1. Dit restaurant heeft mij geshockeerd, met name de eigenaar en de manier hoe hij met klanten met kritiek omgaat. Gisteren met mijn vriend en moeder hier geweest om een hapje te eten. Echter waren de aangeboden gerechten voor mij niet helemaal mijn ding, een deel van de kaart viel voor mij af ivm een visallergie.

Na enige afweging had ik zelf een lasagne besteld en mijn partner en moeder biefstuk medium gebakken. Er werd mij medegedeeld dat bij lasagne 2 sneetjes brood werd geserveerd. Ik gaf aan dat ik dat een beetje vreemd vond en dat mij het logischer had geleken dat hierbij of een salade of iets van Italiaans brood werd geserveerd. Ik gaf ook aan dat ik het brood er niet bij hoefde.

Toen het eten gebracht werd, lagen er toch 2 oerhollandse boterhammen bij. Nou ja, vooruit... Ik sneed mijn lasagne aan, erg drassig, vettig en grauw gehakt. Toch maar een hapje proeven, nou het was echter niet lekker, de kant-en-klare van de Lidl smaakt nog beter. Ik heb dan ook mijn bordje na 4 happen laten staan. Ook de biefstuk van mijn vriend was niet de beloofde medium, die was well done. Echter nog wel eetbaar, maar was echt niet de prijs van €25,95 of €26,95 waard. Personeel hebben wij niet aan onze tafel gezien, pas op het einde. Toen gaf ik aan dat de lasagne echt niet goed was. Die werd gemeld bij de eigenaar en de lasagne zou van de rekening af gaan. Er werd gevraagd of het verder wel allemaal goed was, dus gaf ik aan dat de biefstuk niet naar verwachting was, maar aangezien deze wel opgegeten was, het zo was, we wilden graag afrekenen.

Ineens moest de lasagne toch voor de helft betaald worden want ik had er tenslotte toch van gegeten. Lijkt me logisch anders kun je niet weten dat het niet goed is. Dus ik sprak de eigenaar aan dat wij niets meer voor de lasagne zouden betalen, alleen de consumpties en de 2 biefstuk gerechten, ondanks dat deze ook niet voldeden. Meneer werd heel persoonlijk en gaf aan dat hij van iedereen kritiek kon verdragen, maar niet van mij, ik was geen klant en hij hoefde mij ook niet netjes te behandelen. Dat is de korte samenvatting, ik gaf nogmaals aan dat wij de lasagne niet gingen betalen zoals eerder was overeengekomen. Hij dreigde gelijk met de politie en liep vervolgens naar ons tafeltje, pakte mijn handtas en liep er doodleuk mee weg, dat liet ik dus niet gebeuren en na enkele minuten worstelen liet hij dan toch mijn tas los. Ik ben naar buiten gegaan om af te koelen, voordat ik mijn controle zou verliezen. Hij had de politie gebeld en zouden eraan komen. Mijn vriend had het eerder afgesproken bedrag uiteindelijk maar betaald, eens was ik het er niet mee, want zo ga je niet met je gasten om.

Vervolgens ben ik naar de politie gegaan en heb melding gemaakt, meneer had de politie helemaal niet gecontacteerd bleek daar, maar meneer was wel over de streep gegaan. Politie is later op de avond bij dit restaurant langs gegaan om meneer hierop aan te spreken. Via de terugkoppeling kreeg ik wel door dat hij ook tegen hun leugens had op lopen hangen. Ik zou de hele avond lastig zijn geweest en hebben lopen klagen. Wat niet waar was, alleen melding over de vreemde combi en dat ik wat moeite had met iets te kiezen, de rest wat wij met z'n drieën aan tafel hebben besproken gaat hem en de bediening niet aan, want was niet op dit restaurant. Erg slecht als ze dan blijkbaar afluisteren en foute conclusies trekken, want wij hadden tijdens het eten gehad over een restaurant wat mij vis had geserveerd terwijl ik daar had aangegeven dat ik daarvoor allergisch was. Dus had niks met deze te maken. Dus waar hij zijn onzin vandaan haalde, geen idee want ik heb hem niet eens in het buiten gedeelte gezien, pas op het einde bij afrekenen.

Kortom een hele slechte ervaring.

1. Geachte dame,
    Bedankt voor uw recensie
    Klopt u was met 3 personen aanwezig
    Waarvan ik er 2 van wil herinneren namelijk
    Uw moeder en uw vriend.
    Ik denk dat wij als Smickelaer niets ,maar dan ook niets goeds voor u konden doen, jammer.
    Betreft politie ,vriendelijke mensen
    Groet Martin Rijk