Schiermonnikoog is een autoluw eiland en het is alleen toegestaan aan de eilandbewoners om de auto mee te nemen. Dus geen last van tekort aan parkeergelegenheid voor de auto.

Wél aanwezig een gelegenheid om de fiets te parkeren.

• OV

Makkelijk bereikbaar vanuit de aankomsthaven op Schiermonnikoog, bus lijn 1, stopt aan de overkant van Ambrosijn.

• Halal

7. Betalen pin Visa Master Card

1312096978 89
1320943619 89
1710195819 84

1. “Wilt u water?”, dat was de vraag die ons werd gesteld. “Ja, graag”. En pats, daar stond al meteen
    € 6,50 op de rekening voor een fles water van 75 cl.
    We kozen daarna, voorzichtig, voor het driegangenmenu. Het voorgerecht werd geserveerd op een bord ter grootte van een flinke pizza. In het kleine kuiltje in het midden lag het voorgerecht. Een minuscuul stukje kabeljauw met daaromheen wat fruits de mere gedrapeerd. Het geheel bevatte zoveel verschillende soorten smaken dat daardoor alles ėėn geheel werd. Het hoofdgerecht had hetzelfde probleem. Het leek of de kok geen keuze had kunnen maken waaruit hij het gerecht zou samenstellen en daardoor maar wat willekeurige ingrediënten bij elkaar had gevoegd. Gelukkig was de zuring in het nagerecht zeer verfrissend. Kortom een voor ons eens maar nooit meer bezoekje.

6,1
  2. Wim Goettsch

Prima eten, beste restaurant op Schier. Goede prijs kwaliteit verhouding.

3. Ambrosijn

4. Wolbert Vroom

Heerlijk, ontspannen sfeer en geweldig eten.

5. Geweldig! Heerlijk eten en leuke bediening.

6. We hebben 10 minuten buiten zitten wachten voor er iemand kwam. Op de kaart staat weinig dat echt vegetarisch is. Gerechten met vis worden hier vegetarisch genoemd. De tosti was wel heel erg donker uit de pan gekomen (lees deels aangebrand). Bij het afrekenen bleek ik het verkeerde tafeltje afgerekend te hebben (niet dat het nou heel druk was). Ik kreeg het geld direct cash terug toen ik aangaf dat het mij niet leek te kloppen.

7. Harry Grimmius

Goede,vriendelijke bediening, topkwaliteit eten, smaaksensatie, prima prijs kwaliteitverhouding. Kortom een absolute aanrader.

8. Janine donker

Het eten was echt geweldig lekker. Dat begon al bij de amuse en zette door tot het laatste gerecht. We hadden een 5 gangen diner met lekkere wijnen erbij. Er was geen bedieningspersoneel, dus de (chef)koks moesten koken en bedienen. Knap gedaan! Alles verliep goed en volgens mij voelde iedereen zich erg welkom.

9. Het welkom was warm en we werden begeleid naar onze tafel.
    Na enkele overweldigende amuses begon het feest.
    Wij hadden gekozen voor het verrassing vijf gangen diner. Het ene gerecht nog lekkerder dan de ander, ware smaak explosies. Dit allemaal in het juiste tempo en heel vriendelijk geserveerd. Het wijn arrangement paste perfect.
    Wij hebben een fijne avond beleefd in de Ambrosijn.

10. Super heerlijk gegeten.

11. Lekker gegeten, maar ambiance en bediening was minder.

12. Wij hebben eten bij Ambrosijn ervaren als prima, een goed restaurant van een kwalitatief hoog niveau. Geen echte ambacht qua bediening en niet elk gerecht was even goed uitgevoerd. De porties waren vrij groot bij ons 3-gangenmenu, waardoor je niet telkens kon genieten van de verwachte verfijnde smaken. Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen.

13. Amgelique

14. Angelique

We hebben hier gegeten op 6 augustus. We waren de laatste die avond. Hadden een tafeltje om 20.00 uur gereserveerd. Een soort bisque vooraf was prima. De overige gerechten en ingrediënten waren helaas onherkenbaar op de borden met ladingen saus of andere zaken die als garneringen horen. Het leek op de borden gesmeten. Later zag ik wat foto s op internet van hoe de gerechten eruit hadden moeten zien. Misschien was de echte kok die avond ziek of al naar huis. Heel erg jammer. Maar dit en voor die prijs kan echt niet. We gaan niet meer terug. Daarnaast werd geen rekening gehouden met een wel heel expliciet aangegeven notenallergie. Hoofdgerecht o.a vol met walnoten. Niet hoe het hoort en onprofessioneel. Ook geen adequate reactie toen we de serveerster hierop attendeerde. Geen enkel excuus. Het had heel verkeerd af kunnen lopen. Wel volle mep betaald. Geen aanrader.

15. Charles Boks

We hebben genoten van de meeste gerechten, helaas was de aubergine bij het vegetarische menu erg taai en bij de artisjok waren nog dradige stukken aanwezig.
    Verder was de toilet niet goed schoongemaakt en kreeg ik het gevoel dat de geurstokjes dit moesten verhullen.
    Veel succes met jullie restaurant.

16. Heerlijk gegeten heel bijzonder. Prettige bediening.

17. Evelien Winkel

Zalig gegeten en heel vriendelijke service.
    Entourage aan de keukenzijde wat cafe-achtig. Volgende keer een tafel voorin.

18. Atsma Anneke

Wij zijn echtpaar 70-plus.
    Heerlijk eten (3-gangenmenu) prima bediening.
    De opzet van de menukaart vinden we ingewikkeld, niet erg duidelijk en voor ons niet praktisch (wij eten normaal maximal een 3 gangen). Het menu geeft alleen keuze ja/nee Vega.
    Er is maar 1 v/v hoofdgerecht en dat was vlees. Dat had voor geen van ons beiden de voorkeur!
    Verder twijfel ik er aan of voldoende markt is voor de gekozen formule.
    Tot slot is het voortdurend heen en weer geloop van de bediening met drank -deur open deur dicht- onrustig en brengt iedere keer koude naar binnen. Het past niet echt bij de sfeer die bij de formule hoort.
    Maar nogmaals, het eten was heerlijk en de bediening uitstekend.

19. Lekker eten, maar slechte service. We moesten heel lang wachten op de gangen terwijl andere gasten die later kwamen eerder bediend werden.

6,7
  20. Nico & Gabi

Heerlijk gegeten en ons laten verassen met nieuwe gerechten.

21. Steven Cras

Super lekker gegeten. Alles klopte, amuses, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht … (alleen de gesmolten kaas was niet helemaal ons ding, we hebben liever een plankje met een paar goede kazen). Wijnkaart ook zeer fijn. Prima bediening. We komen graag terug!

22. Ton en Marianne

Van vrienden kregen we als cadeau een diner aangeboden bij de ambrosijn. Het werd een heerlijke avond. Zeer gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk. We lieten ons verrassen met een 6 gangen menu. Alles met zorg bereid een vooral heel erg lekker. Fijn gekozen wijnen maakten het compleet. Echt een aanrader om te gaan eten bij de ambrosijn.

23. Gedurfde en zeer geslaagde combinaties van ingrediënten, steeds goed in balans en heel smakelijk! Een feestje voor de smaakpapillen.

24. Top avond gehad! Eten is erg goed, kwalitatief en gewaagde combinaties. Vooral voor- en tussengerechten sprongen er echt uit! Mooie eenvoudige kaart, keuze voor vis/vlees of vegetarisch. Het enige restaurant op het eiland dat Michelin-waardig kookt.

Personeel is vriendelijk en gaat ontspannen met elkaar en met klanten om. Ze letten op wie ze voor zich hebben.

25. Susanne Leineweber-Günther
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war ein Erlebnis! Super lecker, eine Geschmacksexplosion! Nur zu empfehlen!

26. Annija van der Leest

Alles klopte. Zeer attente bediening met goede wijnadviezen. Het eten was heerlijk, goede porties en tot slot kreeg de hond ook een toetje. (even nagezocht, slagroom voor de hond? Nee dat is niet slecht)
    Kortom een zeer geslaagde smaakvolle avond voor het hele gezelschap, ook voor de vegetariër.

27. Francis

Genoten van het vijfgangenmenu. De chef weet zijn gerechten op te tillen tot heerlijke en verrassende gerechten. Ook het bijhorend wijnarrangement was top. Een aanrader!

28. mark meier

Geweldig gegeten als afsluiting van een fantastisch familie weekend op Schier!
    Mooie gerechten en voortreffelijke smaken.
    Hoop hier weer snel terug tekomen.

Bediening doet alle moeite om er een heerlijke avond van te maken.

Alle lof!

29. Uitstekend eten (we kozen beiden voor een viergangenmenu, een met vis en een vegetarisch) van verrassende gerechten en smaken. Zeer gastvrije ontvangst en even vriendelijk als deskundig wijnadvies. Daar betaal je wel wat voor, maar het is het waard!

30. Echt een heerlijke avond gehad bij Ambrosijn! Voortreffelijk gegeten: een vegetarisch 5-gangenmenu met bijpassende wijnen. Ieder gerecht was even smaakvol. De sfeer was prettig, en de service ook. Kortom, echt een aanrader!

31. Wouter

Het eten werd mooi opgediend en was heerlijk van smaak. Prettige bediening die duidelijke uitleg gaf over de verschillende gerechten.
    Wij komen zeker nog eens terug.

32. We hebben hier op 27 april 2023 gegeten. Ontvangst was hartelijk, bediening attent. Mooie spijs wijn combinaties. Verrassende amuses. Eten was goed, mooie presentaties. Sprongen in deze menu’s twee gerechten uit aan de bovenkant, de kwartel en het warme kaasgerecht. Het vegetarische hoofdgerecht viel wat tegen. Al met al zeker een aanrader en een plek waar je als je op Schier bent, geweest moet zijn.

33. Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Ambrosijn. Er is een standaard menu met vlees en vis of een vegetarisch menu. Je kiest zelf het aantal gangen. Wij kozen voor vijf gangen. De gerechten waren stuk voor stuk geweldig. Mooi opgemaakte borden en heerlijke combinaties van smaken. Vooral de pompoen met schapenkaas was heel bijzonder. En het wentelteefje als dessert was origineel en lekker.
    Het was helaas rustig in het restaurant, waardoor de sfeer beter had gekund. De bediening was enthousiast. Iets meer tijd nemen voor de uitleg van de gerechten kan geen kwaad. Een minpunt: we kregen papieren servetten. Dat past niet bij een restaurant van dit niveau.

34. Piet van Guluck

Ontvangst was hartelijk.
    Wij kozen voor een 3-gangen menu met bijpassende wijn.
    Voorafgaand kregen we een heerlijke amuse.
    De gerechten waren heel apart opgemaakt en overheerlijk.
    De wijn paste perfect bij de gerechten.
    Sfeer was goed en ontspannen en de gerechten werden in het juiste tempo opgediend.
    De prijs was zeer acceptabel, zeker gezien de kwaliteit van het gebodene.

35. Conny van Heumen

Fijne relaxte sfeer, super lekker eten, prachtige presentatie en deskundig personeel. Ook goede wijnkaart.

36. C van heumen

Het was super lekker eten: En bijzonder creatief en smaakvol.
    Een professionele bediening met deskundig advies.

37. Anna Schimmel

Prachtig opgediende gerechten, heerlijk, smaken goed op elkaar afgestemd en aanvullend,
    goede Spaanse wijn.
    We waren met 12 personen tgv van opa's 80ste verjaardag. Het was een beetje vol (dicht op elkaar) maar dat wisten we van tevoren. Misschien waren de tieners niet allemaal even blij met het verfijnde eten maar zij die het konden waarderen, smulden en goede frites waren er in overvloed.

38. Bert Jan van der Steeg

Heerlijk gegeten, ik had het viergangenmenu. Geweldige smaken, alle gerechten waren prachtig in balans. Prima gekozen wijnen bij de gerechten. Complimenten!

39. Jolanda Helder

Verrassende gerechten met heerlijke smaken.

40. Willem Slot

Alles ok, alleen de grootte van de porties hoofdgerecht waren extreem minimaal. Ik zou mij schamen als restaurant om mijn klant zo weinig te serveren. Om die reden zou ik niemand adviseren voor deze prijs hier naar toe te gaan.

41. Heerlijk gegeten. Niet te duur.
    Uitstrijk kwaliteit!

Wel lastig om de menukaart te begrijpen.
    De afzuiging in de open keuken verdient aandacht.
    Op onze avond kon de keuken het aantal gasten niet goed aan. Iedereen moest te lang wachten tussen de gerechten. Erg jammer.
    Gelukkig bood de bediening na wat gefronste blikken excuses en een drankje aan.

42. Jan-Willem Sieben

Een heerlijk avondvullend 7 gangen diner met bijpassende wijn. Verrassend, creatief, en met duidelijk veel liefde gemaakt en geserveerd. Wij hadden het vegetarische menu en je mist nergens vlees of vis. Hoogtepunten: de hangop met pompoencreme, de schorseneer teriyaki en de spitskool rouleau. Verrassend lekkere wijnen uit alle windstreken (Bulgarije bv). Top allemaal!

43. Gaby Breuer

Heel goed gegeten, mooie gerechten en fijne bediening.

44. Aardig personeel, mooi restaurant en leuk met een open keuken. En vooral: zeer mooie en lekkere gerechten! Leuk hoe de chef-kok meedacht met gerechten (toch iets proberen ook al lustte ik het echt niet.

45. Lekker eten met goede service. Het verrassingsmenu van 3 gangen was erg lekker ook goed geprijsd!

46. We hebben heerlijk gegeten.
    Lekkere smaken, gelukkig kleine porties.
    Een 6 gangen menu met lekkere wijnen.
    De bediening was uitstekend.
    Al met al een aanrader!

47. Heerlijk gegeten prachtige verrassende smaakcombinaties met zuivere producten.
    Echt genieten…
    Aan te raden…

48. Lambert

Lekker geluncht. Dit is goed verzorgd. Je kunt diverse lunchgerechten krijgen of een 2 of 3 gangen menu. Heerlijk met bijpassende wijnen.

49. Geweldig lekker gegeten. We hebben alleen het hoofdmenu gegeten. Dat is voldoende. De vegetarische. Super lekker. Met de zeer kleine voorafjes en brood voelde het als een meergangendiner. Zeker voor herhaling vatbaar.

50. Heerlijk 3 gangen menu, lekkere wijn en vriendelijke bediening.

51. Verrassingsmenu was een aangename verrassing. Heerlijk! Precies gegeten wat ik niet snel zou kiezen, was erg lekker. Je proeft de aandacht en passie van de chef. Vriendelijke gastvrouw en prettige ambiance.

52. Heerlijk gegeten, restaurant is ster waardig. Vriendelijke bediening, kortom een aanrader.

53. Marga Piederiet & Mark Visser

Super gerechten, mooi gepresenteerd en verrassende smaak beleving. Vriendelijke en attente bediening.
    Een aanrader!

54. Het was heerlijk, gezellig, kortom een 10.

55. Fantastisch eten van een topkok in een heel warm en sfeervol restaurant. Fijne bediening, goede wijnen. Geweldig hoe de groentes worden bereid, op en top genieten!

56. We hebben het kennismakingsmenu gegeten. Was verrukkelijk. Een aanrader.

57. Een 5 gangen verassingsmenu gehad.
    Heerlijk van smaak en afwisseling.
    Aardige bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

58. Super vriendelijke mensen!
    Interieur ok.
    Gerechten mooi gepresenteerd.
    Amuses.
    Voorgerecht met mul viel tegen omdat de verschillende onderdelen extreem van temperatuur verschilden. Mossels erg koud, mul lauw maar wel vol gaar.
    Vegetarisch tussengerecht heerlijk en super op smaak.
    Biet wellington lovend ontvangen. Goede draai aan een onweerstaanbare klassieker.
    Parelhoen mooi gaar en mooie saus.
    De snoekbaars was mooi gebraden maar de uien essence en gedroogde uitjes te dominant.
    De kalfswang fenomenaal gaar, op smaak. Had iets zuurs bij gemogen.
    Kaneelijs met pompoen taart mooie afsluiting.
    Wijnen met wat Bulgaars syraz avontuur maar vooraf een mooie Pully Fuisse die aan de rijpe kant mooi samenging met de parelhoen en snoekbaars.
    Mooie avond!

Ps.

59. Heerlijk eten- vriendelijke bediening… had de staf meer klanten gegund op deze koude avond in januari.

60. Jacob Gunter

Wij hebben van een prachtig verrassingsmenu genoten.
    Het eten was mooi opgemaakt en was heerlijk van smaak.
    De wijnen waren met zorg uitgezocht.
    Een aanrader!!

61. De mensen van Ambrosijn doen echt hun best om je een fantastische avond te bezorgen, zowel in de bediening als in de keuken.
    Na een hartelijke ontvangst werden wij de hele avond in de watten gelegd (ondanks het feit, dat het onverwacht erg druk werd met gasten die niet -zoals wij- gereserveerd hadden en ze extra mensen voor de bediening moesten oppiepen)
    Ook de keuken liet zich niet kennen en bleef kwaliteit leveren in smaak en opmaak. Hulde!

62. Boekhorst

Het eten en drinken was erg goed, net als de service!

63. Onze favoriet! Een fantastische keuken, zeer vriendelijke bediening. Er was een 7-gangen menu en zijn wij tot en met gang 5 gekomen. We moeten dus echt een keer terug om de rest te proeven. Dan doen we graag!

64. Vanwege de feestdagen was er een menu. Vlees/vis of vegetarisch. Je kunt uitwisselen vanuit deze menu’s.
    We kiezen voor vlees/vis en wisselen 1 gerecht uit voor mijn gezelschap. We kozen voor een 6 gangen menu. Iedere gang, inclusief de amuses, waren verrassend en heel erg lekker. Bordjes zagen er prachtig opgemaakt uit. De snoekbaars was voor ons de verrassing van het menu. De saus die daarbij zat, wilde je tot het laatst opeten. Dat doet niets af aan de andere gangen, want het was allemaal heerlijk.
    Service buitengewoon vriendelijk en heel fijn dat we op oudejaarsavond konden eten.
    Aanrader dus!!!

65. Michel Willems

Uitstekende avond, heerlijk gegeten en gedronken in een goede atmosfeer.

66. Ferenc van Damme

Super genoten van een verfijnd Kerstmaal! Alle 6 gangen van de menu's die we gekozen hadden (1 met vis en vlees, 1 vegetarisch) waren feestjes van (wat onze dochter zei) "een zee van smaken".
    Zalig!
    Van harte aanbevolen!

67. Nathalie Verdonschot

Heerlijk gegeten met zalig wijnarrangement

68. Karin en Paul

Je hebt de keus t/m een 7 gangenmenu, wij gingen voor een 5 gangenmenu plus een wijn arrangement.
    Mijn vrouw drinkt geen alcohol, maar zelfs voor haar was er zelfs een alcoholvrije wijn arrangement…geweldig!!!!!!
    Het eten was echt heerlijk, je krijgt ook echt de tijd tussendoor, dus niet hup van het ééne naar het andere gerecht.
    De bediening was ook heel goed, leuke mensen die verstand van zaken en wijnen hebben.
    Een gezellige sfeer in een mooie ambiance, echt een aanrader!

69. Toot oostveen

Het eten was verrukkelijk, al die heerlijke gerechten met tussendoor de een na de andere bijzondere amuse! Het hield niet op! De bediening was ook geweldig! Dank jullie wel voor deze avond!

70. Rick van Eijken

Heerlijk gegeten maar wel een klein beetje teleurgesteld dat de porties wel heel erg klein waren.
    Smaakte duidelijk naar meer.
    Met name het hoofdgerecht mag echt wel iets rianter. Ik weet zeker dat de eigenaar hier iets mee zal doen. Ik kan dan ook echt iedereen aanraden hier te gaan eten.

71. B.L. vd Muijzenberg-Hauer

Wat een feestelijke ervaring! Als vegetariër voel je je vaak vergeten maar dit was van amuse tot en met dessert top. Echt genieten en een smaak sensatie. Een creatieve chef en ook heel erg prettig en fijne bediening. Dank voor deze avond. We komen terug!

72. Mirjam Lambillion

Fantastisch gegeten, mooi wijnarrangement en leuke bediening. Het licht mag voor de sfeer iets gedimd worden. Zeker een aanrader.

73. Heerlijk gegeten. Was echt heel goed! De bediening was helaas zeer gehaast. Te weinig aandacht en ze ratelde de gerechten en wijnen zonder enige compassie op. Voortdurend rennen door het restaurant terwijl er maar twee tafeltjes bezet waren. Daardoor slechts een 7 voor de prijs/kwaliteit verhouding. Maar het eten was echt voortreffelijk!

74. We hebben heerlijk gegeten van de 7 gangen. De kaart was net nieuw en geloof ons.. deze gangen wil je wel proeven. Alle smaken volgen elkaar zeer goed op en geven een totaalbeleving.

75. Smaaksensatie! Echt top! Aanrader, en ook nog vega en vegan opties!

76. We werden vriendelijk ontvangen. Menu is 2 keuzes, vega of vlees/ vis. Gerechten waren verrassend, mooi opgemaakt, erg lekker. Beide menu’s. Heerlijke wijnen. Zeker een aanrader als je eens echt lekker en bijzonder wilt eten!

77. Heel lekker gegeten. Fijne meedenkende bediening, combineren tussen menu's was allemaal mogelijk. En heerlijk bijpassend wijnarrangement.

78. Atze Buursema

Heerlijke smaken. Verrassend zowel het vegetarische menu als het vis/vlees menu. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Terecht dat het restaurant genoemd wordt in de Michelin gids.

79. Jan Jumelet

Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk.

80. Astrid en Jan Luijk

In de verwachting van een 7 gangenmenu naar de Ambrosijn. Was er niet meer. Met de uiterst sympathieke mevrouw die ons serveerde gesproken en vervolgens na contact met de keuken een perfect 7 gangen menu gekregen met prachtige wijnen en lol aan beide zijden.
    Chapeau voor de gastvrouw en de keuken en zeer aan te bevelen.

81. Roland vd Stelt

Heerlijk gegeten, 4 gangen vegetarisch besteld. Geen vlees gemist, leuke en lekkere gerechten. Wijnarrangement erbij besteld en ook die paste goed bij de gerechten en was ook erg smaakvol. Echt een aanrader.

82. C van Lookeren

4-gangen verrrassingsmenu genomen. Met 3 x bijpassende wijnen. Alles kwam als een verrassing. En heerlijk vis gegeten. Altijd leuk als je op Schier bent. Echt een aanrader!

83. Fantastisch gegeten, een kok die heel bewust, creatief en met passie kookt. Een aanrader om hier te gaan eten

84. Fam. van Unen

Heerlijk eten, een echte aanrader.

85. Esmé Dijkstra

Het eten was heerlijk en verfijnd de gangen wisselden elkaar perfect af. De wijntjes en drankjes bijpassend bij het eten, haalden het beste in elkaar naar boven.

Daarna lekker naar de hotelkamer.

86. Ik eet veganistisch en daar heeft de keuken goed op ingespeeld, super lekkere, verassende en creatieve 4 gangen mogen eten!

87. Clemens Jansen

Fijne setting. Niet tè sjiek, nadruk ligt op lekker eten en perfecte wijn. Paar puntjes voor verbetering vatbaar maar dat weten ze zelf ook wel. Ben je een keer op Schiermonnikoog en je houdt van goed eten dan móet je hier naar toe. By far beste restaurant op dit eiland!

88. Heerlijk eten en vriendelijke bediening

89. Cees Kramer

Wat mij betreft het beste wat Schier heeft te bieden. Vijf gangen met bijpassende wijn waar zorg en aandacht aan is besteed. Zeer vriendelijke bediening. Prijs - Kwaliteit is zeer goed te noemen. Kortom een aanrader.

90. Rob en Tineke

Nette prijzen, mooie opmaak van gerechten die positief afwijken van de standaard eiland restaurants.
    Compliment voor het personeel en de wijze waarop ze iets speciaals deden voor de verjaardag van mijn echtgenote.

91. Hans Feger

Het eten was teleurstellend! De vissoep smaakte niet naar vis en was niet eens gezouten. Er dreef een stukje eend rond in de kippensoep. Het hoofdgerecht was een abstract kunstwerk, kleurrijker dan kunst. De klodder rijstpudding aan de zijkant was waarschijnlijk bedoeld als risotto. Asperges buiten het seizoen serveren is op het randje. Al met al een pompeuze maaltijd die veel te duur is en waar waarschijnlijk alleen rijke filistijnen voor vallen. -
    Aangenaam was de bediening, de Duitse witte wijn en het dessert - niets anders.

92. Het bestelde drinken was er in no time. De tegelijk bestelde lunch was er na 3 kwartier nog niet. Schandalig. Wel bediening zien lopen met 4 borden die ook weer meegenomen werden, ik vermoed toch wel dat onze lunch daar ook bij zat. We wilden na het betalen van de drankjes weg gaan maar ja hoor daar kwam de bestelde lunch toch nog. Maar opgegeten, weggooien is ook niet nodig. Bij het afrekenen werden de al afgerekende drankjes nogmaals in rekening gebracht. De situatie niet erg onder controle. Voor ons geen aanrader.

93. Vertaal van English naar Nederlands

Please forgive me for writing the comments in Chinese. I want to describe the wonderful moments of dining in my most familiar language. To be honest, if the dining experience can be generalized in a few words, I'm afraid you will miss ambrosijn, the only restaurant on schiermonnikoog Island marked by Michelin Guide. Due to the time, I only enjoyed two dishes, but looking through all the familiar restaurants in my mind, I found similar memory points, only garamanjaku in Okinawa, Japan. With the same local cuisine, the body is detoxifying at the same time. When we meet again, I will set aside time to taste the whole set of dishes.

94. Lilian van Doorn

Attent, gezellig, gemotiveerd personeel.
    Eten en kwaliteit uitstekend.
    Kennis van producten/ wijnen en steeds duidelijke informatie over de gerechten.

Zou de 2 persoons tafels wat meer achteruit de hoek halen. Voor grotere tafels maakt het niet zo uit helemaal achterin te zitten.
    Je voelt je achterin wat weggestopt.

95. Tom van der Leij

Erg leuk geholpen door de vriendelijke vrolijke Groningse serveerster, vooral de uitgebreide uitleg, de vrijheid in aantal gangen, de kwaliteit van het eten, alles was super goed!

96. Herma Sikkes

Het is ons niet mee gevallen. We kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu. Het voor en tussengerechten waren zeer matig van kwaliteit, de wijnen waren ook van bedroevend niveau. Zeer laffe en vlakke smaken. Het hoofdgerecht eendeborst filet ging nog wel en het dessert was lekker. De prijs- kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Niet voor herhaling vatbaar!

3,1
  97. Heerlijk eten, lekkere wijn en vriendelijke bediening voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader!

98. Anita Van Coesant

Eten was heel apart (niet echt veel) maar heerlijk alleen was voor hun niet duidelijk dat we voor een twee gangen menu kwamen dus dat was ff verwarrend en de sfeer in het restaurant deed me aan een aangekleed lokaal denken, dat mag wel sfeervoller zijn verder lieve bediening niets op aan te merken.

99. Wij hadden het kennismakingsmenu en dat was heerlijk voor een meer dan goede prijs. Met alle wensen, allergie o.i.d. wordt rekening gehouden.

100. Het eten was erg lekker. We eten vegetarisch en de kok heeft hier goed op ingespeeld met lekkere en verassende groente gerechten.
    Ook de wijnen waren hierop aangepast.
    Een prima ervaring en aanrader.

Volgende pagina