Op dit adres zit nu: Bella Roma

1. Cor 23 punten

Prima restaurant met goede en beschaafde bediening. Voor mensen klein van stuk zijn de stoelen ietwat te laag of de tafels ietwat te hoog. Ondanks het feit dat het restaurant vol zat hoefden wij niet extreem lang op onze bestellingen te wachten. Het stokbrood (eigenlijk een soort pizzabodem in punten gesneden) met kruiden boter smaakte heel goed en was knapperig. De gebakken champignons met knoflook waren goed bereid, dit in tegenstelling tot de gebakken mosselen. Dit gerecht was erg vet, evenals dat het geval was met de vispizza. De vier seizoenen pizza was voortreffelijk. Heel jammer dat mijn dinercheque werd geweigerd. De serveerster zei dat haar baas al diverse keren contact met de uitgevers van de dinercheque heeft gehad om zijn naam van hun website te laten halen, maar dat is nog steeds niet gelukt. Als de baas dit weet is het toch een kleine moeite een briefje bij de ingang te hangen waarop hij dit feit vermeldt. Maar ja als hij dat doet loopt hij wel het risico omzet te missen. En dus is het handiger de serveersters het vuile werk op te laten knappen.