Corona informatie

1415420679 75
1441963737 69
1486202166 62
1601222082 55

1. Voor een pannenkoekenhuis kunnen ze ontzettende slechte pannenkoeken bakken. En ze weten ook niet hoe ze een pannenkoek moeten verpakken om mee te nemen. Nooiiiiit meer

2. Zondag 13 september met onze kinderen en kleinkinderen geweest. Corona regels waren er niet. Veel te druk. Alles veel te dicht op elkaar. Er zijn te veel mensen binnen gelaten. WC niet schoon. Desinfectie middelen waren op. Wij komen er nooit meer terug ondanks dat het een leuke plek en pannenkoeken tent is.

Jammer

3. Ik vond dit altijd al een kinderparadijs vol spannende en bewegende ontdekkingen. Vandaag hing er een uitzonderlijk fijne sfeer. Bij binnenkomst werd ik verwelkomd door vrolijk zingende pannenkoekenbakkende jonge knullen die oprecht plezier met elkaar maken in de keuken en uit volle borst meezingen op Hollandse smartlappen. En de bediening is ook zeer vriendelijk. En oja, de pannenkoeken zijn ook lekker!

4. Super! Heerlijk gegeten, voor een grote eter ruim genoeg! Voor de kinderen fenomenaal overal leuke glijbanen, bewegende poppen en lieve bediening. In de buiten speeltuin hebben de kinderen ook heel plezier gehad. Het geheel afgesloten door met de tovermunt een snoepzakje te vullen bij het snoephuisje de kinderen keken hun ogen uit! Kortom een echte aanraader (beste plekken zijn binnen i.p.v. buiten)

5. Marloes van Laar

6. Wat een slechte ervaring hebben wij gehad bij Hans&Grietje. Vanwege de Corona moesten we online reserveren en dit was alleen mogelijk met mensen uit hetzelfde gezin. Ik heb voor de zekerheid gebeld omdat we met opa en oma op vakantie gingen maar nee, het was echt niet mogelijk om samen te komen. We konden aparte tafels krijgen. Opa en oma besloten daarom maar niet mee te gaan.

Bij aankomst stond er in de volle zon (36 graden) een rij van 25 man voor ons en 100000 wespen waren aanwezig om ons te vergezellen. Eenmaal op het terrein konden we opnieuw aansluiten in een rij on het restaurant binnen te komen. Dit duurde 10 minuten!!!

Toen we binnen waren kregen we een vieze tafel toegewezen en deze werd na 10 minuten schoongemaakt met een vuil vaatdoekje. Het was enorm druk in het restaurant. Door gasten en personeel werd er absoluut geen 1,5 meter afstand gehouden. Het restaurant was compleet NIET Coronaproof. Als je het wil krijgen, moet je daar zijn. Achteraf ook spijt dat we zijn blijven zitten. Op dat moment die keuze gemaakt voor de kids, zij vonden het wel leuk. Maar verantwoord was het absoluut niet.

De wc’s waren enorm ranzig. Ik ben niet flauw met dit soort dingen maar alle wc brillen zaten vol plas en het stond enorm. Onze bestelling werd niet opgenomen (waren ze vergeten), personeel liep er slordig bij, eten werd niet tegelijk gebracht en voor je iemand hierover kunt aanspreken ben je 10 minuten verder. De wespen... tja! Ik snap dat je hier als restaurant niet veel aan kunt doen maar dit was echt de druppel. Wij komen hier nooit meer en zullen het ook iedereen afraden!!!

7. Wegens COVID nieuwe regels prima maar reserveringssysteem werkt niet en ondanks expliciet buiten reservering tafels bij elkaar niet gelukt alleen brandende zon.

5 minuten binnen geweest. De ervaring minder en bezoek kansloos.

Personeel kan drukte niet aan en geeft andere informatie. Teveel onduidelijkheid.

Ondanks vrienden speciaal hiervoor vanuit Groningen gereden kansloze ervaring en jammer dat dit allemaal gebeurd.

Eigenaren moeten beter nadenken En niet alleen op geld uit zijn.

8. Yolande

Wij zijn recelijk met kinderfeestje bij Hans en Grietje geweest. Voor de kinderen was het prima, die hebben zich goed vermaakt. Het service niveau van de bediening liet echter veel te wensen over. Traag en ze komen niet aan tafel om te vragen of je nog wat wil drinken waardoor je steeds zelf iemand moet aanspreken.
    Daarnaast hadden we de pech dat er een gasleiding oid geraakt was en er tijdelijk niet gewerkt kon worden in de keuken. Nu konden ze daar natuurlijk niks aan doen maar als ze dan aanbieden om brood neer te zetten om het wachten te overbruggen en dit vervolgens gewoon op de rekening staat en je daar een opmerking over maakt ze gewoonweg zeggen ja we boden het wel aan maar niet gratis... Slechte service... je wilt je klanten toch tevreden houden als ze moeten wachten op hun eten (1,5 uur). Voor ons heeft het dus een zure bijsmaak achter gelaten.

9. Annelieke van der Klij

De plek is geweldig! Kinderen gaan helemaal uit hun dak. Maar mijn pannenkoek glutenvrij was de eerste keer helemaal stuk op mijn bord gegeven ik vroeg een hele… ff later kwam er een hele pannenkoek maar de bovenkant was het beslag nog gewoon nat beslag. Ik heb het terug gegeven en ze wilde een nieuwe maken van nieuw beslag. Ik hoef het niet meer… ze zeiden dat het altijd zo eruit ziet hier vaak kapot zijn of iets verbrand. Ik bak ze thuis van koopman en die zijn heel, niet verbrand en niet nat. Toch jammer dat ze het niet voor elkaar krijgen zoals het hoort.

10. Lysanne Pater

Vanavond voor het eerst wezen eten hier, gereserveerd om 19:30 2 volwassenen. Bij binnenkomst al een poos moeten wachten tot er iemand ons kwam helpen, eindelijk naar de tafel geleid. Voordat ze het drinken kwamen opnemen duurde erg lang, het drinken brengen ook. De pannenkoeken waren slecht, we kregen geen bestek, en voordat we personeel tegen kwamen waren we 5 minuten verder. Mijn vriend had een pannenkoek shoarma waarbij je letterlijk moest zoeken naar de stukjes shoarma. Ik zelf had een pannenkoek met zalm, er zat teveel citroen saus over de zalm waardoor hij ontzettend zuur werd, niet te eten dus. Voor ons de 1e maar ook zeker de laatste keer.

11. Jammer dat het op deze manier moet, want ik had eerst een klacht ingediend via het contactformulier op de website. Maar kreeg helaas geen reactie. Lijkt me wel zo netjes om in ieder geval een bevestiging te sturen, dat de klacht is ontvangen. Zelfs dit is schijnbaar teveel moeite.

Maar goed, dan maar een openbare recensie schrijven. Komt ie dan:

Afgelopen donderdag zijn wij lekker wezen shoppen. We wonen vlakbij Hans & Grietje en komen er vrij regelmatig. Na ‘t shoppen, kwamen wij op ‘t idee om de dag goed af te sluiten en te dineren bij Hans & Grietje. Omdat we weten dat ‘t vaak druk is, hebben we gelijk gebeld. Rond 18:30 uur een telefonische reservering gemaakt. Om 18:45 uur konden we al terecht, dit was volgens de medewerker allemaal geen probleem. Top, wij blij, kids nog blijer. Fijn dat we in zo’n kort tijdsbestek terecht konden.

Maaaaaarrrrr schijn bedriegt, bij aankomst alleen al, geen enkele medewerker die je begroet of überhaupt aankijkt. Na een paar minuten was er dan eindelijk een medewerker die ons te woord stond. Maar nu komt ‘t. Ondanks onze reservering, dat ‘geen enkel probleem was’, was er toch geen tafel vrij. Sta je daar met je 2 kinderen. Het enige wat de medewerker zei is: “ja, helaas”. Niet eens moeite doen voor een oplossing, we zijn nota bene betalende, en ook regelmatig terugkerende gasten (nu dus niet meer, haha). Er kon niet eens excuses van af. Bedenk dat je dan met je zoontje van 2, die je op je arm draagt, in een stikheet en druk restaurant en ook nog een paar minuten stond te wachten op een medewerker. Om vervolgens te horen dat je reservering toch niet doorging. Ik moest me best inhouden, mag u weten.

Nou vonden wij de service al niet top. Maar dit namen wij voor lief. Het is hard werken, dat snappen wij heus wel. Snel gegroeid maar ook een behoorlijk tegenslag gehad met een brand. Maar een klein beetje begrip voor je gasten opbrengen en net dat kleine beetje extra doen voor een oplossing... Het zat er bij jullie, in ieder geval de desbetreffende avond niet in... Zelfs een e-mail terugsturen is teveel moeite. Ik hou er niet van om een openbare recensie te schrijven, maar nu is het niet anders.

Hans & Grietje, onze kinderen vinden ‘t geweldig bij jullie, maar dit is niet de manier waarop je met gasten omgaat. Mensen teleurstellen, is wel het laatste wat je wilt als restaurant toch?

Doe wat aan jullie hospitality en wees gastvrij. Neem feedback mee van gasten. Zo te lezen ben ik niet de enige met een recensie over de service. Want dit is toch echt een groot aandachtspunt aan te worden bij jullie... wij passeren voorlopig even.

Met vriendelijke groet

Erwin

12. Onze ervaring met Hans en Grietje was niet positief. We hadden van tevoren gereserveerd, maar bij binnenkomst was het totaal onduidelijk wat er van ons werd verwacht. Er was simpelweg geen personeel om ons de weg te wijzen en dat is wel nodig in zo’n drukke, massale toestand. Uiteindelijk vonden we ergens personeel en werden we naar onze tafel gebracht. Die tafel was helemaal vies, maar daar werd niets aan gedaan.
    De drankjes werden twee keer bezorgd, terwijl we maar 1 keer bestelden. Het voor-en hoofdgerecht kwamen vrijwel tegelijk, waardoor we binnen 30 min. uitgegeten waren. Niet even rustig tafelen dus. Pannenkoeken waren niet super. Ergens anders wel veel lekkerder gehad!
    Betalen was ook een ding: een onbemande kassa in een klein nisje met een horde kinderen ervoor. Ook daarvoor moest ik weer het restaurant rond voor personeel. Toen bleek ook de rekening niet te kloppen.
    Thuis bleken de schoenen van mijn zoon geruïneerd door een glijbaan. Niet echt een succes dus.
    De kinderen kregen van dit alles niet veel mee, zij hebben wel een leuke avond gehad.

2,1
  13. Veenendaal

Vandaag naar hans en grietje geweest. Super leuk! Bij binnenkomst wilde we voor de pannenkoeken reserveren, helaas alles vol. Ook geen tafel voor een kopje koffie, maar het restaurant zat halfvol. Nog eens gevraagd of we toch niet even wat konden drinken, helaas. Na een uur liepen we vrienden tegen het lijf, wat bleek na ons binnen gekomen en een tafel! Na mijn beklag mochten wij aanschuiven, en het halve restaurant bleek wel 2 uur lang halfvol! Slechte organisatie. Jammer jullie kunnen veel meer verdienen!

14. Fantastisch aangekleed restaurant met daaromheen een voor kinderen geweldig speelgebied. Bediening vriendelijk, gevarieerde kaart, schappelijke prijzen en het eten was dik in orde.

Het was alleen wel érg massaal. In het restaurant is plek voor 250 gasten, maar er zijn ook veel 'dagjesmensen' die met hun kinderen naar de speeltuin gaan en buiten op het terras gaan zitten. Dit doet wel een beetje afbreuk aan het romantische, knusse idee dat je bij een pannenkoekenboerderij hebt.

Het grootste probleem waren echter de duizenden wespen die zowel buiten als binnen een ware plaag vormden. Elke tafel was standaard uitgerust met een vliegenmepper en een schoteltje smeulende koffiedik en het terrein hing vol met tientallen wespenvangers (elk gevuld met honderden van deze rotbeesten), maar alle inspanningen ten spijt bedierf het toch echt wel onze eetlust en plezier. Je bent constant aan het opletten of erg geen wesp op jezelf of op je kind (of diens eten/ijsje) zit en bij elke kriebel schrik je op. Tussendoor huilt er om de zoveel minuten ergens een kind dat gestoken is. Ik weet dat het buiten de macht van Hans en Grietje ligt, maar het heeft helaas echt wel flink afbreuk gedaan aan onze ervaring gistermiddag. Misschien toch maar eens een verdelgingsdienst inschakelen.

15. Wat een fantastische ervaring voor jong en oud om hier te eten! Alles klopt! De inrichting, de speelplekken, de bediening… alles was perfect geregeld. Wij keken onze ogen uit! Er valt veel te zien en te doen (met name voor kinderen). Mijn dochter was jarig en de medewerkers van het restaurant hebben haar de dag van haar leven bezorgd!

16. Vandaag gaan eten met 12 personen. Van te voren een beweegbare tafel gereserveerd en hier ook een aanbetaling voor gedaan. Bij aankomst bleken we een tafel te hebben waar slechts 10 personen aan passen (voor 12 personen) en de beweegbare tafel bewoog niet. Gluten- en melkvrij pannenkoeken kwamen stuk later dan de andere pannenkoeken. Op de kant en klare dieet pannenkoek was rauwe champignons en rauw spek gestrooid. Toen we hier wat van gezegd hebben een korte reactie. Wij gaan hier niet meer eten. Speeltuin is overigens wel leuk!

17. Hanne Van Overloop

Heel fijne namiddag gehad. Eerst binnen pannenkoeken gegeten. Vlotte bediening en lekker eten. Ons dochtertje van 3 was helemaal onder de indruk van wat er binnen te zien en horen is. En het heksenmuntje is een leuk extra kadootje. Daarna buiten op het terras genoten van de speeltuin en de appeltaart (echt heel lekker!). Zeker een aanrader!

18. Officieel wordt een tafel 2 uur voor je gereserveerd. Wij hadden echter na 2 uur wachten nog niet eens de pannenkoek! (het was inmiddels al 20.15 uur.) En geen uitleg of excuses. Na een klacht van ons hierover de opmerking dat het gister niet druk was (maar 20 minuten wachten). Daar hadden wij en de kinderen die bij ons waren niks aan. Je kan van kinderen toch niet verwachten dat ze ruim 2 uur op hun eten moeten wachten? Half negen is niet echt een diner tijd voor kinderen. Ze hadden ons op zijn minst een gratis drankje aan kunnen bieden tijdens het lange wachten. De pannenkoeken die we uiteindelijk kregen waren of her en der zwart of deels niet gaar. Dit restaurant lijkt zo aan zijn succes ten onder te gaan. Er is te weinig personeel en dan gaan ze ook nog het terras vol gasten zetten. Wij komen hier niet weer, ondanks het feit dat het verder een super leuk restaurant is.

19. Steenkoude pannenkoeken, geen aandacht bij bediening voor het probleem, geen munten bij kinderpannekoeken.

20. Gister bij Hans en grietje geweest!

Geweldige speeltuin echt een aanrader. Maar ga er niet eten.
    We reserveerde voor half 1 eten pffff wat duurde dat wachten lang. Werd niet even gezegd zodat we er van op de hoogte waren dus kids wachten wachten en wachten nou yes na een uur kwam dan niet het voorgerecht maar wel de kinderpannekoeken. Dus kids aan tafel maar shit voor die andere kids want die moesten nog eens een half uur langer wachten op de kipkluifjes en tosti. Dus we aten lekker in etappes en als klap op de vuurpijl kwam na nog eens een half uur ons voorgerecht. Pfff de salade misste de dressing noten en ui dus liepen er even mee naar de keuken waar verteld werd dat wel erin zat. Grrr.
    Zeker voor herhaling vatbaar maar volgende keer geen eten voor ons.

21. Wij zijn vandaag met de kinderen geweest. We dacht Hans en Grietje, daar moeten we heen. Speeltuin was echt leuk. Eten was een chaos. Een van ons kreeg pas eten toen de anderen al uitgegeten waren, en ook nog eens iets anders dan wat hij besteld had. Toen we er iets van zeiden kon er amper sorry af. Later een email gestuurd. Het antwoord was er sneller dan het eten in net restaurant.”We hadden er daar iets van moeten zeggen”. Advies, speeltuin leuk, maar ga er niet eten.

22. Jc Reijersen

Ik ben al een paar keer geweest en was tevreden. Maar deze keer was het een terleurstelling. Ik had 11 personen uitgenodigd om 18.15. Eerst drankjes en hapjes besteld. Maar om 19 uur iemand geroepen omdat mijn geduld op was met 4 kinderen. Zo lang wachten dan het eten sommige waren tevreden maar de spek op mijn pannekoek was niet uitgebakken een vette smeerboel en de kip was koud. Heel jammer maar nooit geen hans en grietje meer zonde van mijn 280 euro.

23. 31 Maart een bezoekje gebracht. Voor de kinderen een fijne plek om te spelen. Vooral het springkussen was favoriet. Voor de pannenkoeken gaan wij er niet meer naartoe. Drie van de vier pannenkoeken smaakten aangebrand en 1 pannenkoek was in het midden niet gaar met aangebrande stukken salami erop. De bediening was jong en onervaren. Ik denk dat ze het te groot willen aanpakken en dat daardoor de service en de kwaliteit van het eten achteruit gaat. Het moet allemaal snel snel snel… Wij gaan hier alleen nog maar heen zodat de kinderen lekker kunnen spelen.

24. Vandaag voor de derde keer hier gegeten. Mooi weer, dus behoorlijk druk. We hebben eerst buiten bijna een uur gewacht op een bestelling die we vervolgens maar hebben geannuleerd. Daarna binnen nog eens 1,5 uur gewacht op de pannenkoeken en tosti’s. De kinderen hebben zich gelukkig al die tijd top vermaakt, maar ons geduld werd na al dat wachten wel op de proef gesteld. Het eten is prima, prijs ook en de aankleding en sfeer is erg leuk voor kinderen. Maar je moet er wat geduld voor opbrengen.

25. Jannemiek

Geweldige speelmogelijkheden, best prima pannenkoeken, maar we schrokken van de hoeveelheid heksen. En nergens een leuke Hans of lieve Grietje.

De beleving van de sprookjessfeer en alle speeltoestellen is super (minus de heksen) maar verwacht geen haute-cuisine - mensen: het is een pannenkoekenrestaurant. Beetje realistisch in je diner-eisen.

26. Zondag 24 maart,

Locatie is geweldig! Ziet er super uit! Super leuk en mooi gedaan!

Helaas enorme slechte ervaring gekregen toen we gingen eten. Had 2 kinderpannenkoeken naturel besteld. We kregen ze binnen 5 min al was verbaasd. Maar er zat appel op. Ik sprak de serveerster aan en zei dat we geen pannenkoek met appel besteld hebben. Ze zei "ja wel hoor kom maar mee dan kan je kijken naar de bestelbon". Waarop ik zei dat ze ze mee kon nemen omdat wel naturel wouden. Ze nam ze met moeite mee en kwam iets later terug en goeie de pannenkoeken op tafel. Met een chagerijnig gezicht (waar de heksen van daar jaloers op waren)! Mijn tante zei nog hoef je niet zo te kijken hoor. Waarop ze zei: "nu loopt heel mijn planning van de keuken in de war".

Toen we gingen afrekenen stonden er 8 pannenkoeken en 8 drankjes te veel op. Belachelijk. Ze hebben ze er afgehaald en mochten allemaal een ijsje.

Jammer! De kinderen hebben wel enorm genoten!

27. Van der Vegt

Wat een slechte ervaring vandaag. We waren er voor de vijfde keer, maar dit was wel de slechtste van alle keren. Bediening wat met lege handen terug naar de keuken gaat, bediening wat niet kundig is en geen antwoord op vragen heeft, eten wat erg slecht is. Nacho's waren koud. Twee keer teruggestuurd. Onaardig toen we aangaven dat het nog steeds koud was. Ook moesten we 1,5 uur op ons eten wachten en kregen we eerst alle pannekoeken en toen die op waren pas de nacho's. Zeer slecht. Wij komen niet meer.

28. Zojuist gebeld om te reserveren voor morgen 17.00 - De tijden stonden niet meer op de website, hierna besloot ik dus even te bellen wie weet dat er nog wel plek was. We wilde gezellig met de gehele familie komen eten +/- 30 personen. De mevrouw aan de telefoon was zodanig onvriendelijk! Ze zij ''als het beschikbaar was geweest het wel op de website had gestaan! '' Hierna wees ik haar op het feit dat ik er niet van gediend ben als iemand mij zo onvriendelijk te woord staat. Mevrouw was niet meer voor reden vatbaar. Succes met jullie restaurant! Wij gaan ergens anders eten.

29. Glutenvrije pannenkoeken zijn niet glutenvrij! De kaart en mondelinge toezeggingen ten spijt: in de keuken wordt alles door elkaar gebruikt. Het annuleren van pannenkoeken ging niet goed. Verkeerde pannenkoeken, eerst één, later nog drie, nauwelijks gaar. Geen succes.

30. De pannenkoek met zalm besteld. En 1 met spek en salade voor de man. Nog 1 met nutella voor onze dochter. Als voorafje hadden we en brood en nacho's. De nacho's waren het lekkerst van alles dat op tafel is gekomen. Ohja; de latte macchiato ook, mindere hieraan was 1 klontje suiker er bij.
    Bediening moest je van veraf aanroepen, inconsistent qua tafeldame zijn. De 'extra's voor de kinderen hebben we om moeten vragen; dit kwam niet vanzelf En ohja;

Bediening kwam met hete koffie en muntthee voor de buren op het dienblad, bóven onze 7 maand oude zoon staat. Ik heb hem er dan ook onderweg getrokken met stoeltje en al… levensgevaarlijke situatie! Al met al, niet lekker gegeten. Het zag er wel prachtig uit.

31. Erg leuke ervaring. Zeer mooie entourage. Voor jong en oud leuk! Bediening was goed,
    vlot en vriendelijk (Dit in tegenstelling tot de eerder gelezen negatieve berichten over de bediening). Eten was ook prima. Heerlijke pannenkoeken gegeten! Speeltuin buiten is leuk voor jong en oud. Kortom, zeker een aanrader.

32. Marlies Wullink

22 November een superfeest gehad met onze kinderen SamSam.
    (Voedselbank)
    ze krijgen van ons een dikke 10.
    Lief, behulpzaam personeel. Ik had diep respect voor ze. Hoe ze met zo’n grote groep van 60 mensen weten om te gaan.
    Niet alleen de kinderen maar ook ouders, begeleiders pieten en Sint hebben zichtbaar genoten.
    Namens ons SamSam super bedankt. 😘

33. Hier wat gedronken op een vrijdagmiddag later op de dag.
    Drinken prima.
    We durfden het niet aan hier te eten gezien de recensies.
    Niet duidelijk waar je je moet melden als je er de eerste keer komt.
    Zeker 10 minuten rondgedoold voordat we zelf iemand aanspraken om een plekje te bemachtigen.
    Aankleding en sfeer prima en origineel.
    Buiten heeft onze zoon prima gespeeld. Alleen veel is aan vervanging toe.
    Daarnaast zijn de tafels en veel speeltoestellen vies.
    Wij gaan hier dan ook niet eten.

34. Als afsluiter van de herfstvakantie met de kinderen naar Hans en Grietje geweest. Een heerlijke avond gehad. De kinderen hebben zich vermaakt met alle glijbanen en speelhoekjes die er in het restaurant zijn. Ook hebben ze hun ogen uitgekeken bij alles wat er te zien was.

Bediening vriendelijk en de bediening liep ook lekker door zodat we in ons tijdsslot van 2 uur van 4 gangen hebben kunnen genieten. De pannenkoeken waren allemaal erg lekker.

We gaan zeker nog een keer terug, zodat de kinderen ook van de grote buitenspeeltuin kunnen genieten.

35. Olaf Carati

Meest slechte pannenkoekrestaurant ooit!

Leuk voor kinderen om te spelen, maar twee rauwe pannenkoeken na anderhalf uur wachten (terwijl we er acht hadden besteld!)
    manager draaide zich gewoon om terwijl we in conclaaf gingen over de slechte service en 25% van het eten!
    NOOIT MEER!

1,7
  36. Vrijdag 11.00 uur. Het enige is dat het personeel wat meer aandacht mag geven aan de kinderen. Bijvoorbeeld: Ik stond met mijn zoontje bij het maken van de appeltaart te kijken. Ik vertelde er wat over maar de medewerkster had alleen oog voor de appeltaart. Als je er voor kiest om de keuken in het restaurant te plaatsen dan is het wel belangrijk om oog te hebben voor je gasten.

Pannenkoeken waren erg lekker, vooral de heksenneus op de pannenkoek bij de kinderen was erg leuk, en het muntje voor een ijsje of iets van speelgoed. Speelgelegenheid heel leuk! Bewegende vloer, super. De gehele inrichting is geweldig!

Helemaal top, wij hebben genoten!! Dank je wel!

37. Rilana van den Broek

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voldoende te beleven. Toen het nog rustig was in de ochtend goede, vlotte bediening. Helaas toen het meer richting lunch tijd ging hebben wij een uur moeten wachten op 1/2 van onze bestelling om vervolgens na ruim een kwartier de andere helft te krijgen. Alle pannenkoeken waren RAUW!! De speeltuin zelf is erg leuk maar voor een pannenkoekenrestaurant moeten ze zich kapot schamen. Geen verse producten maar uit pot rauwe pannenkoeken die ook nog eens heel slordig opgemaakt waren. Heel veel geld kwijt voor hele slechte kwaliteit. Dit vond ik zo jammer.
    Het speelterrein is erg leuk maar als wij ooit nog teruggaan ergens anders eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

38. Yoga Club

Wij hebben maanden van te voren een tafel voor 14 personen gereserveerd. Eerst buiten gezeten en daar al een aantal keren vreselijk lang op het drinken moeten wachten. Toen wij aan tafel konden bleek er een tafel klaar te staan voor 12 personen. Hierover ons beklag gedaan maar de bedrijfsleider zag het probleem niet en zei dat hij deze tafel vaker voor 14 personen reserveerde. Volgens hem konden er makkelijk 2 personen aan de kop. Hij vergeet dan even dat de tafels smal zijn en als er 2 pannekoeken borden tegen over elkaar staan er aan de kop geen ruimte is voor het bord en dan maar niet te spreken over de prijs.

Uiteindelijk met veel moeite en onbegrip een iets ruimere tafel gekregen maar zeker niet voldoende om met 14 personen comfortabel te zitten.
    1 Van ons bestelde een tosti en wilde de ham ruilen voor salami. De standaard prijs voor een simpele tosti is al 7.50 Euro maar bij afrekenen zag ik dat voor de wisseling van ham naar salami 3 euro werd berekend. 10.50 Euro voor een simpele tosti die ook nog eens koud was. Niet alleen deze tosti was koud maar lauwe koude, aangebrande pannekoeken is wat wij kregen.

Het speelterrein is erg leuk maar volgende keer vooraf ergens eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

39. Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voor alle leeftijden voldoende te beleven.
    Na de slechte recenties waren we wat huiverig voor het binnengebeuren.
    Dat viel, ondanks dat het afgeladen vol was, 100% mee.
    Goede, vlotte bediening. Heerlijke pannenkoeken en wat een beleving: verschillende zalen waar overal iets gebeurde. Wij mochten de bewegende vloer meemaken waardoor de tafels schuin omhoog en omlaag gingen. Geweldig vonden de Kids, en ook wij, dit. Het rondkijken in de andere ruimtes was zeker de moeite waard. Ook binnen volop speelgelegenheid voor de kinderen.
    Het enige minpuntje was voor ons dat er slechts één kassa is die op een plek staat waar iedereen vanuit de w.c. en glijbaan uitkomt. Niet logisch. Dit nemen wij echter voor lief.
    We komen zeker terug.

40. Ondanks dat het een rustige dag was (alleen onze tafel was bezet) hebben we 40 minuten moeten wachten op de pannenkoeken en de tosti. Voldoende personeel aanwezig alleen lijken ze geen idee te hebben wat ze moeten doen. Toen de pannenkoeken uiteindelijk kwamen miste een deel van de ingrediënten en waren ze lauw. Aan de prijs lag dat niet, wat je krijgt staat niet in verhouding tot het aantal euro’s wat je er voor neer moet tellen. Leuke locatie, maar geen aanrader!

1,7
  41. Paradijs voor kinderen. Kunnen zich daar lekker uitleven en binnen ziet het er erg gezellig uit.

Het eten was echt waardeloos! Bediening erg slecht. Hebben meer als één uur moeten wachten op ons eten. En bah, wat waren de pannenkoeken vet!!! Champignons waren niet gaar, pannenkoeken waren aangebrand. Kortom echt super slecht.

Komen hier nooit meer terug om te eten.

42. Wij hebben er gegeten 4 sept eten was goed, maar wat was alles vies de tafels alles plakte voor al de kinderstoelen er was er geen 1 schoon. We hebben gevraagd om de kinderstoel even schoon te maken ze kwam gelijk met een doekje maar die stonk zo zuur verschrikkelijk daar mogen jullie wel heel goed opletten daar kunnen kinderen goed ziek van worden. Hoop dat jullie er aandacht aan schenken.

43. Onwijs leuk voor de kids!!!! Bediening slecht! Eten niet heel lekker....kinderpannenkoeken niet gaar :-( rest vd pannenkoeken smakeloos. Kortom...leuk om te spelen, ga er vooral niet eten...

44. Een prachtig concept maar veel te groot en massaal waardoor je geen overzicht kunt houden op jonge kinderen. Personeel werkt keihard maar lijken er door de drukte weinig plezier aan te beleven. Slechts één kassa om af te rekenen waardoor je op drukke dagen gerust twintig minuten staat te wachten. De enrourage is wel echt fantastisch en past helemaal in de beleving van kinderen en zelfs volwassenen. Maar voor ons was het eenmalig en een behoorlijke tegenvaller. Het eten is erg lekker, jammer dat de kaart van het terras veel kleiner is dan de kaart binnen.

45. Prachtige locatie, geweldige speeltuin en volop te beleven. Maar bediening is echt een grote ramp… niet konen vragen of je wat wilt drinken, bij de shift van 16:30 konen er verkeerde pannenkoeken, verkeerd drinken.
    Zet gewoon 5 bekwame obers in de bediening, en de zaak loopt als een trein. Hoe het nu gaat is voor eenmalig bezoek en dat is jammer want deze zaak heeft veel meer in zijn mars. Als je zelf in de horeca hebt gezeten, Let je op de grote maar ook de kleine dingen. Feestje voor 10 kinderen, en je krijgt maar 4 bekers?
    Glas vies, bestek op tafel smerig… obers lopen ongecontroleerd rond… en haarnetjes in de keuken zijn geen onnodige luxe. Het oogt nu rommelig, en geen strictuur… ik gun dit bedrijf veel meer.

46. Carel 961 punten

Veel te lang wachten, slechte organisatie!

Schitterende locatie voor oud en voornamelijk jong. Mooi uitgevoerde horecagelegenheid met veel speelmogelijkheden. Waren daar met drie kleinkinderen en hadden een tafel binnen gereserveerd. Het was een mooie dag in het weekeinde en iedereen had pret. Totdat men aan tafel ging. In een pannenkoeken restaurant waar men mikt op de kinderen is het niet te doen om deze ruim 1 1/2 uur te laten wachten op het eten. Het verliep chaotische zowel binnen als buiten. De tafels bleven met vuile borden en flesjes en glazen staan. De onzekere jongelui die moesten bedienen was het eerste begrip in de horeca nooit geleerd: NOOIT met lege handen naar de keuken. Men liep bibberend met bladen en als er dan werd opgeruimd, nam een deel in de hand mee, terwijl de dienbladen op tafel stonden. Organisatorisch een puinhoop. De hoeveelheid cliënten die men kan hebben aan stoelen en tafels is groot en loopt in de honderden. De keuken is daar niet op afgestemd. Boze en teleurgestelde zich vervelende en huilende kinderen als gevolg. Navraag waarom het zo lang duurde werd beantwoord met: anderen wachten nog langer. De pannenkoeken kwamen ook in etappes. Een was er al bijna klaar toen de laatste zijn eten kreeg. Wat een feest moest zijn voor de kinderen wordt een teleurstelling voor hen en ergernis bij de ouderen. Laten de eigenaren "Hans en Grietje" maar eens bij zich zelf te raden gaan. Alleen de outfit van het onroerend goed en grappen in grollen binnen volstaan niet om er een echt kinderparadijs van te maken. De pannenkoeken waren redelijk en voor het lange wachten mochten we gratis een ijsje uitzoeken. Ook bij het afrekenen stond er niemand bij de kassa. Na 5 minuten kwam er uiteindelijk iemand aanlopen. Voorlopig zet ik hier niet neer dat het een aanrader is.

47. Fransen

We waren met 7 kids, in de leeftijd van 4 tot 10 jaar oud. Ze hebben zich goed vermaakt! Heb ze de hele dag niet gehoord en nauwelijks gezien.
    Maar bij het bestellen van tosti’s ging het mis. Omdat wij geen tafel nummer hadden konden we geen eten bestellen, alleen drinken. Voorstel gedaan om dan maar buiten aan de eerste beste tafel te wachten werd niet geaccepteerd.
    Zei dat ik het maar een hele rare gang van zaken vond. Heel bijzonder. Kreeg ook het idee dat ik bij de manager niet binnen kwam.
    Vond het echt een gemiste kans, wellicht een wachtbank buiten introduceren voor bestellingen van mensen zonder tafelnummer?

48. Zeer teleurstellende ervaring gehad 6 mei. Je kan maar bij een 1 of 2 personen bestellen die over het terras lopen. De rest is enkel voor het uitserveren van eten en drinken. Dit gaat bijzonder inefficiënt, zo zie je regelmatig dienbladen met 1 of 2 drankjes langskomen omdat er maar 1 tafel per dienblad bedient wordt.

Na 30 minuten mogen drinken mogen bestellen. Na 40 minuten nog niet gebracht. Komt er vervolgens iemand langs met een andere bestelling op onze tafel. Daarna bleek het bonnetje kwijt te zijn en 10 minuten later toch zowaar nog drinken gehad.

Eenmaal binnen helemaal een ramp. Om half 5 kregen we een tafel aangewezen maar werden na 45 minuten nog steeds niet geholpen. Er was gewoon niemand te bekennen voor de hoek waarin wij geplaatst waren. Ook andere tafels om ons heen werden niet geholpen. Uiteindelijk afgedropen van ellende. Wat een chaos.

49. Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Vervolgens gevraagd of ze hier iets aan doen, serveerster is niet meer terug gekomen met het antwoord. Tip kom niet voor het eten, maar drink iets of neem een ijsje.

50. Shameli van Amstel

Vabdaag met een aantal moeders en kids geweest. Gereserveerd. Slechte bediening buiten, duurde lang voordat wr iemand kwam om de bestelling op te nemen. Daarna binnen. Bediening kwam helemaal niet. Zelf maar iemand gaan halen. Antwoord: ja het is druk (duhhh meivakantie). Bestelling doorgegeven. Duurde bijna een uur voordat alles kwam! Ja zegt de serveerster. Dat het de persoon die uw bestelling opnam moeten vertellen. Really?!? Leuke tent voor de kids om te spelen maar je moet vooral niets willen eten of drinken.

51. Ruud Slot

Reservering gedaan voor Pinksteren met gezin pannenkoeken eten. Achteraf blijkt er een verplicht arrangement te zijn voor vaste prijs, 2,5 keer zo duur als ik had begroot met losse pannenkoeken. €100 extra kwijt.
    Reservering natuurlijk geannuleerd, want met kinderen eet je al heel veel minder en vooral niet de extra’s . Dus overbodig eten, slecht voor milieu en voor mij slechte service.
    We gaan nog wel een keer op een gewone dag eten, want eten en sfeer is juist de aantrekkingskracht.

52. Leuke, lekkere lunch gehad als afsluiting van ons weekendje weg.

53. Zeer geschikt voor de kinderen. Bediening slecht. Zeer traag en kijken je aan van dat ze het vervelend vinden dat je wat besteld. Eten was goed.

54. c.s. van valkengoed

Zeer goed en de tweede keer zeer slecht. De eerste keer dat wij hier waren was het rustig en zagen wij hoe vreselijk leuk en creatief het pannekoeken huis is ook duurde het toen niet lang voor we onze pannekoeken kregen.

Maar de beoordeling gaat over de tweede keer: in een woord vreselijk, we hebben daar dik anderhalf uur gezeten voor we onze pannekoek kregen, die vervolgens lauw en rauw waren.

Iemand had een pannekoek waar ze de helft van de ingrediënten vergeten waren dus die moest terug weer 25 minuten (dit was wel een hete en lekere pannekoek).
    Kant en klaren pannekoeken bij ah zijn lekkerder.

55. Mijn zus komt hier al tijden en had ons uitgenodigd, de recensies hier gelezen en ik schrok er wel van, klopt het wel zoveel negativiteit? Op andere sites bijna geen klachten, mijn zus herkende het ook niet.

We hadden de shift van 16.30 Tot 18.30 (De beste keuze omdat de kinderen dan voor en na het eten goed kunnen spelen). Eerst buiten wat gedronken en we zaten aan een tafel bij de heksenwc, fantastisch als de heks weer naar de wc ging. Er waren wat wespen, maar niet meer dan normaal in deze regio (de dag ervoor in Apeldoorn geweest en daar waren er meer in het park).

Rond 16.15 Naar binnen gegaan omdat we een bewegende tafel wilden en dan moet je op tijd erbij zijn, dat ging allemaal prima. Drinken, eten, alles werd snel geregeld en om 17.30 Gingen de kinderen weer spelen en wij zijn rond 18.15 Naar buiten gegaan om daar nog een koffie te drinken in het zonnetje dat vandaag scheen. Tijdens het eten is er meer dan 5 keer bediening aan onze tafel geweest om te vragen of we nog wat wilden drinken, of alles naar wens was e.d. Helemaal top!

Buiten koffie gedronken, je moet bij de bediening er even rekening mee houden dat er bedieners zijn die bezorgen en bedieners die bestellingen opnemen, maar verder meer dan goed. Echt genoten, zowel binnen als buiten is het fantastisch. We hebben nog even een uur heerlijk rondgekeken naar alles en flink genoten, de snoepwinkel die erbij zit is ook erg leuk en goedkoop. Nog even een stel grote lolly's voor de kinderen gekocht en op de terugweg nog bij een boerderij gestopt die aan de weg erheen ligt om grote pompoenen te kopen voor in onze tuin als versiering.

Wat een leuke middag uit! Dikke aanrader. Maar neem wel de shift van 16.30, Rond 19.30 Waren de toiletten wel vies, maar wat wil je ook met 500 kinderen. Het leukste restaurant in Nederland voor kinderen, echt geweldig.

56. Van buiten erg mooi, veel ruimte om te spelen ook. Binnen wat smoezelig maar het decor is echt tof. Helaas waren onze pannekoeken veel te droog. De appel was ook ver te zoeken op de pannenkoeken. En zo ontzettend veel wespen. Er hangen buiten een paar wespenvangers, maar binnen geen een. Neem een voorbeeld aan oud valkeveen, daar hangt het er helemaal vol mee en heb je geen last van wespen. Wij komen niet meer terug door de droge pannekoeken en de matige service.

57. JP Kockelkorn

Vanaf het online reserveren tot aan afrekenen één grote farce. Er wordt op piektijden duidelijk overboekt. Na een uur wachten op de pannenkoeken, zou het er in 5 minuten zijn. Dat werden uiteindelijk nog weer 25 minuten. Bijna anderhalf uur op de pannenkoeken wachten is te lang. En een uitzondering is het allerminst, om ons heen talloze mensen met exact dezelfde ervaring. Uiteindelijk na overleg 2 kinderijsjes gekregen. Bestek zelf gehaald, drankjes niet opgenomen, pannenkoeken lauwig, personeel niet vriendelijk. Ik kom hier niet meer terug. Lees goed alle recensies voor je gaat!

58. Wat een fantastische plek voor de kids! Een ervaring op zich met bewegende tafels, glijbanen in het restaurant en een douche midden in het restaurant. De kinderen hebben hun ogen uitgekeken en uren gespeeld in de mega leuke buiten speeltuin. Wat een ervaring! En de pannenkoeken waren ook erg lekker, wat bijna bijzaak is. Echt een enorme aanrader!!!

59. Het eten was ambachtelijk, wel dunne pannekoeken. Jammer genoeg werden we er niet zat van, maar het was wel lekker. Eten was er razendsnel doordeweeks! Duurde ongeveer 10 minuten, terwijl het druk was. De prijs was redelijk duur voor de pannenkoeken. Nu komt het grootste probleem. Extreem veel wespen! Wij zaten aan tafel met twee vliegenmeppers en hebben sowieso meer dan 50 wespen geslagen! Het restaurant was mooi, net een sprookje, alleen waren er wel veel huilende en schreeuwende kinderen die geprikt waren.

60. Mooie sfeervolle entourage met een zeer leuke speeltuin.
    Onze eerste en laatste ervaring was niet denderend. De groenteboer was niet geweest, dus alle pannenkoeken met ui, champignons en paprika vielen af. Vanille ijs en chocolade ijs bleek ook op te zijn.
    Hiernaast kan alles een extra grondige schoonmaak beurt gebruiken. Simpele maar best belangrijke onderdelen voor een restaurant waren smerig zoals het bestek en stoelen, deze waren erg plakkerig en vies.

61. Vandaag geweest, weer als vanouds! Helaas. Het pannenkoekenhuis is met zijn sprookjesachtige inrichting en omgeving een speelparadijs voor kinderen. Maar de (organisatie van de) bediening verziekt de ervaring. Wij herkennen deze situatie van ruim voor het pand was afgebrand.

Het ging vandaag al mis op het terras. We waren er 45 minuten van tevoren maar hebben geen gelegenheid gehad om alvast een drankje te bestellen. Binnen werd de eerste bestelling gedeeltelijk uitgeleverd. Na de tweede bestelronde was de eerste bestelling nog niet uitgeleverd dus die zijn we zelf maar gaan halen bij de bar.

Vervolgens werd er geleverd voor een verkeerde tafel. De tafel naast ons gaf aan dat het hun bestelling was maar de bediening deed er lang over om dat te geloven. Uiteindelijk stond het gewoon bij ons op de rekening erbij.

Bij het voorgerecht was er geen bestek op tafel. De borden van het voorgerecht werden pas met het hoofdgerecht mee afgeruimd. Een flesje dubbelfris van de kinderen werd al wel eerder weggehaald - alleen was deze toen nog niet leeg. Oh en een deel van de kippetjes leek niet helemaal gaar.

Het dessert werd in drie delen opgeleverd. Een persoon mocht alleen een ijsje eten. Toen het ijsje ruim op was kreeg de rest koffie. En het lekkers wat erbij hoorde kwam pas toen we 'm na 45 minuten al van de rekening hadden laten halen om te betalen.

We waren niet de enigen lees ik en merkte ik. De mensen die voor ons in de rij stonden kregen nog een goedmakertje. Wij kregen gelaten te horen dat het druk was en niet goed te regelen vanavond. Voor ons was dit echt de laatste druppel, wij komen niet meer eten.

62. Peter spelt

De hele beleving is tot in de puntjes uitgewerkt. Kinderen kunnen zich hier uren vermaken en blijven verbazen. Een heel leuk uitje in de polder!! Aanrader.

63. Gl van Roosmalen

Misschien is er de afgelopen dagen/weken veel verandert maar wij hebben ons bezoek met twee kleinzoons van 6 en 7 jaar als met veel genoegen beleefd! De jongens konden fijn hun gang gaan. Op de consumpties hebben we echt niet lang hoeven te wachten en ook het sanitair was goed. We zullen onze kleinzoons echt niet teleurstellen als ze weer naar Hans en Grietje willen!

64. Ziet er heel leuk, groot en gezellig uit, maar de tafels en stoelen zijn ongelofelijk smerig er wordt niet schoon gemaakt en als je het vraagt wordt er vaag een smerig doekje over de tafel gehaald. Toiletten zijn vies is geen zeep. Voor ons een rede om niet meer te komen helaas.

65. Om 16.30 aangekomen, en om 17.30 ons eerste drankje gekregen.
    Om 18.15 onze bestelling doorgegeven die er om 19.30 nog niet was.
    Gelukkig was de MC Donalds maar 15 minuten rijden.

Leuk voor kids tot een jaar of 6..
    Maar voor ons nooit weer, wat een chaos, en hele slechte service.

66. Kinderen kunnen er fijn spelen. Aan de hygiëne moet flink gewerkt worden, mieren liepen binnen over de tafel. Slechte service, je vraagt wat maar je ziet ze nooit weer. Als nieuwkomer weet je bij god niet waar je je moet melden. Dus verbeterpunten genoeg.

67. Mark 12 punten

Zojuist bij Pannenkoekhuis Hans en Grietje gegeten met de hele familie. Het eten was prima, maar de wachttijd was asociaal lang. Het duurde ruim een uur voordat we een pannekoek hadden. Personeel doet echt haar best maar wat een chaos. Voor ons nooit weer.

68. Waardeloze service, je moet ten eerste al een eeuwigheid wachten voordat iemand zich zo goed voelt je bestelling op te nemen en dan moet je en veelvoud van die tijd wachten tot het gebracht wordt. Het afrekenen is helemaal een chaos. Had ik trouwens al gezegd dat de service waardeloos is?

De locatie, aankleding etc is erg leuk. En prijs/kwaliteit is zoals bij elk pannenkoekenhuis twijfelachtig.

69. Geweldige plek voor kinderen om te spelen en zelf kijk je ook je ogen uit. Geweldige aankleding en sfeer. De pannenkoeken zijn goed belegd, goed warm en erg lekker. We waren met 16 man voor een driedubbel verjaardagsfeestje, hadden enkele maanden van tevoren gereserveerd om half 5 en kregen eenmaal aan tafel te horen dat het verwerken van de bestelling op dat moment nog een uur zou gaan duren (!). Tot half 5 hebben we op het terras gezeten. Kan limonade voor de kinderen besteld en direct afgerekend, zou aan onze tafel gebracht worden maar kwam maar niet, ook niet na een uur, ook niet na herhaaldelijk vragen. Het ene personeelslid snauwde de ander af in bijzijn van klanten. Het was 26 graden en dan zit je met spelende kinderen met een enorme dorst. Hetzelfde geldt voor een andere/nagekomen bestelling (2 ice tea). De helft van ons gezelschap had iets te drinken, de andere helft zat dorstig te wachten. Zoiets kan natuurlijk gebeuren op een dag met topdrukte, maar dit voelt toch minder okee als er al voor betaald is. Als we hier ooit nog eens komen, zal het op een regenachtige winterdag zijn, in de hoop dat het er dan minder druk is, in de hoop dat de mate van drukte van invloed is op de klantgerichtheid van het personeel.

70. Arthur Hulst

Wow wat een mooie locatie en prachtig pand. Het meisje wat ons bediende was uiterst vriendelijk, deed enorm haar best, prima voor de horeca. MAAR... wat een bizar slechte uitbater.
    Het begint al met rokers op het niet rokers terras (slechts 25% beschikbaar voor niet rokers), het is een kinderrijke omgeving. Bediening zegt er niets van. Vervolgens moeten we na iedere bestelling afrekenen "omdat het druk is", het terras is slechts voor 2/3e gevuld. Met de verwachting dat de service goed is moet je dus vooraf tippen. Bij het bestellen van de pannenkoek kunnen we slechts uit een klein deel van de kaart bestellen, wederom vanwege de "drukte". Op de vraag hoe lang het ongeveer zou duren: 20 tot 30 minuten. Omdat we per bestelling moeten afrekenen was de afrekentijd mooi te zien op mijn afrekening. We hebben uiteindelijk 72 minuten mogen wachten. In de tussentijd kwam er een ander groep achter ons zitten die gewoon van de hele kaart mochten bestellen, ze hadden namelijk een tafel binnen gereserveerd maar gingen toch buiten eten, ik zal het wel niet snappen.

Uiteindelijk een ijsje gekregen van de bediening, heel aardig.
    Conclusie: gebrek aan vertrouwen in de klanten en dus per ronde afrekenen is misschien door schade en schande, maar blijft heel klantonvriendelijk. Duidelijk onderbezetting in de keuken en bediening.
    Omgeving heeft enorm potentieel maar dat vergt wel een echte horeca ondernemer.

71. Wat een puinhoop daar. Ik zeg 1 ding: als je pannenkoeken eet zou er minimaal stroop op tafel moeten komen. Daar moet je naar vragen. Voor de rest zal ik er maar niks over zeggen. Als je je geld weg wil gooien moet je daar heen gaan. Het is wel leuk voor kinderen maar dan zou ik alleen wat drinken maar nooit meer wat eten.

72. een erg leuk restaurant voor kinderen. lekker eten en het is een super leuke plek.

min punt. het duurt uren voordat je wat kan bestellen en als je besteld hebt moet je engelen geduld hebben voordat het er is.
    tip: misschien in zones werken en personeel aannemen die ouder is dan 16.

maar als je daar op in stelt is het echt leuk.

73. Tafels bewegen alleen in sessies? Jammer dat, dat niet vermeld wordt bij de reservering scheelt een teleursteld kind. Pannenkoek erg vet, met champignons uit blik??? Tweede drankje nooit gekomen, stond wel op de bon. Voor ons geen tweede keer.

74. Eten slecht, bediening waardeloos. Een keer maar nooit weer!

75. leuke speeltuin dramatisch eten slechter kan niet.

76. Sieverdink

Helaas weer eens geprobeerd. Na lang wachten besteld en toen na 15 minuten wachten werd ons verzocht een andere tafel te nemen, deze hadden ze nodig. Wij komen nu echt nooit meer. Nooit meer.

77. Lang moeten wachten op de pannenkoeken. Bediening was niet vriendelijk. Locatie is geweldig voor de kinderen.

Ik vraag mij af of ze wat doen met de reacties van klanten. Ik lees veel ontevreden reacties van klanten op deze pagina en Facebook.

Niet voor herhaling vatbaar

78. Maurice Hendriksen

1 woord Geweldig!

Ondanks de topdrukte was de bediening erg vriendelijk! De pannenkoeken waren erg lekker ondanks dat we hier eventjes op moesten wachten. Samen met mijn vriendin en nichtjes hebben wij enorm genoten van de speelgelegenheden die Hans & Grietje te bieden heeft. Ook binnen in het pand is er van alles te beleven, je kijkt je ogen uit.

Ik kom hier graag terug!
    Bedankt Hans & Grietje en tot de volgende keer!

79. Vol verwachting gingen we naar binnen na een flinke wandeling. Het zag er superleuk uit. Bewegende vloer/tafels, heks(pop) die op een orgel speelde. We hadden zin in wat lekkers. Helaas moesten we echt heel erg lang wachten voor we konden bestellen. Denk dat we een onzichtbaarheidsspreuk of zo hadden ondergaan. Na dik half uur dan eindelijk de drankjes en gebak besteld en het grote wachten begon. Na ongeveer nog eens 40 minuten gingen we naar buiten. Lekker? Geen idee, na herhaald vragen naar onze bestelling hebben we het maar opgegeven en zijn we vertrokken. Misschien een idee om de serveersters in "wijken" te laten serveren? Dan hoeven ze niet zo chaotisch heen en weer te lopen en wordt men misschien wat beter/eerder geholpen.

80. Echt een goed restaurant waar ze m.n. heerlijke spekpannenkoeken bakken en ook de koffie krijgt een dikke tien! Een waar pretpark bovendien en een must voor een dagje uit met de kinders. Verveling is uitgesloten.
    Voor rustzoekers c.q. stille genieters echter een minder aan te bevelen eetgelegenheid. Gemiddelde sfeer: oorverdovend!

81. Een super leuk restaurant om met kinderen te gaan eten. Bij voorkeur bij droog weer want er zit een enorm leuke en grote speeltuin bij waar mijn kinderen van drie en 8 jaar uren kunnen spelen. Het restaurant ziet er prachtig uit, zo uit een sprookje. Binnen is alles in heksenthema en kunnen tafels bewegen en gebeuren er spannende dingen. De pannenkoeken zijn lekker alleen de gehaktballetjes zijn niet te eten.
    Jammer dat het niet dichter bij Amsterdam zit.

82. Bediening zeer slecht en onvriendelijk, ze kunnen de drukte niet aan. Pannenkoeken zeer slecht beslag en slecht gebakken. Wij komen hier niet meer terug. Lokatie is mooi.

83. Veel over gehoord en nu eindelijk eens zelf willen ervaren.
    Zonder kinderen, heerlijk, van een pannenkoek genieten.
    Helaas... Veel moeite moeten doen om te kunnen bestellen. 2 pannenkoeken besteld... niks meer. Na 35 minuten stond ik op en liep naar een dame. Zij vroeg "kan ik u helpen" Ik zou graag pannenkoeken willen eten. Ik legde haar uit dat dit geen manier was om mensen zolang te laten wachten. Ze bood niet een excuus aan, zei geen sorry... De manier van aanspreken deed mij besluiten om mijn geld terug te vragen en weg te gaan.
    Volledig mislukt avontuur bij Hans en Grietje. Mooi gebouw, veel speelgelegenheden, maar helaas slechte en trage bediening die weinig tot geen gevoel voor klanten hebben.
    Wat mij betreft geen aanrader.

84. Het gebouw is schitterend! Super mooi geworden! Helaas is het veel te druk en chaotisch! Er werkt veel te jong personeel met geen horeca inzicht... De pannenkoeken waren werkelijk waar smerig. Gruwel! Ruim een centimeter dik, smaakloos en gort droog. Eten hebben we laten staan. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en bij het aangeven werd er net gedaan alsof het niet gehoord werd. Voor een drankje of ijsje kan je hier goed terecht maar iets eten kan je beter ergens anders doen!

85. Wat een chagrijnige mensen werken hier. Totaal geen oog voor klanten. Onze oudste zoon had een kinderfeestje, maar er werd totaal niet naar de kinderen omgekeken. Er staat tijdelijk een noodgebouw, totaal geen sfeer (wat op zich niet zo erg is), maar het minste wat je verwacht is dat het personeel er nog iets van maakt. Er kon niet eens een felicitatie af voor de jarige...
    Bij vertrek wilden de kinderen graag grabbelen, maar ook dit was niet mogelijk. Er was een standaard 'cadeau' wat de kinderen mee naar huis kregen. De jarige heeft hierdoor in tranen het pand verlaten...

86. Peter

87. Al gauw vind ik dat een restaurant vooral pannenkoeken duur zijn aangezien ik voor die prijs 50 pannenkoeken zelf maak.. Maar vergeleken met andere restaurants, is dit echt een aanrader! Super leuke sfeer en leuk aangekleed, ook echt heel veel te doen voor de kinderen, dat maakt de prijs van het eten ook gelijk weer goed! De pannenkoeken zijn ook altijd goed geweest. Fijne service altijd goed geholpen.

88. Veldhuizen

Leuke plek voor de kinderen. Het eten was prima, maar de bediening was slecht. Ongeïnteresseerde houding, rondsloffen en de bestelling kwam laat en in 3 porties. 1 pannenkoek was zelfs vergeten.

89. Bij hans en grietje pannenkoek gaan eten, leuke locatie echt geweldig. Echter de pannenkoeken zijn ronduit slecht, we gaan vaak pannenkoeken eten maar nog nooit zo een slechte pannenkoek gehad, erg melig en superdun, pannenkoek viel gewoon uit elkaar. Nee wij zullen hier niet meer komen!

90. Fantastisch! Behalve dat.. Ons zoontje heeft vannacht na een bezoekje aan Hans en Grietje erg slecht geslapen. Steeds huilend wakker en begint dan over wat hij zag en hoorde bij Hans en Grietje. Vooral het orgel met persoon achter het orgel (pop) maakte in negatieve zin indruk. Ook de spuiters bij de entree kunnen voor een kleiner kindje erg eng zijn. Zo kwam hij huilend binnen en ging hij uiteindelijk huilend weg.

Jammer dat er geen waarschuwing voor is te vinden (is het verrassingseffect natuurlijk weg, maar dit is het ook niet helemaal...). Maar goed.. Tussen het huilen door heeft hij wel leuk kunnen spelen. Er is genoeg te doen! Daar echt een compliment voor!

De pannenkoek voor volwassenen waren wel lekker, maar de kids wilden ze niet opeten wat nog nooit is gebeurd (noch thuis, noch in een pannenkoekenrestaurant). Ze zijn wel erg dik en wat melig. Helaas moesten we drie keer vragen om een flesje fristi, maar het was druk dus laten we dat maar als argument gebruiken.

Dus: complimenten voor alle speelmogelijkheden: TOP! Jammer van alle griezelelementen, de iets te dikke pannenkoeken en wat trage bediening.

91. Sam Klaasen

Afgelopen vrijdag voor het eerst met de kinderen bij het pannenkoekenhuis wezen eten, nadat een familielid al een paar keer had aangegeven dat we hier wel een keer met de kinderen heen moesten gaan. Het was geweldig!

Voor de kinderen is er zoveel te beleven, zowel binnen als buiten. We hadden de dag begonnen met een bakje koffie en een verrukkelijk huisgemaakte appeltaart. Eenmaal aan het eind van de middag toen de kinderen nog lang niet waren uitgespeeld hebben we onze pannenkoeken besteld waarvoor we hooguit een kwartiertje voor hebben gewacht, terwijl het een drukke dag was door het prachtige weer rond deze tijd van het jaar. De pannenkoeken werden mooi geserveerd door de bediening en voor onze jarige dochter hadden ze een extra verjaardagsverrassing erbij gedaan.

Binnenkort zijn we zeker van plan terug te komen en misschien al met het kinderfeestje van me dochter!

92. Klaas vd Brink

Wij dachten een klein pannenkoekenhuisje aan te treffen. In tegendeel, een groot pannenkoekenhuis waar ze nog steeds op gas bakken in een mooie open keuken en een super speelterrein hebben voor de kinderen. Na een praatje met een van de bestellers kwamen wij er achter dat we ook met een grote groep zeker terecht kunnen. Ik denk dat we binnenkort een keer komen met de hele familie!

Tip voor gasten: reserveer wel van te voren, ze hebben het erg druk. Wij hadden het laatste tafeltje.

93. de Jong

Het speelparadijs voor kinderen is geweldig, ook erg leuke aankleding. Wel vind ik dat er erg veel bordjes staan met verboden, voelde me net een klein kind dat niet luistert. Dat kan ook op een andere manier. Wij waren erg vroeg, er was 1 andere familie. We gingen aan tafel zitten, 2 keer liep er personeel langs, maar toch moest ik binnen vragen (waar t personeel vooral druk met elkaar was) of we konden bestellen. Jonge grietjes bedienden, maar leken weinig plezier in hun werk te hebben. Verder smaakten de pannenkoeken heerlijk.

94. Al vele keren komen we langs het bord aan het begin van de weg, zo ook afgelopen zaterdag. Volgens de kinderen moesten we nu toch echt een keertje langs. Dus vooruit het was mooi weer.

We hadden een klein pannenkoekenhuisje verwacht, maar het is een super mooi en groot pannenkoekenhuis met een super groot terrein met schommels, speelhuisjes, skelterbaan, springkussens en een hooiberg.

Het is blijkbaar een goed bezocht restaurant, want vanwege de drukte moesten we even wachten op een tafel. Nadat ik en mijn man buiten even wat hadden gedronken en de kinderen zich hadden vermaakt in de speeltuin, werden we zelfs buiten opgehaald en naar onze tafel gebracht!

Omdat we maar met z'n viertjes waren, hadden we een gezellig tafeltje bij een orgel dat om het halfuur speelde. De volgende keer met iets meer komen, zodat we ook eens aan de beweegbare tafels kunnen zitten.

Het was zeker de moeite waard om een keer de weg in te slaan en niet het bord weer voorbij te rijden!

95. janine1562

Dit pannenkoekenhuis is echt een aanrader! Heb er heerlijk gegeten met mijn familie! De bediening was vlot en snel! De pannenkoeken waren erg lekker! Buiten en binnen konden de kinderen zich ruimschoots vermaken! Wat een geweldig pannenkoekenhuis! Heel leuk is dat de tafels ronddraaien! Bedankt voor deze top dag!

96. Zoo, wat een topdag gehad zondag bij Hans en Grietje. Hele dag vermaakt met de kinderen die zo nog wel eens een keer terug willen komen! Omdat het aan de drukke kant was, duurde het iets langer qua wachttijd maar dit werd goed opgevangen en doorgegeven door het personeel. Echt een leuk dagje gehad!

97. Wat was het een geweldige dag zondag, drukke dag voor het restaurant maar tevens een goeie service die erg met de gasten betrokken waren. We hadden een kleine wachttijd, maar het eten was van goeie kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar op een mooie zomerse dag!

Eén vorige recensie
  98. Geweldig pannenkoekenhuis! Ik kwam hier met mijn kinderen na een dagje dolfinarium, eigenlijk om alleen maar een pannenkoek te eten. Maar dit is niet gewoon een 'pannenkoekenhuis' er is super veel te doen voor de kinderen, het lijkt wel een pretpark. Zowel binnen als buiten kijk je je ogen uit! Eten is ook gewoon goed. Uitgebreide keuze aan pannenkoeken. De bediening was ontzettend vriendelijk en alles was heel snel op tafel. Volgende keer komen wij vroeger zodat de kinderen de gehele dag kunnen spelen en wij lekker op het terras kunnen uitrusten.

99. Joost1983

Wat een leuk restaurant. Wij komen uit soest dus wel eventjes rijden maar zeker de moeite waard, degene die dit bedenkt heeft wel een hele grote fantasie want overal is wat te beleven en te zien. Heerlijk gegeten en lekker bijgekomen. Kinderen hebben zich werkelijk non stop vermaakt en wilde niet eens mee naar huis, komen hier zeker weer.

100. We kijken terug op een fantastische dag!!! Een maand geleden ons trouwfeest in het pannenkoekenhuis van Hans & Grietje gevierd. De bediening verliep vlot en onze gasten waren zeer tevreden. Er werd zelfs rekening gehouden met diverse diëten. Heel klantvriendelijk! Wij kijken terug op een heel mooi feest!!! Bedankt Hans & Grietje!

Volgende pagina