1. Voor een tosti gekozen omdat de prijzen dermate hoog waren, ipv een lekkere lunch.
    De clubsandwiches zagen er summier uit en de bedragen waren schrikbarend voor hoe het er uit zag, totaal geen aandacht besteed aan de opmaak.
    De glazen voor het drinken wat we hadden hadden besteld was al voor de helft gevuld met water wat kwam door al lang klaarstaande glazen gevuld met ijsklontjes die al gedeeltelijke gesmolten waren ik moest eerst half glas water uit mijn glas gooien.
    Ook het drinken wat wij als eerste besteld hadden liet lang op zich wachten mensen achter ons hoorden wij ook zeggen “ze zouden ons toch niet vergeten “
    De opmaak van de bestelde tosti’s was summier en de kaas was nauwelijks te vinden, had zeker niet in het tosti ijzer.
    Gezeten.
    Wij zouden hier niet nog een keer komen absoluut geen aanrader.

2,2

1. Beste Tina,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om via deze website een recensie te plaatsen over uw ervaring in ons restaurant. Spijtig om te lezen dat u onze prijsklasse als schrikbarend bestempeld.
    Onze tosti’s worden inderdaad niet in een “tosti ijzer” bereid. We zullen in het eerst volgende overleg met het keuken team de aanschaf van een tosti ijzer bespreekbaar maken.

Bedankt voor uw feedback,

Met gastvrije groet