1. Angelique

We hebben hier gegeten op 6 augustus. We waren de laatste die avond. Hadden een tafeltje om 20.00 uur gereserveerd. Een soort bisque vooraf was prima. De overige gerechten en ingrediënten waren helaas onherkenbaar op de borden met ladingen saus of andere zaken die als garneringen horen. Het leek op de borden gesmeten. Later zag ik wat foto s op internet van hoe de gerechten eruit hadden moeten zien. Misschien was de echte kok die avond ziek of al naar huis. Heel erg jammer. Maar dit en voor die prijs kan echt niet. We gaan niet meer terug. Daarnaast werd geen rekening gehouden met een wel heel expliciet aangegeven notenallergie. Hoofdgerecht o.a vol met walnoten. Niet hoe het hoort en onprofessioneel. Ook geen adequate reactie toen we de serveerster hierop attendeerde. Geen enkel excuus. Het had heel verkeerd af kunnen lopen. Wel volle mep betaald. Geen aanrader.

1. Ambrosijn
    Van restaurant

Beste Angelique, dank voor het delen van uw bevindingen, maar wat vreselijk om te horen! Dit kan zo absoluut niet de bedoeling zijn en is ook niet hoe we Ambrosijn over willen laten komen, mijn oprechte excuses. Ik ga hier even navragen wat er is gebeurt en zal dat later aan u terugkoppelen. Bent u nog op het eiland? Mvg, Jeroen

2. Hoi Jeroen, N.a.v. jouw reactie. Ja we zijn nog op het eiland. Ik zal je even mailen via de reguliere mail. Groet Angelique