Corona informatie

1411019709 75
1471491908 73
1531964107 84
1562200206 81

1. Samen met onze kinderen van 4 en 6 jaar vanaf ons vakantieadres in Cadzand-Bad dit restaurant bezocht. Bij aankomst kozen we een tafel in de overdekte serre. Gastvrije ontvangst. We kozen voor keuzemenu A met tomatensoep en kipsaté en menu B met carpaccio en biefstuk. De kinderen hadden een kindermenu en onze dochter kreeg op speciaal verzoek curry bij haar frikandel. Het eten is gewoon goed, met uitzondering van de biefstuk. Die is uitstekend! Een groot stuk zeer mals vlees, precies goed gegaard. (Van tevoren vroeg ik me nog af waarom ik geen steakmes bij mijn biefstuk kreeg, maar deze bleek ook niet nodig). Na afloop mochten onze kinderen nog iets uitzoeken 'omdat ze zo goed gegeten hadden'. Sowieso was de bediening erg attent naar onze kinderen met o.a. een placemat die de kinderen konden kleuren in afwachting van het eten. Genietend van ons ijsje als dessert en koffie/thee de luxe voor ons zei mijn zoon: 'Dit is het allerleukste restaurant waar ik geweest ben!' Hier kunnen wij ons helemaal bij aansluiten. Dit restaurant is een verademing tussen alle toeristische restaurants met matige kwaliteit en hoge prijzen. Wij komen een volgende keer zeker terug!

2. Mary Biersteker

Heerlijk gegeten.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Een verademing na al die dure restaurants in de omgeving.

3. Paul en Pauline Mulder

De eerste keer hier gegeten en zullen deze eetgelegenheid zeker aan vrienden doorgeven. We hebben het luxe driegangenmenu gegeten met een heerlijk stuk biefstuk (geen klein stuk), overheerlijke tomatensoep en vriendelijk personeel.

4. Ik ben samen met een vriendin van mij hier komen eten, wij vonden het eten super lekker.
    De bediening was heel vriendelijk en sociaal.
    En de sfeer was ook super gezellig.
    Zeker een aanrader!!

5. Christa Langerak

Echt een aanrader om te gaan eten, lekker eten voor een goede prijs/kwaliteit ver houding. Altijd vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Heb de prijs/ kwaliteit verhouding slechter beoordeeld omdat ik €. 3.95 voor een glas huiswijn in een klein glas toch wel erg veel geld vind, staat niet in verhouding met de prijzen van de rest

6. Wij komen er al zolang de Smickelaer bestaat. Je kunt er goed en heerlijk eten voor een goede prijs. Personeel is vriendelijk. Wij komen er graag. Bij Martin en Petra is t altijd gezellig en goed eten.

7. Kom er al 17 jaar en altijd heel lekker. Nooit slecht gevaren. En vriendelijk personeel. Lekkere tostis en stoverij.

8. Het eten zag er niet alleen lekker uit, het was ook heerlijk!! We werden vriendelijk geholpen. We hebben genoten. Het is echt een aanrader👍

9. Erg lekker en goed eten en betaalbaar. Ideaal dat er een map is met alle allergieën in vermeld waardoor je zelf zonder 30 vragen te moeten stellen snel weet wat je kan eten. Zo kwam ik er achter dat ik saté kon eten met saus wat normaal nooit ergens kan.

10. Iedere vakantie verheugen wij ons op "frietjes van de Smickelaer" Al jaren is de Smickelaer onze favoriete eetgelegenheid in Zeeuws Vlaanderen. We rijden er graag een stukje voor om. "Bord friet met" is onze favoriet maar ook de hamburgers, salades en het 12- uurtje zijn echte toppers!

We kijken uit naar de volgende vakantie!

11. Top restaurant! Een gezellige plek met vriendelijk personeel. Goede en ruim voldoende gerechten. Daarnaast zijn de frietjes echt overheerlijk!! Zeker een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen. Wij komen in ieder geval snel weer terug!

12. Niet goed gegeten. Werden achterin gezet terwijl er ruimte genoeg was en we eigenlijk ergens anders wilde zitten. De scholfilet was sponzig en de hamburger niet lekker. Ook de krieltjes waren zacht en smakeloos. Waarschijnlijk opgewarmd. Hier moesten we extra voor betalen wat duidelijk niet was afgesproken. We komen hier niet gauw teug. In het verleden hier beter gegeten, toen een leukere, betere kaart.

13. Heerlijk eten! & de lekkerste pannenkoeken die er zijn! Prijs soms wel wat aan de dure kant voor de hoofdgerechten..

Eén vorige recensie
  14. Ik heb heerlijk gegeten en begrijp dat het op drukke avonden allemaal net wat langer kan duren. Ze hebben éindelijk verse jus d'orange!! Ga zo door.

15. Personnel incompétent: après avoir passé notre commande pour un repas, on a fait l'expérience invraisemblable (temps d'attente environ 30 minutes) que notre commande avait tout simplement été oubliée!!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Incompetent personeel: na het plaatsen van onze bestelling voor het eten, hebben we de ongelofelijke ervaring meegemaakt (wachttijd van ongeveer 30 minuten) dat onze bestelling gewoonweg vergeten was!!

16. Prima gegeten, gevarieerde menukaart. We waren met z'n vijven en allemaal erg tevreden. Eten was goed warm en de hoeveelheid ruim voldoende. Heerlijke frietjes en al met al een goede prijs/kwaliteitverhouding.

17. Ik ben een zeer ontevreden klant. Gerechten zijn niet altijd vers bereid en duur! Koffie is daar echt niet lekker! Personeel is niet vriendelijk en niet klantgericht! Mensen van een buitenlandse afkomst zijn daar niet van harte welkom. Personeel is ongeduldig en brutaal! Er zijn genoeg andere, betere adresjes om je geld uit te gaan geven voor kwaliteit producten!!

19. Net heerlijk met zes personen gegeten. Fantastische carpaccio! Mooie menuutjes voor eerlijke prijs! Toppertje!

20. Janet de Heij

24 februari hebben we met een groep van de personeelsvereniging van ons bedrijf voorafgaand aan het Ledeltheater een theatermenu gegeten bij de Smickelaer. De Smickelaer had vooraf een lekker keuzemenu gemaakt met keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en een dessert waar iedereen had doorgegeven wat hij wilde. We werden vriendelijk ontvangen met een prosecco en de bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was top, de reacties van het personeel waren enthousiast.
    Zeker een aanrader.

Bedankt voor de goede service.

21. Ik ga al jaren naar De Smickelaer voor beste vissoep uit de streek. Vandaag hebben mijn man en ik beiden het twaalf uurtje genomen. Mijn man met vlees en ik met vis. De prijs/kwaliteit is uitstekend. We hebben heerlijk gegeten.

Nu buiten het seizoen gezellig met mensen uit de streek. In het seizoen ook een trekpleister voor toeristen. De bediening was uitstekend.

22. Zwalpeiers

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Allerlei mogelijkheden voor eten en erg flexibel! Geweldige avond gehad, bedankt!

23. Hier weer eens gestopt, nu met kinderen, maar terras was nu met planken dicht getimmerd en noemt zich nu geen snackbar maar restaurant. Nee sorry echt de laatste keer, personeel niet echt vriendelijk, en eten is ook niet alles wat je verwacht voor de prijs die je ziet.

24. Een leuke zaak voor een snelle hap als friet met stoverij,- saté, pannekoek of iets dergelijks.Op een zomerse avond hier wezen eten. Serveerster loopt te ratelen en laat mensen lang wachten voor ze iets kunnen bestellen. Als na aandringen weer eens: Mevrouw.... is het antwoord: 'Ik had je niet gezien' Eten vis met pasta, erg smakeloos (500 in een dozijn). Jammer hoor want de zaak heeft wel de ambiance maar helaas ontbreekt het aan kwaliteit. Serveerster spreekt tegen gasten : je, jij, en jullie. Heeft kennelijk weinig ervaring in de horeca. Ander gasten maken hierover ook opmerkingen.Jammer, een gemiste kans!

25. Ik heb al heel wat restaurants bezocht maar nog nooit zó lekker gegeten, voor zo'n goede prijs! De bediening was ook super en snel, voldaan weer naar huis gegaan. Het is jammer dat ik 2 uur moet rijden om weer in Oostburg te komen, anders was ik elke week een hapje gaan eten bij de Smickelaer.

26. Meyaard

Toptent, echt super aardig, vlotte bediening en pannenkoeken voor € 1 die heerlijk zijn! Had ook m'n boodschappentas laten liggen, stond keurig klaar achter de balie!
    Wij komen hier zeker terug!

27. Wij zijn vorige week met een groep van vijftien in restaurant de Smickelaer gaan eten. Ze hadden een speciaal menu met scampi's van het huis of een biefstuk. Dat was heerlijk! Het eten kwam mooi op tijd en tegelijk. Het was mooi gepresenteerd en de service was uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk. We gaan dit zeker vaker doen.

28. We zijn in de Smickelaer wezen eten en het was geweldig! Het eten en drinken was perfect, het personeel was heel vriendelijk. Wat wil je nog meer? In 1 woord perfect!

29. Slecht en te duur. Prijs pannenkoek is extreem laag, overige prijzen compenseren dat ruimschoots in het voordeel van de restauranthouder. Een simpele frituur, maar boven gemiddelde restaurantprijzen.

30. Wanneer je even wil lunchen met pannekoeken of een portie kaaskroketjes is het ideaal binnenwippen bij de Smickelaer.

Voor een smakelijk en sfeervol diner zit je bij de Smickelaer ook goed. Binnen ziet het er goed uit en de menukaart laat het toe om een zeer uiteenlopende eetervaring te beleven. Waar je ook zin in hebt, bij de Smickelaer zit je goed. Ze leveren royale porties voor een redelijke prijs. De bediening is gezellig maar zijn niet storend aanwezig. De Smickelaer is mijn favoriete restaurant voor een etentje met mijn vriendin of voor een hapje tussendoor.

31. Na enkele winkels en de markt bezocht te hebben hadden we toch wat honger gekregen. We zijn niet woonachtig in Oostburg en wisten ook niet goed waar we lekker een hapje konden gaan eten. We hebben het aan een voorbijganger gevraagd die afkomstig was uit Oostburg. En die persoon heeft toen eethuis De Smickelaer aanbevolen. En we snappen heel goed waarom! We hebben daar echt heerlijk gegeten. Voor de kindjes een lekkere pannenkoek. Mijn vader een overheerlijke tosti en ikzelf een stokbroodje gezond. De aankleding van het eten zag er al heel goed uit en zo ook de smaak. We hebben al veel ergens een hapje gegeten. Maar dit overtrof alles! Nu in het kort: heel lekker gegeten, presentatie vh eten super en het personeel ook heel erg vriendelijk! Zeker voor herhaling!

Prijskwaliteit: ook goed!

32. Het FK is altijd wel een goede tent geweest. Zeker ook nu nog steeds. Mooie locatie en gezellige mensen.

33. Vlotte, vriendelijke bediening.

Het eten is heel lekker en ruim aan zeer betaalbare prijzen.

Uitgebreide spijskaart.

34. Na de recensie bezoek ontvangen van de Smickelaer. Positief verrast!

De eerdere recensie was gebaseerd op slechts een pannekoek. De mening daarover is onveranderd. Een latere recensie zal zeker volgen op basis van een evt. Volgend bezoek. Daarom herzien we graag de recensie, en kunnen we het eten en drinken nog niet beoordelen. De service verdient een 9. Welke eetgelegenheid neemt de moeite om klanten op te zoeken en e.e.a. Toe te lichten? Complimenten daarvoor!

Eén vorige recensie