• Lid sinds 12 augustus 2015

C. Chen-van der Reijden heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. C. Chen-van der Reijden's profielfoto

geachte mevrouw meneer Brandse,
    Goed om te vernemen dat u en de uwen uitstekend heeft gegeten en jullie je veilig voelden voor wat betreft Covid-19.

Wat betreft uw opmerking betreffende de zeven jongen mannen het volgende.
    Het betreft hier mannen die aan contactsport doen en dus elkaar binnen de 1,50 elkaar treffen; hun verzoek was of zij aan een tafel konden zitten.
    Voorafgaand aan de acceptatie van de reservering heeft mijn man met zowel hun sportarts als de GGD-Hollands-Midden contact opgenomen en als laatste met de gemeente Zuidplas.
    Gezien het feit dat deze mannen allen zijn getest op covid-19 en zij ook voor en na elke wedstrijd worden getest oordeelde de GGD dat in dit bijzondere geval van de 1,50 meter regel, voor alleen deze groep, mocht worden afgeweken. Wel moesten zij bereid zijn hun gegevens achter te laten hetgeen ook gebeurd is.
    Verwachtende u voldoende te hebben geïnformeerd.

2. C. Chen-van der Reijden's profielfoto

Beste Hans,
    Heel vervelend dat u en uw gezelschap de gerechten niet goed vonden.
    Helaas kunnen wij daar nu niets meer aan veranderen maar als u het ons verteld had tijdens uw bezoek hadden wij het kunnen oplossen.

3. C. Chen-van der Reijden's profielfoto

Beste meneer Boevee,
    Helaas door alle media berichtgeving over Covid-19 durfden mensen nog niet te reserveren. Gelukkig komt het op zaterdag en zondag langzaam op gang.
    Helaas weten veel mensen niet dat je je ook aan de deur kunt aanmelden en als er plek is ben je welkom.
    Vriendelijke groet A Méi

4. Eten was lekker, er was weinig sfeer omdat er maar 9 mensen waren, zal wel met de corona te maken hebben. Bij de afhaal was het wel druk.

5. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Dank voor uw eerlijke mening.Wij maken voor het bereiden van onze koffie geen gebruik van een automaat maat van een eichte Italiaanse koffie machine en dat betekend dat elk kopje koffie handwerk is en dan kan er wel eens iets mis gaan. Bij uw eerst volgende bezoek krijgt u van ons een cappuccino die ik zelf zal maken.

6. Carla en Roland

Het eten was heerlijk. Mooi glas wijn en dan bedoel ik ook een glas geen bodempje.
    De cappuccino liet te wensen over. Veel te waterig helaas.

7. T.L Mulder

Heerlijk met kerst bij Jade gegeten.
    Verse producten, goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijk personeel, wij komen zeker nog een keer terug.

8. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

U nog het aller beste voor 2020, mede namens mijn team dank ik u voor uw recensie.
    Het verheugt ons dat u zo tevreden is en wij zien u en uw gezelschap graag terug.

9. Tim van Katwijk

Over de sfeer nog een opmerking, moeilijk te beoordelen daar het rustig was ten tijde van het diner. Het personeel is erg vriendelijk.

10. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Dank u voor uw eerlijke beoordeling zulke beoordelingen zien wij graag.

11. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Dank zeer voor de punten hier wordt mijn team en ik erg blij van.

12. Lekker eten en vriendelijk personeel tegen een goed prijs.

13. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Beste Johan, zeer veel dank voor je recensie ik heb dit met mijn team gedeeld. Hopelijk snel tot ziens.

14. Johan Winkelman

Heerlijk gegeten in Chinees-Indisch restaurant Jade (Zevenhuizen). Vriendelijke
    bediening, gezellige sfeer. Van harte aanbevolen.

Johan

15. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Dank voor uw positieve recensie en waardering van ons restaurant en tot een volgende keer zou ik zeggen.

16. Metselaar

Schandalig. Eten was zeer slecht het vlees vet leek wel tum tum. Groenten opgewarmd eten. Zelfs hondenvoer smaakt nog beter.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  17. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Wij herkennen ons niet in uw recensie en zou graag van u vernemen wanneer u bij ons heeft afgehaald of in ons restaurant heeft gegeten.
    Graag zou ik hierover met u in gesprek gaan, daar wij altijd denken in oplossingen.

18. M.G. Hertog

Vriendelijke bediening, goede service, lekker eten.

19. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Dank u voor deze beoordeling. Team Jade wenst u een zeer goed en voorspoedig 2018 toe en hoopt u in de toekomst als gast te mogen begroeten.

20. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Dank voor uw lovende woorden.

Ik geef andere graag wat ik zelf ook zou willen krijgen voor mijn geld dat is namelijk vers en een goede kwaliteit eten. En dus niet een bak saus met wat eten want daar heb ik zelf een hekel aan.

Maar dan zullen er altijd mensen zijn die de prijs te hoog vinden wat erg Nederlands is is mij verteld. Overigens heb ik liever dat men over de prijs van het eten klaagt als over de kwaliteit der gerechten.

21. C. Chen-van der Reijden's profielfoto
    C. Chen-van der Reijden heeft gereageerd op een recensie van 翡 翠 楼 Jade

Uw recensie geeft aan dat wij op de goede weg zijn en de vergelijking met anderen kunnen weerstaand.

22. C. Chen-van der Reijden's profielfoto

Geachte meneer de Knegt,

Vervelend om op deze manier te vernemen dat het eten u is tegen gevallen.
    Afhankelijk van het gerecht is vlees is voorzien van een deeg-jasje, zoals u dat noemt.
    Welke gerechten geserveerd worden met vlees verpakt in een deeg-jasje kunt u vragen aan het personeel.

Verwachtende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Meer updates