1. Sebastiaan Hartog

Bar en bar slecht. Dit heeft niets met een grieks restaurant te maken. We zijn wezen eten met 8 personen. De ambiance leek op een wachthal voor een crematorium. Gevraagd of ze Griekse muziek op wilde zetten, de reactie was:'dat staat aan'. Enige wat je kon horen was de zoem van de ventilatie of we hadden alle 8 een gehoorprobleem. Nog een keer gevraagd voor muziek maar dat was kennelijk teveel gevraagd. De zalm leek 30 minuten te zijn gebakken, in een ander gerecht waarschijnlijk gebruikt als taai draadjesvlees. De ossenhaas met 'authentieke griekse saus' bleek twee dunne plakjes vlees te zijn met rundvleeskruiden uit de supermarkt. Enige pluspunt was de patat (volgens de twee kinderen). De droge witte wijn proefde mierzoet. En als laatste, bestel geen ouzo voor 4 euro. Dit wordt geschonken in een cupje zo groot als je pink kootje. Conclusie: een echte begrafenis is nog gezelliger en waarschijnlijk kan je op het crematorium nog lekkerder eten.