in Apeldoorn

All You Can Eat Tapas & Grill • Spaans Restaurant Catalunia

1. We waren met een groep van 10 personen. We bestelden een fles rosé wat fris en wat biertjes. Vervolgens kwamen ze terug met de mededeling dat er geen rosé meer was. Even later bleek ook alle tapbier op te zijn. We mochten flesjes bier kiezen van de kaart voor hetzelfde geld. Even later bleek dat de gekozen biertjes ook niet meer op voorraad waren. Drankjes werden niet bijgevuld, eten was erg ondermaats. Wanneer er iemand jarig was, knalden ze er een keiharde ‘happy birthday’ uit via de speakers waarbij menig tafelgenoot een hartaanval kreeg door het volume. Toen we aangaven dat de algehele service teleurstellend was, moest er tot 3x toe gevraagd worden hoe ze dit gingen oplossen. “Ze hebben het hiervoor heel gezellig gehad dus alles is op” gniffelde het 15jarige jongetje achter de bar. Ze beloofden met de eigenaar te overleggen en dan aan tafel te komen. Ze kwamen niet aan tafel maar we moesten hier zelf actie in ondernemen. Ze stelden voor om drankjes van het huis te schenken maar in de tussentijd werden er al stoelen over ons hoofd getild, er werd al opgeruimd. Het was nog geen half 11?! Uiteindelijk is er een nette compensatie geweest in de drankjes en hebben we dat extra rondje maar gelaten. Voor ons geen Catalunia meer.

2,6