1. Onderweg naar huis gingen we wat eten bij dit restaurant. Nooit meer.

We bestelden een holsteiner schnitzel voor mijn man en ik had kip hawaii. De schnitzel was veel te hard gebakken en kurkdroog, het ei wat erop lag was taai, de aardappeltjes waren donkerbruin en kurkdroog. Mijn kip hawaii was gortdroog en de aardappeltjes ook. De salade dreef van de saus en erg bruin.

Toen we allebei drie happen op hadden en de rekening vroegen vertelden wij dat we het eten ver beneden peil vonden. We kregen als antwoord ja wat verwacht je dan voor dit bedrag? Schandalig hoezo we hebben in andere restaurants veel beter gegeten voor veel minder geld hoor. Ja dan is dat jammer he werd er gereageerd. We moesten notabene 35,20 euro afrekenen.

Ik raad dit restaurant echt niemand aan wat een slecht eten en botte bedienng. Bovendien in caronatijd geen vragen gesteld en geen registratie. Ik daag de warenwet uit om hier eens een kijkje te komen nemen. Dan kan dit restaurant meteen zijn deuren dicht doen.