1. Vandaag wederom bij Kapadokya Vaassen… lekker gegeten, hoogst aardige dame in de bediening, en wederom prijs kwaliteit in perfecte verhouding. Geen hoogstaand biologisch voedsel, maar daar is de prijs ook na.
    We komen in deze vakantie zeker nog eens langs.

Vorige recensies van Ron Donkers

• Een dikke acht!
    Ontzettende vriendelijke hardwerkende dame in de bediening, je voelt je gelijk weer thuis, voor ons was het alweer een jaar geleden dat we hier hadden gegeten (vakantie adres).
    Lekkere Turkse schotel en voor mijn vrouw een lekkere vega pizza.
    Lekker en voldoende, prijs kwaliteit verhouding is ronduit goed!
    Zie fotos.

• Vandaag weer eens heerlijk gegeten bij Kapadokya Vaassen. Heerlijke vleesschotel, 5 verschillende en vooral smaakvolle soorten vlees met garnering, beetje sla en gebakken aardappeltjes (de aardappeltjes is het enige wat voor verbetering vatbaar is, geen diepvries maar verse en dan echt gebakken in de pan of op een plaat zou het een 10 maken), 2 sausjes erbij dus smullen maar. Mijn vrouw heeft een heerlijk groente gerecht op, natuurlijk wijntje en een Turks biertje om het af te maken. Desert een heerlijke Turkse yogurt met honing en walnoten en een goede kop koffie voor toe. Heerlijk!
    Onze gastheer heeft een horeca hart, hij kent zijn klanten, altijd een gezellig praatje en een warm welkom, of het er nu drukmis of niet.
    Keurig restaurant, schone toiletgroep, schone en vriendelijke mensen in de bediening en zo te zien ook in de keuken. Wij komen er graag en gaan snel een reden bedenken om weer langs te gaan want de prijs kwaliteit verhouding is ook perfect. Kortom een dikke vette negen (9).

• Vandaag wederom heerlijk gegeten bij Kapadokya Vaassen, heerlijke Turkse gastvrijheid, vriendelijke mensen, lekker en vooral verrassend voorgerecht en gegrild vlees voor mij (5 verschillende gegrilde vlees stukken), voor mijn vrouw een overheerlijke vega pizza. Perfect restaurant, vriendelijke sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding..... oh ja, Turks biertje is ook erg lekker. Tot snel!

• Zie ook mijn eerdere ervaringen, al jaren consistent, ontzettende aardige mensen en lekker turks eten. Prijs kwaliteit is perfect!

• Heb je gezien hoeveel ervaringen ik hier op eet.nu over Kapedokya heb geplaatst… zegt genoeg toch? Vandaag wederom in de buurt van Vaassen, zin in lekker eten… dus lams shoarma… lekker hoor.
    Alles wat ik beweer in mijn vorige tien recensies blijft staan, goed eten, fijne mensen, mooi in de prijs. Kortom, aanrader!

• Vandaag wederom in Vaassen, beetje later dan verwacht… dus lekker bij Kapadokya eten. Wederom een feestje. Schotel besteld en aangegeven geen friet en rijst te willen maar graag wat extra salade, geen probleem, met liefde en plezier gedaan. Lekkere Turkse salade als voorafje met feta en olijfjes, lekker hoor. En natuurlijk afronden met yogert walnoten en honing, oeps… wederom erg lekker. Bij elkaar wel veel maar zo lekker, soms moet je een beetje stout doen en vandaag was zo’n dag. Ontzettende aardige en klantgerichte mensen in de bediening, wat mij betreft is en blijft Kapadokya Vaassen een toppertje. Mijn vakantie duurt nog twee weken en we zullen er ongetwijfeld nog eens gaan eten de komende weken… jammie!

• Vandaag wederom heerlijk bij Kapadokya Vaassen gegeten, heerlijke lams shoarma met een Turks biertje en Turkse yoghurt als nagerecht. Bereiding en smaak van het vlees prima, beetje salade en knoflook sausje en de avond kan niet meer stuk. Ontzettende aardige mensen in de bediening, vriendelijke ontvangst en bijzonder klantgericht. Aanrader wat mij betreft als je van Turks eten wil genieten. Binnenkort, want ik ben hier nog wel een dag of tien, maar weer eens mijzelf trakteren op zo’n heerlijke schotel.

• Helemaal geen probleem om de aardappeltjes om te ruilen voor salade, en dan lekker geroosterd lams shoarma met een turks biertje en de maaltijd is compleet. Leuke omgeving en een hoogst aardige mijnheer in de bediening zodat je jezelf gelijk welkom voelt. Aanrader als je van turks eten kan genieten om eens langs te komen, de aardappeltjes zou ik omruilen voor salade want die zijn diepvries en smaakloos.

• Zoals beloofd, in de omgeving van Vaassen dan even eten bij Kapadokia. Wederom lekker gegeten, lekker vlees gegrild, lekker turks biertje. Weinig salade op de schotel en jammer dat de gebakken aardappeltjes uit de diepvries komen, volgende keer bestel ik gewoon extra groente en laat de aardappeltjes aan mij voorbij gaan. Lekker gegeten!

• Maandag avond pizza avond, een goed gevulde lekkere pizza, goed van smaak en bite. Echt lekker. Een ontzettend leuke jonge dame in de bediening, tijd voor n praatje, oog voor de klant etc. Tot de volgende keer dan.

• Wederom in Vaassen en dan weer eens eten bij Karadopkya. Gewoon lekker en een vriendelijke bediening, wat moet je er nog meer van zeggen. Leuk klein tentje, oogt schoon, lekker eten, vriendelijk personeel, snelle bediening en je gaat met een goed gevuld gevoel van tafel.

• Lekker gegeten. Heerlijke schotel en een turks biertje, prettige bediening door een dame die het overzicht heeft van zowel de afhalers als degene die in het restaurant eten. Prettige sfeer. Niets op aan te merken.

• Het is al weer 'n jaar geleden, maar nú weer weekje Vaassen en daar hoort Kapadokya natuurlijk bij. Beetje tegenvaller, niet meer zo uitstekend en liefdevol als afgelopen jaren. Lekker maar niet verrukkelijk!

• Wederom een paar dagen op de Veluwe en dan moet ik langs kapadokya. Hoge verwachtingen en die zijn helemaal waargemaakt. Eten smaakvol, vers en vangende kwaliteit. Ontvangst en bediening is top, je voelt je gelijk welkom. Zelden zo'n klantgerichte mensen meegemaakt als bij kapadokya te baasden. Helemaal top. Kortom een dikke vette 9 voor het eten en de mensen die daar zorg voor dragen. Een aanrader dus!

• Afgelopen week (mei 2011) hebben we drie maal bij Kapadokya gegeten.....in een woord heerlijk. Leuke enthousiaste mensen, eten kwalitatief goed, en ergggggg lekker. Helemaal top. Een echte aanrader, sterker nog... ik zou er voor omrijden. Zodra we weer enigzins in de buurt zijn komen we zeker langs.