Catalunia in Apeldoorn

All You Can Eat Tapas & Grill • Spaans Restaurant Catalunia

Corona informatie

Bij Restaurant Catalunia kunt u veilig afhalen tijdens de corona crisis.
Reserveer of bestel gerust voor een overheerlijke tapas ervaring!
TEL: 055-576.81.92
EMAIL: info@restaurantcatalunia.nl
WWW: https://restaurantcatalunia.nl/

Catalunia laten bezorgen?

Restaurant Catalunia Apeldoorn is gespecialiseerd in Spaanse Tapas Gerechten en maakt van oudsher daarbij uitsluitend gebruik van dagverse ingrediënten. Naast de smaak en kwaliteit schenken wij tevens veel aandacht aan de presentatie van de gerechten. Onze tapas gerechten zijn niet alleen lekker, ze zien er ook nog eens altijd erg lekker uit!

Restaurant Catalunia biedt u de mogelijkheid om ons gehele assortiment te proeven voor een vaste prijs. U kunt uw menu samenstellen naar uw eigen wens en smaak. Maak uw keuze uit onze uitgebreide menukaart en laat u verrassen door de unieke en diverse smaken die wij u te bieden hebben.

Uiteraard kunt u bij Restaurant Catalunia Apeldoorn ook gewoon van de kaart bestellen. Van steaks, ribeyes, ossenhaas en mixed grill vers van de grill tot onze andere vis specialiteiten. A la Carte biedt u de mogelijkheid om precies dat te bestellen waar u op dat moment trek in heeft.

• Veganistisch

1401950108 79
1501201179 77
1572094800 86
1621720336 83

1. Wat ik niet snel doe is een klacht in dienen. Het eten was top. Maar we moesten zelf onze hand op steken of ze het bonnetje met de bestelling voor de tapas konden ophalen want anders kwamen ze nooit. 4 rondjes tapas in zo'n twee uur. Het was niet druk en er was voldoende personeel maar die zaten op de grond achter de bar of knuffelde elkaar. Kok/baas bood wel excuus aan en gaf ons gratis nagerecht. Maar nam onze slechte ervaring helaas niet weg

2. Annet van der Schief

Heerlijk eten. Goede en snelle bediening. Prijs ten opzichte van de kwaliteit goed. Betaalbaar.
    Een echte aanrader.

3. Sfeer was zeer slecht. Personeel zat naar elkaar te schelden, er werd geen rekening met je gehouden, we moesten veel te lang wachten op ons eten en drinken en ook hier waren ze telkens wat vergeten! Zeer slecht restaurant

4. Eten valt tegen, service was belabberd, moesten urenlang wachten voor eten en dan nog wordt verkeerd eten bezorgt. We waren op een gegeven moment maar opgestapt om bij de MacDonalds te eten waar zowel service en eten beter was.

5. ID 17 punten

Bij binnenkomst oogt de zaak als een goedkoop afhaalrestaurant. Lelijke glazen pui met een kapot gebarsten deur. Enkele meters verder in het restaurant sta je ineens in een grote eetzaal, met weinig verlichting en iets te harde muziek. Dit alles zorgt ervoor dat de verwachtingen laag zijn. Maar, het eten is prima voor een all you can eat restaurant. De ham is keurig op kamertemperatuur en de meloen lekker koud, de aioli is goed op smaak en in ruime porties. De kaart biedt volop keuze en alle gekozen gerechtjes waren lekker en foutloos geserveerd. Het personeel is jong en gemotiveerd. Al met al dus toch nog positief verrast, en dat voor 19,50 per persoon. Wel een tip om iets aan de klimaatbeheersing te doen, het was erg warm binnen.

6. sue 5 punten

Eten weinig keus, paella was koud. Veel eten was niks bijzonders aan. Niet voor herhaling vatbaar

7. Eten was lekker, duurde alleen erg lang voordat we geholpen werden, toen we binnen kwamen half uur gewacht op het drinken bestellen, toen we een nieuw drankje wilde bestellen ging het ook niet echt van harte, jammer want de sfeer was erg fijn. Eten was verder prima

8. Eten en bediening was goed. Alleen een paar keer een jarige en dan wordt de muziek op stand oorverdovend gezet met Happy birthday en dan kun je elkaar niet meer verstaan

9. Joke Heijstek

Wederom weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
    Jammer dat het wat rustig was en dat de muziek stopte. Op ons verzoek werdt deze wel weer gelijk aangezet.

10. Ineke Kaemingk

Bediening is attent en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens is.

4 vorige recensies
  11. Karin de Hoogt

De bediening legde de tapas zonder enig uitleg op de tafel. We hadden het verrassingsmenu. Na de koude tapas lieten de warme tapas erg lang op zich wachten. Uiteindelijk om gevraagd en gekregen, wederom zonder enig uitleg. Daarna zou je bij mogen bestellen. Uiteidelijk iemand van achter de bar geroepen, bestelling oogegeven maar nooit gekregen. Weggegaan. Er kwam een sorry uit maar dat was het. Bij de kassa vroeg de jongen u wilde afrekenen. Op onze reaktie van liever niet na de belabberde ervaring kregen we de bon en dat was het. Dus, nooit meer.

12. Prettige bediening. Het was niet erg druk (donderdagavond) wat wij wel prettig vonden.
    Erg aardige bediening. Lekker gegeten.

13. Anoniem

Het eten was lekker, we moesten alleen af en toe lang wachten op de bediening.

14. Rene Nederhof

Te lawaaierig vanwege de akoestiek. Sangria was lauw en fors geprijst.
    Briefjes niet meer van deze tijd. Wel heel vriendelijk personeel.
    Was erg warm binnen en werd nooddeur open gedaan waar wij in de buurt zaten en er diverse keren een rat voorbij kwam.

15. Echte spaanse tapas, zeer goed prijs/ kwaliteit.

16. Lekker eten, genoeg variatie en vlotte bediening. De bediening hoorde dat ik jarig was die dag en had als verrassing een speciaal dessert gemaakt, erg leuk!

17. De tafel was niet schoon toen wij gingen zitten. Het eten was maar zozo! Er gingen nog al wat dingen fout! Verkeerd drinken en tapas. Het leek alsof het personeel niet werd aangestuurd door iemand. Maar zowat deden. Erg jammer! Ik zag ook de tafel voor de volgende dag niet werd schoongemaakt, maar de spulletjes werden er zo weer opgezet.

18. Het was alweer een paar jaar geleden voor het laatst dat we aten bij Catalonia. En we hadden weer zin in heerlijke tapas. De recensies op deze site van een half jaar geleden stemden ons niet vrolijk. We herkenden de negatieve reacties niet. Zou Catalunia de laatste jaren achteruit zijn gegaan. We wilden het zelf ervaren, want tot een paar jaar geleden kwamen we er regelmatig en naar volle tevredenheid.
    Met vrienden namen wij de proef op de som. Inmiddels kun je ook onbeperkt tapas eten met eigen keuze van de kaart. Nog beter! En dat voor een hele redelijke prijs.
    We hebben genoten van de heerlijke tapas. De negatieve opmerkingen herkenden wij niet. De tapas waren heerlijk, de bediening prima en ze kwamen regelmatig langs om een nieuwe bestelling op te halen. Wij hebben geen aandelen in het restaurant en zijn ook geen familie van de eigenaren. Wij hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Aanrader!

19. R van Dijk

Er was veel variatie in de hapjes en de smaak was prima.
    De bediening was vriendelijk en kundig

20. Schreurs

Alle ingrediënten waren vers, eten was heerlijk en de bediening is vriendelijk! Een top restaurant!

21. Familie Veldkamp

Prima eten, voor lage prijs. Genoten en bedankt.

Eén vorige recensie
  22. Bijzonder vriendelijke service. Gezellige ongedwongen sfeer. Het eten is prima maar niet bijzonder.

23. Daar komen we nooit meer! 5 personen in de bediening, 5 tafeltjes bezet. Tafels worden nauwelijks afgeruimd, 20 minuten wachten op je drankje... (ze hebben het erg gezellig met elkaar achter de bar...) Eten: we hebben er op een gegeven moment maar om gelachen, en dachten dat het een grap was die met ons uitgehaald werd. Lamskoteletjes; zeer droog en taai, zalm; niet door te snijden zo droog (rechtstreeks uit de magnetron), garnalen in knoflook; smakeloos en zonder knoflook, enz.enz.enz. En dan ook nog erg vieze toiletten! Een schande om dit een restaurant te noemen!!!

1,1
  24. De avond begon goed, eten kwam snel op tafel en was lekker.
    Echter naar mate de avond vorderde werden onze gerechten niet meer uitgeleverd, en was het te druk. Na 45 minuten werd eindelijk onze bestelling gebracht. Aan de verkeerde tafel.
    Toen we er wat van zeiden zou het allemaal goed komen. Hier hadden we geen zin meer in. en om koffie gevraagd. Ook dat duurde 20 minuten. Blijkbaar was een grote groep studenten die veel bier dronken, (twee keer geleverd in 10 minuten) winstgevender dan 3 koffie.

Hoe goed de boxen in de lockdown ook waren (we waren hier in 2021 voor afhaal) was dit gewoon een aanfluiting.

25. Goed van eten en drinken, wel veel kabaal

26. Eten superlekker en de bediening supersnel. Bestelde gerechten werden snel uitgeserveerd. En de prijs is laag!

27. Van laar

Heerlijk eten en goeie service.

28. Wij dachten een lekker avondje.. maar helaas was de ervaring niet lekker.
    Gerechten zijn gewoon smakeloos! De kip is zo droog als de Sahara, de ribeye is net een schoenzool en de garnalen zijn te gaar. De sparerib is kapot gekookt en smakeloos. De muziek (rap/R&B) wat totaal niet past bij een Spaans restaurant, staat veel te luid. Naar meerdere keren gevraagd te hebben of de muziek zachter kon, was dit na enkele minuten weer terug op het oude harde niveau. Het personeel is drukker met elkaar dan met de klanten. Wij hadden VVV diner bonnen, welke volgens de website konden worden ingeleverd. Bij het afrekenen was dit niet het geval, ze accepteerden geen VVV diner bonnen meer, de reden wisten ze helaas niet te vertellen.
    Al met al een zéér slechte ervaring, nooit weer Catalunia!

29. Een heerlijke ongedwongen sfeer!! Jong en oud door elkaar heen!!! Wij gaan zeker terug!👍👍👍

30. Lekker eten, goeie prijs.
    Beetje aan de donkere kant.

31. Lekker gegeten. Sfeervol ingericht. We kregen een tafel in donker hoekje toegewezen, maar we mochten gelukkig nog switchen van de vrolijke ober. Minpunt: muziek tamelijk aanwezig en … veel en veel te warm binnen!

Tip voor Catalunia: laat degene die de drankjes opnemen dat bij vastgetelde tafels doen (en laat ze eerst kijken naar de hoeveelheid drank in de glazen), zodat er niet 3x in 5 minuten (niet overdreven!) wordt gevraagd of ze nog wat voor je kunnen doen. Zo vaak vragen werkt storend tijdens een gesprek aan tafel.

32. Lekker eten en sfeer, alleen muziek te hard, overmatig aanwezig.

33. We hebben genoten! Super sfeer, snelle bediening en echt heerlijk eten. Absoluut ons favoriete restaurant!

34. Jet de grio

De smaken waren heerlijk, soms werd er iets anders geserveerd dan besteld. Beetje slordig, maar vriendelijk personeel en hardwerkend.
    Wel heel erg lawaaierig en druk.

35. Heerlijk op zaterdagavond voor moederdag met me ouders uit eten. Na wat recensies te hebben gelezen met een onderbuik gevoel daar gaan eten.
    We werden netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid. En verder al het eten was heerlijk. Ondanks het jonge personeel geen slechte ervaring zoals uit andere recensies bleek.

36. Super lekker gegeten! Leuk concept en vriendelijk personeel! Komen zeker nog een keer terug!

37. telnekes

Het eten was totaal niet gaar kipfilet was onwijs droog lang wachten tot je briefje x word op gehaald en dan nog eens het personeel allemaal pubers die geen ervaring hebben en niet eens weten wat een fluitje is nou sorry 1× maar mij niet meer gezien hier.

38. Was gezellig, leuk en vlot personeel en goed eten voor een goede prijs.

39. Neerbos

Zo als altijd gezien we vaker heen gaan waren nu ook weer ruim te vrede en hebben weer genoten.
    De kaart had een nieuwe uitstraling gekregen en een aantal nieuwe gerechten op gekomen.

Bedank dat we weer hebben mogen genieten van eten en vriendelijkheid personeel.

40. Ik dacht na een leuke dag het bij jullie af te sluiten, het personeel die dag leek maar wat te doen, ze kwamen over alsof ze niet wisten waar ze mee bezig waren, 1 jongen wist echt wat die deed. Het eten was niet zoals ik ben gewend, mijn dochter haar eten was steeds te zout en kreeg verkeerde bestellingen, 3 keer over, jammer. Mijn zoon werd ziek, het fijne was ik moest niet afrekenen voor hem, dat was positief…

41. Ronald Groenheyde

Gezellig bedrijf, het meeste wat op tafel kwam was zeer goed. Helaas ook een flink aantal gerechten kwamen lauw tot koud door.

Ook was er in het begin van de avond weinig intresse tot verkoop van de drank.

Komen we terug? Nou ik weet het niet, eigenlijk zou ik zeggen laten we het maar bij 1× houden.

42. Heerlijke tapas, kom hier graag telkens terug. Complimenten voor de kok. De sangria is ook heerlijk.

Eén vorige recensie
  43. We hebben super lekker gegeten.
    Het was behoorlijk druk, maar het eten kwam snel!
    Alleen de meneer die bij ons aan tafel kwam, had niet echt plezier in zijn werk. Er kon geen lachje vanaf.

44. Harry B.

Wat een ordinaire vreetschuur is dit geworden zeg. Het oogt (redelijk) spaans maar qua smaak is er weinig spaans te vinden. Zo proeft o.a. de kip droog en smaakloos en ook de gehaktballetjes proeven laf.
    Het lijkt alsof dit de perikelen van corona zijn. Er is blijkbaar geen goed personeel te vinden en de coronakosten moeten terug verdiend worden ten koste van de kwaliteit. Personeel blinkt met name uit in absurd klantonvriendelijk taalgebruik, onkunde en ziet niet dat als je een nieuwe ronde drankjes brengt het misschien handig is om de lege flesjes en glazen dan mee te nemen. Gevolg overvolle tafels. Je krijgt witte wijn op kamertemperatuur en het bier… geen idee wat ze schenken maar ook daar zat weinig smaak aan.
    Ik begrijp dat het makkelijk uit eten is als je met een groep bent, daar leent het zich uitstekend voor. Maar ga er vooral niet heen als je lekker uit eten wilt… of lekkere tapas wilt eten!

45. Jaap Smaal

Het was een goede gezellige sfeer. De bediening was zeer goed. Leuk personeel. Zeer goede uitleg van het personeel. Het eten was voortreffelijk. Wij komen gauw terug.

46. van Tongeren

Het was fantastisch, vlotte bediening, vriendelijk en weten van wanten.

5 vorige recensies
  47. Erg gezellig goede bediening, toen het wat drukker werd was het iets minder, maar erg gezellig. Voor herhaling vatbaar absoluut.

48. Lekker gegeten van de tapas. Vooral de kangaroobiefstuk was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

49. Was echt super! Kwa prijs/service verhouding ben ik echt enorm verbaasd! Kwalitatief eten en super vriendelijk personeel dat keihard hun best doen ook op een simpele woensdagavond. Wij komen zeker terug! <3

50. Nancy Bakker

Onze avond was super gezellig. Het is een sfeervol restaurant en lekker druk. Maar ik vond het eten onder de maat. Mijn zalm was zo droog dat hij echt niet lekker was. Mijn mosselen hadden totaal geen smaak. Mijn varkenshaas was super lekker gekruid maar soms een beetje verbrand aan de buitenkant terwijl hij rauw was aan de binnenkant.
    Ik wilde voor mij dessert de sorbet maar dan alleen zonder vruchten. Wel met aardbeiensaus en extra slagroom. Ik kreeg dus alleen vanille ijs. Na mijn beklag werd hij gelijk ingenomen en kreeg ik er slagroom op met wat druppels aardbeiensaus op de slagroom, niet op mijn ijs. Super gezellige avond, zeer vriendelijke bediening, goede sfeer maar eten was zeker niet goed.

51. Carolien

Alles was lekker, alleen het toetje de cheescake was gewoon nog bevroren, terug gebracht en was daarna voor de helft nog bevroren, we hebben het niet hoeven betalen en kregen een drankje gratis, was goed opgelost.

52. Altijd super lekker.
    Goed verzorgd.
    En ontzettend betaalbaar 🥳☺️

53. Bediening zo gezellig en werken hard.

54. Het eten was erg goed, zeker gezien de prijs die je betaalt. De muziek stond in het begin erg hard. De bediening was aardig maar niet alert. Soms stonden ze met z'n vieren bij elkaar achter de bar terwijl wij op de drankjes aan het wachten waren. Maar ze waren wel heel vriendelijk.

55. We waren met een groep van 10 personen. We bestelden een fles rosé wat fris en wat biertjes. Vervolgens kwamen ze terug met de mededeling dat er geen rosé meer was. Even later bleek ook alle tapbier op te zijn. We mochten flesjes bier kiezen van de kaart voor hetzelfde geld. Even later bleek dat de gekozen biertjes ook niet meer op voorraad waren. Drankjes werden niet bijgevuld, eten was erg ondermaats. Wanneer er iemand jarig was, knalden ze er een keiharde ‘happy birthday’ uit via de speakers waarbij menig tafelgenoot een hartaanval kreeg door het volume. Toen we aangaven dat de algehele service teleurstellend was, moest er tot 3x toe gevraagd worden hoe ze dit gingen oplossen. “Ze hebben het hiervoor heel gezellig gehad dus alles is op” gniffelde het 15jarige jongetje achter de bar. Ze beloofden met de eigenaar te overleggen en dan aan tafel te komen. Ze kwamen niet aan tafel maar we moesten hier zelf actie in ondernemen. Ze stelden voor om drankjes van het huis te schenken maar in de tussentijd werden er al stoelen over ons hoofd getild, er werd al opgeruimd. Het was nog geen half 11?! Uiteindelijk is er een nette compensatie geweest in de drankjes en hebben we dat extra rondje maar gelaten. Voor ons geen Catalunia meer.

56. Heerlijk gegeten, super leuke sfeer en hele vriendelijke bediening.

57. Helaas is er niets meer over van dit restaurant. Kregen kapot glas, glas met allemaal vingers erop. Helft van de bestelling klopte niet of kregen niet wat we hadden besteld. Het was gewoon echt niet lekker. De kwaliteit is sterk achteruit gegaan. Echt heel jammer dit. En de hygiëne… Zie de foto van het plafond. Dit was echt te vet en ranzig voor woorden.

58. RK 11 punten

Wat een tegenvaller dit restaurant. Bediening heeft geheel geen ervaring. Staan aan de bar te wachten. Niemand die leiding geeft aan de bediening. 3x de bestelde tapas niet gekregen en hier om moeten vragen. Drankjes werden opgenomen, maar kwamen niet. Smaak van de tapas, heel slecht. Biefstukjes als schoenzolen.

Het lijkt wel dat ze niet willen verkopen. Iedere keer de bediening moeten roepen om een drankje te bestellen.

Voor mij nooit meer!

59. Het was helaas een enorme teleurstelling. We hadden zo zin in uiteten. Moesten enorm lang wachten op de rondes. En meerdere keren vragen. De 2e ronde klopte al niet en na vragen wat er gedaan ging worden aan dit probleem is er voorgesteld dat we de helft van de prijs voor het eten zouden betalen. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Al hoewel voor wat we gekregen hebben dit nog aan de hoge kant was. Er is toen nog gauw door de manager een ronde geregeld wat lekker was, vooral frituur, maar snel klaar en niet volledig onze bestelling maar ze deed haar best. We hadden zelf twee uur de tijd, maar normaal moet je in 2 uur tijd toch heel wat rondes kunnen halen. Tafels om ons heen leken ook niet de juiste bestellingen te krijgen en moesten wat wij zagen ook lang wachten. Gewoon erg jammer, hadden in verleden goede ervaringen met dit restaurant, ook verteld bij afrekenen. Zijn normaal echt geen klagers maar dit maakt dat we hier niet meer heen gaan en geeft een zure nasmaak. Is er dan veel te weinig keuken personeel maar worden er teveel tafels aangenomen of wat is dan het probleem? Dit lijkt mij voor het personeel ook erg vervelend.

60. Gijs Broekstra

Eten was echt top, niks op aan te merken echt goed waar voor je geld. Maar het min puntje lag in de service niet zo zeer de bediende hun maakte er het beste van en gingen overal voor je achteraan. Wel was het jammer dat we steeds erg lang moesten wachten op de rondes en hebben we één ronde überhaupt nooit gekregen. Verder dan dat was het heerlijk.

61. Mark Meijer

Eten duurde dramatisch lang. In 3,5 uur maar 3 rondjes tapas kunnen bestellen. Bediening kwam elke ronde met te weinig gerechten en wisten zelf ook niet wat ze uit serveerde.
    Bij de paella zat een vlieg!!! De ober (jongetje van ongeveer 15) begon heel hard te lachen omdat hij het zelf zo grappig vond. En hij beweerde dat vliegen erg gezond zijn…

1,3
  62. Het eten was zeer lekker bediening was goed en deden wat leuks voor de verjaardag van mijn vriendin fontein op het dessert met muziek alles was top geregeld.

63. Heerlijk gegeten en de bediening was gezellig en vrolijk. Houden zo!

64. Het eten was zoals wij gewend waren:goed!
    De bediening daarentegen vonden wij heel erg matig… We hadden 4 verschillende mensen aan tafel gehad voor hetzelfde. Erg verwarrend!
    3× in een paar minuten de vraag of alles naar wens was. Toen wij binnenkwamen, pas na een kwartier de vraag wat wij wilden drinken, terwijl er 3 personen achter de bar stonden te kletsen/lachen e.d. Wij weten hoe het normaal gesproken is, maar dit was totaal niet wat wij gewend zijn als we bij jullie komen eten.

Het lijkt alsof er geen training bij te pas is gekomen, erg jammer. Enig lichtpuntje was een dame met leuke humor. Blijkbaar deed de tap het niet goed die avond. Haar reactie was dat de tap kapsones heeft hekregen en weigerde te werken! Fantastisch😂😂

65. Super lekker gegeten, fijn, alert en vriendelijk personeel.
    Leuke avond gehad! Dank!

66. anoniem

Eten was tot 3 keer toe koud, terwijl je warme tapas had besteld. Zo kwam ik er dus ook achter dat het eten dus gewoon voorgekookt daar binnen komt. Wordt dus niet vers voor je bereid. Wij kregen ook regelmatig eten wat we niet besteld hadden, omdat we dus niet van verspilling van voedsel houden toch maar opgegeten. Kwam vroeger hier regelmatig maar is voor mij de laatste keer geweest.

67. Met veel plezier weer geweest eten. Personeel is heel vriendelijk, eten is prima. Tot de volgende keer.

68. Gerda Borgers

We hebben een heerlijke avond gehad! Eten was heerlijk. Kwamen vaak genoeg aan tafel voor drinken...

69. Eten en drinken was super, snelle bediening was al met al goed vertoeven bij Catalonia 👌👌👌

70. Reservering was bevestigd via mail maar bij aankomst konden zij de reservering niet vinden. Vreemd! Uiteindelijk een tafel gekregen maar op een hele vervelende plek waar het onzettend tochtte vanwege de buitendeur die elke keer open en dicht ging. Heel vervelend! We hadden tapwater besteld maar kregen spa blauw en achteraf zagen we pas dat het ook nog in rekening gebracht was. Enthousiast personeel, maar merkbaar erg onervaren. Al met al niet voor herhaling vatbaar!

71. Familievds

Eten was heerlijk!
    Maar de service… heel jong personeel. Ik snap ze zijn een hele tijd dicht geweest maar de service kan zoveel beter! We vroegen wat voor bier er op de tap zat, dat moesten we maar op de kaart bekijken. Dat stond niet op de kaart. Bij een gin tonic kregen we enkel een tonic. Er werd niet echt geluisterd. Tijdens het eten en drinken werd alles van tafel gehaald wat leeg was, daarna stapelde alles zich op op tafel.
    Er werd niet gelet op de ronde briefjes.
    Personeel wat niet op de tafels let. Meerdere rondes werden gerechten vergeten, deze werden later op tafel gesjoeld in plaat van gezet. Ook bij het uit serveren van de gerechten was het onverstaanbaar welke gerechten er op tafel neergezet werden.

Onze zoon kreeg een glas was een groot stuk glas uit de drinkrand was en 2 enorme scheuten in het glas.
    Dat wilde ze zo overgooien in een ander glas…

Zo zonde dat wij de service zo hebben meegemaakt. Het eten was echt super maar de service laat ons twijfelen om er nog een x te gaan eten.

72. Mooie zaak.
    Het eten was prima alleen was al het vlees van de gril erg zout.
    De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Wij hadden voor een prijs van 20 euro onbeperkt tapas eten niet al te hoge verwachtingen maar werden zeer aangenaam verrast. Echt een aanrader!

73. Het was heerlijk, in een lange tijd niet zo lekker gegeten, gezellig personeel en leuke sfeer

74. Wij moesten allemaal minimaal een half uur wachten per ronde. Daarbij was het heel rumoerig. Personeel heeft geen enkel verstand van horeca, iedereen was maximaal 18 dus wat kan je ook verwachten?

75. Was gezellig en het eten was lekker. Alleen paar keer verkeerde dingen kregen omdat iedereen nieuw leek te zijn. Een paar medewerkers met ervaring in de horeca zou het een stuk beter maken.

76. We moesten elke keer om drinken vragen. Eten was koud en duurde erg lang! In 2,5 uur 2 rondjes gehad. We hebben daarna meteen afgerekend. Erg jammer..

77. Lekker gegeten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Bediening kon het nog niet aan. Duurde soms erg lang en gingen dingen mis met bestellingen. Misschien nog even inkomen nu ze weer open mogen.

78. Altijd lekker en gezellig, we misten alleen de Spaanse muziek die later wel (iets te hard) kwam.

79. Wat een verschrikkelijk slecht restaurant. Je reserveert omdat dit noodzakelijk is tegenwoordig. Ten eerste sta je al 5 min aan de balie te wachten. Je wordt vervolgens naar een tafel geleidt waar geen kaarsjes brand. Wij vragen hierom “ wordt geregeld”. Daarna werd de bestelling drinken opgenomen en de vraag “ willen jullie een brood mandje” waarop wij antwoorden ja graag. Er komt vervolgens een andere tafel binnen met 8 personen. Zij worden direct geholpen en krijgen nog geen 5 min later brood geserveerd, terwijl na 10 minuten nog steeds wachtende zijn op een kaarsje, drinken en brood. Na een tijd gevraagd of ze nog een kaarsje konden brengen. We kregen te horen dat alle lichtjes stuk waren die er normaal gesproken in zitten. Echter werden wij totaal vergeten en hadden we na een dik kwartier nog niks ontvangen. Terwijl de tafel naast ons al 3 broodmandjes heeft gekregen. Wij hebben de keuze gemaakt weg te gaan, bij de deur kregen we te horen “een fijne avond nog “. Ze had geen idee…. Een zeer slechte ervaring en een reden om hier nooit meer te eten.

80. Kwaliteit zeer matig, service duurde soms lang, zeer rumoerig, gesprek nagenoeg onmogelijk, het werd ineens erg koud. Nee niet voor herhaling vatbaar.

81. Heerlijk tapas gegeten. Sangria was ook weer heerlijk erbij. Gezellig sfeer gastvrij personeel. We komen hier telkens weer terug. Je krijgt waar voor je geld

82. Ilona de Bie

Ik heb hier samen met mijn vriend gegeten. Het eten was erg goed. Drinken ook prima. De sfeer was door de corona regels wat rustiger maar verder prima.

83. Samen met zoonlief heerlijk gegeten hier! Het was er wel wat koud en we vonden dat we wat lang moesten wachten, vooral op de eerste ronde.
    Prijs kwaliteit is dikke prima!

84. Wat een aanrader! Alle gerechten waren bijzonder smaakvol! Er is voor elk wat wils. Echt lekker gegeten. Wel heel lawaaierig doordat het geluid overal weerkaatst. De bediening moet nog het nodige leren over uitserveren van dranken en gerechten.

85. Personeel bestaat uit tieners die meer met elkaar bezig zijn dan de bediening zelf. 2x achtereenvolgend onze bestelling gemist waardoor wij (in totaal) 2 uur voor niks hebben gewacht. Door eigen initiatief te nemen en naar de bar te lopen ontstond er actie. Compensatie was verwaarloosbaar.
    Qua kwaliteit eten voldoende, serranoham wordt in dikke plakken gesneden...

Volgende keer toch maar weer naar een vertrouwd concept zoals 't zusje of Cubanita

86. Eten is hier altijd goed. Goede bediening erg aardig en komen regelmatig langs om te vragen of het smaakt.

Eén vorige recensie
  87. Meer als een uur gewacht op eten na 2 keer te hebben gevraagt werd er actie ondernomen. Ook het eten was van mindere kwaliteit dan dat we gewend hier. Erg jammer.

88. Bediening top, eten heerlijk, sfeer in t restaurant is erg donker en t was koud binnen en iedereen had last van zijn ogen (prikogen)zelfs de bediening wat dat was geen idee.

89. Prima eten voor een goede prijs.

90. De aankomst was goed.
    Eenmaal binnen aan tafel werd het drinken opgenomen en leek alles goed te gaan.
    Vervolgens vulden de tafels om ons heen snel.
    We kozen voor het keuzemenu ipv het verrassingsmenu van de kok.
    Dus we hadden onze bestelling klaar en legde ons kaartje klaar. (Waarop ingevuld tafelnummer en bestelling).
    1Ste besteing was er binnen 15 min.
    Dus prima wat ons betreft.
    2De bestelling klaargelegd werd opgehaald en na een half uur toch een vragen aan een serveerster waar ons eten bleef.
    Ze zal het navragen en na een half uur komt er een andere serveerster vertellen dat de bestelling kwijt is geraak en of we een nieuwe wilden maken zodat ze die zo kon meenemen.
    Dus tussen de 1ste bestelling en de 2de zat een uur tussen. Dus echt slecht.
    Serveerster komt aan tafel en zegt wat moet ik te drinken inschenken en niet is alles naar wens en kan ik nog iets voor u betekenen en of we nog iets willen bestellen. Hondsbrutaal vind ik dat persoonlijk.
    Catalunia ben vaak voor de corona bij jullie geweest, Maar naar dit bezoek ben ik er klaar mee.

91. Jjp de wolff

Wij zijn goed ontvangen door het personeel, complimenten voor de kok het eten smaakte voortreffelijk veel gevarieerd.
    Het jonge personeel is vriendelijk, maar… en dat vonden wij dat zij niet veel ervaring hadden. Ze hadden te laat door dat mensen iets te drinken wilden, dus hier laten ze geld liggen. Maar hier kan aangewerkt worden.
    Als afsluiting. Prima sfeer en wij komen terug.

92. Gezellige avond gehad prima sfeer en goed eten en prima bediening.

93. Jacqueline

Wij hebben al heel vaak bij Catalunia gegeten, maar afgelopen keer was oprecht een teleurstelling...en daar balen we enorm van!
    Ik had vooraf een mail gestuurd naar het restaurant met de vraag om een ronde tafel (we waren ter gelegenheid van een verjaardag, en waren met een oneven aantal), hierop echter geen enkele reactie gehad...maar oké...
    De bediening was bar slecht: chaotisch, te populair en ongeïnteresseerd.
    We kozen voor het verrassings tapas menu.
    Eerste (koude) gedeelte werd vlot geserveerd, en was lekker.
    Bij het nabestellen van de koude tapas werd de helft niet gebracht.
    Na twee keer vragen (een uitdaging, want het leek wel of ze vergeten waren dat er in het voorste gedeelte van het restaurant ook gasten waren!) kwam eerst een jongen vertellen dat we dan een briefje moesten invullen ('Nee, we hebben het verrassings tapasmenu...'), daarna kwam de chef aan tafel vertellen dat we gewoon bij konden bestellen ('Ja, dat is ons bekend, hebben we twee keer gedaan, maar het komt niet....)
    Toen werd het resterende koude gedeelte gebracht, onmiddellijk gevolgd door de warme tapas....waar we nog niet om gevraagd hadden, en we hadden graag een pauze gewild tussen de koude en warme tapas.
    Gerechtjes waren lekker, maar de friet was slap en lauw.
    Ondertussen was serveerster 1 bezig haar zoveelste peuk te hijsen bij de entree. Waarschijnlijk had ze andere prioriteiten...
    Nadien werd er door twee personen gevraagd wat voor dessert we wilden. Ook dit ging niet goed...er werd niet gebracht wat er besteld was.
    Eén van de gasten kreeg vervolgens koffie met een lepeltje met aangekoekte tomatensaus...yak!
    Gevraagd om de nota...kwam niet...toen verscheen er weer iemand die vroeg of we nog koffie wilden...'Nee, we hebben al om de rekening gevraagd...daar wachten we op...'
    Bij het bekijken van de rekening bleek dat de verkeerde dessertbestelling op de nota stond.
    Dan vraagt de persoon achter de bar ook nog meerdere keren of je dat wel heel zeker weet...pardon?
    Ja, ik weet héél zeker dat we geen twee Crème Catalana hadden besteld, maar gewoon een thee....zucht.
    Het is bekend dat het momenteel heel moeilijk is om aan personeel te komen, en vanzelfsprekend kan er best iets niet goed gaan...maar gisteravond was qua gastvrijheid echt om te janken...
    Het eten was (los van de lauwe friet) prima.
    We gingen met een kater naar huis...en die was niet van de drank....

94. Lieferink

Gezellige sfeer heerlijk eten en vriendelijk personeel kortom top.

95. Fam de Graaf

Gezellig, sfeervol en heerlijk gegeten. Een aanrader

96. Het eten was boven verwachting, elke ronde zijn we verrast door de geweldige smaak en opmaak van de tapas gerechten. De bediening was erg jong, maar vriendelijk en waren snel bij je indien nodig. Ga zo door!

97. Lekker tapas en vriendelijke bediening.

98. ria.middeldorp

Ga er eten en ervaar de goede sfeer, bediening en kwaliteit van het eten!!

99. Saskia van Berkum

Door te weinig tijd van onze kant misschien niet alles kunnen eten en proeven.
    Aardig personeel. We komen zeker een keer terug.

100. Poul Monster

Werden bij binnenkomst gecontroleerd, zoals het hoort. Werden vriendelijk ontvangen. De sfeer was gezellig en de bediening prima. Het eten was zeer goed. Voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina