Portofino in Zeewolde

1466131926 74
1520121050 73
1526119842 70

1. martien van beek

Bestel altijd bij jullie, ik heb genoeg andere keus om een pizza te bestellen, maar vandaag [ prima gegeten hoor! ], Ik miste de patatjes, kan gebeuren, ik heb gevraagd of ze nog bezorgd kunnen worden, want ik heb er wel voor betaald! Wordt halverwege afgekapt, ja komt er nog aan! Ik zit er nog op te wachten!
    Niet echt klantenbinding denk ik.

2. Pizza was koud.....jammer

3. Met groep wezen eten, het eten was lekker en zeker niet te duur. Complimenten voor het gehele plaatje qua eten, bediening en locatie. Bediening was goed maar soms nog onwennig, waarschijnlijk nieuw. Al met al een aanrader! Komen zeker terug.

4. we hebben hier heerlijk gegeten we komen zeker terug de sfeer kan ik niet beoordelen we waren heel vroeg met eten

5. Echt heerlijk gegeten. Een klacht keurig opgelost. Jammer dat er niet meer mensen waren om te eten dan mis je de gezelligheid van een druk restaurant. Hopelijk komen er meer mensen te eten want het is een aan te raden adres voor iedereen

6. Theo Webbe

Eerder deze week had ik een pizza portofino afgehaald en deze was zo lekker dat ik samen met een vriendin besloot om zaterdagavond het restaurant eens uit te proberen. Het gekozen driegangen menu was uitstekend bereidt en werd zeer vriendelijk en vakkundig opgediend. Vooraf carpaccio en gebakken champignons met ham en roomsaus. Waarbij de roomsaus zo lekker was dat ik bij het hoofdgerecht (uitstekend gegrilde ossenhaas) de pepersaus als extra saus heb gevraagd (en gekregen) naast de paprika en ui wat er oorspronkelijk bij geserveerd zou worden. Met de huisgemaakte tiramisu sloten we het heerlijk avondje uit eten af. Al met al beveel ik het restaurant van harte aan. Voor mij 5 sterren!!!

7. Slechte pizza, helemaal koud

8. B van Echtelt

Oordeel zelf, zo werd 't bezorgd! Het is Melanzano, mocht je het net als ik niet herkennen! Te erg!

9. Familie Meuter

Met elf personen (zonder reservering, helemaal vergeten 😔) op zaterdagavond even komen binnen vallen in de hoop dat we er een hapje konden eten. Ondanks meerdere andere reserveringen toch welkom! Heerlijk gegeten, heel vriendelijke en beleefde bediening, gezellige sfeer! 👍

10. K. Spoelstra

Van de week een pizza Calzone gegeten, hij smaakte uitstekend en heerlijk vers. Ik ga hier binnenkort weer eten.

11. Gegeten met twee personen.
    Als vooraf: tonijnsalade met kappertjes besteld, maar geen kappertjes gekregen. Laffe smaak.
    Hoofdgerecht: risotto met kip en verse groente besteld. Die verse groente bestaat blijkbaar uit een paar schijfjes komkommer die in de rijst verstopt zitten.
    Mijn vrouw eet tomatensoep en een pizza-rucola. Soep is OK, niet bijzonder. Pizza is schaars en niet echt warm.
    Bediening was vriendelijk, maar niet efficient: vaak heen en weer lopen naar dezelfde tafel. Gelukkig was het niet druk, dus dat ging toch redelijk snel.

12. Zondagavond in de regen zijn we naar Restaurant Portofino in Zeewolde gegaan . Het was er nog niet druk . Een tafeltje uitgezocht bij het raam . Een drankje besteld en later de Pizza . We namen ieder een ander soort . Aan de manager gevraagd of we het bereiden van de Pizza mochten fotograveren en dat was oke . De kok toverden twee meelballen onder de toonbank vandaan en begon ze met een deegroller te bewerken . Na een klein gesprekje met de kok , toonde hij zich als een echte Pizzabakker . Het resultaat was schitterend en het smaakte nog goed ook . We waren tevreden . Afgerekend aan de balie . De jassen weer aan en in de regen liepen wij weer terug naar de auto .

13. Portofino is een aanrader! je kan er heerlijk eten en de bediening is oplettend en erg aardig.
    De pizza's worden goed belegd en de sfeer in het restaurant zelf is erg goed en gezellig!
    Wij komen hier zeker vaker!

14. Wij waren al een tijd niet geweest , maar wat is het hier positief veranderd!

Goede sfeer, goed gegeten .

Bediening is attent ,oplettend en gezellig (dat was bij ons laatste bezoek iets minder).

Wij komen zeker weer!

15. Willem 120 punten

We hebben hier heerlijk gegeten en de smaak was voortreffelijk. Het was behoorlijk druk maar zeker niet hinderlijk. De eigenaar en het personeel was betrokken bij het eten aan de tafel. Dat maakte het tot een prima sfeer en het voelde super gastvrij.

16. Goed eten voor een goede prijs! Ondanks de drukte zeer goed en vriendelijk bediend. Wij hebben genoten, bedankt!

17. Afgelopen donderdag hier wezen eten met 5 personen. Tenminste dat was de bedoeling. Wij gingen om 18.05 aan tafel, en na veelvuldig geklaag zijn we uiteindelijk om 20.00 uur weggegaan. Twee van ons hadden toen een voorgerecht gehad en voor de rest helemaal niets. Wij waren niet de enige gasten die klaagden over de lange wachttijden.

De sfeer werd er niet beter op nadat er in de keuken duidelijk hoorbaar in het restaurant werd geruzied over de weglopende en klagende gasten.

Wel kan ik oordelen over het voorgerecht, de carpaccio. Deze was steenkoud, bevatte meer sla dan vlees en de Parmezaanse kaas was er over heen gevlogen. De crisis had blijkbaar ook hier toegeslagen.

Jammer voor Portofino, maar wij komen hier nooit meer!!

18. We hebben lekker gegeten we waren met een groep van 8 pers. zeker een aanrader !! Van voorgerecht tot en met desser een 10 waard, goed gedaan jongens ga zo door en we komen zeker weten terug !!!

19. Het is heel lekker daar, vooral pizza is echt heerlijk met die nieuwe eigenaar. Ga door zo, we komen zeker weer.

20. Bij de nieuwe eigenaar gegeten.
    Het was een hele verbetering qua service op alle gebied.
    Het eten was bij de vorige eigenaar al goed maar de nieuwe beter.
    Portofino is naar mijn mening een aanrader en vooral als ik zie wat verbeterd is.
    Lokatie en interieur zien er goed uit.

Jewas ga zo door en bouw het op.

21. We hebben hier gister gegeten met een grote groep vrienden, alles was tot in de puntjes goed verzorgd! Heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer! Als de nieuwe eigenaar zo door gaat word het een groot succes en komen wij hier zeker weten vaker eten!

22. Om kwart voor 6 telefonisch besteld, ons telefoonnummer werd genoteerd, bestelling zou om half 7 bezorgd worden. Om 7 uur opnieuw gebeld. Sorry, sorry, druk, druk, zou nog een kwartier duren.
    Om half 8 nog eens gebeld.
    Uiteindelijk hadden we pas om kwart voor 8, twee uur na onze bestelling, iets te eten. Het restaurant heeft op geen enkel moment de moeite genomen om ons te bellen, en korting vanwege de beroerde service kregen we ook nog niet eens.
    Het eten zelf was wel lekker, maar ik zal er nooit meer iets eten of bestellen. Wat een aanfluiting.

23. Cor 23 punten

Prima restaurant met goede en beschaafde bediening. Voor mensen klein van stuk zijn de stoelen ietwat te laag of de tafels ietwat te hoog. Ondanks het feit dat het restaurant vol zat hoefden wij niet extreem lang op onze bestellingen te wachten. Het stokbrood (eigenlijk een soort pizzabodem in punten gesneden) met kruiden boter smaakte heel goed en was knapperig. De gebakken champignons met knoflook waren goed bereid, dit in tegenstelling tot de gebakken mosselen. Dit gerecht was erg vet, evenals dat het geval was met de vispizza. De vier seizoenen pizza was voortreffelijk. Heel jammer dat mijn dinercheque werd geweigerd. De serveerster zei dat haar baas al diverse keren contact met de uitgevers van de dinercheque heeft gehad om zijn naam van hun website te laten halen, maar dat is nog steeds niet gelukt. Als de baas dit weet is het toch een kleine moeite een briefje bij de ingang te hangen waarop hij dit feit vermeldt. Maar ja als hij dat doet loopt hij wel het risico omzet te missen. En dus is het handiger de serveersters het vuile werk op te laten knappen.

24. Onze ervaring van het eten bij Portofino is een enorme teleurstelling geworden.

Wij waren met 4 volwassenen en 2 kids. Bij binnenkomst was het restaurant half vol. Er was maar 1 kinderstoel aanwezig en die was bezet. Maar goed dat we dus onze eigen kinderstoel bij ons hadden. Personeel was vriendelijk en beleefd. Echter na ruim een uur gewacht te hebben op onze bestelling (we hadden nog maar 1 drankje gehad en onze glazen waren al 3 kwartier leeg) gingen we informeren hoe lang het nog zou duren, 10 min. werd er gezegd. Maar na 20 min. waren we het zat en gingen de drankjes afrekenen. Er werd geen moeite gedaan om te zorgen dat we zouden blijven. Ja, zei de serveerster "we hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn". Eh....wat is dat voor antwoord? Ronduit belachelijk. Geen aanrader dus. Jammer want het is de enige Italiaan in Zeewolde.

Met vriendelijke groet,

Yvonne.

25. Gisteren met zoon en schoondochter gegeten bij Portofino. Leuke sfeer, attente, beleefde bediening. Lekkere pizza's. Zeer redelijke prijzen.

26. Heerlijk met een vriendin een diner voor 2 gehad. Zeer beleefde bediening, was niet opdringerig een zeer geduldig dame. Het stokbroodje vooraf was top net zoals het hoofdgerecht... de lasagne.....! Na het eten nog heerlijk nagetafeld! Kortom een topervaring! Zeker iets om nog eens terug te keren!

27. Vanavond hebben we bij Portofino gegeten. Het voorgerecht gebakken champignons vond mijn man goed (ik vond het te zuur door de sinaasappelsmaak). De uiensoep was goed, alhoewel de uien erg fijn gemalen waren. De Pizza di Frutto viel tegen: de stukjes meloen en ananas smaakten goed op de pizza, maar de vele stukjes sinaasappel maakten het geheel zuur. Door de sinaasappelstukjes eruit te vissen en ze als toetje na de pizza op te eten werd de maaltijd gered. Deze ervaring hebben we doorgegeven aan de bediening. De Filetto al pepe was goed. Daar lagen trouwens sinaasappelschijfjes naast. Vierden ze soms de sinaasappelweken? Je kunt hier trouwens niet met de nationale dinercheque betalen, ondanks dat Portofino in het bijbehorende boekje vermeld staat!

28. Portofino is voor ons zo langzamerhand een geliefd Italiaans restaurant om lekker uit eten te gaan. Het restaurant ademt een warme Italiaanse sfeer en heeft een prima keuken-crew en bedienend personeel. Je voelt je er thuis, omdat de eigenaar en zijn "brigade" je altijd even persoonlijke aandacht geven. Maar ook niet onbelangrijk zijn de pasta's en de pizza's, die altijd van constante hoge kwaliteit zijn. Zonder twijfel is de pizza "Frutti di Mare Calzone" "the best of the world". Deze staat niet op de kaart, maar als je deze onovertroffen vispizza in Calzonevorm op je bord krijgt, is het al genieten.

Jammer, dat niet meer Zeewoldenaren de deur bij "Portofino" platlopen.

29. Portofino is een sfeervol restaurant. Bij binnenkomst word je gelijk een plek aangewezen. Het personeel is leuk, maken een gezellig praatje en doen hun werk goed!

De biefstuk was perfect gebakken.

Ik kom zeker nog een keertje langs.

Groetjes, Hendrik.

30. Leuk restaurant, lekker eten, mij zien ze nog wel terug.

31. De lamskoteletjes waren bremzout, de biefstuk was 'rare' (zonder dat er gevraagd werd hoe hij gebakken moest worden). De enige groente die ik kreeg was een aardbei als garnering en de portie friet was minuscuul. Fritesaus uit een zakje (alsof we in de bedrijfkantine zaten) maakte deze trieste maaltijd compleet. Bediening lette niet goed op of wij nog wilden bestellen...het dessert hebben we dan ook ergens anders gehaald.

32. Wij hebben het reuze naar onze zin gehad, lekker gegeten.

Bediening is ook erg klantvriendelijk.

En het is ook nog eens een mooi restaurant.

33. De pizza's zijn verre van lekker, personeel is erg onvriendelijk en prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

34. DICK-ANNE

Een schitterende locatie voor een romantisch avondje uit, niet zomaar een "afhaal italiaan", maar een heel bijzonder restaurant.

In het weekend wel de tijd nemen omdat het eten met liefde gemaakt wordt - dat duurt altijd even - maar dan krijg je ook iets heel lekkers.

Ga gewoon eens op een dinsdag of woensdag en vraag de chef om iets speciaals te maken, geniet van de specialiteiten!