Op dit adres zit nu: Gentile

gratis parkeren

1325200620 66
1374206517 65
1401432016 63

1. P. van Kooten

Vanavond een pizza wezen halen bij Da Matteo. Leuk en sfeervol restaurant, we kregen bijna spijt dat we alleen pizza kwamen halen. Pizza's waren bij het afhalen nu maar 8 euro per stuk, dus dat was fijn. Tijdens het wachten kregen we een heerlijke bruschetta en de pizza's waren snel klaar. Beide hadden we gekozen voor een pizza met o.a. peper. Dat hadden we beter niet kunnen doen, we denken (hopen) dat ze per ongeluk zijn uitgeschoten, maar de pizza was echt énorm heet. We zijn echt wel wat gewend, maar onze lippen staan nu nog in brand en het deed gewoon pijn. Jammer, want verder was de pizza wel echt heel lekker. Beide hebben we maar de helft op, omdat we echt niet meer konden qua pittigheid. Echt tot onze spijt, want verder zijn het heerlijke pizza's. Het is dat we niet uit de buurt komen, maar anders kwamen we zeker nog een keer terug... maar die pizza met peper bestellen we niet meer, haha (of veilig in het restaurant, we zijn er zeker van dat als ze dan weer uitschieten het keurig wordt opgelost).

2. Vanavond 28 december wilde ik samen met familie en vrienden hier eten voor mijn verjaardag. Gereserveerd via de website, bevestiging gekregen, dus leuk gezellig keek er naar uit! Vertelde nog aan degene die meegingen dat wij er vaker kwamen, goed eten, goede sfeer, gezellig. Helaas de zaak bleek gesloten! Troffen een medewerker met zijn hond aan buiten die dit ons mededeelde; we zijn tot nieuwjaarsdag gesloten. Daar ging mijn verjaardagsdineetje! Een goed restaurant draait niet alleen op alleen een goede kok, personeel, zaak maar ook op de mond op mond reclame van vaste klanten... ik zal mijn mond even gesloten houden want ik ben heftig teleurgesteld. En via een website reserveren zal ik nooit meer doen; niet te vertrouwen, wordt niet goed bijgehouden!
    Mirjam Valkenhoff

3. Toch weer gaan proberen, na onze laatste negatieve ervaring. En ja hoor onze Mateo staat zelf weer in de keuken, en het was weer als vanouds, Mateo, je bent onze chefkok, en we houden van je!!
    Liefs je buurtjes Gonnie.

4. Met 10 man gaan eten, heel kleine porties (2 stukjes aardappel bij je vlees). Moest lang wachten ook (5 kwartier).

5. Wat is dat toch met de beoordelingssites? Wat de ene mens als helemaal niets ervaart daar is de andere mens dik tevreden over. Na de div. recensies van de afgelopen tijd te hebben gelezen, hadden wij wel onze bedenkingen toen we op weg gingen naar Da Matteo; bovendien nog met een Grouponvoucher.......
    We hadden ons geen zorgen hoeven maken: we hebben een heerlijke avond en diner achter de rug. We werden bijzonder hartelijk ontvangen en konden zelf een tafeltje uit kiezen. Nadat ze 2 bruschetta's had neergezet (ik vind ze knapperig een stuk lekkerder) had ze alle geduld met ons want we waren nog aan het besluiten welke wijn we samen zouden nemen en ze gaf ons alle tijd om onze bestelling door te geven. Dat werd uiteindelijk een fles volle rode Italiaanse wijn, (de bovenste op de wijnkaart) voor de zeer schappelijke prijs van 18,50 euro. Overigens kost een liter huiswijn in karaf 18 euro.
    Ik koos als vooraf de Vitella Tonato, heerlijke schotel kalfsvlees met zalige tonijnsaus, rode ui en kappertjes op een bedje veldsla; partner was uitermate tevreden over zijn carpaccio met olijfolie en vers geschaafde kaas erover.
    Een beetje jammer dat ik als hoofdgerecht de vis niet had gekozen van het grouponmenu, want toen ik die voor een andere tafel voorbij zag komen, liep het water me in de mond. Maar ik had geen klagen over de heerlijke pizza Da Matteo die ik wel had uitgekozen: goed van smaak, heerlijk gevuld, tikje te peperig naar mijn smaak; heb ik ook doorgegeven (er staat een pepermolen op tafel, dus als ik meer peper wil strooi ik dat zelf wel erover) en ze nam deze note heel serieus. Zou er rekening mee gaan houden meldde ze.. Partner vond zijn pizza Americano prima van smaak en -grote eter als hij is- ontfermde zich ook nog eens met veel plezier over het restant van mijn pizza. Ook hij vond mijn stuk inderdaad lekker pittig; het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.
    De nagerechten zijn het vermelden waard: voor partner een groot stuk luchtige tiramisu met bitterkoekbolletjes er bovenop en voor mij een kaasschoteltje met 4 Italiaanse kazen + olijven; beide gerechten prima van smaak. Overigens zag de chocoladetaart die bij een andere tafel werd geserveerd er eveneens goddelijk uit,dus die neem ik de volgende keer.
    De eigenaresse vertelde ons bij het bezorgen van de rekening dat in de maanden oktober en november een actie zou zijn met 1 voorgerecht en/of 1 hoofdgerecht gratis.
    Hier komen wij zeker op korte termijn weer terug.

6. Kwaliteit van het eten is slecht. Na een opmerking hierover dat het eten flauw en weinig smaakvol is werd het meegenomen en opgewarmd terug gebracht. Mijn pizza was met Cyannepeper pittiger gemaakt. De zalm van mijn vrouw was bremzout.

Kauwgom kauwende bediening en het alleen maar goed praten van het gerecht en opgewarmd weer opdienen was het toppunt.

Geen aanrader, nooit gaan eten!

7. Wij zijn erg kritisch qua horeca maar wederom heerlijk gegeten bij Matteo! Leuke bediening en kreeg zelfs uitleg hoe het gerecht zelf te maken! Wat nooit gaat lukken want de pasta was te lekker! Voor een goede prijs een aanrader! Wij hebben een pasta gegeten en een entrecote! Beide erg tevreden! Staat op ons lijstje als favoriet restaurant!

8. Een heerlijke avond gehad met lekker eten en zeer vriendelijk personeel en een mooie schone zaak. Al met al de ideale zaak voor een heerlijke avond, en wat ik bijna nog zou vergeten een zeer uitgebreide kaart. Super, we komen graag nog een keer terug!!

9. Mandy evertsen

Wij hebben een fantastische avond gehad. We missen jullie in kijkduin, maar komen graag naar wateringen. Mattheo maakt echt heerlijke pasta; vraag naar de specialiteit van de dag. Ze zijn altijd heel gastvrij en je voelt je altijd thuis en welkom!

10. h.r.raes

Ik eet hier elke week en moet zeggen dat het iedere keer leuk is om hier te komen. Een hartelijke sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten, goede pizza's en drankjes. Ook de gratis karaf water is prettig i.p.v. de dure watertjes, een aanrader voor een avond uit.

11. Mijn ervaring met Da Matteo is goed, mensen zijn vriendelijk, ondanks dat het af en toe spitsuur is. Het eten smaakt goed en heerlijk, mensen zijn altijd in voor een praatje met de klanten. Het dessert smaakt ook prima, en zeker ook de wijn. Kom hier zeker nog wel een keertje eten, wij halen regelmatig pizza's of een ander pasta gerecht, en als wij vragen of de porties iets groter mogen omdat mijn kinderen zoveel eten, is dat bij Da Matteo totaal geen probleem.

12. Nog nooit zo slecht gegeten! Zalm was rauw en dreef werkelijk in de saus! Tot 2 x toe ging het licht uit en werd er keihard Lang zal ze leven gedraaid voor 1 van de jarige klanten. Echt keihard. Daarna bleef het volume zo totdat een andere klant vroeg of het aub iets zachter mocht. Vis van mijn partner zat vol graten, ondanks dat het gefileert was. Ober wist geeneens welke vis het was! De rekening klopte niet. Stond van alles op van een andere tafel op. Na aanpassing klopte het nog niet. Dus nageteld met een telmachientje van de zaak. Werkelijk te gek voor woorden. Eigenlijk dachten we dat er ergens een verborgen camera zou staan!!! De zalm hoefde ik niet te betalen, maar ik moest voortaan van tevoren zeggen dat ik niet zoveel saus wilde. Ja zeg, ik eet daar voor het eerst (en laatst!) Zij horen aan mij te vragen hoe ik het wil en niet andersom.
    Absoluut geen aanrader!!

1,3
  13. Wij hebben hier ook weer onlangs gegeten. Weer was het eten prima. De pizza´s blijven hier het lekkerste en de tiramisu is heerlijk.

14. Karin de Rijk

Laatst gegeten bij Da Matteo in Wateringen.
    Het is een gezellig,knus en kind vriendelijk restaurant.
    Onze dochter is geen makkelijke eetster en de kok heeft speciaal voor haar een heerlijke pizza gemaakt waar ze heel blij mee was.We hebben allemaal heerlijk gegeten en het toetje de zelfgemaakte tiramisu was echt uitstekend,wij gaan hier zeker snel weer terug komen.Bedankt voor de goede service ,tot snel.

15. Toen we binnen kwamen werde we netjes begroet. De zaak zat vol. Maar als we een kwartier wilden wachten, dan hadden ze een tafel voor ons. Dat werd uiteindelijk iets meer dan een half uur. Geen probleem, echter toen we aan onze tafel zaten hebben we zo'n kwartier gewacht op een menukaart. We hebben maar zelf om een menukaart gevraagd. De pasta die ik later kreeg was erg waterig en er zat weinig saus op. De pizza die was redelijk, meer shoarma tent kwaliteit dan een echte Italiaanse pizza. Als toetje had ik een ijsje besteld, mijn man een koffie. Hebben ze een bol verkeerde ijs bijgedaan omdat het ijs wat wel erin hoorde te zitten op was. Maar dat zeggen ze niet als ze het ijsje serveren. Daar moet je zelf achter komen. De rekening was aan de hoge kant in vergelijking met de kwaliteit die ze bieden.

16. Heel bijzonder om de uiteenlopende recensies hier te lezen. De een is laaiend enthousiast, de ander verre van. Wij behoren tot de laatste categorie. Vandaag hier gegeten. We hadden niet gereserveerd maar binnen was nog plek. We vroegen of we een aperitief buiten konden gebruiken. Dat kon. Maar nooit meer gevraagd wat we dan wilden. Dan maar na een kwartier naar binnen gegaan. Wij vroegen de serveerster waar we mochten zitten. "Even wachten" was haar onvriendelijke antwoord, waarop zij vervolgens nerveus op zoek ging naar iemand. Uiteindelijk werd ons verteld dat we mochten gaan zitten aan een tafel die niet gereserveerd was. Fijn. Toen we eenmaal zaten, kregen wij een bruschetta. Deze was heerlijk. Er werd ons echter niet gevraagd wat wij wilden drinken. Dan maar zelf vragen. Toen weer om de kaart moeten vragen en vervolgens ook weer moeten vragen om het opnemen van de bestelling. Na EEN UUR wachten kregen we het eten. Eerst ik. Na 5 minuten mijn man, na 5 minuten onze zoon en onze dochter kreeg niets. Terwijl de serveerster toch kon zien dat zij niets had, zei ze "eet smakelijk" en weg was ze. Weer zelf gevraagd waar het eten bleef. Hoop paniek op de achtergrond maar wij werden niet geïnformeerd. Ons eten was inmiddels al tegen het koude aan (tsja, wij wachten netjes totdat iedereen te eten heeft). Uiteindelijk kreeg onze dochter haar lasagna. Het eten was echt van slechte kwaliteit. Opgebakken pasta, doorbakken ossehaas van zeer slechte kwaliteit, vieze saus, smakeloze pizza met bijna geen beleg, zeer heftige lasagna en een pasta die mijn man heeft laten staan (geloof me, hij eet alles). Wij moesten zelf weer om drinken vragen. Vroeg de serveerster "smaakt het?", waarop ik antwoordde: "nee, sorry". Antwoord: "geeft niet hoor" en weg was ze! Vervolgens bracht ze 3x drinken in 3x lopen. Ik gaf haar nog de tip een dienblad te gebruiken, scheelt haar een hoop lopen en tijd. Vond ze wel een goed idee, maar liep toch weer gewoon per glas haar bestelling rond. Achter ons kreeg een klant een bord eten over zich heen. Ze zat helemaal onder en de vloer ook. Moet nu nog opgeruimd worden! Achter en onder ons allemaal tomaten en kaas. Zeer smakelijk. Verderop ging er nog een dienblad om. Vloer kletsnat. De tafel links van ons was nog steeds niet afgeruimd, de gasten waren al ruim een uur weg. Ter informatie: het restaurant zat niet vol en er liep zo'n 5 man personeel rond. We zijn zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen en kregen weer met een snauw te horen "even wachten". Er werd niet gevraagd of het smaakte. Was misschien ook maar beter. Had graag mijn beklag gedaan, maar had ook wel door dat dit geen zin had. Beste mensen van Da Matteo: dit kan niet een momentopname zijn geweest, het gaat hier structureel fout. Echt alle horecaregels worden met voeten getreden. Zorg voor een goede coördinatie, train je personeel, kijk eens kritisch naar het eten of bel Herman. Succes ermee.

17. Da Matteo is een erg gezellig uitziend restaurant. Helaas laten de service en vooral de kwaliteit/smaak van het eten te wensen over.

Bij binnenkomst werd er tot 2 keer toe geroepen: ''Kom eraan hoor even wachten''. Toen we uiteindelijk zaten werd ons niet gevraagd wat we wilde drinken, de serveerster rende zelfs de zaak uit met een boodschappentas. Eten was helaas flauw en omdat we na het eten al 20min op niks zaten te wachten ( borden werden niet opgehaald ook geen dessertkaart gezien of iets) zijn we maar naar de bar gelopen om te betalen en helaas nooit meer terug te komen.

Serveerster liet flesje cola van dienblad vallen over de tafel en de gasten naast ons, hij rende naar de keuken om (dachten wij) een doek te pakken, maar kwam gewoon met de bestelling van een andere tafel de keuken uit.

Al met al een forse tegenvaller, wel jammer, want het restaurant heeft verder een erg gezellige uitstraling.

18. We hebben hier nu meerdere keren gegeten. Met z'n tweetjes en met verschillende groepen, iedere keer weer heel hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. De specialiteit is een aanrader maar ook voor pizza kan je hier goed terecht. Salut! Ons zie je hier nog vaak terug...een beetje Italië in Nederland.

19. Heb er nu diverse keren gegeten, zowel met grouponbon als zonder. De eerste keren was ik echt lovend, maar de laatste keren vond ik het een beetje tegenvallen. Het was erg druk en dan loopt er ook nog een drukdoend en voor mij iets te luidruchtige bediende rond. De voorlaatste keer was het eten erg zout en heb ik ook iets van gezegd en de keer daarna zat er weer weinig smaak aan het eten en heb ik zelfs zout moeten toevoegen. Een van de gasten had een vegetarisch gerecht genomen en dat was wel erg summier.
    Twijfel nog of ik het nog eens zal proberen.
    Vind dat wel jammer.

20. Marcel Verkerke

Eten was super, alsof je je een beetje in Italië voelt! Lekker wijntje en goede service. Ik kom hier zeker een keer terug.

21. Op aanraden van een kennis een keer gaan eten bij Da Matteo.Geen afspraak.Bijzonder druk.Zondag 18.30uur Geen plaats om de jas op te hangen.Na 30 min kwam tafel vrij duurde lang voordat hij was schoongemaakt.De bestelde drankjes vrij snel aangeleverd 3x goed 1x verkeerd.Daarna toch eten besteld, iets simpels, soep en spaghetti. Een uur gewacht maar wel 3x langskomen voor "wilt u nog wat drinken' Eten was lauw en voldeed niet aan de smaak die ik gewend was.Het hoofdgerecht Garnalen met kaviaar zeer weinig en duurde na het voorgerecht nogmaals 25 minuten. Ik heb tegen mijn kennis gezegd dat ik daar niet meer kom.
    Silvano.

22. 31/1 Lekker gegeten)1x tomatensoep, 1x gebakken champignons 2x carpaccio ossehaas + 4x pizza 3 x dessert .
    Eten wordt mooi opgediend.
    Personeel; Italianen doen hun best, je kunt het overdreven noemen ieder zijn mening.
    Prijzen liggen iets hoger dan bij een gemiddeld Italiaans restaurant (We hadden wel van de aanbieding op dinsdag gebruik gemaakt). Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht beetje aan de lange kant met 45 minuten (hoofdgerecht was 4x pizza) leek of men zat te wachten tot we nog meer drinken zouden bestellen maar daar begonnen we natuurlijk niet aan (gebeurd overigens bij veel restaurants is toch het geen men veel aan verdient). Kom er echt wel vaker eten. Makkelijk in ons dorp. Moeten ze echter wel open blijven want het is natuurlijk een jantje komt jantje gaat in dat pand. Trouwens sfeer moet je ook zelf maken.

23. Da Matteo had het Groupon arrangement van een failliet gegaan restaurant overgenomen. Daardoor kwamen wij in Wateringen terecht. Bleek een goede deal te zijn. Vier gangen i.p.v. drie. Heerlijke wijn (Nero d'Avola), rijk gesorteerde antipasti, redelijk voorgerecht en prima hoofdgerechten. Geen top maar gewoon goed eten zoals veel Italiaanse restaurants hier in Nederland serveren. Prima bediening. Kraanwater mogelijk en van de eigenaar nog een glas ijskoude Limoncella toe.

24. Het eten is erg voortreffelijk, ik ben dol op Italiaans eten en weet hoe het ook smaakt.
    In da matteo proef ik een stukje italie terug .
    De sfeer is echt geweldig, gewoon dorpachtig.
    De service is ook goed.
    Gewoon om met een gelegenheid te gaan eten.

25. 'n wateringse

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest.
    De pasta parmigiano is er voortreffelijk maar het is toch verschikkelijk dat de kok voor 3 personen het gerecht vlak voor onze tafel van 2 pers. klaarmaakt. Er 'n gezellige derde 'n praatje komt maken (deze persoon was ingeseind dat 't gerecht ook voor hem was)
    Nadat de borden waren opgeschept instrueerde de kok dat 't bord waar bijna het dubbele oplag naar de gezellige mijnheer achterin moest en de andere porties voor ons waren. De spigola was ook erg lekker alhoewel niet heel erg goed gefileerd. Erg jammer... De bediening was rommelig. We zagen op andere tafels dat vooraf bruschetta werd neergezet maar wij kregen brood met kruidenboter?!!

26. Wij hebben hier gister 16 september gegeten. Wij hadden Ravioli met garnalen en een tonijn pizza. Wel geteld 9 stuks Ravioli op bord met enkele garnalen. Smaakte wel maar de portie was erg weinig. Pizza slecht belegd en had een vreselijke nasmaak. Personeel vriendelijk op hun manier, maar kwam een Italiaans taaltje uit met vertaling naar Nederlands. Kwam erg overdreven over. Totaal geen sfeer in restaurant. Prijzen waren ook erg hoog voor dat kleine beetje. Hier komen wij nooit meer..

27. Nu 2x in dit restaurant gegeten. Ben geen Italiaanganger, dus heb geen vergelijk, maar ik vond alles heerlijk, vers en goed bereid. Personeel is vriendelijk en niets is teveel.
    Entourage is sfeervol, niet overdreven en geen opdringerige achtergrondmuziek. Aanrader: pasta parmagiano (zie de website) en als geen wijn liefhebber vond ik de Nero d'Avola heel erg lekker. M.a.w. over 4 dgn zitten wij er weer.

28. Antoinette

We dined there on the 30th of August with their special offer of 2 = 1. The service was prompt and friendly. The food we ordered was delicious. We had a lovely 3 course meal plus drinks for a very reasonable price. We'll definitely come back.

29. Ik woon er in de buurt en ben al een paar keer geweest. Goede service en heerlijk eten. Ook van de mensen om ons heen die er regelmatig komen hoor ik niets anders dan complimenten.

Een aanrader!

30. Prima gegeten in dit Itialiaanse restaurantje.

31. Hier pas gegeten, erg slecht! Had een ravioli met garnalen. Nou die garnalen waren ver te zoeken! Drie mini garnaaltjes zaten erin, die zolang waren gebakken dat je je vork er nog amper in kon prikken! De ravioli was keihard en de vulling was uiterst mysterieus en bovendien koud... Toen ik de ober aansprak over de slechte kwaliteit van het gerecht kwam hij later terug met het verhaal dat dit volgens de chef zo hoorde en daar kon ik het mee doen. Tafelgenoot had een pizza, met vooral veel olie, rauwe uien en raar smakende kappertjes, weinig kaas, weinig tomaten saus en nog minder tonijn. Ook hier werd niets aan gedaan... Bediening zelf spreekt amper nederlands, als je iets vraagt komt er een vreemd engels/nederlands/italiaans taaltje uit.. Bar slecht restaurant dus, kom er zeker nooit meer terug!