1. Hier klopt alles gewoon.
    De ontvangst begint al perfect, onze jassen worden aangenomen en we worden naar een tafel begeleid en ook de bediening aan tafel is erg goed.
    Als we de menukaart bekijken is het wel even puzzelen: een voorgerecht voor € 8,-, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar een hoofdgerecht voor € 12,50 ??? Maar de uitleg is simpel: de hoofdgerechten zijn kleine porties en afhankelijk van wat je wil kan je meerdere voor- of hoofdgerechten bestellen. Ook is het mogelijk om gerechten te delen - en daar kiezen wij voor.
    3 verschillende voorgerechten, 6 hoofdgerechten en de nagerechten worden in verschillende gangen opgediend. Alles ziet er even mooi uit en het smaakt allemaal perfect. Meestal is er toch wel één gerechtje als minst lekkere of als lekkerste gerecht aan te wijzen maar dat lukt ons niet. Alle gerechtjes smaken ons perfect.