Catalunia in Apeldoorn

Geniet van een uniek en heerlijk stukje Spanje in het centru

ma vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Restaurant Catalunia in Apeldoorn is de perfecte plek om uw feesten, partijen, recepties en bedrijfspresentaties te houden. Tapas in een gezellig Spaans restaurant is wat wij u op een originele manier bieden. Daarnaast kunt u uiteraard ook gewoon uit eten gaan. Catalunia biedt u een heerlijk diner met een Spaanse sfeer en ambiance.

ma vanaf 17:00

1419120703 80
1461902909 80
1514192272 76
1533206585 78

1. Komen hier altijd terug, vers eten, zeer vriendelijke bediening en een goede sfeer. Wat ons betreft een dikke 10!
    Aanrader: Kangaroo biefstuk met Catalunia saus!
    Tip: Eindig met een van de overheerlijke desserts 🍴

2. Lekker gegeten. Wat langer moeten wachten op drinken.
    Weinig variatie in het menu zorgeloos.

3. M.van Nieuwkoop

Het was een fantastische avond, personeel was erg vriendelijk, lekker gegeten.. Helemaal top👍

4. Kom regelmatig in dit restaurant, maar vandaag viel het verval en gebrekkig onderhoud me op. Het toilet overstroomde nadat ik doortrok. De vloer overstroomde compleet. Reactie na het doorgeven was dat ze hier de hele dag mee bezig waren. Dit zag ik ook nog tijdens ons bezoek toen ik de kok meerdere malen richting toilet zag gaan wat ik wel bijzonder vond. De tafels en stoelen zijn afgebladderd en nadat ik bij het afrekenen aangaf dat ik het vervelend had gevonden dat de wc overstroomde kreeg ik als reactie ;"ja dat kan gebeuren". Ik vrees dat dit mijn laatste bezoek was.

5. Sandra Marlin

6. Suzanne

Wij hebben weer erg lekker gegeten bij Catalunia.
    Klein minpuntje vinden wij dat de tapas nog precies hetzelfde zijn als een jaar geleden. Het zou leuk zijn als er wat vaker wat gevarieerd zou worden.
    Verder komen wij zeker weer terug!

7. Goede, lekkere tapas!

8. Myrthe Buitenhuis

Slecht, eten was soms koud. Veel grote porties. En de bediening was niet goed. We komen niet nog een keer.

9. Zo gezellig gegeten hier! Bediening is op niveau en niet uit de hoogte, ze hebben plezier in hun werk! Eten was heerlijk, zeker voor het onbeperkt eten kiezen! Goede wijnen, Spanish coffee met zelf geklopte room zoals het hoort. Top restaurant :)

10. Gisteren met een groep van 60 personenen bij Catalunia gegeten. Wauw wat een ongekende gezelligheid! Zeker voor herhaling vatbaar.

Groet,
    Simon

11. Eten was goed, bediening erg vriendelijk. Een klein minpuntje, de stoelen zitten niet zo lekker.

12. Hein Dikkers

Combinatie van tapas, spareribs en tournedos gegeten; voor de vegetariër die tapas nam, was het onduidelijk wat voor hem bedoeld was. De juffrouw die t kwam brengen wist het ook niet. Dat vond ik zwaar onvoldoende. De lege glazen bleven staan, zelfs toen we ze opstapelden. Het was druk en dat had duidelijk gevolg voor de alertheid van de bediening. Sfeer was goed

13. Erg lekker gegeten! Goeie bediening. Variatie in het tapas arrangement beperkt maar desalniettemin erg lekker!

14. Heerlijk gegeten bij Catalunia. Wij hebben gekozen voor het assortiment waarbij je zelf kunt kiezen. Het eten wordt snel gebracht en erg vriendelijk personeel. Eten heerlijk en ook het dessert was top! Erg leuk dat je nu ook zelf kunt kiezen.

15. Heerlijk gegeten, top sfeer, we komen zeker terug!

16. Meerdere malen hier gegeten. Kwaliteit is hier in al die keren constant. Drukte of geen drukte. Catalunia is een restaurant dat van buiten leeg lijkt, wat jammer is. Echter zitten gasten altijd achteraan in het restaurant wat ook zeker een leukere plek is. Het eten is zeker voor de prijs van de tapas niet verkeerd. Werkelijk alles is lekker. Grote topper is voor mij het verse/warme turkse brood met aioli. Heerlijk! Bediening is in ieder geval uiterst vriendelijk. Grote groep (20 man+) van een voetbalclub kwam eten. Er werd hard gesproken/geschreeuwd. Gevraagd voor een ander plekje en dit werd gelijk geregeld, zonder dat er enig uitleg nodig was. Dan snap je het in mijn ogen. Gelukkig wordt de voorkant van het restaurant ook voor groepen gebruikt. Al met al, ga hier gewoon eten. Je komt er niet van terug.

17. Lekker en goed bereid eten. Wel hier en daar toe aan vernieuwing (niet dat het niet netjes was maar vijf jaar geleden was alles exact hetzelfde). Maar evengoed leuke tent en lekker eten. Vriendelijke en vlotte bediening ook.

18. Wij waren voor het onbeperkte tapas arrangement gegaan. Het leek eerder of dit gewoon makkelijke, snelle Hollandse hapjes waren in plaats van echte Spaanse tapas. Dit vonden wij erg jammer en hadden wij net zo goed zelf thuis kunnen maken. Daarom vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding niet erg goed. Als je van simpel eten houdt zou je hier wel prima kunnen eten. De sfeer in het restaurant en de bediening was wel prima.

19. Sfeer is goed. Arrangement onbeperkt van 18,50 euro op is een flop. Brood met aioli is heerlijk maar veel. Daarna koude tapas. Bij het arrangement van 18,50 per persoon kies jezelf geen enkel gerecht. Je krijgt eerst megaveel koude tapas. Ik vega: blokjes kaas, komkommersalade volgens mij uit zo'n bakje uit de winkel. Sloeg nergens op. Dit eet ik thuis wel. Warme tapas: minder geserveerd dan de koude: spinazie en omelet waren niks. Witlof en gehaktbal en wraps waren lekker. Onbeperkt. Omdat het zo lang duurde om de tafel op te ruimen na de warme tapas, ben ik de serveerster maar gaan halen. Het was immers onbeperkt en mijn man wou nog wel een portie. Ze stouwen je eerst vol met koude tapas.
    Bij andere restaurants eet je ook onbeperkt, maar kies je zelf je gerechtjes. Warm of koud maakt niet uit. Witte wijn was wel lekker. Sparerib was volgens man en kind niet goed. Marinade was niet meegebakken, maar er later overgesmeerd (saus). Zonde. Nog veel te leren hier.

20. Margriet

21. kees

22. 15 januari hebben we met twee personen daar gegeten. We zaten eerder altijd in het achterste gedeelte, maar deze keer in het voorste gedeelte, ook een keer leuk! Het voorste gedeelte was iets lichter en ook iets rustiger voor mijn gevoel.

We hebben beiden het tapas menu gedaan met onbeperkt bijbestellen. Als eerste verse, warme en knapperige broodjes met aioli. Vervolgens koude tapas waarin netjes werd uitgelegd wat alles was. Er was een ruime keuze en het eten smaakte goed. Er was voor beiden genoeg afwisseling in smaak en aanbod.

Nadat we alles hadden geproefd duurde het niet heel lang of de bediening vroeg of alles naar wens was, of we nog wat wouden bijbestellen. Na het bijbestellen begon het drukker te worden in het restaurant en daardoor merkte ik dat het personeel het druk begon te krijgen. Het duurde lang voordat een bediende langs kwam om te vragen of we toe waren aan warme tapas en het duurde ook lang voordat deze op tafel kwam. Maar het eten dat op tafel kwam was prima qua smaak, de warme tapas was ook warm en de hoeveelheid en aanbod waren voldoende.

Opnieuw kwam het personeel langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog wouden bijbestellen. Na afloop werden we gedag gezegd. Kortom prima avond, goede bediening en lekker eten!

23. Geweldig! We komen hier regelmatig en het is elke keer genieten! Wij gaan altijd voor het onbeperkt Tapas arrangement. Koud en warm is beiden heerlijk. De sfeer is gezellig en het personeel doet goed zijn best. Een echte aanrader!

24. Wij zijn op tweede kerstdag 2013 hier gaan eten met een groot gezelschap,
    Het is ons vreselijk tegengevallen.
    Je zou denken dan men blij is met een grote groep mensen die toch wat geld uitgeeft.
    We waren er al om vijf uur voor en er zijn families aan onze tafel waaronder kleine kinderen die twee uur hebben moeten wachten voor er eten op tafel kwam. Als excuus werd aangevoerd dat mensen die een hoofdgerecht bestelden moesten wachten op de gang met de koude tapas. Ook eens paar bejaarde mensen bij ons aan tafel hebben bijna anderhalf uur moeten toekijken, hoe anderen al aan het eten waren.
    We kregen wel een gratis drankje van de zaak, maar dat valt in het niet bij de hele uiterst slecht georganiseerde bediening. Hoewel ze op zich wel vriendelijk waren.
    Ons kerst diner viel dus gigantisch in het water.
    Dus nooit weer bij dit restaurant. Niet aan te raden voor grote groepen.

25. Ben hier nu een aantal keer geweest. Erg lekkere tapa's. Vriendelijke en vlotte bediening. Waar voor je geld.

26. Kirsten

27. Heerlijk gegeten met vriendinnen. Alles smaakte goed, veel variatie en lekker uitproberen qua smaken. Goede bediening, ruimte voor eigen inbreng. Na de 3e keer ben ik nog steeds erg tevreden over de kwaliteit en sfeer van dit restaurant. We nuttigden het onbeperkt arrangement. Hier en daar nog een extra portie bijbesteld (witlofschuitjes en ossehaas hmm)

28. Gisteren heerlijk gegeten. Onbeperkt tapas arrangement.
    Gezellige sfeer en aankleding binnen.
    twee gangen, eerst de koude waar je onbeperkt van kunt bijbestellen, vervolgens de warme waar je ook onbeperkt van kunt bijbestellen. heerlijk. Er werd ook heel goed rekening gehouden met de wens om geen varkensvlees te eten zodat het eten apart werd bereid.
    Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Heel erg gezellig en goede vriendelijke bediening! Ook heerlijke tapas! Ga zeker nog een keer!

30. Twee keer met een grote groep bij Catalunia gaan eten, beide keren een leuke avond gehad met lekker eten.

We hebben ons beide keren laten verrassen met een tapas assortiment bestaande uit 10 koude en 8 warme tapas waarvan we onbeperkt konden bij bestellen. Favoriet waren de gerookte zalm met roomkaas, seranoham met meloen, gegrilde ossenhaasspies en spareribs. Om je vingers bij af te likken!

Het restaurant is heel sfeervol en de bediening is vriendelijk.

Wij zullen hier zeker vaker gaan eten!

31. Dan maar langs deze weg en wat beknopter. Een maand geleden bij jullie het "tapas-menu" uitgeprobeerd. Heb 40 jr.in Barcelona gewoond, dus ben behoorlijk kritisch, de "Spaanse keuken" op en top kennend!
    Eten was "acceptabel" (ietsje té vet), maar "en mi modesta opinión" waren er binnen de gepresenteerde tapas weinig authentiek Spaanse bij helaas!!! Waarschijnlijk, omdat jullie "oferta" is aangepast aan de "Hollandse keuken".
    Jammer.
    Un saludo cordial, christine

32. Al een aantal keer wezen eten, elke keer goed! Ok, soms maken ze wat vaak foutjes, maar dat wordt altijd prima opgelost! Sfeer is super en het eten altijd lekker! TOP!

33. Gezien de recensies uitgekozen om daar met het gezin te gaan uit eten.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening op één arrogante kelner na.

Helaas tot 2 maal toe drankjes in fles gekregen die over datum waren.

Werd opgelost door deze te vergoeden.

Vreemde vergoeding want we hadden de drankjes laten staan gezien dat deze over datum waren.