in Kampen

Culinair genieten in Kampen

1. g de kruijf

Wij hadden geboekt voor High Tea maar dat was niet meer te leveren dus moesten we kiezen voor iets anders dit werd een uitsmijter met een flesje tonic en een fles water.
    De sla bij de uitsmijter was denk ik een week oud was verlept en bruin en dat voor veertig euro.

1. Deze gast is met een bon aangekomen welke wij niet accepteren. Voor deze gast hebben wij een oplossing gezocht dat de gast voor het bedrag van deze wonderbox een lunch kon genieten. Deze gast heeft een uitsmijter en een uitsmijter met carpaccio genoten met een diversiteit aan sla met kruiden waarbij er meer slakleuren zijn als lichtgroen en ijsbergsla hetgeen deze gast opmerkte als oude verlepte sla, nee dit zijn mosterdsla met een dressing van sesam en aceto balsamico. Voorts heeft deze gast water met ijs en citroen en ijs genoten alsook twee tonic met ijs.
    de waarde van de gekregen bon is na de klacht van de gast, dat zij toch de High tea had willen hebben niet verder in rekening gebracht en de gast is met haar man zonder extra bijbetaling huiswaarts gegaan. Wij als Restaurant de Bottermarck hebben er alles aan gedaan om oplossingsgericht te handelen maar helaas is het kwaad geschied en niet opgelost in de ogen van de gast waardoor er een haatzaaiing komt om negatieve recensies te gaan posten op platformen waar niet gereserveerd is en waar je gewoon je negatieve reacties kan plaatsen.