in Gouda

Gezellig en lekker!!

1. Vriendelijke ontvangst voor mijn lunch. Geweldig terras aan het water. Leuke kaart. Ik nam de clubsandwich en daarna een biefstukje, maar schrok even van de grootte van de sandwich. Maar die was verder geweldig lekker met kipfilet, sla, ei en tomaat. En dat superzachte biefstukje ging er daarna toch nog wel best in. Na een kopje koffie kon ik met een voldaan gevoel terug naar huis.

Vorige recensies van Frank Vervoort

• Hoera, de terrassen zijn weer open !!! Welnu, ik begon bij Kamphuisen waar ik een mooi plekje had onder de visbank. Er was weliswaar een beperkte kaart, maar daar staan zoveel lekkere dingen op dat iedereen wel iets kan vinden wat hij graag lust. Ongemerkt kwam ik toch nog tot 3 gangen. Weer zeer vriendelijke bediening. Een geweldige start van het terrassenseizoen !

• Voor het eerst na coronatijd weer eten bij Kamphuisen. Het was mooi weer, dus je kon het schitterende terras gebruiken onder de historische Visbank. En: er was een loopbrug aangelegd over de gracht de Gouwe, zodat ook de Visbank aan de overkant van het water kon worden gebruikt. Dit zorgde voor een perfecte sfeer!
    De bediening was zoals vanouds perfect en het eten uitstekend. Kortom: een geweldige ervaring!!