Ruime Parkeergelegenheid!

1291182050 69
1359197109 61
1412097710 74
1419654939 75

1. Wij zijn vandaag met de kinderen geweest. We dacht Hans en Grietje, daar moeten we heen. Speeltuin was echt leuk. Eten was een chaos. Een van ons kreeg pas eten toen de anderen al uitgegeten waren, en ook nog eens iets anders dan wat hij besteld had. Toen we er iets van zeiden kon er amper sorry af. Later een email gestuurd. Het antwoord was er sneller dan het eten in net restaurant.”We hadden er daar iets van moeten zeggen”. Advies, speeltuin leuk, maar ga er niet eten.

2. Jc Reijersen

Ik ben al een paar keer geweest en was tevreden .maar deze keer was het een terleurstelling .ik had 11 personen uitgenodigd om 18.15 eest drankjes en hapjes besteld .aar om 19 uur iemand geroepen omdat mijn geduld op was met 4 kinderen .zo lang wachten dan het eten sommige waren tevreden maar de spek op mijn pannekoek was niet uitgebakken een vette smeerboel bij een ander zaten er mieren op en de kip was koud .heel jammer maar nooit geen hans en grietje meer zonde van mijn 280 euro.

3. 31 Maart een bezoekje gebracht. Voor de kinderen een fijne plek om te spelen. Vooral het springkussen was favoriet. Voor de pannenkoeken gaan wij er niet meer naartoe. Drie van de vier pannenkoeken smaakten aangebrand en 1 pannenkoek was in het midden niet gaar met aangebrande stukken salami erop. De bediening was jong en onervaren. Ik denk dat ze het te groot willen aanpakken en dat daardoor de service en de kwaliteit van het eten achteruit gaat. Het moet allemaal snel snel snel… Wij gaan hier alleen nog maar heen zodat de kinderen lekker kunnen spelen.

4. Vandaag voor de derde keer hier gegeten. Mooi weer, dus behoorlijk druk. We hebben eerst buiten bijna een uur gewacht op een bestelling die we vervolgens maar hebben geannuleerd. Daarna binnen nog eens 1,5 uur gewacht op de pannenkoeken en tosti’s. De kinderen hebben zich gelukkig al die tijd top vermaakt, maar ons geduld werd na al dat wachten wel op de proef gesteld. Het eten is prima, prijs ook en de aankleding en sfeer is erg leuk voor kinderen. Maar je moet er wat geduld voor opbrengen.

5. Jannemiek

Geweldige speelmogelijkheden, best prima pannenkoeken, maar we schrokken van de hoeveelheid heksen. En nergens een leuke Hans of lieve Grietje.

De beleving van de sprookjessfeer en alle speeltoestellen is super (minus de heksen) maar verwacht geen haute-cuisine - mensen: het is een pannenkoekenrestaurant. Beetje realistisch in je diner-eisen.

6. Zondag 24 maart,

Locatie is geweldig! Ziet er super uit! Super leuk en mooi gedaan!

Helaas enorme slechte ervaring gekregen toen we gingen eten. Had 2 kinderpannenkoeken naturel besteld. We kregen ze binnen 5 min al was verbaasd. Maar er zat appel op. Ik sprak de serveerster aan en zei dat we geen pannenkoek met appel besteld hebben. Ze zei "ja wel hoor kom maar mee dan kan je kijken naar de bestelbon". Waarop ik zei dat ze ze mee kon nemen omdat wel naturel wouden. Ze nam ze met moeite mee en kwam iets later terug en goeie de pannenkoeken op tafel. Met een chagerijnig gezicht (waar de heksen van daar jaloers op waren)! Mijn tante zei nog hoef je niet zo te kijken hoor. Waarop ze zei: "nu loopt heel mijn planning van de keuken in de war".

Toen we gingen afrekenen stonden er 8 pannenkoeken en 8 drankjes te veel op. Belachelijk. Ze hebben ze er afgehaald en mochten allemaal een ijsje.

Jammer! De kinderen hebben wel enorm genoten!

7. Van der Vegt

Wat een slechte ervaring vandaag. We waren er voor de vijfde keer, maar dit was wel de slechtste van alle keren. Bediening wat met lege handen terug naar de keuken gaat, bediening wat niet kundig is en geen antwoord op vragen heeft, eten wat erg slecht is. Nacho's waren koud. Twee keer teruggestuurd. Onaardig toen we aangaven dat het nog steeds koud was. Ook moesten we 1,5 uur op ons eten wachten en kregen we eerst alle pannekoeken en toen die op waren pas de nacho's. Zeer slecht. Wij komen niet meer.

8. Zojuist gebeld om te reserveren voor morgen 17.00 - De tijden stonden niet meer op de website, hierna besloot ik dus even te bellen wie weet dat er nog wel plek was. We wilde gezellig met de gehele familie komen eten +/- 30 personen. De mevrouw aan de telefoon was zodanig onvriendelijk! Ze zij ''als het beschikbaar was geweest het wel op de website had gestaan! '' Hierna wees ik haar op het feit dat ik er niet van gediend ben als iemand mij zo onvriendelijk te woord staat. Mevrouw was niet meer voor reden vatbaar. Succes met jullie restaurant! Wij gaan ergens anders eten.

9. Glutenvrije pannenkoeken zijn niet glutenvrij! De kaart en mondelinge toezeggingen ten spijt: in de keuken wordt alles door elkaar gebruikt. Het annuleren van pannenkoeken ging niet goed. Verkeerde pannenkoeken, eerst één, later nog drie, nauwelijks gaar. Geen succes.

10. De pannenkoek met zalm besteld. En 1 met spek en salade voor de man. Nog 1 met nutella voor onze dochter. Als voorafje hadden we en brood en nacho's. De nacho's waren het lekkerst van alles dat op tafel is gekomen. Ohja; de latte macchiato ook, mindere hieraan was 1 klontje suiker er bij.
    Bediening moest je van veraf aanroepen, inconsistent qua tafeldame zijn. De 'extra's voor de kinderen hebben we om moeten vragen; dit kwam niet vanzelf En ohja;

Bediening kwam met hete koffie en muntthee voor de buren op het dienblad, bóven onze 7 maand oude zoon staat. Ik heb hem er dan ook onderweg getrokken met stoeltje en al… levensgevaarlijke situatie! Al met al, niet lekker gegeten. Het zag er wel prachtig uit.

11. Erg leuke ervaring. Zeer mooie entourage. Voor jong en oud leuk! Bediening was goed,
    vlot en vriendelijk (Dit in tegenstelling tot de eerder gelezen negatieve berichten over de bediening). Eten was ook prima. Heerlijke pannenkoeken gegeten! Speeltuin buiten is leuk voor jong en oud. Kortom, zeker een aanrader.

12. Marlies Wullink

22 November een superfeest gehad met onze kinderen SamSam.
    (Voedselbank)
    ze krijgen van ons een dikke 10.
    Lief, behulpzaam personeel. Ik had diep respect voor ze. Hoe ze met zo’n grote groep van 60 mensen weten om te gaan.
    Niet alleen de kinderen maar ook ouders, begeleiders pieten en Sint hebben zichtbaar genoten.
    Namens ons SamSam super bedankt. 😘

13. Hier wat gedronken op een vrijdagmiddag later op de dag.
    Drinken prima.
    We durfden het niet aan hier te eten gezien de recensies.
    Niet duidelijk waar je je moet melden als je er de eerste keer komt.
    Zeker 10 minuten rondgedoold voordat we zelf iemand aanspraken om een plekje te bemachtigen.
    Aankleding en sfeer prima en origineel.
    Buiten heeft onze zoon prima gespeeld. Alleen veel is aan vervanging toe.
    Daarnaast zijn de tafels en veel speeltoestellen vies.
    Wij gaan hier dan ook niet eten.

14. Als afsluiter van de herfstvakantie met de kinderen naar Hans en Grietje geweest. Een heerlijke avond gehad. De kinderen hebben zich vermaakt met alle glijbanen en speelhoekjes die er in het restaurant zijn. Ook hebben ze hun ogen uitgekeken bij alles wat er te zien was.

Bediening vriendelijk en de bediening liep ook lekker door zodat we in ons tijdsslot van 2 uur van 4 gangen hebben kunnen genieten. De pannenkoeken waren allemaal erg lekker.

We gaan zeker nog een keer terug, zodat de kinderen ook van de grote buitenspeeltuin kunnen genieten.

15. Olaf Carati

Meest slechte pannenkoekrestaurant ooit!

Leuk voor kinderen om te spelen, maar twee rauwe pannenkoeken na anderhalf uur wachten (terwijl we er acht hadden besteld!)
    manager draaide zich gewoon om terwijl we in conclaaf gingen over de slechte service en 25% van het eten!
    NOOIT MEER!

1,7
  16. Vrijdag 11.00 uur. Het enige is dat het personeel wat meer aandacht mag geven aan de kinderen. Bijvoorbeeld: Ik stond met mijn zoontje bij het maken van de appeltaart te kijken. Ik vertelde er wat over maar de medewerkster had alleen oog voor de appeltaart. Als je er voor kiest om de keuken in het restaurant te plaatsen dan is het wel belangrijk om oog te hebben voor je gasten.

Pannenkoeken waren erg lekker, vooral de heksenneus op de pannenkoek bij de kinderen was erg leuk, en het muntje voor een ijsje of iets van speelgoed. Speelgelegenheid heel leuk! Bewegende vloer, super. De gehele inrichting is geweldig!

Helemaal top, wij hebben genoten!! Dank je wel!

17. Rilana van den Broek

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voldoende te beleven. Toen het nog rustig was in de ochtend goede, vlotte bediening. Helaas toen het meer richting lunch tijd ging hebben wij een uur moeten wachten op 1/2 van onze bestelling om vervolgens na ruim een kwartier de andere helft te krijgen. Alle pannenkoeken waren RAUW!! De speeltuin zelf is erg leuk maar voor een pannenkoekenrestaurant moeten ze zich kapot schamen. Geen verse producten maar uit pot rauwe pannenkoeken die ook nog eens heel slordig opgemaakt waren. Heel veel geld kwijt voor hele slechte kwaliteit. Dit vond ik zo jammer.
    Het speelterrein is erg leuk maar als wij ooit nog teruggaan ergens anders eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

18. Yoga Club

Wij hebben maanden van te voren een tafel voor 14 personen gereserveerd. Eerst buiten gezeten en daar al een aantal keren vreselijk lang op het drinken moeten wachten. Toen wij aan tafel konden bleek er een tafel klaar te staan voor 12 personen. Hierover ons beklag gedaan maar de bedrijfsleider zag het probleem niet en zei dat hij deze tafel vaker voor 14 personen reserveerde. Volgens hem konden er makkelijk 2 personen aan de kop. Hij vergeet dan even dat de tafels smal zijn en als er 2 pannekoeken borden tegen over elkaar staan er aan de kop geen ruimte is voor het bord en dan maar niet te spreken over de prijs.

Uiteindelijk met veel moeite en onbegrip een iets ruimere tafel gekregen maar zeker niet voldoende om met 14 personen comfortabel te zitten.
    1 Van ons bestelde een tosti en wilde de ham ruilen voor salami. De standaard prijs voor een simpele tosti is al 7.50 Euro maar bij afrekenen zag ik dat voor de wisseling van ham naar salami 3 euro werd berekend. 10.50 Euro voor een simpele tosti die ook nog eens koud was. Niet alleen deze tosti was koud maar lauwe koude, aangebrande pannekoeken is wat wij kregen.

Het speelterrein is erg leuk maar volgende keer vooraf ergens eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

19. Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voor alle leeftijden voldoende te beleven.
    Na de slechte recenties waren we wat huiverig voor het binnengebeuren.
    Dat viel, ondanks dat het afgeladen vol was, 100% mee.
    Goede, vlotte bediening. Heerlijke pannenkoeken en wat een beleving: verschillende zalen waar overal iets gebeurde. Wij mochten de bewegende vloer meemaken waardoor de tafels schuin omhoog en omlaag gingen. Geweldig vonden de Kids, en ook wij, dit. Het rondkijken in de andere ruimtes was zeker de moeite waard. Ook binnen volop speelgelegenheid voor de kinderen.
    Het enige minpuntje was voor ons dat er slechts één kassa is die op een plek staat waar iedereen vanuit de w.c. en glijbaan uitkomt. Niet logisch. Dit nemen wij echter voor lief.
    We komen zeker terug.

20. Ondanks dat het een rustige dag was (alleen onze tafel was bezet) hebben we 40 minuten moeten wachten op de pannenkoeken en de tosti. Voldoende personeel aanwezig alleen lijken ze geen idee te hebben wat ze moeten doen. Toen de pannenkoeken uiteindelijk kwamen miste een deel van de ingrediënten en waren ze lauw. Aan de prijs lag dat niet, wat je krijgt staat niet in verhouding tot het aantal euro’s wat je er voor neer moet tellen. Leuke locatie, maar geen aanrader!

1,7
  21. Paradijs voor kinderen. Kunnen zich daar lekker uitleven en binnen ziet het er erg gezellig uit.

Het eten was echt waardeloos! Bediening erg slecht. Hebben meer als één uur moeten wachten op ons eten. En bah, wat waren de pannenkoeken vet!!! Champignons waren niet gaar, pannenkoeken waren aangebrand. Kortom echt super slecht.

Komen hier nooit meer terug om te eten.

22. Wij hebben er gegeten 4 sept eten was goed, maar wat was alles vies de tafels alles plakte voor al de kinderstoelen er was er geen 1 schoon. We hebben gevraagd om de kinderstoel even schoon te maken ze kwam gelijk met een doekje maar die stonk zo zuur verschrikkelijk daar mogen jullie wel heel goed opletten daar kunnen kinderen goed ziek van worden. Hoop dat jullie er aandacht aan schenken.

23. Onwijs leuk voor de kids!!!! Bediening slecht! Eten niet heel lekker....kinderpannenkoeken niet gaar :-( rest vd pannenkoeken smakeloos. Kortom...leuk om te spelen, ga er vooral niet eten...

24. Een prachtig concept maar veel te groot en massaal waardoor je geen overzicht kunt houden op jonge kinderen. Personeel werkt keihard maar lijken er door de drukte weinig plezier aan te beleven. Slechts één kassa om af te rekenen waardoor je op drukke dagen gerust twintig minuten staat te wachten. De enrourage is wel echt fantastisch en past helemaal in de beleving van kinderen en zelfs volwassenen. Maar voor ons was het eenmalig en een behoorlijke tegenvaller. Het eten is erg lekker, jammer dat de kaart van het terras veel kleiner is dan de kaart binnen.

25. Prachtige locatie, geweldige speeltuin en volop te beleven. Maar bediening is echt een grote ramp… niet konen vragen of je wat wilt drinken, bij de shift van 16:30 konen er verkeerde pannenkoeken, verkeerd drinken.
    Zet gewoon 5 bekwame obers in de bediening, en de zaak loopt als een trein. Hoe het nu gaat is voor eenmalig bezoek en dat is jammer want deze zaak heeft veel meer in zijn mars. Als je zelf in de horeca hebt gezeten, Let je op de grote maar ook de kleine dingen. Feestje voor 10 kinderen, en je krijgt maar 4 bekers?
    Glas vies, bestek op tafel smerig… obers lopen ongecontroleerd rond… en haarnetjes in de keuken zijn geen onnodige luxe. Het oogt nu rommelig, en geen strictuur… ik gun dit bedrijf veel meer.

26. Carel 961 punten

Veel te lang wachten, slechte organisatie!

Schitterende locatie voor oud en voornamelijk jong. Mooi uitgevoerde horecagelegenheid met veel speelmogelijkheden. Waren daar met drie kleinkinderen en hadden een tafel binnen gereserveerd. Het was een mooie dag in het weekeinde en iedereen had pret. Totdat men aan tafel ging. In een pannenkoeken restaurant waar men mikt op de kinderen is het niet te doen om deze ruim 1 1/2 uur te laten wachten op het eten. Het verliep chaotische zowel binnen als buiten. De tafels bleven met vuile borden en flesjes en glazen staan. De onzekere jongelui die moesten bedienen was het eerste begrip in de horeca nooit geleerd: NOOIT met lege handen naar de keuken. Men liep bibberend met bladen en als er dan werd opgeruimd, nam een deel in de hand mee, terwijl de dienbladen op tafel stonden. Organisatorisch een puinhoop. De hoeveelheid cliënten die men kan hebben aan stoelen en tafels is groot en loopt in de honderden. De keuken is daar niet op afgestemd. Boze en teleurgestelde zich vervelende en huilende kinderen als gevolg. Navraag waarom het zo lang duurde werd beantwoord met: anderen wachten nog langer. De pannenkoeken kwamen ook in etappes. Een was er al bijna klaar toen de laatste zijn eten kreeg. Wat een feest moest zijn voor de kinderen wordt een teleurstelling voor hen en ergernis bij de ouderen. Laten de eigenaren "Hans en Grietje" maar eens bij zich zelf te raden gaan. Alleen de outfit van het onroerend goed en grappen in grollen binnen volstaan niet om er een echt kinderparadijs van te maken. De pannenkoeken waren redelijk en voor het lange wachten mochten we gratis een ijsje uitzoeken. Ook bij het afrekenen stond er niemand bij de kassa. Na 5 minuten kwam er uiteindelijk iemand aanlopen. Voorlopig zet ik hier niet neer dat het een aanrader is.

27. Fransen

We waren met 7 kids, in de leeftijd van 4 tot 10 jaar oud. Ze hebben zich goed vermaakt! Heb ze de hele dag niet gehoord en nauwelijks gezien.
    Maar bij het bestellen van tosti’s ging het mis. Omdat wij geen tafel nummer hadden konden we geen eten bestellen, alleen drinken. Voorstel gedaan om dan maar buiten aan de eerste beste tafel te wachten werd niet geaccepteerd.
    Zei dat ik het maar een hele rare gang van zaken vond. Heel bijzonder. Kreeg ook het idee dat ik bij de manager niet binnen kwam.
    Vond het echt een gemiste kans, wellicht een wachtbank buiten introduceren voor bestellingen van mensen zonder tafelnummer?

28. Zeer teleurstellende ervaring gehad 6 mei. Je kan maar bij een 1 of 2 personen bestellen die over het terras lopen. De rest is enkel voor het uitserveren van eten en drinken. Dit gaat bijzonder inefficiënt, zo zie je regelmatig dienbladen met 1 of 2 drankjes langskomen omdat er maar 1 tafel per dienblad bedient wordt.

Na 30 minuten mogen drinken mogen bestellen. Na 40 minuten nog niet gebracht. Komt er vervolgens iemand langs met een andere bestelling op onze tafel. Daarna bleek het bonnetje kwijt te zijn en 10 minuten later toch zowaar nog drinken gehad.

Eenmaal binnen helemaal een ramp. Om half 5 kregen we een tafel aangewezen maar werden na 45 minuten nog steeds niet geholpen. Er was gewoon niemand te bekennen voor de hoek waarin wij geplaatst waren. Ook andere tafels om ons heen werden niet geholpen. Uiteindelijk afgedropen van ellende. Wat een chaos.

29. Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Vervolgens gevraagd of ze hier iets aan doen, serveerster is niet meer terug gekomen met het antwoord. Tip kom niet voor het eten, maar drink iets of neem een ijsje.

30. Shameli van Amstel

Vabdaag met een aantal moeders en kids geweest. Gereserveerd. Slechte bediening buiten, duurde lang voordat wr iemand kwam om de bestelling op te nemen. Daarna binnen. Bediening kwam helemaal niet. Zelf maar iemand gaan halen. Antwoord: ja het is druk (duhhh meivakantie). Bestelling doorgegeven. Duurde bijna een uur voordat alles kwam! Ja zegt de serveerster. Dat het de persoon die uw bestelling opnam moeten vertellen. Really?!? Leuke tent voor de kids om te spelen maar je moet vooral niets willen eten of drinken.

31. Ruud Slot

Reservering gedaan voor Pinksteren met gezin pannenkoeken eten. Achteraf blijkt er een verplicht arrangement te zijn voor vaste prijs, 2,5 keer zo duur als ik had begroot met losse pannenkoeken. €100 extra kwijt.
    Reservering natuurlijk geannuleerd, want met kinderen eet je al heel veel minder en vooral niet de extra’s . Dus overbodig eten, slecht voor milieu en voor mij slechte service.
    We gaan nog wel een keer op een gewone dag eten, want eten en sfeer is juist de aantrekkingskracht.

32. Leuke, lekkere lunch gehad als afsluiting van ons weekendje weg.

33. Zeer geschikt voor de kinderen. Bediening slecht. Zeer traag en kijken je aan van dat ze het vervelend vinden dat je wat besteld. Eten was goed.

34. c.s. van valkengoed

Zeer goed en de tweede keer zeer slecht. De eerste keer dat wij hier waren was het rustig en zagen wij hoe vreselijk leuk en creatief het pannekoeken huis is ook duurde het toen niet lang voor we onze pannekoeken kregen.

Maar de beoordeling gaat over de tweede keer: in een woord vreselijk, we hebben daar dik anderhalf uur gezeten voor we onze pannekoek kregen, die vervolgens lauw en rauw waren.

Iemand had een pannekoek waar ze de helft van de ingrediënten vergeten waren dus die moest terug weer 25 minuten (dit was wel een hete en lekere pannekoek).
    Kant en klaren pannekoeken bij ah zijn lekkerder.

35. Mijn zus komt hier al tijden en had ons uitgenodigd, de recensies hier gelezen en ik schrok er wel van, klopt het wel zoveel negativiteit? Op andere sites bijna geen klachten, mijn zus herkende het ook niet.

We hadden de shift van 16.30 Tot 18.30 (De beste keuze omdat de kinderen dan voor en na het eten goed kunnen spelen). Eerst buiten wat gedronken en we zaten aan een tafel bij de heksenwc, fantastisch als de heks weer naar de wc ging. Er waren wat wespen, maar niet meer dan normaal in deze regio (de dag ervoor in Apeldoorn geweest en daar waren er meer in het park).

Rond 16.15 Naar binnen gegaan omdat we een bewegende tafel wilden en dan moet je op tijd erbij zijn, dat ging allemaal prima. Drinken, eten, alles werd snel geregeld en om 17.30 Gingen de kinderen weer spelen en wij zijn rond 18.15 Naar buiten gegaan om daar nog een koffie te drinken in het zonnetje dat vandaag scheen. Tijdens het eten is er meer dan 5 keer bediening aan onze tafel geweest om te vragen of we nog wat wilden drinken, of alles naar wens was e.d. Helemaal top!

Buiten koffie gedronken, je moet bij de bediening er even rekening mee houden dat er bedieners zijn die bezorgen en bedieners die bestellingen opnemen, maar verder meer dan goed. Echt genoten, zowel binnen als buiten is het fantastisch. We hebben nog even een uur heerlijk rondgekeken naar alles en flink genoten, de snoepwinkel die erbij zit is ook erg leuk en goedkoop. Nog even een stel grote lolly's voor de kinderen gekocht en op de terugweg nog bij een boerderij gestopt die aan de weg erheen ligt om grote pompoenen te kopen voor in onze tuin als versiering.

Wat een leuke middag uit! Dikke aanrader. Maar neem wel de shift van 16.30, Rond 19.30 Waren de toiletten wel vies, maar wat wil je ook met 500 kinderen. Het leukste restaurant in Nederland voor kinderen, echt geweldig.

36. Van buiten erg mooi, veel ruimte om te spelen ook. Binnen wat smoezelig maar het decor is echt tof. Helaas waren onze pannekoeken veel te droog. De appel was ook ver te zoeken op de pannenkoeken. En zo ontzettend veel wespen. Er hangen buiten een paar wespenvangers, maar binnen geen een. Neem een voorbeeld aan oud valkeveen, daar hangt het er helemaal vol mee en heb je geen last van wespen. Wij komen niet meer terug door de droge pannekoeken en de matige service.

37. JP Kockelkorn

Vanaf het online reserveren tot aan afrekenen één grote farce. Er wordt op piektijden duidelijk overboekt. Na een uur wachten op de pannenkoeken, zou het er in 5 minuten zijn. Dat werden uiteindelijk nog weer 25 minuten. Bijna anderhalf uur op de pannenkoeken wachten is te lang. En een uitzondering is het allerminst, om ons heen talloze mensen met exact dezelfde ervaring. Uiteindelijk na overleg 2 kinderijsjes gekregen. Bestek zelf gehaald, drankjes niet opgenomen, pannenkoeken lauwig, personeel niet vriendelijk. Ik kom hier niet meer terug. Lees goed alle recensies voor je gaat!

38. Wat een fantastische plek voor de kids! Een ervaring op zich met bewegende tafels, glijbanen in het restaurant en een douche midden in het restaurant. De kinderen hebben hun ogen uitgekeken en uren gespeeld in de mega leuke buiten speeltuin. Wat een ervaring! En de pannenkoeken waren ook erg lekker, wat bijna bijzaak is. Echt een enorme aanrader!!!

39. Het eten was ambachtelijk, wel dunne pannekoeken. Jammer genoeg werden we er niet zat van, maar het was wel lekker. Eten was er razendsnel doordeweeks! Duurde ongeveer 10 minuten, terwijl het druk was. De prijs was redelijk duur voor de pannenkoeken. Nu komt het grootste probleem. Extreem veel wespen! Wij zaten aan tafel met twee vliegenmeppers en hebben sowieso meer dan 50 wespen geslagen! Het restaurant was mooi, net een sprookje, alleen waren er wel veel huilende en schreeuwende kinderen die geprikt waren.

40. Mooie sfeervolle entourage met een zeer leuke speeltuin.
    Onze eerste en laatste ervaring was niet denderend. De groenteboer was niet geweest, dus alle pannenkoeken met ui, champignons en paprika vielen af. Vanille ijs en chocolade ijs bleek ook op te zijn.
    Hiernaast kan alles een extra grondige schoonmaak beurt gebruiken. Simpele maar best belangrijke onderdelen voor een restaurant waren smerig zoals het bestek en stoelen, deze waren erg plakkerig en vies.

41. Vandaag geweest, weer als vanouds! Helaas. Het pannenkoekenhuis is met zijn sprookjesachtige inrichting en omgeving een speelparadijs voor kinderen. Maar de (organisatie van de) bediening verziekt de ervaring. Wij herkennen deze situatie van ruim voor het pand was afgebrand.

Het ging vandaag al mis op het terras. We waren er 45 minuten van tevoren maar hebben geen gelegenheid gehad om alvast een drankje te bestellen. Binnen werd de eerste bestelling gedeeltelijk uitgeleverd. Na de tweede bestelronde was de eerste bestelling nog niet uitgeleverd dus die zijn we zelf maar gaan halen bij de bar.

Vervolgens werd er geleverd voor een verkeerde tafel. De tafel naast ons gaf aan dat het hun bestelling was maar de bediening deed er lang over om dat te geloven. Uiteindelijk stond het gewoon bij ons op de rekening erbij.

Bij het voorgerecht was er geen bestek op tafel. De borden van het voorgerecht werden pas met het hoofdgerecht mee afgeruimd. Een flesje dubbelfris van de kinderen werd al wel eerder weggehaald - alleen was deze toen nog niet leeg. Oh en een deel van de kippetjes leek niet helemaal gaar.

Het dessert werd in drie delen opgeleverd. Een persoon mocht alleen een ijsje eten. Toen het ijsje ruim op was kreeg de rest koffie. En het lekkers wat erbij hoorde kwam pas toen we 'm na 45 minuten al van de rekening hadden laten halen om te betalen.

We waren niet de enigen lees ik en merkte ik. De mensen die voor ons in de rij stonden kregen nog een goedmakertje. Wij kregen gelaten te horen dat het druk was en niet goed te regelen vanavond. Voor ons was dit echt de laatste druppel, wij komen niet meer eten.

42. Peter spelt

De hele beleving is tot in de puntjes uitgewerkt. Kinderen kunnen zich hier uren vermaken en blijven verbazen. Een heel leuk uitje in de polder!! Aanrader.

43. Gl van Roosmalen

Misschien is er de afgelopen dagen/weken veel verandert maar wij hebben ons bezoek met twee kleinzoons van 6 en 7 jaar als met veel genoegen beleefd! De jongens konden fijn hun gang gaan. Op de consumpties hebben we echt niet lang hoeven te wachten en ook het sanitair was goed. We zullen onze kleinzoons echt niet teleurstellen als ze weer naar Hans en Grietje willen!

44. Ziet er heel leuk, groot en gezellig uit, maar de tafels en stoelen zijn ongelofelijk smerig er wordt niet schoon gemaakt en als je het vraagt wordt er vaag een smerig doekje over de tafel gehaald. Toiletten zijn vies is geen zeep. Voor ons een rede om niet meer te komen helaas.

45. Om 16.30 aangekomen, en om 17.30 ons eerste drankje gekregen.
    Om 18.15 onze bestelling doorgegeven die er om 19.30 nog niet was.
    Gelukkig was de MC Donalds maar 15 minuten rijden.

Leuk voor kids tot een jaar of 6..
    Maar voor ons nooit weer, wat een chaos, en hele slechte service.

46. Kinderen kunnen er fijn spelen. Aan de hygiëne moet flink gewerkt worden, mieren liepen binnen over de tafel. Slechte service, je vraagt wat maar je ziet ze nooit weer. Als nieuwkomer weet je bij god niet waar je je moet melden. Dus verbeterpunten genoeg.

47. Mark 7 punten

Zojuist bij Pannenkoekhuis Hans en Grietje gegeten met de hele familie. Het eten was prima, maar de wachttijd was asociaal lang. Het duurde ruim een uur voordat we een pannekoek hadden. Personeel doet echt haar best maar wat een chaos. Voor ons nooit weer.

48. Waardeloze service, je moet ten eerste al een eeuwigheid wachten voordat iemand zich zo goed voelt je bestelling op te nemen en dan moet je en veelvoud van die tijd wachten tot het gebracht wordt. Het afrekenen is helemaal een chaos. Had ik trouwens al gezegd dat de service waardeloos is?

De locatie, aankleding etc is erg leuk. En prijs/kwaliteit is zoals bij elk pannenkoekenhuis twijfelachtig.

49. Geweldige plek voor kinderen om te spelen en zelf kijk je ook je ogen uit. Geweldige aankleding en sfeer. De pannenkoeken zijn goed belegd, goed warm en erg lekker. We waren met 16 man voor een driedubbel verjaardagsfeestje, hadden enkele maanden van tevoren gereserveerd om half 5 en kregen eenmaal aan tafel te horen dat het verwerken van de bestelling op dat moment nog een uur zou gaan duren (!). Tot half 5 hebben we op het terras gezeten. Kan limonade voor de kinderen besteld en direct afgerekend, zou aan onze tafel gebracht worden maar kwam maar niet, ook niet na een uur, ook niet na herhaaldelijk vragen. Het ene personeelslid snauwde de ander af in bijzijn van klanten. Het was 26 graden en dan zit je met spelende kinderen met een enorme dorst. Hetzelfde geldt voor een andere/nagekomen bestelling (2 ice tea). De helft van ons gezelschap had iets te drinken, de andere helft zat dorstig te wachten. Zoiets kan natuurlijk gebeuren op een dag met topdrukte, maar dit voelt toch minder okee als er al voor betaald is. Als we hier ooit nog eens komen, zal het op een regenachtige winterdag zijn, in de hoop dat het er dan minder druk is, in de hoop dat de mate van drukte van invloed is op de klantgerichtheid van het personeel.

50. Arthur Hulst

Wow wat een mooie locatie en prachtig pand. Het meisje wat ons bediende was uiterst vriendelijk, deed enorm haar best, prima voor de horeca. MAAR... wat een bizar slechte uitbater.
    Het begint al met rokers op het niet rokers terras (slechts 25% beschikbaar voor niet rokers), het is een kinderrijke omgeving. Bediening zegt er niets van. Vervolgens moeten we na iedere bestelling afrekenen "omdat het druk is", het terras is slechts voor 2/3e gevuld. Met de verwachting dat de service goed is moet je dus vooraf tippen. Bij het bestellen van de pannenkoek kunnen we slechts uit een klein deel van de kaart bestellen, wederom vanwege de "drukte". Op de vraag hoe lang het ongeveer zou duren: 20 tot 30 minuten. Omdat we per bestelling moeten afrekenen was de afrekentijd mooi te zien op mijn afrekening. We hebben uiteindelijk 72 minuten mogen wachten. In de tussentijd kwam er een ander groep achter ons zitten die gewoon van de hele kaart mochten bestellen, ze hadden namelijk een tafel binnen gereserveerd maar gingen toch buiten eten, ik zal het wel niet snappen.

Uiteindelijk een ijsje gekregen van de bediening, heel aardig.
    Conclusie: gebrek aan vertrouwen in de klanten en dus per ronde afrekenen is misschien door schade en schande, maar blijft heel klantonvriendelijk. Duidelijk onderbezetting in de keuken en bediening.
    Omgeving heeft enorm potentieel maar dat vergt wel een echte horeca ondernemer.

51. Wat een puinhoop daar. Ik zeg 1 ding: als je pannenkoeken eet zou er minimaal stroop op tafel moeten komen. Daar moet je naar vragen. Voor de rest zal ik er maar niks over zeggen. Als je je geld weg wil gooien moet je daar heen gaan. Het is wel leuk voor kinderen maar dan zou ik alleen wat drinken maar nooit meer wat eten.

52. een erg leuk restaurant voor kinderen. lekker eten en het is een super leuke plek.

min punt. het duurt uren voordat je wat kan bestellen en als je besteld hebt moet je engelen geduld hebben voordat het er is.
    tip: misschien in zones werken en personeel aannemen die ouder is dan 16.

maar als je daar op in stelt is het echt leuk.

53. Tafels bewegen alleen in sessies? Jammer dat, dat niet vermeld wordt bij de reservering scheelt een teleursteld kind. Pannenkoek erg vet, met champignons uit blik??? Tweede drankje nooit gekomen, stond wel op de bon. Voor ons geen tweede keer.

54. Eten slecht, bediening waardeloos. Een keer maar nooit weer!

55. leuke speeltuin dramatisch eten slechter kan niet.

56. Sieverdink

Helaas weer eens geprobeerd. Na lang wachten besteld en toen na 15 minuten wachten werd ons verzocht een andere tafel te nemen, deze hadden ze nodig. Wij komen nu echt nooit meer. Nooit meer.

57. Lang moeten wachten op de pannenkoeken. Bediening was niet vriendelijk. Locatie is geweldig voor de kinderen.

Ik vraag mij af of ze wat doen met de reacties van klanten. Ik lees veel ontevreden reacties van klanten op deze pagina en Facebook.

Niet voor herhaling vatbaar

58. Maurice Hendriksen

1 woord Geweldig!

Ondanks de topdrukte was de bediening erg vriendelijk! De pannenkoeken waren erg lekker ondanks dat we hier eventjes op moesten wachten. Samen met mijn vriendin en nichtjes hebben wij enorm genoten van de speelgelegenheden die Hans & Grietje te bieden heeft. Ook binnen in het pand is er van alles te beleven, je kijkt je ogen uit.

Ik kom hier graag terug!
    Bedankt Hans & Grietje en tot de volgende keer!

59. Vol verwachting gingen we naar binnen na een flinke wandeling. Het zag er superleuk uit. Bewegende vloer/tafels, heks(pop) die op een orgel speelde. We hadden zin in wat lekkers. Helaas moesten we echt heel erg lang wachten voor we konden bestellen. Denk dat we een onzichtbaarheidsspreuk of zo hadden ondergaan. Na dik half uur dan eindelijk de drankjes en gebak besteld en het grote wachten begon. Na ongeveer nog eens 40 minuten gingen we naar buiten. Lekker? Geen idee, na herhaald vragen naar onze bestelling hebben we het maar opgegeven en zijn we vertrokken. Misschien een idee om de serveersters in "wijken" te laten serveren? Dan hoeven ze niet zo chaotisch heen en weer te lopen en wordt men misschien wat beter/eerder geholpen.

60. Echt een goed restaurant waar ze m.n. heerlijke spekpannenkoeken bakken en ook de koffie krijgt een dikke tien! Een waar pretpark bovendien en een must voor een dagje uit met de kinders. Verveling is uitgesloten.
    Voor rustzoekers c.q. stille genieters echter een minder aan te bevelen eetgelegenheid. Gemiddelde sfeer: oorverdovend!

61. Een super leuk restaurant om met kinderen te gaan eten. Bij voorkeur bij droog weer want er zit een enorm leuke en grote speeltuin bij waar mijn kinderen van drie en 8 jaar uren kunnen spelen. Het restaurant ziet er prachtig uit, zo uit een sprookje. Binnen is alles in heksenthema en kunnen tafels bewegen en gebeuren er spannende dingen. De pannenkoeken zijn lekker alleen de gehaktballetjes zijn niet te eten.
    Jammer dat het niet dichter bij Amsterdam zit.

62. Bediening zeer slecht en onvriendelijk, ze kunnen de drukte niet aan. Pannenkoeken zeer slecht beslag en slecht gebakken. Wij komen hier niet meer terug. Lokatie is mooi.

63. Veel over gehoord en nu eindelijk eens zelf willen ervaren.
    Zonder kinderen, heerlijk, van een pannenkoek genieten.
    Helaas... Veel moeite moeten doen om te kunnen bestellen. 2 pannenkoeken besteld... niks meer. Na 35 minuten stond ik op en liep naar een dame. Zij vroeg "kan ik u helpen" Ik zou graag pannenkoeken willen eten. Ik legde haar uit dat dit geen manier was om mensen zolang te laten wachten. Ze bood niet een excuus aan, zei geen sorry... De manier van aanspreken deed mij besluiten om mijn geld terug te vragen en weg te gaan.
    Volledig mislukt avontuur bij Hans en Grietje. Mooi gebouw, veel speelgelegenheden, maar helaas slechte en trage bediening die weinig tot geen gevoel voor klanten hebben.
    Wat mij betreft geen aanrader.

64. Het gebouw is schitterend! Super mooi geworden! Helaas is het veel te druk en chaotisch! Er werkt veel te jong personeel met geen horeca inzicht... De pannenkoeken waren werkelijk waar smerig. Gruwel! Ruim een centimeter dik, smaakloos en gort droog. Eten hebben we laten staan. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en bij het aangeven werd er net gedaan alsof het niet gehoord werd. Voor een drankje of ijsje kan je hier goed terecht maar iets eten kan je beter ergens anders doen!

65. Wat een chagrijnige mensen werken hier. Totaal geen oog voor klanten. Onze oudste zoon had een kinderfeestje, maar er werd totaal niet naar de kinderen omgekeken. Er staat tijdelijk een noodgebouw, totaal geen sfeer (wat op zich niet zo erg is), maar het minste wat je verwacht is dat het personeel er nog iets van maakt. Er kon niet eens een felicitatie af voor de jarige...
    Bij vertrek wilden de kinderen graag grabbelen, maar ook dit was niet mogelijk. Er was een standaard 'cadeau' wat de kinderen mee naar huis kregen. De jarige heeft hierdoor in tranen het pand verlaten...

66. Peter

67. Al gauw vind ik dat een restaurant vooral pannenkoeken duur zijn aangezien ik voor die prijs 50 pannenkoeken zelf maak.. Maar vergeleken met andere restaurants, is dit echt een aanrader! Super leuke sfeer en leuk aangekleed, ook echt heel veel te doen voor de kinderen, dat maakt de prijs van het eten ook gelijk weer goed! De pannenkoeken zijn ook altijd goed geweest. Fijne service altijd goed geholpen.

68. Veldhuizen

Leuke plek voor de kinderen. Het eten was prima, maar de bediening was slecht. Ongeïnteresseerde houding, rondsloffen en de bestelling kwam laat en in 3 porties. 1 pannenkoek was zelfs vergeten.

69. Bij hans en grietje pannenkoek gaan eten, leuke locatie echt geweldig. Echter de pannenkoeken zijn ronduit slecht, we gaan vaak pannenkoeken eten maar nog nooit zo een slechte pannenkoek gehad, erg melig en superdun, pannenkoek viel gewoon uit elkaar. Nee wij zullen hier niet meer komen!

70. Fantastisch! Behalve dat.. Ons zoontje heeft vannacht na een bezoekje aan Hans en Grietje erg slecht geslapen. Steeds huilend wakker en begint dan over wat hij zag en hoorde bij Hans en Grietje. Vooral het orgel met persoon achter het orgel (pop) maakte in negatieve zin indruk. Ook de spuiters bij de entree kunnen voor een kleiner kindje erg eng zijn. Zo kwam hij huilend binnen en ging hij uiteindelijk huilend weg.

Jammer dat er geen waarschuwing voor is te vinden (is het verrassingseffect natuurlijk weg, maar dit is het ook niet helemaal...). Maar goed.. Tussen het huilen door heeft hij wel leuk kunnen spelen. Er is genoeg te doen! Daar echt een compliment voor!

De pannenkoek voor volwassenen waren wel lekker, maar de kids wilden ze niet opeten wat nog nooit is gebeurd (noch thuis, noch in een pannenkoekenrestaurant). Ze zijn wel erg dik en wat melig. Helaas moesten we drie keer vragen om een flesje fristi, maar het was druk dus laten we dat maar als argument gebruiken.

Dus: complimenten voor alle speelmogelijkheden: TOP! Jammer van alle griezelelementen, de iets te dikke pannenkoeken en wat trage bediening.

71. Sam Klaasen

Afgelopen vrijdag voor het eerst met de kinderen bij het pannenkoekenhuis wezen eten, nadat een familielid al een paar keer had aangegeven dat we hier wel een keer met de kinderen heen moesten gaan. Het was geweldig!

Voor de kinderen is er zoveel te beleven, zowel binnen als buiten. We hadden de dag begonnen met een bakje koffie en een verrukkelijk huisgemaakte appeltaart. Eenmaal aan het eind van de middag toen de kinderen nog lang niet waren uitgespeeld hebben we onze pannenkoeken besteld waarvoor we hooguit een kwartiertje voor hebben gewacht, terwijl het een drukke dag was door het prachtige weer rond deze tijd van het jaar. De pannenkoeken werden mooi geserveerd door de bediening en voor onze jarige dochter hadden ze een extra verjaardagsverrassing erbij gedaan.

Binnenkort zijn we zeker van plan terug te komen en misschien al met het kinderfeestje van me dochter!

72. Klaas vd Brink

Wij dachten een klein pannenkoekenhuisje aan te treffen. In tegendeel, een groot pannenkoekenhuis waar ze nog steeds op gas bakken in een mooie open keuken en een super speelterrein hebben voor de kinderen. Na een praatje met een van de bestellers kwamen wij er achter dat we ook met een grote groep zeker terecht kunnen. Ik denk dat we binnenkort een keer komen met de hele familie!

Tip voor gasten: reserveer wel van te voren, ze hebben het erg druk. Wij hadden het laatste tafeltje.

73. de Jong

Het speelparadijs voor kinderen is geweldig, ook erg leuke aankleding. Wel vind ik dat er erg veel bordjes staan met verboden, voelde me net een klein kind dat niet luistert. Dat kan ook op een andere manier. Wij waren erg vroeg, er was 1 andere familie. We gingen aan tafel zitten, 2 keer liep er personeel langs, maar toch moest ik binnen vragen (waar t personeel vooral druk met elkaar was) of we konden bestellen. Jonge grietjes bedienden, maar leken weinig plezier in hun werk te hebben. Verder smaakten de pannenkoeken heerlijk.

74. Al vele keren komen we langs het bord aan het begin van de weg, zo ook afgelopen zaterdag. Volgens de kinderen moesten we nu toch echt een keertje langs. Dus vooruit het was mooi weer.

We hadden een klein pannenkoekenhuisje verwacht, maar het is een super mooi en groot pannenkoekenhuis met een super groot terrein met schommels, speelhuisjes, skelterbaan, springkussens en een hooiberg.

Het is blijkbaar een goed bezocht restaurant, want vanwege de drukte moesten we even wachten op een tafel. Nadat ik en mijn man buiten even wat hadden gedronken en de kinderen zich hadden vermaakt in de speeltuin, werden we zelfs buiten opgehaald en naar onze tafel gebracht!

Omdat we maar met z'n viertjes waren, hadden we een gezellig tafeltje bij een orgel dat om het halfuur speelde. De volgende keer met iets meer komen, zodat we ook eens aan de beweegbare tafels kunnen zitten.

Het was zeker de moeite waard om een keer de weg in te slaan en niet het bord weer voorbij te rijden!

75. janine1562

Dit pannenkoekenhuis is echt een aanrader! Heb er heerlijk gegeten met mijn familie! De bediening was vlot en snel! De pannenkoeken waren erg lekker! Buiten en binnen konden de kinderen zich ruimschoots vermaken! Wat een geweldig pannenkoekenhuis! Heel leuk is dat de tafels ronddraaien! Bedankt voor deze top dag!

76. Zoo, wat een topdag gehad zondag bij Hans en Grietje. Hele dag vermaakt met de kinderen die zo nog wel eens een keer terug willen komen! Omdat het aan de drukke kant was, duurde het iets langer qua wachttijd maar dit werd goed opgevangen en doorgegeven door het personeel. Echt een leuk dagje gehad!

77. Wat was het een geweldige dag zondag, drukke dag voor het restaurant maar tevens een goeie service die erg met de gasten betrokken waren. We hadden een kleine wachttijd, maar het eten was van goeie kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar op een mooie zomerse dag!

78. Geweldig pannenkoekenhuis! Ik kwam hier met mijn kinderen na een dagje dolfinarium, eigenlijk om alleen maar een pannenkoek te eten. Maar dit is niet gewoon een 'pannenkoekenhuis' er is super veel te doen voor de kinderen, het lijkt wel een pretpark. Zowel binnen als buiten kijk je je ogen uit! Eten is ook gewoon goed. Uitgebreide keuze aan pannenkoeken. De bediening was ontzettend vriendelijk en alles was heel snel op tafel. Volgende keer komen wij vroeger zodat de kinderen de gehele dag kunnen spelen en wij lekker op het terras kunnen uitrusten.

79. Joost1983

Wat een leuk restaurant. Wij komen uit soest dus wel eventjes rijden maar zeker de moeite waard, degene die dit bedenkt heeft wel een hele grote fantasie want overal is wat te beleven en te zien. Heerlijk gegeten en lekker bijgekomen. Kinderen hebben zich werkelijk non stop vermaakt en wilde niet eens mee naar huis, komen hier zeker weer.

80. We kijken terug op een fantastische dag!!! Een maand geleden ons trouwfeest in het pannenkoekenhuis van Hans & Grietje gevierd. De bediening verliep vlot en onze gasten waren zeer tevreden. Er werd zelfs rekening gehouden met diverse diëten. Heel klantvriendelijk! Wij kijken terug op een heel mooi feest!!! Bedankt Hans & Grietje!

81. Heel mooi restaurant met bewegende tafels, wauw. Ik vind het vooral ook leuk dat er zo veel te doen is voor de kinderen. Service was goed. Het terras en binnen zat helemaal vol maar toch kreeg ik mijn eten best wel snel.
    Dit is echt een aanrader, vooral heel leuk voor de kids.

82. Onlangs gegeten bij dit unieke pannenkoekenrestaurant. Wat een belevenis voor kinderen en ook nog eens heerlijke pannenkoeken! Wij hebben er erg van genoten en komen zeker snel een keertje terug. Aanrader!

83. Geweldig Pannenkoekenhuis! Heb er laatst samen met mijn familie gegeten en het was uitstekend verzorgd!

Het is geweldig dat de kinderen buiten gewoon hun gang kunnen gaan. De pannenkoeken waren ook erg lekker. Mijn complimenten aan de Kok!

Ook het personeel is uitstekend. Ik was laatst namelijk op een drukke zonnige dag en het was druk! En het personeel deed er alles aan om de klant tevreden te houden!

Ik kom zeker weten terug met mijn familie!

84. Afgelopen vrijdag wezen eten bij Hans en Grietje. De sfeer is er prima zowel buiten als binnen. Leuk voor kinderen die zich helemaal kunnen uitleven. Maar met de hygiëne is het ver te zoeken. Een tafel wordt je aangewezen die nog vies en plakkerig is van de vorige eters, een smerig servet in de hoek van de tafel! Twee stoelen waarop gemorst was! De bediende kwam met een volgens ons niet erg frisse doek het schoonmaken. Waarom geen papieren placemats en bestek in servet gewikkeld! De toiletten waren ook vies en smerig. Hier kom ik niet meer eten!
    Jammer want het kan veel beter!

85. Zaterdag een heerlijke middag gehad, koffie met lekkers ( aanrader), pannekoeken , etagere met hapjes. Alles prima voor elkaar. Wel een tafel besproken wij waren met 6 volwassenen en 3 kinderen het is nl erg druk maar de bediening was prima. De kinderen vinden het geweldig springkussens 1 hele hoge en de auto's allemaal even leuk. Het blijft een pannekoekenhuis en geen 3 sterren restaurant. Dus gezellig met kinderen.

86. John ver Wild

Zijn hier vorige week zondag geweest, echt een top middag gehad ! Gezellige vlotte bediening, uitstekende kaart met ruime keus aan gerechten en dranken. Goede parkeer gelegenheid. Het is een restaurant wat leuk is om met je kinderen heen te gaan, maar niet echt iets om rustig met je partner iets te gaan drinken.
    Maar gezien de doelgroep begrijpelijk, komen hier snel weer !!

87. Slechte bediening veel te prijzig en vieze tafels, glazen en bestek. Daar moet de smaakpolitie nodig langs. Helaas want voor de kinderen is het heel leuk. Honden mogen los lopen en doen hun behoefte als je even niet oplet.

88. jeroen, tas, kai nik en jim

Heel lang geleden toen Hans&Grietje nog in een klein huisje woonden en onze kids nog niet geboren waren hadden we hier ook al is een keer een pannekoek gegeten. Toen vonden we het drie keer niks en veel te duur.

Vandaag voor het eerst met de kids geweest en wat een aangename verrassing!! Een compleet speelparadijs, lekkere pannekoeken, vlotte bediening (het terrein en terras waren overvol, maar eten en drinken waren er zo). Ook de prijs is alleszins redelijk.

Wij gaan hier zeker terugkomen!!

Hans en Grietje, dank voor een aangename middag.

89. In Het Grote Kabouterbos hoorden wij van Hans en Grietje. We hebben het bij Het Grote Kabouterbos super gehad, dus wilden we Hans en Grietje ook eens opzoeken. Wat een leuke verrassing!!! Onwijs leuk pannenkoekenrestaurant!!! We hadden ogen te kort! De pannenkoek was lekker, maar een stuk vetter dan bij Het Grote Kabouterbos, vandaar iets minder puntjes. De sfeer was gewoon top! Niks op aan te merken!
    Bediening liep behoorlijk doelloos rond, een vast aantal dames stonden gewoon te staan. Dat was jammer, daar valt nog wat te sleutelen. Ze waren wel super vriendelijk! Prijs is prima! Échte aanrader!!!!

90. Vanmiddag een bezoekje gebracht aan het pannenkoekenhuis. Erg leuk hoe het thema zo doorgevoerd is, en veel te beleven voor de kinderen. Bediening was goed. Kinderen hebben een 'heksen' pannenkoek gegeten, hebben ze erg van genoten. Al met al voor herhaling vatbaar!

91. Na een gezellige dag dachten we even lekker een pannekoek te gaan eten!
    Wat een ramp!
    We zaten in het vergeethoekje, na een half uur naar voren gegaan om te vragen of er iemand kon komen!
    Na lang wachten eindelijk de pannekoek, bleek deze koud te zijn!
    Nadat de pannekoek was terug gekomen bleken de ingrediënten er niet op te zitten wat er op de kaart stond en was niet lekker. Heb deze pannekoek laten staan en zijn gaan afrekenen!
    Hebben aan de klacht niks gedaan! Zo slecht!!!!!
    Wat gaat dit pannekoekenhuis achteruit, zo slecht!
    Bediening slecht!
    En koud in de zaak, hebben met de jas aangezeten! (voorste gedeelte)
    Slechte service!
    Conclusie : voor de kinderen is het buiten geweldig en de pannekoek voor de kids is ook leuk met verrassing!
    Voor volwassenen, moeten maar ergens een zak patat eten.
    Rond uit slecht!
    Erg jammer voor zo leuke tent!

92. Charlotte

Vorige week overheerlijk pannenkoeken gegeten bij Hans & Grietje. Vlotte dames in de bediening, leuk decor! Niets op aan te merken!

93. Hans en Jose

Wij zijn er met de familieheen geweest. Het was harstikke leuk, leuke speeltuin,lekkere pannekoek. Ging ook snel en allemaal gelijk kwamen de pannekoeken. Alleen de wc's zijn erg smerig en oud, om ons zoontje te verschonen was het kussen erg vies, (kleine moeite en niet duur om af en toe eens te vervangen).
    Verder was het gewoon leuk.

94. Na ons verblijf op een Landal park in de buurt werd ons Hans en Grietje aangeraden.
    Wat een leuke en spannende plek voor kinderen.
    Zij kunnen hier naar hartelust spelen.
    Helaas was het restaurant beneden peil, niet even netjes een plekje aanwijzen maar naar je plek wijzen.. daar ergens in kan je zitten.
    Het drinken was allemaal snel geregeld en de pannenkoeken kwam ook snel.
    Deze vielen jammer genoeg erg tegen en de appelpannenkoek smaakte meer naar spek dan naar appel...ook zag het er erg rommelig uit.
    Zelf zou je ze nog mooier kunnen bakken en versieren.

Helaas een flinke domper aangezien er toch niet veel fout kan gaan aan een pannenkoek

95. Na een dagje dolfinarium met onze zoon van 5 zijn we naar hans en grietje gegaan. De speeltuin ging wel alleen te weining auto's, dus onze zoon terleurgesteld en toen we eenmaal binnen aan onze tafel zaten tja toen kwam de bediening. Was niet erg vrolijk en snel. Drinken hadden we snel, de pannenkoeken duurde even maar waren niet lekker van smaak. Heel erg flauw, het einge wat wel lekker was was de ijs sorbet en voor onze zoon de kinderijs clown waar we ook lang op moesten wachten. Om dan maar niet over het toilet te praten, wat een klein hokje en heel erg smerig, lege rollen wc papier en erg smerig. Mogen ze beter en vaker schoonmaken. Nee, het viel ons als gezin erg tegen en komen hier ook niet meer terug

96. jwk 75 punten

wat gaat dit hard achteruit! wat enorm zonde zeg!!
    het ijs is het enige dat van kwaliteit is en daar is ook alles mee gezegd.
    jammer!

97. Eerst buiten in de speeltuin waar het niet meeviel om een skelter te vinden die het wel deed. De speeltoestellen zouden wel eens wat onderhoud kunnen gebruiken. Toen naar binnen om te eten. Het was helemaal niet druk en er was voldoende personeel. We kregen al snel de kaart maar vervolgens duurde het zeker een half uur voordat we na het zelf roepen van een serveerster konden bestellen. Ook het eten liet erg lang op zich wachten en we hebben zeker wel eens veel lekkerdere pannenkoeken gehad.

Het concept is heel mooi, maar wel erg jammer dat het niet wordt afgemaakt. Zou zeker een hele mooie zaak kunnen zijn, maar ik geloof niet dat we er nog eens naar toe gaan.

98. Kimberly

Na een ontzettend leuke dag Walibi reden wij toevallig langs dit pannenkoekenrestaurant. Bij binnenkomst zag alles er heel leuk uit, ook een leuke speeltuin voor kinderen en er waren allerlei sprookjestaferelen aan de inrichting van het restaurant toegevoegd waardoor de sfeer (bij binnenkomst) wel heel goed was. Wij mochten vrijwel direct zitten en drinken en stokbrood kwam al snel! Prima! Van de term klantvriendelijkheid leken de serveesters nooit gehoord te hebben..... De serveerster die ons hielp leek qua gedrag zelf wel uit een sprookje weggelopen en dan bedoel ik toch echt de boze heks.

Na anderhalfuur wachten kwamen dan eindelijk de pannenkoeken! Gebracht door een andere serveerster die niet wist of ze nu een spek/kaas pannenkoek in haar handen had of een ham/kaas pannenkoek. Het eten kwam echter wel allemaal tegelijk, gelukkig. Een van de pannenkoeken was koud en smaakte naar uien ipv appel en kaneel, waarschijnljk was de pan waar deze in gebakken was niet goed schoongemaakt. De spek/kaas pannenkoeken waren prima! De ham/kaas pannenkoek was niet gaar.

Na het eten zag een van ons dat de bedrading van de verlichting niet was weggewerkt, er uitstekende spijkers en schroeven in de muren zaten, het bestek vrijwel niet schoon was (wat in een 'schone' bestekbak zat) en de 'schone' glazen erg vies waren. We gaan hier nooit meer terug en de bediening kan zeker wat bijscholing gebruiken.

99. We kwamen hier toevallig terecht. Ik moet zeggen dat het niet heel druk was, het begin van het seizoen. Maar we werden er prettig geholpen. We hoefden niet lang te wachten. En het eten was goed. Een leuke entourage, vooral voor de kinderen. Al met al een leuke, goede ervaring. Ik zou zeggen, ondervind het zelf

100. Ik heb bij Hans en Grietje pannenkoek gegeten, en het was gewoon heerlijk !
    Alles goed op tijd.
    Dus prima restaurant.
    De kinderen vonden het prachtig!

Volgende pagina