in Nijmegen

Heerlijk en gezellig eten bij je lievelingstante!

1. Van schaijk

Gister avond met een vriendin lekker gegeten bij tante Koosje. We zaten gezellig in de serre en zijn begonnen met een heerlijk glaasje prosecco en wat brood. Vooraf hebben we de carpaccio genomen, op aanraden van andere vrienden omdat ze hier de allerlekkerste zouden hebben... En daar hadden ze helemaal gelijk ik. Gezellig ook een flesje gruner veltliner gedronken en wat een mooie wijnkaart hebben ze hier. Hoofdgerecht hebben we voor vis gekozen en deze was ook prima en het was ook meer dan genoeg met de salade en de frietjes erbij.
    Hebben ervoor gekozen om samen 1 dessert te nemen, maar toen we achteraf koffie bestelden had dit helemaal niet gehoeven omdat we hier een heerlijke toren van snoep bij kregen. Het ziet er ook erg gezellig uit allemaal. Wij hebben een gezellige avond gehad met z'n 2en en hebben weer lekker kunnen bijkletsen. Dit gaan we zeker vaker doen.