• Lid sinds 21 januari 2012

ZININ

Oisterwijk

De Burcht

Den Haag

Tina heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tina's profielfoto
    Tina vindt de recensie door A voor ZININ leuk
    Internationaal Oisterwijk

Na op een zeer botte wijze weggestuurd te zijn zullen ze ons hier niet meer terugzien.
    Geen kaartje 'gereserveerd ' op tafel te bekennen!
    Zeer slechte service!
    Cursus klantvriendelijkheid geen overbodige luxe!

2. Tina's profielfoto
    Tina heeft een recensie geschreven voor ZININ
    Internationaal Oisterwijk

Voor een tosti gekozen omdat de prijzen dermate hoog waren, ipv een lekkere lunch.
    De clubsandwiches zagen er summier uit en de bedragen waren schrikbarend voor hoe het er uit zag, totaal geen aandacht besteed aan de opmaak.
    De glazen voor het drinken wat we hadden hadden besteld was al voor de helft gevuld met water wat kwam door al lang klaarstaande glazen gevuld met ijsklontjes die al gedeeltelijke gesmolten waren ik moest eerst half glas water uit mijn glas gooien.
    Ook het drinken wat wij als eerste besteld hadden liet lang op zich wachten mensen achter ons hoorden wij ook zeggen “ze zouden ons toch niet vergeten “
    De opmaak van de bestelde tosti’s was summier en de kaas was nauwelijks te vinden, had zeker niet in het tosti ijzer.
    Gezeten.
    Wij zouden hier niet nog een keer komen absoluut geen aanrader.

2,2
  3. Tina's profielfoto
    Tina heeft een recensie geschreven voor De Burcht

Dit was de tweede keer dat we er gingen eten.
    Eten beide keren heerlijk niets op aan te merken, maar de bediening tweede keer liet veel te wensen over.
    Er was een grote groep op de bovenverdieping , die alle aandacht nodig had van het personeel, waardoor de benedenverdieping totaal vergeten werd (terwijl we de dag ervoor hadden gereserveerd).
    Voorgerecht vergeten, dus meteen maar aan het hoofdgerecht begonnen, opscheplepels en servetten vergeten, dus zelf maar gepakt.
    Nagerecht kwam alleen de koffie en degene die ijs hadden besteld moesten even wachten i.v.m. de grote groep boven, werd ook vergeten.
    Koffie was al op toen ze erachter kwamen dat er nog mensen op het ijs zaten te wachten.
    Bij het afrekenen werd er tot onze verbazing gevraagd of alles naar wens was, toen we zeiden dat we over de bediening weinig te spreken waren, reageerde de serveerster beledigd, geen excuses kon er af.
    Zonde want wij waren erg tevreden ook over de bediening (die ons toen nog uitgebreid verteld heeft over de vroegere bewonong van dit pand) de eerste keer dat we er gingen eten, en dachten onze stek gevonden te hebben. Helaas dit was een domper op wat wij dachten een gezellige avond te hebben en gingen met een katerachtig gevoel naar huis.