Op dit adres zit nu: Gentile

1. Hier pas gegeten, erg slecht! Had een ravioli met garnalen. Nou die garnalen waren ver te zoeken! Drie mini garnaaltjes zaten erin, die zolang waren gebakken dat je je vork er nog amper in kon prikken! De ravioli was keihard en de vulling was uiterst mysterieus en bovendien koud... Toen ik de ober aansprak over de slechte kwaliteit van het gerecht kwam hij later terug met het verhaal dat dit volgens de chef zo hoorde en daar kon ik het mee doen. Tafelgenoot had een pizza, met vooral veel olie, rauwe uien en raar smakende kappertjes, weinig kaas, weinig tomaten saus en nog minder tonijn. Ook hier werd niets aan gedaan... Bediening zelf spreekt amper nederlands, als je iets vraagt komt er een vreemd engels/nederlands/italiaans taaltje uit.. Bar slecht restaurant dus, kom er zeker nooit meer terug!