1. Lieve Mensen,

Wat een geweldig leuke middag hadden wij deze dag in jullie pannenkoekenhuis. De pannenkoeken waren bijzonder smakelijk, het personeel was heel vriendelijk, vlotte bediening, lachende gezichten. Graag wil ik mijn waardering uitspreken naar de pannenkoekenbakkers, de koks, de bediening, ik ken de horeca en weet hoe druk en zwaar het beroep is. Jullie zijn grandioos! De inrichting van het restaurant is werkelijk fantastisch, je waant je echt in een groot sprookjeslan, de heks spelend op het orgel was een totale verrassing en zo ontzettend goed en leuk, daar zijn geen woorden voor! Als oma heb ik ontzettend genoten van alles.

Mijn kleinkinderen zijn 5 en 3 jaar en vinden jullie huis het leukste, het mooiste en jullie hebben de lekkerste pannekoeken.

Wij komen gauw weer terug en ik zal aan alle opa's en oma's in onze kennissenkring vertellen dat ze snel bij jullie moeten gaan kijken. Het was vandaag regenachtig maar de kinderen hebben zich prima vermaakt met de spelletjes etc.

Nogmaals dank jullie wel, jullie zijn fantastisch!

Lieve groetjes van Oma Lisette en familie.