in Zevenhuizen

C.I.R. Jade te Zevenhuizen uw partner in uitstekend uit eten

1. Wij komen al jaren bij Jade in Zevenhuizen ondanks dat we niet in Zevenhuizen wonen. We hebben ook enkele keren gebruik gemaakt van de afhaal- en cateringservice. Door de jaren heen is de kwaliteit constant en dat is de reden waarom we terugkomen. Het eten ziet er fris en vers uit en zo smaakt het ook. Bediening is ook altijd zeer vriendelijk en voorkomend. Je voelt je welkom in dit restaurant. Interieur oogt wellicht wat sober maar dat deert ons niet. De kwaliteit van het eten daar gaat het om en dat is prima.

1. Beste AWvA,
    Dank voor uw recensie dit doet ons team goed en we hopen u en de uwen in de toekomst weer te mogen begroeten.
    In 2023 hebben wij het oude interieur van het restaurant uit de jaren 80 van de vorige eeuw vervangen door een moderner interieur met frisse kleuren zonder al te veel tierlantijnen. De visie van de architect was dat de aandacht moet uitgaan naar elkaar en de gerechten en niet moet worden afgeleid door allerlei zaken, strak en een enkel Chinees accent is haar motto.