrag wat ze vragen, willen we ook goed kunnen eten.

6,1
  29. Vanavond hier gegeten. We wilden eerst alleen wat drinken, dit was geen probleem. Uiteindelijk besloten om ook een hapje te gaan eten. De bediening was goed en snel, maakte een leuk praatje en wist wat er op de kaart stond. De pannenkoek en het vlees werd tegelijk en snel geserveerd ondanks dat het restaurant (behoorlijk) vol zat. Wij hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.

30. Gister gegeten bij dit restaurant, wat zonder meer tegen viel! Veel gehoord over dit restaurant in goede zin. Het enige wat redelijk was, was het eten!
    De plastic tafelkleden waren afstotelijk en lijkt mij erg onhygiënisch, hoe vaak worden die met een doekje afgesopt? De kok had zijn best gedaan, de bediening ronduit slecht! Bestelling klopte niet, vuile borden werden niet weggehaald, pas als de nieuwe bestelling op tafel kwam, werd het vuile servies meegenomen.

4,3
  31. Het viel ons tegen. Na het lezen van de goede recensies hadden we wat meer van dit restaurant verwacht. De prijs/kwaliteit verhouding vonden we slecht. Het was ronduit duur, omdat je in andere restaurants voor het zelfde geld of zelfs minder (!) beter eten kan krijgen.
    Tevens waren er veel vliegen in het restaurant. En de kinderen kregen bij het kinderijsje als surprise een afschuwelijke dracula-gebit mee. Absoluut geen aanrader wat ons betreft. En wij komen er nooit meer!

4,3
  32. Lekker gegeten, een XXL zwaard dit waren diverse soorten vlees met gepofte aardappel en lekker sauzen. De Kids hadden een Peter pan pannenkoek en m'n vrouw een USA pannenkoek met biefstuk, heel lekker allemaal en leuke bediening.

33. Heerlijk gegeten bij De Lichtmis. Verreweg 1 van de betere pannenkoeken restaurants in deze regio!!

34. marco oosthof

Vandaag hier als vrachtwagenchauffeur geweest. Prijslijst erg duur vergeleken bij andere chauffeurs tenten en de portie mixed grill erg weinig. Hier over geklaagd en bleek dat dit bekend was.

35. Qua sfeer en eten is het een echte aanrader! Echt super. Ik ben er 2x geweest en het was jammer dat de service niet al te best is. Ik heb een half uur gewacht tot ze langs kwamen voor drinken of toetje. Uiteindelijk kwamen ze niet, dus heb dan maar afgerekend. Jammer! Voor de rest goed te doen.

36. Een hoop herrie, dat inderdaad. Want dit is gewoon een truckersrestaurant met een apart 'pannenkoekenhoekje' - met uitzicht op de vrachtwagens en de snelweg. De pannenkoek met appel en rozijnen bleek een naturel pannenkoek waarop gebakken appel en rozijnen gelegd waren - van die grote blauwe rozijnen waar verder niets aan gedaan was, kauwen dus op je rozijnen.
    Kortom: een flinke tegenvaller. In de buurt zitten genoeg 'echte' pannenkoekenhuizen. Dit is meer iets voor de liefhebbers van een broodje bal.

37. Jaap 1205 punten

Op terugweg van een middagje shoppen hier gaan eten, we waren tegen zessen en net op tijd, het zat al aardig vol en na een tijdje moesten nieuwe gasten die niet gereserveerd hadden eerste even wachten aan de bar. Ondanks de drukte werden we redelijk snel voorzien van een drankje. Na onze bestelling gedaan te hebben gingen we ervan uit dat het wel even kon duren voordat de gerechten zouden komen omdat het druk was. Toch kwam men al vrij snel de pannenkoeken serveren. De borden waren heet, zoals het hoort, erg prettig. De pannenkoeken smaakten prima, al ging er bij de Italiaanse pannenkoek iets mis, spek i.p.v. salami en champignons en paprika erop terwijl dit niet op de kaart stond, maar geen reden om 'm terug te sturen. Toen we dit bij het afruimen kenbaar maakten bij de serveerster zei ze dat dit doorgegeven werd aan de keuken, na enkele minuten kwam de eigenaar vriendelijk vragen wat er mis was gegaan, hij verontschuldigde zich en bood aan de koffie en thee die we na namen van de rekening te halen. De bediening werkt stevig door en is er vooral op gericht om iedereen zo snel en goed mogelijk te bedienen zoals in een wegrestaurant hoort.
    Prijzen liggen op een iets hoger niveau dan je zou verwachten van een wegrestaurant, maar de prima gerechten rechtvaardigen dit.
    Conclusie, prima gegeten, efficiënte bediening, goede service, als wegrestaurant zeker 1 van de betere.

38. Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel ondanks de drukte. Een restaurant om terug te komen

39. W van der Steeg

Afgelopen zaterdag lang op ons eten moeten wachten, had zelf een uitsmijter speciaal besteld, de 3 eidooiers waren stuk, uitgebakken en uitgedroogd, op de kaart staat spiegeleieren.
    Bij het afrekenen werd mij door de gastheer gevraagd, of ik smakelijk gegeten had, heb mijn klacht kenbaar gemaakt en gevraagd wat van kok er in de keuken stond, die zelfs nog geen fatsoenlijk spiegelei kan bakken.
    Het antwoord was dat er geen echte kok in de keuken stond, en dat het kwam door de gegratineerde kaas, de uitsmijter had ik besteld zonder kaas, de gastheer gaf de fout toe en deed het af met een simpel excuus.
    Als een simpel gerecht zo slecht uit de keuken komt, en het dan als gastheer door durft te geven, plus je gast het volle pond laat betalen, moet je je diep schamen.

Met vriendelijke groet, Wim van der Steeg.

40. Zondag gegeten met een vriend. Werden netjes ontvangen en geleid naar de tafel. Drankje besteld, drankje op en nog steeds niet het eten opgenomen. Kwam een ander serveerster met de vraag of we nog willen eten... Euhm, het was etenstijd! Bestelling duurde vrij lang. Tafel naast ons zat later en had het toetje al bijna op voordat onze saté en pannenkoek uitgeserveerd werd.
    Het was lekker, maar volgende keer ergens anders heen.

41. Willy 92 punten

Vraag niet om een doorgebakken pannenkoek, dat heeft totaal geen zin. Wij zijn er nu 2 keer geweest voor de pannenkoek en 2 keer half gaar, jammer wij proberen het in ieder geval niet weer.

3,6
  42. Heerlijk buiten gezeten en een prima maaltijd genuttigd,
    Dagmenu voor maar 15,50 incl. 2 warme groenten!
    Gebakken aardappelen en frites en een fijne pepersteak
    Een fijne Champinonsoep vooraf en een heerlijk dessert na
    Met chocoladenoten cake en ijs met slagroom
    Gewoon super

43. Heerlijke pannenkoeken gegeten op vrijdagavond.
    En de prijs viel best mee, dit doe je nog eens een keer!
    Ga zo door Fam. Huisman!

44. Vandaag gegeten bij de piri piri.
    Ik heb in tijden niet zo slecht gegeten.
    Voor gegaarde, zeer zoute kip blijkbaar even nog in de pan om warm te worden, een of ander aardappel taartje, te glazig voor woorden.
    Friet aardig aan de slappe kant, sla die dreef in een soort curry dressing.
    Kortom een beetje triest, maar wat wil je ook met kinderen in de keuken.

45. Gisteren weer prima gegeten. Schnitzel en steak waren zeer goed bereid. Ook de pannenkoeken voor de kinderen waren erg lekker. Ideaal restaurant om met de kinderen naar toe te gaan. Ook d bediening was weer zeer vriendelijk en gastvrij.

46. Pannenkoeken gegeten, pannenkoek met boerenjongens is gewoon een krentenpannenkoek, pannenkoeken zelf is niet te eten. slechte bediening, en je hebt het idee of je in een pretpark zit, zo'n herrie. Kortom nooit weer

1,1
  47. Wij zijn op dit moment op vakantie in Diever. Na het zien van de tv-uitzending van 'Herrie in de keuken' afgelopen week, een herhaling wel te verstaan, was mijn man erg enthousiast over dit restaurant. Hij is zelf kok, bij de Marine, en een echte vlees-liefhebber. Nadat Herman den Blijker erg te spreken was over de kwaliteit van de kaart en het vlees, wilde mijn man hier erg graag eten. Na een dagje zwembad in Meppel zijn we speciaal omgereden om hier te eten. Het was dan ook zeer geslaagd! Vooral de spare-ribs van mijn man waren super, maar dan ook super lekker. Hij is gek op spare-ribs en is behoorlijk kritisch qua smaak. 4 jaar geleden is het restaurant dicht gegaan waar hij de lekkerste spare-ribs ooit heeft gegeten. Nu, na 4 jaar, heeft hij eindelijk het restaurant gevonden die deze kan evenaren! Ook de pannekoeken van ons zoontje en mij waren goed. De service was uitstekend, leuke meiden in de bediening die erg netjes waren en hiermee bedoelen we ook de "oude" eigenaar! De prijs is zeer goed, we waren verbaasd over het lage bedrag wat we uiteindelijk moesten betalen. De zaak ziet er leuk en gezellig uit, met een ontzettende leuke speelhoek voor de kinderen. Kortom, een super leuk restaurant met erg lekker eten voor weinig geld, een restaurant waar we graag voor zijn omgereden!!

48. Karel de jong

Eten is goed, wel wat vet. Bediening is ietwat lomp en eigenwijs, niet echt vriendelijk. Weinig sfeer. Goed bereikbaar en eten is snel klaar.

6,1
  49. Heerlijk samen met mijn dochter en kleinzoon een pannenkoek gaan eten. Personeel is erg aardig, de kleine kreeg een kadootje mee naar huis. Pannenkoeken waren erg lekker. Prijs en kwaliteit waren prima! Een aanrader!!!

50. Lichtmis gaat weer terug naar af (voordat Herman den Blijker is geweest).
    Helaas, was altijd erg goed.

6,7
  51. Ik heb met mijn echtgenote gegeten in dit restaurant. Ik moet zeggen dat het bezoek van Herman den Blijker alweer lang in het verleden ligt. Dit is aan het eten zeker te merken. De schnitzel was slap ( veel olie ) en smaakte niet. De boontjes waren erg slap. De peertjes waren kleurloos en er zat veel te veel kaneel op.
    De sate XXL was droog, de kwak groenten erbij was niets zeggend en niet uitnodigend.
    Moet wel zeggen dat de patat wel goed was.

Niet nog een bezoek waard!

52. Een tijdje geleden in de zomervakantie de Lichtmis aangedaan, Het was er behoorlijk druk, maar gelukkig was er nog een tafel voor ons vrij, we werden vriendelijk ontvangen en meerdere personeelsleden zeiden ondanks dat het druk was keurig goedenavond (mijn complimenten daarvoor) Er werd keurig bijtijds een drankje opgenomen, en even later werd het eten opgenomen, Ik wou graag een lichtmis schnitzel zonder gebakken uitjes en dit was ondanks de drukte geen probleem, mijn vrouw heeft de zalmfilet besteld en mijn zoon een pannenkoek royal. Er werd keurig gevraagd welke garnituren erbij geserveerd moesten worden en in de garnituren was ook keuze genoeg. De menukaart ziet er overigens keurig uit en er is genoeg keuze, voor de grote vleesliefhebber, maar ook voor degene die aan een kleine pannenkoek of omelet genoeg heeft. Ook de prijskwaliteit is keurig. Toen het eten geserveerd werd kwam de ober vragen of alles naar wens was, of we nog een drankje wouden en of er van alles voldoende was. Vervolgens hebben wij een speciale grand dessertplank besteld met allemaal lekkernijen, dit was een fantastische afsluiter. alleen heb ik nog een paar kleine tips: Extra kapstokken en een tafeltje voor de ontvangst. omdat het er erg druk was galmde het ook behoorlijk, misschien dat daar nog wat aan gedaan kan worden. verder zou ik er nog iets meer sfeer in brengen, want het is een grote ruimte. Verder is dit een toprestaurant en komen we zeker weer, ook raden we dit restaurant aan bij al onze kennissen en familieleden

53. Vandaag gegeten, erg lang wachten, het was wel lekker. Toen we het eten op hadden duurde het erg lang voordat de tafel werd afgeruimd, de kinderen duurde het te lang. We hadden al zelf een nagerecht uitgezocht, maar hebben het maar laten zitten, want anders was het zo weer een uur later, er werd ook niet gevraagd of we een nagerecht wilden. Kwaliteit was goed, de service minder, terwijl er personeel (en eigenaar) genoeg rond liep.

54. Ronduit slecht!

Ik ben toch wegrestaurants gewend, maar ik vind de Ligtmis ronduit slecht.

Om te beginnen de sfeer en service, zeer onpersoonlijk personeel, je voelt je niet welkom. Trage bediening, heb zeker een half uur moeten wachten op drinken en nog eens 15 min extra op het eten.

En het eten, steak in ons geval, lauwwarm alsof het al een tijdje stond te wachten om geserveerd te worden. En vond de groente en de patat slap, zat geen smaak aan.

Zelfs een gemiddelde snackbar scoort beter dan dit restaurant. Ik raad het daarom ook niemand aan!

55. Vrijdag 8 juli te 12.00 uur bestelling gedaan + drankjes voor 2 personen. Het was helemaal niet druk. Om 12.30 uur was onze bestelling muv de drankjes nog niet gebracht. Hierop gevraagd waar onze bestelling bleef. Dit kwam vrij snel nadat ik het gemeld had. Aangezien er bij de maaltijd een klein bakje sla was geserveerd, vroeg ik of dit voor één of 2 personen was. Dit bleek voor 2 personen doch je kon altijd om meer vragen. Dit heb ik gedaan. Doch de bestelde sla bleef achterwege. Tijdens het afrekenen heb ik hierop gereageerd. De betrokken persoon reageerde vervolgens dat ze de bestelling wel had doorgegeven.

Verontschuldigingen konden er ook niet af.

Ondanks het feit dat het eten verder prima was bleef dit toch een nare nasmaak. Indien "De Lichtmis "op deze manier door blijft gaan, rijden wij wel naar een ander restaurant.

56. Van de week weer prima pannenkoeken gegeten, we hoefden niet lang te wachten. Bij de meeste pannenkoekenhuizen kan je rond 20.00 niet meer terecht, hier gelukkig wel, al komt dat natuurlijk door het feit dat het een wegrestaurant is.

Bediening vond ik prima, al was er bij een gerecht (saté met sla) vergeten een ingrediënt weg te laten waar we wel om hadden gevraagd dat te doen.

We konden vervolgens rustig per persoon afrekeken, goede service!

57. Heb al heel wat jaren ervaring met de veel wegrestaurants, maar nog nooit zo'n onbeschofte bediening meegmaakt! Lomp gedrag haal je niet weg door Herman den Blijker er bij te halen maar vriendelijkheid en service moet in je zitten!

4,5
  58. Een grote teleurstelling.

Stokbrood dat 's morgens al gesneden is.

Tomatensoep die ook voor tomatensaus door kan gaan.

Een snitzel voor 18,50, geserveerd op een onbijtbordje.

En dan de groente, patat en aardappeltjes.
    Wij waren met 4 volwassen personen en de hoeveelheid was ongeveer voor 1 persoon.

2,9
  59. Met gezin geweest.

Heerlijke pannenkoeken!

Ga zo door!

60. Het eten was prima hoor....voor een weg restaurant. Maar voor de rest wat een ongezellige boel, dat kan toch echt beter, misschien toch een interieurstylist erbij halen.....

En de bediening laat flink wat te wensen over.

3,9
  61. Heerlijke pannekoeken.

Prijs kwaliteitverhouding super goed en zeer goede bediening.

62. Lucien Fransman

Heerlijk gegeten gister.

De nieuwe pannenkoeken zijn een leuke aanvulling op de kaart, maar ook het varkenshaasje dat ik had was prima: mooi rose gebakken en een lekkere stroganoffsaus. De aardappeltjes zijn wel wat aan de vette kant.

Van andere bezoekjes weet ik dat de erwtensoep een echte aanrader is.

Het personeel is vriendelijk en beleefd.

Wij komen hier zeker terug.

63. 29 oktober 2010

Ff gauw eten onderweg. Wat een afknapper.

40 euro voor een aangebrande schnitzel met dikke smurrie als saus, rauwkost zonder dressing en slappe taaie bonen als groente. Patat redelijk, gehaktbal was groot en op smaak maar niet vers. Dit alles gepresenteerd op een bord uit grootmoederstijd. De prijs kwaliteit is zeer ver te zoeken.

2,2
  64. Fam Van Slogteren Den Haag

Gisteren bij De Lichtmis gegeten. Personeel was zeer vriendelijk, kaart (welke nieuw is) erg uitgebreid en voor elk wat wils, wat je bij zo'n bedrijf niet zou verwachten. We hebben genoten van een lekkere starter Lichtmis, daarna hadden we de Lichtmisschnitzel compleet met gebakken aardappeltjes en ingerolde witlof. Mijn zoontje had een gehaktbal met friet. We hebben om een doggybag moeten vragen omdat de bal zo groot was en hij hem niet opkon. Voor een toetje was helaas geen plaats meer dus hebben we een lekkere kop koffie genomen.

We komen zeker terug!

Familie Van Slogteren.

65. We hebben heerlijk gegeten bij de Lichtmis!

Door de negatieve berichten ging ik er toch een beetje huiverig heen.
    Ik herken de negatieve dingen niet!

Bediening: dik voldoende!
    Eten: dik voor elkaar! Lekker, gaar en niet droog.
    Drinken: ook helemaal goed.
    Bediening: ook geen commentaar op!
    En het ijs?
    Tja... dat is zelfbediening!
    Voor 5 euro onbeperkt ijs snoepen... dat kun je best zelf doen!
    Kun je heerlijk uitgebreid staan wikken en wegen, welke smaakjes je wilt hebben met ijs, saus en slagroom!

66. Op 29-12-2009 gegeten bij de Lichtmis.

Als chauffeur een kwartier op een ober gewacht, deze er gelijk op attent gemaakt dat als ik nog door moest ik al weg was geweest. Hierop verontschuldigde de ober zich een paar maal. Heel netjes. Nadat het eten een beetje op zich liet wachten verontschuldigde de ober zich weer en bood het drankje aan namens de zaak. Wederom netjes. Na wat gepraat te hebben met medechauffeurs konden hun me vertellen dat het er op achteruit is gegaan. De prijzen zijn ook aan de hoge kant. Snitzel-lichtmis €19,-- is wel aan de dure kant.

Ik wens de Lichtmis veel succes in de toekomst.

Een verbouwereerde chauffeur.

67. Koos 42 punten

Al een aantal jaren komen we eten bij de Lichtmis, als we terugkomen van onze vakantie.
    Vandaag 25-07-09 daar weer gegeten, deze keer erg lang wachten tot we een glas drinken hadden.
    Serveersters liepen met zeer chagrijnige gezichten rond in de zaak.
    Tijdens de bediening niet erg klantvriendelijk, dus al met al een behoorlijke afknapper.

Toen er iemand van ons groepje een ijsje bestelde, werd hij zo'n beetje afgesnauwd. Ook dit ijsje duurde weer een eeuwigheid, en toen er om gevraagd werd, kreeg degene niet eens fatsoenlijk antwoord.
    Sterker nog de serveerster draaide de klant gewoon de rug toe.

Zeer respectloos naar de klant toe, die daarop besloot om het ijsje maar niet meer te nemen.
    Ik vind, dat als je het niet naar je zin hebt op je werk je ander werk moet zoeken.

En ik denk dat dit voor ons ook de laatste keer was dat we hier hebben gegeten.
    Tijdens het afrekenen werd een nieuwe serveerster ook niet heel collegiaal behandeld.

Kortom, ik denk dat de Lichtmis een paar klanten kwijt is, en aangezien daar ook een vrachtwagenchauffeur bij was kan dit nog wel eens meer klanten kosten. (mond tot mond reclame)

Wijzelf zoeken volgende keer een tent op waar we wel vriendelijk behandeld worden.

68. Wij kwamen op 13-09-2008 om 15.00 uur met 4 personen in dit restaurant om te gaan eten.
    Het eten was echter heel erg vet en men had geen tijd meer om ons na het hoofdgerecht 4 ijssorbets te serveren.
    Volgens een medewerkster kwamen er 28 personen te eten en hadden ze geen tijd om ons verder te bedienen.
    Zeer slecht t.o.v. de klant dus.
    Wij bedenken ons dus wel een keer voor we daar weer gaan eten.
    Dit waren we niet gewend van deze zaak.

6,1
  69. Het eten is van een goede kwaliteit en er is duidelijk zorg aan besteed.
    Ik heb er met smaak gegeten en kom er zeker nog een keertje terug.