ma 07:00 - 23:00

1207987344 88
1453772063 41
1507203524 35
1582007569 35

1. Geweldig restaurant vlot geholpen lekker en ruim voldoende porties vriendelijk personeel gezellige sfeer wij zijn tijdens onze vakantie meerdere keren daar wezen eten hopen dat ze nog lang op deze locatie blijven.

2. De sfeer is prima en het eten is klasse. Prettige bediening.
    En een mooie locatie in een mooi gebied.

3. Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. Door een operatie aan mijn middenrif kan ik niet veel eten. Aangegeven dat ik een biefstuk rood zou willen, kon dat niet. Dan wou ik graag een stokbroodje kruidenboter, mocht ook niet, mag ik dan een kindermenu? Nee u bent een volwassen vrouw, ja dat klopt maar na mij operatie kan ik haast niks meer eten. (Zo heeft iedereen wel wat... was haar antwoord) Nou dan laat u de helft maar staan. Waarop ik aangaf dat ik niks hoefde, mijn gezin bestelde wel. Maar ik mocht dan niet blijven zitten omdat ik dan een plaats bezet hield. Dus zijn we vertrokken en tot nooit meer ziens

4. Onder het eten roken we steeds een zure lucht. Bleek van de wortelen met doperwten te zijn die er al uitzag of het meerdere keren was opgewarmd. Bij afruimen gezegt dat de groente niet goed was. Bij het afrekenen werd bevestigd dat het inderdaad zuur was. Geen sorry of iets maar gewoon afrekenen en klaar. Wij komen hier niet weer terug.

1,5
  5. Vorige week vrijdag gingen wij vanuit het hoge noorden naar Den Bosch wilden onderweg wat eten bij la place maar die was dicht, doorgereden naar Mendel.. werden vriendelijk ontvangen drinken bestelt en een plate...het was er eerst niet druk maar binnen 15 min..nam de drukte toe..op een gegeven moment kregen mensen 2 tafels verderop hun eten terwijl die later kwamen dan ons en toen viel het ons op dat er meer mensen hun eten kregen die later kwamen...na ongeveer 50 minuten gevraagd waar ons eten bleef o sorry uw briefje is blijven liggen, we zullen het zo snel mogelijk oplossen..nou wat denk je tafel verder op met 8 pers kregen eerst eten nog 3 tafels kregen hun eten en wij..... maar wachten...de mensen die naast ons zaten kregen binnen 30 min hun eten dat was voor ons de laatste druppel..we zijn weggegaan na 1uur en een kwartier hebben wij ons drinken betaalt gingen ze moeilijk doen dat ons eten nu klaar stond nou dat mochten ze van ons lekker zelf opeten.. toen ik zei dat ze een slechte recensie kregen kreeg je nog een grote mond ook moest ik vooral doen... ze krijgen van ons een 0..

6. Iets na 1700 uur bestelden wij iets te drinken. Daarna de vraag: wat willen jullie eten? Wij willen alleen iets drinken. Dat kon niet, want na 17.00 uur was je verplicht er eten bij te bestellen.... staat nergens aangegeven..hebben we ook niet gedaan uiteraard..rare toko!

7. Nog nooooit zon sacherijnige bediening meegemaakt!!!
    Ongelooflijk! 😢

8. Restaurant, ziet er netjes uit. Eten voor de prijs heerlijk. Alleen op de vraag of ik een deel van mijn eten mee mocht nemen. Kreeg ik een, daar doen wij niet aan!!!!! Tegenwoordig hebben een groot aantal mensen een maagverkleining en die krijgen het eten niet op
    En aangezien we er constant op gewezen worden geen eten te verspillen vind ik dit niet netjes.

9. Prettige sfeer, prima eten (voor een wegrestaurant). Al met al een fijne stop.

10. Onvriendelijk personeel, geen bijzonder eten en tegenwoordig te duur.
    Beter een gewone snackbar opzoeken in plaats van deze tent te spekken!

2,6
  11. Wij kwamen vandaag om 17.04 uur binnen en wilde nog graag een gerecht eten v/d lunchkaart. Het antwoord was nee van serveerster.
    WAT EEN SLECHTE SERVICE.

12. Conny de bruin

Echt verschrikkelijk bij mendels, zeer tot zeer onvriendelijk personeel. Ze brachten al het verkeerde eten. Toen was de serveerster boos, ze grist ons eten weg, moppelt wat en weg. Ze komt ff later terug met het goede tenminste dat dachten we eten het op blijkt dat ik de verkeerde uitsmijter hebt en heb al 2 happen op dus nouja. Maar de rekening klopt niet, ik zeg er wat van, zegt die onvriendelijke serveerster; tja je heb het toch opgegeten. Ik zeg; ja maar wat ik op heb was goedkoper en waarom moet ik dan duurder betalen? Nou ze vonden mij helemaal niet belangrijk en lieten me gewoon staan en zeiden; tja het zal wel. Nou ik weet wel wij komen er al verschillende jaren iedere maand bijna maar ik kom er nooooooiiiiiit meer. Het eten was ook nog koud, het is net een on georganiseerde koks fabriek waar alles fout gaat en dan krijg je ook nog een zeer grote mond van het personeel. Gewoon een slecht restaurant. Rij alstublieft erdoor en ga er niet eten, echt te belachelijk en zeer onvriendelijk. Ik kom er in ieder geval noooooiittt meer na 8 jaar gedaan.

2,1
  13. Yvonne

14. Komen vanmiddag met de caravan aangereden na een lange rit. Eindelijk een leuk adresje om te lunchen, dachten wij. Nou we werden zowat van de parkeerplaats weg gejaagd. Mochten niet tussen de vrachtwagens staan moesten bij 'de keien' gaan staan. Doen we dat, dan wordt er over de parkeerplaats geroepen dat het ook weer niet goed is. Moeten met de neus richting weg staan. Wat een klant onvriendelijkheid!
    Wij voelden ons schofterig behandeld en helemaal niet welkom. Hadden absoluut geen zin om daar te eten. Binnen zal het niet veel beter zijn qua vriendelijkheid. Hebben de eer aan ons zelf gehouden en zijn door gereden. Nu ik zo de recensies lees zijn wij niet alleen die zo over dit restaurant denken.

15. Een hele dunne schnitzel niet al te groot erg hard en taai en de helft was paneermeel. Als je er naderhand iets van zegt hoor je had je eerder moeten zeggen maar ik snap niet dat een kok dit niet ziet en laat uitserveren. Beter dat hij ander werk gaat zoeken. Ik kom er nooit weer.

2,6
  16. Altijd langs dit adres als we terugkomen uit Zwitserland al meer dan 25 jaar.
    Rond 17.00 uur bij de afslag 22 op de A50 na 10 uur rijden heb je wel eetlust.
    Nogmaals een restaurant met fatsoenlijke prijzen en er veel voor krijgen.
    Geen zelfbediening gelukkig, alles word keurig opgenomen en geserveerd.

17. M van Maanen Lancée

Wij komen regelmatig naar Mendel.
    En worden snel bediend. De medewerkers komen regelmatig vragen of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn.
    De maaltijd zijn meestal voldoend qua portie, en bijstellen is goed te doen vanwege de gehanteerde prijzen. De koffie is heerlijk en vooral de Parijse soezen rijden wij voor om.
    Ik was mijn portemonnee kwijt en door een goed doordachte handeling van de medewerker zag ik dat er 1 cent was gepind bij Mendel. Daar had ik dus mijn portemonnee laten liggen. Dankjewel Mendel medewerker.
    Slim.
    Met hartelijke groet.
    M van Maanen Lancee.

18. Wat een onaardige klantvriendelijkheid, gevraagd om 2 soepjes en 2 frikadellen met patat. Zodat dat gedeeld kon worden want er was niet veel trek. Delen doen we niet, zegt mevrouw. We zetten er geen extra bord bij. Dat hoeft ook niet was onze reactie. Mevrouw zei dan alsnog gaan we niet doen, je kunt ieder voor zich bestellen of niet. Nou dan niet…

19. Ondanks reservering werden we met een groepje fietsers op een botte manier geweigerd om binnen te komen voor een kop koffie + gebak. Plek zat, buiten terras was leeg. Toen we nog even op de parkeerplaats onze stomme verbazing stonden te bespreken, kwam er nog een jongetje van de bediening naar buiten met de vraag om ons te verwijderen van hun priveterrein. Ben nog nooit zo schofterig in de horeca behandeld. Vervolgens met open armen onthaald in Hoenderloo.

20. Vorige week persoonlijk en ter plaatse een reservering gemaakt om vandaag met een fietsgroep van 10 personen daar een koffiestop te maken.
    We werden vandaag buiten opgewacht door een mannelijke medewerker met de mededeling dat wij niet welkom waren. Groep te groot en teveel werk.
    De mevrouw met wie de reservering was gemaakt konden we niet spreken.
    Dus Mendel nooit meer. Hoop dat ze failliet gaan.

21. Onbehoorlijk en niet klantvriendelijk wegrestaurant.
    De verplichting dat je een plate menu moeten nemen en de grove manier waarop dit kenbaar gemaakt wordt stuit tegen de borst.
    Wij waren met met zijn 4-en, mijn vrouw en ik plus twee kinderen (leeftijd 3 & 5), we wilden graag een soep met brood en een nagerecht, maar dit was niet bespreekbaar.
    Gedesillusioneerd vertrokken. Mijdt dit restaurant als je een betrokken en klantgerichte opstelling verwacht.

22. Lindert gerrits

Vorige week daar gegeten erg slecht schnitzel veel te hard gebakken, aardappel vies en niet te eten. Friet extra bijbesteld, waren ze vergeten. Erg slecht, zeer onvriendelijk bediening, ze vroegen hebt het gesmaakt. Nee zeiden wij, was heel erg slecht. Zijn zeer onvriendelijk, wij komen hier nooit meer.

23. Van der veen

Dochter lief moest even plassen stond niks aangegeven wat te betalen hiervoor (geen schoteltje) we wilden het pand na het plassen verlaten kont er een personeelslid achter ons aanlopen dat “plassen kost één euro” zo zeg dat is nogal een bedrag… Tja als ik het had gevraagd was het gratis geweest… ik ben toch geen kleinkind. Wat een mens, nou ze vond zich heel wat… Het ging om een kind dat moest plassen. Nou het eten zou je al vergaan met zulk personeel!

24. Rien van Dalen

Lekker en goed eten en een leuke vlotte bediening. Gezellig

25. Het eten is goed en de hoeveelheid altijd ruim voldoende. In het restaurant zelf is de sfeer goed en vrij rustig. Dat kan helaas niet gezegd worden van de tent die vanwege de corona-maatregels is aangebouwd. Het klinkt er erg hard, mede door de muziek en het "denderen" van de verwarming middels een fors (maar wel noodzakelijk) hete lucht kanon. M.i. kan dit enigermate verholpen worden door het ophangen van zogenaamde "baffles". Dit kunnen bijvoorbeeld matten zijn van geluiddempend noppenschuim (Praxis) tussen de spanten op te hangen.
    Ook jammer is dat de afstap bij de achterdeur vrij hoog is, wellicht een pallet plaatsen?

26. Onderweg naar huis gingen we wat eten bij dit restaurant. Nooit meer.

We bestelden een holsteiner schnitzel voor mijn man en ik had kip hawaii. De schnitzel was veel te hard gebakken en kurkdroog, het ei wat erop lag was taai, de aardappeltjes waren donkerbruin en kurkdroog. Mijn kip hawaii was gortdroog en de aardappeltjes ook. De salade dreef van de saus en erg bruin.

Toen we allebei drie happen op hadden en de rekening vroegen vertelden wij dat we het eten ver beneden peil vonden. We kregen als antwoord ja wat verwacht je dan voor dit bedrag? Schandalig hoezo we hebben in andere restaurants veel beter gegeten voor veel minder geld hoor. Ja dan is dat jammer he werd er gereageerd. We moesten notabene 35,20 euro afrekenen.

Ik raad dit restaurant echt niemand aan wat een slecht eten en botte bedienng. Bovendien in caronatijd geen vragen gesteld en geen registratie. Ik daag de warenwet uit om hier eens een kijkje te komen nemen. Dan kan dit restaurant meteen zijn deuren dicht doen.

27. Afgelopen week waren wij in de buurt op vakantie. Van de vier avonden hebben we er twee van bij Mendel gegeten. Het was heerlijk en meer dan voldoende. We konden zowel buiten als binnen zitten (zonder reservering). Rond 18.00 werd het iets drukker maar nog ruimte genoeg.

Personeel was zeer gastvriendelijk!

28. Zo goed dat het vroeger was zo is het in de verte niet meer te vinden het eten valt van alle kanten tegen de klantvriendelijkheid is tegenwoordig ook ver te zoeken en die baas is een botte boer ik heb het een keertje mee gemaakt had ik een lekke band zete ik de auto met aanhanger voor op de parkeerplaats bij hun toen kwam hij als een dolle dwaas in ze golfkarretje er aan dat ik ergens anders moest gaan staan want hij had de parkeerplaats nodig voor ze klanten ik probeerde hem uit te leggen dat ik een lekke band had toen kon ik met pijn en moeite naar een hevige discussie daar staan terwijl wel negentig procent van de parkeerplaats niet bezet was ik snap niet dat er in de avonduren druk met vrachtwagens chauffeurs is.

29. Herman de vries

Waardeloos restaurant, mijn zuster en ik komen maandagavond om half 9 het restaurant binnen, dit zat niet vol.
    Bestellen wat te drinken en ons word gevraagd of wij wat te eten willen bestellen, dat was ook de bedoeling. Ik bestel een plate met kipsate en mijn zuster die na een maagverkleining niet veel meer kan eten een kop soep.
    Nou dat kon niet!
    Wij moesten beiden een plate bestellen, mijn zuster leg nog uit aan de serveerster dat zij niet veel kon eten en ik geen 2 plates op kan. De serveerster geloofde ook ons wel maar dit was het beleid van de eigenaar.
    Je raad het nu wel hier komen wij NOOIT meer weer.
    Hoezo klachen over gederfde inkomen door Corona, klantvriendelijkheid ga daar maar eens aan werken Mendel.

30. Daan Schijffelen

Op weg naar Eerbeek wilden we 's morgens koffie drinken. Als oud-Apeldoorner kende ik Mendel chauffeurscafé c.q. restaurant. Heerlijk koffie gedronken met iets erbij. Vriendelijke bediening.
    Gisteren op de terugweg van Groningen om ongeveer 19.00 uur hadden we een lichte trek gekregen en moesten nog een uur rijden voor we thuis waren. Bij Apeldoorn in tweestrijdgestaan gaan we naar La Place of naar Mendel. Omdat het erg druk was bij La Place doorgereden naar Mendel. Ruim plaats. We bestelden koffie en een droge witte vooraf. Daarna bestelden we twee soep. Ons werd gevraagd welke plate we daarna wilden. We zeiden dit is voor ons genoeg. Maar dat kon niet. We moesten er een plate bij nemen. We zijn toen maar we gegaan. Nu weten we meteen de verklaring waarom op het tafeltje naast ons twee volle borden met eten stond zonder mensen. Blijkbaar verdienen deze horeca-mensen genoeg ondanks deze corona-tijd.

31. Agnes Wieringa

Wij wilden om even over zeven even iets kleins eten. Jongste zoon wilde gehaktbal met brood. Kon niet omdat het na 18:00 uur was. Moest iets van platemenu zijn. Heeft hij kipsate besteld. Zag ik later dat daar twee gehaktballen met friet tussen stond. Waarom wel met friet en niet met een broodje?? Mijn man en andere zoon konden dus ook niet bestellen wat ze wilden. Allebei een eigerecht. Eieren stonden nog in zicht bij bakplaat. Er waren weinig mensen en (te)veel personeel. Dus slechte service. Zeker niet meer het restaurant wat het geweest is. Wij komen er niet weer

32. Jan Klaassen

33. Als chauffeur kwam ik regelmatig bij Mendel omdat er simpelweg geen andere opties zijn.

Enige tijd geleden was ik mooi op tijd en ben meteen gaan eten en douchen.

Komt er later een collega toevallig ook naar het restaurant dus ik zeg tegen hem ik ga nog wel even mee naar binnen om een drankje te doen.

Krijg ik me daar een discussie met die onvriendelijke bediening want ik mocht 's avonds alleen eten en drinken bestellen.

Ik zeg ik heb hier net gegeten en was naar de auto gegaan en wist niet dat er nog een collega kwam. Tja, had je maar moeten blijven zitten krijg je dan te horen.

Ze had er niks mee te maken en ik kreeg niks te drinken.

Mijn collega en ik zijn allebei vertrokken en omdat hij toch in het bos stond heeft hij een lekkere pizza besteld.

Ik kom hier echt nooit meer wat is dit een waardeloze bende geworden in vergelijking met jaren terug.

Het enige geluk wat ze hebben is dat er in de regio geen enkel alternatief voor chauffeurs is anders hadden ze de tent allang kunnen sluiten!

34. Racistische houding van eigenaar.
    Alleen Nederlanders welkom. Mensen met truck of personen auto met buitenlands kenteken worden als een hond weggejaagd
    Pure discriminatie en racisme

35. Vansaag wouden we met ze 4e ff snel een hapje eten. Snakbar vederop was al dicht. Hij stuurde ons doornaar deze tent.
    We waaren aan het wandelen in de buurt daar. We hadden niet zo heel veel honger.
    We wouden gwwn een bordje friet met een kroket of friekandel. Dit was niet mogelijk want dat stond niet op de avond kaart.
    Dus wij op de kaart kijken. Wat staat daar op een bord met 2 friekandelen of kroketen.
    Dus ze kwam trug bij de tafel. Dus wij willen 2 van die borden bestellen. Nou toen we dat zijden. Werden we aan gekeeken alsof we niet goed waaren. Je bent met ze 4e dus je besteld 4 gerechten. Dat we niet xo veel honger hadden maakte haar niks uit.
    Dus uiteinelijk. Na veel pijn en moeit 2 borden friet met 2 snacks en 1 kipsate besteld. Was ze niet echt blij mee maar goed. Toen ze het bij ons kwam brengen. Werd ons nog wel ff duudelijk verteld dat er dus maar 3 persoone Mogten eten. En als ze zag dat er toch 4 persoonen zouden eten ze ons weg zou stuuren. Vanaf dat moment hebben ze ons geen moment uit het oog verlooren. Zelfs de kok hield ons in de gaaten. Eeten was trouwens echt niet te vreeten. Kip was droog en er zat bijna geen pindasaus op. Friet was slap en koud. Kroket was niet warm vanbinnen. Maar we waaren er ondertussen al zo klaar mee. Dat 3 van ons het maar naar binnen hebbe geschoofen. Bij het betaalen moest er nog ff een arogante blik werden opgezet. (: Nou zo re zien was het wel lkkr. Hebben gezecht dat het echt niet lekker was. En dat we de bediening echt rond uit slecht vonden. En totaal niet gastvriendelijk. Toen we moesten betaalen schrokken best wel erg van de prijs. 45 Euro. Voor iets waaf je bij de snakbar nog geen 20 euro voor betaald.
    En daar is het wel te eeten.
    Ons zien ze daat nooit meer terug.
    En ik zou het echt niemand aan raaden.
    Rij iets veder door en dan durf ik te wedden dat je bttr eeten heb. En bedinig die wel een lag op hun gezicht heeft. En je niet de tent uit kijkt.

36. nathalie

37. Klantbeleving.

Elk jaar in onze vakantie kwamen we meerdere keren bij Mendel te eten de bediening was er goed en het eten was lekker. Vandaag kwamen we om 18:05 bij mendel om een hapje te eten. Na 18:00 worden er alleen nog platen gereserveerd. Omdat 1 van ons een vlees en vis allergie heeft hadden we het verzoek om bij de nasi het satistokje en hal weg te laten. De voorgaande keren gaf dit geen enkel probleem en kregen we het eten zonder satestokje en ham opgediend. De nieuwe serveerster die ons niet eerder heeft geholpen vertelde dat dit niet mogelijk was. Ik confronteerde haar met het feit dat andere personeel dat wel voor ons had geregeld, haar antwoord hierop was dat het andere personeel het dan verkeerd deed. Toen ik haar verzochte om voor 1 van ons dan soep met stokbrood te maken (stond op de kaart) kon dat ook niet omdat er ook door beiden een hoofdgerecht genuttigd moet worden. (Het restaurant zat ook niet vol)ze was ook zeer kortaf en we zijn dan ook ZEER teleurgesteld weggegaan. Ondanks het feit dat we in het verleden er vaak hebben gegeten zullen we Mendel in de toekomst links laten liggen. Het is dat ik geen 0 voor service kan geven anders had ik het gedaan. Mendel als je zo doorgaat komt het niet goed.

38. Sylvia de Groot

Wat een zeer onvriendelijk personeel werkt hier. Mijn zoontje wilde graag een broodje filet americain, met alleen filet. Dit kon niet want ze deden geen aanpassingen, dus moest hij het ei, de sla en de uitjes maar gewoon nemen. Mijn mag vroeg nog eens kan hier geen uitzondering gemaakt worden? Nee, u stelt mij een vraag en het antwoord is nee, was het antwoord van de medewerkster. Zoontje zat te huilen maar mevrouw bleef kil. Geen enkele aanpassing op de kaart was mogelijk!

Wij hebben gezegd dat ze alles maar lekker moesten houden, en zijn weggegaan maar ook daar keken ze niet van op. Zal wel regelmatig gebeuren, hadden wij het idee.

39. André Otten

Lekker gegeten, vrolijk personeel!

40. A. Heikens

Ik kan in de rij aansluiten wat betreft slechte recenties. Ongelofelijk dat het hier vandaag zo druk was. Waarschijnlijk ook onwetende klanten zoals wij die nooit meer terugkomen. We hebben erg lang moeten wachten totdat we konden bestellen en vervolgens ruim een half uur op ons eten moeten wachten, waarvan kwaliteit erg slecht is. Aan chauffeurs wordt duidelijk voorrang verleend. Menig chauffeur die later kwam, had eerder eten. Werden bij aankomst al onvriendelijk weggestuurd met onze caravan van een parkeerplaats voor vrachtwagens. Dit kan ook op een normale manier! Herman den Blijker and crew, were are you??? Kom deze mensen manieren en koken bijbrengen.

41. Onvriendelijk, gejaagd personeel.
    Maaltijdsalade laten staan.
    Vieze bittere sla. Dressing totaal geen smaak. Combinatie van ingrediënten klopte niet.
    Extra portie frites was niet mogelijk.
    In alle opzichten een zeer slecht restaurant!
    Reageerde heel afwijzend en nors toen we zeiden dat we het echt niet lekker vonden.
    Aan alle beoordelingen te lezen doen ze totaal niets met deze kritiek. Een goede ondernemer wil zichzelf steeds verbeteren. De eigenaar van restaurant Mendel blijkbaar niet.
    Eenmaal, maar nooit meer!

42. M scholten

Hard achteruit gegaan. Rauw vlees waar geen kraak of smaak aanzit.
    Sla drijft in de zure azijn. Lawaaierige tent. Onvriendelijk personeel en kok.

3,3
  43. Roelie Haandrikman

9 Juni bestelden we sparring met gebakken aardappelen. Spareribs waren aardig, maar de krieltjes die we kregen ipv gebakken aardappelen waren rauw. Er kwamen zeker 8 borden retour met dezelfde klacht. Rauwe krieltjes. Het enige wat de miep van de bediening zei was " smaken verschillen ". Jammer dat een wegrestaurant met zo'n goede reputatie uit de tijd van de gebroeders Mendel zo slecht is geworden. We kwamen er maandelijks maar zoeken wel wat anders 😝

2,9
  44. Klant vriendelijk? Hahahaha is ver te zoeken. Je kan beter ergens anders terecht. Alles is vriendelijker dan hier.

45. Vroeger was dit een leuk restaurantje. Tegenwoordig niet meer. Kom je binnen met je vrouw vraag je naar het WIFI gasten wachtwoord. Krijg je te horen dat dit alleen voor chauffeurs is bedoeld??? A. ik ben chauffeur (auto) B. Wie zegt niet dat ik een vrachtwagenchauffeur ben? C. Rename je WIFI router naam dan naar vrachtwagenchauffeur. Mij zie je daar niet meer terug. Wat een slechte tent!

46. Op zondagmiddag een rondje met de racefiets gemaakt. Het was koud! Samen met mijn maatje warme chocolademelk gaan drinken bij wegrestaurant Mendel.We komen aangereden en ik kon de ingang niet vinden! Dus ik fiets over het terras naar de ingang. Komt er een serveerster met een boze blik naar buiten en ZEGT DE FIETSEN MOETEN IN DE FIETSEN STALLING! Ik zeg hoe zo! De stalling is 25 meter van het restaurant af.
    Een racefiets is snel gestolen als er geen slot op zit.
    Het moet!! Vervolgens komt er een boze eigenaar naar buiten en begint achter uit de keel tegen mij uit te vallen . Ja met een pakje shag in de handen. Wie ik wel niet wás, zo maar over het terras te fietsen. Ik ben hier de baas!! Volgens mij heb je dan een voorbeeld functie als gastheer!!
    Pardon zei ik, ik kom hier iets drinken en dan wens ik niet zo behandeld te worden. Ik was een stomme Mongool , en moest oprotten. Ik wil niet eens meer iets hebben van jullie!!
    Nog nooit ben ik zo ongastvrij behandeld!!!!
    ONGELOOFLIJK!!!!

47. Smakeloos en vooral luidruchtige bediening

Zeker geen aanrader!!

1,5
  48. Normaal schrijf ik geen recensies maar dit keer kan ik het niet laten! Wij komen al jaren eten bij wegrestaurant mendel wanneer wij terug komen van vakantie. (Meermaals per jaar!) Zijn dan altijd met een grote groep personen tussen de 10 a 15 man. Nooit problemen gehad tot vandaag.

Ook vandaag komen wij weer met 14 man aan, hopen dat er een tafel voor ons beschikbaar is. Na het te hebben gevraagd aan een ongelooflijk chagrijnige serveerster bleek dat er een tafel voor 12 personen beschikbaar was. Wanneer je aan ieder hoofdeinde een extra stoel zette, was het voor 14 personen goed. Maar dit mocht niet van mevrouw, want ze kon geen stoelen van andere tafels weghalen. Een andere tafel aanschuiven was ook niet mogelijk. (Merendeel van de tafels eromheen waren vrij!)

Vervolgens loop ik lichtelijk geïrriteerd naar buiten om met mijn familie te overleggen.

Terwijl we buiten aan t overleggen zijn komt er een groepje mensen naar buiten. Zij waren weggestuurd omdat ze een hondje bij zich hadden. Dit was een schok voor ons, want wij komen hier al jaren MET honden. Ook deze familie vertelde ons dat ze er al jaren MET de hond kwamen.

Wij besluiten maar weg te gaan, lopen naar de auto die achter het restaurant geparkeerd stond. Komt de eigenaar heel chagrijnig naar ons toe gerend en roept snauwenden: "hier niet parkeren want dat is van de vrachtwagens". Sorry hoor meneer, we gaan al weg, en komen NOOIT meer terug.

49. Ik beoordeel alleen de service. De rest zijn wij niet aan toe gekomen. Klantonvriendelijk. Na 18u alleen plates van rond de 15 euro. Typisch nederlandse horecatent. Het eerste wat ze uit hun mond krijgen is: 'wat wilt u drinken?'. Echt zo'n standaard eerste vraag in de Nederlandse horeca. Alleen een 'over bekende gehaktbal van Mendel' (zoals ze het zelf noemen) is niet mogelijk na 18u. Alleen in platevorm. Misschien handig om even op FB en op de website te vermelden. Je voorkomt een boel narigheid en teleurstellingen. Iedereen loopt niet met dik gevulde portemonnees in z'n broekzak. Wij hebben per direct dit etablissement verlaten. Nee, ik waag er m'n remschijven er niet meer aan. Ik hou gewoon de poot op 't gas. Met de vlam in de pijp.

50. Van de dames in de bediening kon er geen lachje of vriendelijk gezicht vanaf. Totaal niet geïnteresseerd in hun klanten, schuifdeur naar het terras open laten, terwijl het niet erg warm was en toen mensen de deur zelf dicht deden, kregen ze ook nog commentaar van een van dames.
    Erg jammer.

51. Addie Wiersma

Een prima pleisterplaats met uitstekende koffie. Verwacht geen luxe, maar voor eenvoudig en toch lekker eten: Prima.

52. We kwamen vanmorgen 28 september met onze camper aan op de parkeerplaats bij Mendel om daar koffie te gaan drinken. Binnen een paar minuten bonkte er een man op de deur. Het eerste wat hij zei was: "Dit is míjn terrein, u gaat hier niet zelf koffiezetten, want dat doen heel veel campers en dat mag niet op mijn terrein. Wij bleven vriendelijk en zeiden dat we van plan waren om bij hem koffie te drinken. Toen zei hij onvriendelijk oké dan is het goed en hij ging weer. Wij hadden toen geen zin meer in zijn koffie. Zeer klantonvriendelijk. Wij zijn gelijk weggereden.

53. Dag en nacht verschil met wat jaren terug.
    Eten niet om over naar huis te schrijven maar het ergste de bediening onvriendelijke toon.

54. Nog nooit zo iets slechts meegemaakt. Op de vraag wat de dagschotel was een kattig antwoord dat staat op het bord. Bestelling moest gehaast worden doorgegeven geen vragen stellen welke groente ofzo. Zeer onvriendelijk personeel. Had de indruk dat ze binnen over ons stonden te praten. 2E ronde drinken mochten we bestellen bij een andere collega, echter die collega kwam gewoon niet. Bij het afrekenen aangegeven dat ze zeer onvriendelijk waren en tip gegeven dat ze een cursus gaan volgen. Ze waren niet eens onder de indruk werd wederom afgebekt met we hebben u gehoord. Ik zou zeggen gas geven bij afslag 22 en door. Voor Mendel zelf pas je site aan want gastvriendelijk zijn jullie absoluut niet!

3,4
  55. Na wat goede verhalen gehoord te hebben zijn wij het ook maar eens gaan proberen.
    Ik had varkenshaas met champignon roomsaus en patat.
    Bah wat was dit slecht! Uiteindelijk heb ik alleen de patat opgegeten omdat de varkenshaas zo ontzettend droog dat mijn mes en vork er haast niet door heen kwamen. Voor ons nooit meer!

2,8
  56. Slecht, muziek staat erg hard en ik heb 2 keer gevraagd i.v.m. dat ik niet met mijn man kon communiceren om zijn doofheid, helaas was dit niet mogelijk we zijn zonder iets te gebruiken weggegaan. Jammer dat jullie zo omgaan met mensen met een handicap. Heb hier geen goed woord voor over, zal over geen reclame over maken. Een verdrietige echtgenoot en met een hele erge verdrietige man.

Trudy Arends

57. Erg onbeleefde bediening, kortaf, stond zelfs te zuchten aan de tafel. Etenwas prima, maar bediending waardeloos.

58. Op het parkeerterrein van het restaurant waar wij keurig parkeerden in een parkeervak, kwam er binnen 1 minuut al iemand naar ons toe in een golfkar en vertelde dat wij daar niet mochten parkeren. Meneer wilde waarschijnlijk niet dat wij met 6 personen kwamen lunchen. Wij komen dan ook niet weet terug.

59. Eten is heel erg vet. Zit geen smaak aan de aardappeltjes. Wordt geen oplossing gezocht als het bord vol terug gaat de keuken in.

60. Fam Cruijs

Gisteren 12 aug bij Mendel wezen eten. We zaten aan de tafel direct bij de deur omdat er niets anders vrij was. Toen ik de deur dicht wilde doen het regende de kinderen en wij zaten op de tocht, kreeg ik meteen wilt u de deur open laten ik zal zo de tussen deur wel sluiten, de desbetreffende dame was kortaf en had weinig geduld. De kinderen twijfelde wat om te bestellen ook dat duurde aan het gezicht te zien te lang. Wij zijn verhuisd naar de stamtafel daar was het wat warmer. Bestellen voor 3 kleine kinderen 1 kindermenu met 1 kroket en een frikandel was ook niet mogelijk dan moet u maar twee kindermenu's nemen zonde want de helft zal in de prullenbak verdwijnen. Het is jammer wij grote mensen hebben ons bord leeggegeten en zijn weggegaan met een apart gevoel zo van o daar komt weer een stel met van die kinderen. Jammer we hebben nl. jaren met veel plezier bij Mendel gegeten. Mevrouw in kwestie zal wel weten wie we waren tis alleen jammer dan u niet met een leuke manier omging met de gasten. Ik begrijp bij erge drukte ligt het tempo qua bedienen hoog maar de klant hoopt ook om een prettige manier van bediening.

4,7
  61. henk homan

Gisteren daar gegeten bestelden een snitzel en kabeljauw zeer slecht, de gebakken aardappels zat geen reuk en smaak aan, personeel zeer luidruchtig, de deuren stonden open vroegen of de deur dicht kon als antwoord deuren gingen niet dicht we moesten maar een andere plek zoeken, het is geen mendel van vroeger, ons besluit is wij komen hier nooit weer.

62. Komen om kwart over 6 aan willen een uitsmijter en dat kon niet..
    Vervolgens alle bij een bal gehakt met friet.. ook niet mogelijk alleen 2 ballen per persoon! Dus alleen wat gedronken! 1ste en laatste keer voor ons!

63. Zeer slechte bediening.
    Nemen bestellingen verkeerd op en zijn zeer ongeïnteresseerd.
    Glas op? Stel rustig de vraag of de gast nog wat drinken wil ( is tip).

Verkeerd doorgegeven eat de gast zou eten?

Ga niet in discussie en aanvaard je fout( tip).

En niet de koks de schuld geven.

Ik ben hier al 30 jaar geweest masr idd geweest. Niet meer Jammer

64. Gerard baars

Erg luidruchtig, met recht een vreetschuur, eten opgewarmd, geen concurrentie, anders was het hier uitgestorven.

Afz. Vrachtwagen chauffeur

65. e Kuipers

Aangebrande aardappelen
    Groente oud en klef
    Sate gewoon vies het vlees
    Kortom een restaurant om snel te vergeten !
    Ze durfden ook nog te vragen en heeft het gesmaakt?

2,3
  66. Denk je wat te kunnen drinken rond 19.0, moet je er eten bij nuttigen. Jammer, ik dacht dat eenieder ongeacht wat je besteld welkom was. Het voelt zeer ongemakkelijk dat je dan maar weer weg kunt gaan terwijl je al zit.

Dit is niet de Mendel van vroeger aan de overkant bij de Woeste Hoeve. Daar kon eenieder met een kleine beurs voor een balletje gehakt nog terecht.

67. We waren een lange tijd onderweg geweest en we hadden echt zin om bij Mendel een appelstrudel te gaan nuttigen met een warme chocolademelk. De serveerster kwam bij ons aan tafel. Vroeg wat we wilden, zoals hierboven staat gevraagd, maar dat kon niet. Dus wij dachten dan nemen we alleen iets te drinken. Ook dat kon niet. We konden alleen iets van de a-la-carte bestellen...

Is handig dat ze dat ook kenbaar maken op het bord aan de A50... Want dan kunnen de mensen beter door rijden.

68. Arrogante en asociale bediening. Roddelen hoorbaar over gasten en praten zo luidruchtig achter de bar dat het hele 'restaurant' kan meegenieten. Personeel staat ook zelf te eten achter de bar. Er heerst een slechte sfeer. Advies: met een hele grote boog omheen rijden!

1,8
  69. Elk jaar na onze jaarlijkse skivakantie eten we bij mendel. Wat hebben wij weer lekker gegeten met ons achten. Vriendelijke bediening! Lekker warm eten en flinke volle borden. Alleen jammer dat de stamppotten van de kaart af zijn.

70. Erg jammer dit was nu echt de laatste keer dat we omgereden zijn voor mendel. De laatste maanden ging het eten achteruit, maar we bleven als we in de buurt waren er toch even voor omrijden, om dat ik er al meer dan 20 jaar kom en ook mijn fam en kinderen. Vandaag een stoofvlees friet, en een schnitzel met gebakken aardappels. De schnitzel vol vet paneer dus niet goed gebakken de aardappels slap in het vet dus ook slecht gebakken ,de stoofvlees echt 4 kleine stukjes vlees nu vol met ui en champignons. De onaardige bediening vroeg, heeft het gesmaakt ik antwoorde nou als ik eerlijk ben niet. Ik kreeg een onaardig antwoord. Wij hebben niets veranderd dus helaas? Dat was het dus inderdaad helaas dag mendel.

1,9
  71. Erg onaardige bediening, over het eten verder niets te klagen.

72. Gisteren geweest omdat we zo snel niet iets anders konden vinden en nog anderhalf uur reizen voor de boeg hadden. Waren we maar doorgereden, het eten was echt slecht. Ook zeer inflexibel en hanteren eigen regeltjes die nergens op slaan.

Soep net te koud, rest ook te koud/taai, opgewarmde prak. "Groenten" (het mag die naam eigenlijk niet hebben) muf en lauw. Gebraden aardappels al 2 dagen eerder gebraden volgens mij. Echt niet knapperig en een beetje opgewarmd. Bah bah bah bah.

Echt medelijden met de chauffeurs die hier 'moeten' eten.

Een echte AFrader.

1,1
  73. Arrogante bediening, proberen inderdaad snel en op een aparte manier geld af te troggelen. Never again! Een echte AFrader. Het personeel, incl. de eigenaar moeten eerst maar eens een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Want hier hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord! Jammer hoor!

74. Arrogante bediening. Eigenaren denken op een snelle manier het geld binnen te harken, maar voorspel een iets minder rooskleurige toekomst als men zich op deze manier blijft gedragen.
    Eten is van zeer bedenkelijke kwaliteit. Kok doet eigenlijk niet koken maar alle kant en klaar gerechten "opwarmen". Bij voorkeur in de frituur.
    Jammer want Mendel stond altijd hoog aangeschreven als het ging om kwaliteit van het eten.

1,8
  75. Misschien kan Herman den Blijker er nog wat van maken.
    Taaie, kleine, droge schnitzel, aardappels niet gaar van binnen. En lang wachten tot ik geholpen werd.

Wel volop parkeer gelegenheid.

3,2
  76. Gisteren wilde we er met een groep van 11 personen eten. Al toen we binnenkwamen werden we nogal chagrijnig aangekeken door de bediening. We vroegen of wij de twee tafels aan elkaar mochten schuiven. Dit mocht niet. Dat vond ik al een beetje apart, maar oké. Vanaf dat moment werden we echt onbeschoft behandeld. We waren wat luidruchtig, maar dat was absoluut geen reden om ons zo te behandelen. Op normale vragen werd niet of heel chagrijnig gereageerd. Iemand aan de tafel vroeg netjes waarom ze zo chagrijnig waren, maar hier was niet normaal over te praten. Het ging van kwaad tot erger, waarna we besloten hebben om de drankjes af te rekenen en de bestelling van het eten te laten voor wat het was. Hier wilde we niet eten. Ze hoefden ons niet meer terug te zien zeiden ze. Nou dat doen we ook zeker niet.

1,5
  77. Gisteravond slechte ervaring bij Mendel. Mochten niet alleen soep bestellen?? Wel als we ook een maaltijd afnamen. Daar hadden we na een verjaardagsmiddag geen trek meer in... Wie bedenkt deze regels?? Wat een arrogante serveerster die het drinken zonder een woord op tafel kwakte en toen ik mijn bezwaar ging maken alleen maar riep "geen discussie"!!

Keukenpersoneel vroeg of ik een maagverkleining had gehad?? Wat een onbeschofte vraag!! Wat een privacy! Dan zou namelijk alleen voorgerecht wel mogen. Kan je ook geen coupe ijs bestellen? Moet je dan ook een hoofdgerecht eerst nemen?

De horeca in Nederland is zo echt op de verkeerde weg. Ik ben benieuwd naar de reactie van Rest. Mendel... Teleurgesteld verliet ik het pand na het afrekenen van twee drankjes.

Dit was echt de laatste keer bij dit restaurant. Zouden meer gasten moeten doen! Bah!!

1,4
  78. Wij kwamen gisteren vanuit Zuid Europa met de caravan bij het restaurant en de kinderen hadden zich verheugd op een spare rib menu. We kwamen vermoeid aan en probeerden de auto caravan combinatie te parkeren in de daarvoor bedoelde vakken. (dus niet op het afgesloten terrein voor vrachtwagens). Meteen komt er een medewerker met een golfkarretje om ons te vertellen dat we daar niet mogen parkeren, maar dat wij achter de zaak moeten parkeren, Ik heb uitgelegd dat er daar minder toezicht is en dus inbraak gevoelig. Ik ben naar de plek achter het restaurant gereden maar daar kon alleen langs de weg/berm worden geparkeerd. Maar weer naar de voorkant gereden en iets verder weg van de ingang weer een leeg vak uitgezocht, en daar geparkeerd. Er was plaats zat. Maar daar kwam de meneer met zijn golfkarretje weer, en zei dat vrachtwagenchauffeurs gemakkelijk moesten kunnen aan en wegrijden. Waarom caravan bezitters dan niet? Er is bovendien parkeerruimte zat en het is een wegrestaurant ! Omdat we geen zin hadden in een verdere discussie, zijn we maar weer vertrokken.
    Ik denk dat de zaken zo goed gaan in dit restaurant dat er kennelijk geld gestoken kan worden in een golfkarretje en de uren van een medewerker om caravanbezitters weg te jagen.Ik denk overigens dat het de eigenaar zou kunnen zijn.
    Wij gaan er overigens nooit meer naar toe!

1,5
  79. Slecht eten!! Ongeïnteresseerd personeel!! Een zaak die je beter voorbij kunt rijden.

80. Net wezen eten. Holsteinersnitzel? Een taai stuk vlees met een aan beide kanten geheel doorgebakken ei. Gebakken aardappels. Helaas wel gebakken, maar niet gaar. De serveerster er op aan gesproken. Een antwoord als ja het ei was toch gebakken, en de aardappels komen voorgekookt binnen. Dus zijn ze toch al gaar als ze gevakken worden. Al met al echt slecht

1,8
  81. Wij komen al meer dan 25 jaar bij Mendel eten, maar nu niet meer.
    Eten is matig maar voor het geld wat je er betaald, kun je ook niet meer verwachten.
    Bediening is wisselend (m.u.v. van de aardige dame die er al heel lang werkt), maar onverschillig en ongeïnteresseerd.
    De nieuwe eigenaar heeft alleen maar oog voor chauffeurs en andere gasten ziet hij liever niet komen, ook niet als je regelmatig komt. De regel dat chauffeurs wel salade i.p.v. groente mogen eten, is ook zo'n wazig voorbeeld hiervan.

Met name de arrogante houding van de eigenaar heeft ons doen besluiten om deze tent voortaan voorbij te rijden.

82. Het eten is geweldig alleen de borden kunnen wel wat voller, dat is met de nieuwe eigenaar wel anders geworden helaas. Ben bang dat de truckers er weinig van merken maar de normale gasten wel !

83. Ga er nooit eten. Na twee uur heb je nog geen eten. Als je weggaat is het eten opeens klaar. Vervolgens moet je de volledige rekening betalen.

84. Beste mensen,

We komen al meer dan 5 jaar bij mendel en 2 x per jaar, niet als trucker maar motorrace liefhebbers. Ik kan geen enkele negatieve ervaring melden.

Bediening is altijd vriendelijk tegen ons.

Ga zo door, mensen van Mendel!

85. oud sjufeur

Ja, truckstop Mendel. Mendel was (en is) een goeie truckstop, gewoon in orde. Ben er vele malen geweest. Overdag (lekker rustig) pauzeren, s'avonds dat is een ander verhaal in de truckstop. Eten/drinken, dat wilde wij chauffeurs na een werkdag van 12 tot 15 uur, en niet met 5 man, doe maar 50 man/vrouw! Dan hebben ze m.i. echt geen tijd om een uitsmijter in 12 stukjes te snijden of een afwijkend menu te serveren. Waarom komen wij daar? Mendel kwaliteit en voor ons gezelligheid, en geen 25 min. op je eten wachten. Je Daf goed parkeren (mag ook volvo zijn hoor). Na het eten en bijpraten buiten een sigaretje doen, dan bedje in of de weg weer op.

Schei eens uit met die slechte verhalen, elk paard struikeld wel eens, en gun ons onze truckstop, die alweer te klein wordt. Mendel vrouwtjes en mannetjes wij kunnen (konden) op jullie rekenen.

Petje, 68 jaar.

86. Vanavond even wezen eten bij de firma Mendel op de terugreis van een bezoek aan Brabant. In het verleden hier zeer regelmatig te gast geweest en altijd prima kunnen eten voor een acceptabele prijs. Helaas is dat verleden tijd.

Bij binnenkomst vriendelijk gevraagd of ze nog een plekje hadden voor 5, aangezien het een volle bak was met chauffeurs. Er werd me toegebeten dat ik maar even zelf moest kijken... Ok... gaat dat zo tegenwoordig.

Vervolgens de menukaart bekeken en helaas niets voor vegetariërs. Nou ja, wij zijn de moeilijksten niet, doe ons dan maar een uitsmijter. Dat kan niet, want die maken we 's avonds niet, sorry. Maar het staat op de kaart. Nee, dat was niet mogelijk. Wat heb je dan voor vegetariërs? Het gezicht van de serveerster stond op onweer en hakkelend kwam er uit dat ze even moest kijken wat er nog was in de keuken. Patat met een groentekroket ofzo moest er wel zijn dacht ze. De 2 vegetariërs in het gezelschap werden met bestellen maar even overgeslagen en als laatste werd er maar toegevoegd dat ze dan maar patat moesten nemen met wat er nog was. Enige flexibiliteit was ver te zoeken. Aangezien we er al een flinke dag op hadden zitten en echt honger hadden maar de boel geaccepteerd.

Het eten kan ik kort over zijn; bagger. Lauwe smakeloze patat, groenten die de naam niet mogen hebben, soep uit een pakje, etc etc. Ronduit teleurstellend.

Het enige wat de moeite waard was, was het drinken. Al werd er ook een Sinas aangeboden die de naam niet mocht dragen. Een smoes met de siroop die wel eens op kon zijn werd gemompeld door de serveerster. Met pijn en moeite werd deze van de rekening gehaald.

Wat een teleurstellend einde van een leuke middag op pad met het hele gezin. Erg jammer en mij zien ze hier niet meer terug.

1,4
  87. Waardeloze ervaring. Komen aanrijden op 24 december om 9:30. We zitten nog in de auto, komt er al een werknemer naar ons toe we zijn gesloten. Halve restaurant zit vol. Wij dachten helaas. Even de hond uitlaten en weer verder op weg. Komt er een auto aan, die man loopt naar binnen en kan gewoon gaan zitten. Ronduit belachelijk.

88. Onbeschofte, denigrerende en brutale bediening. Ik ben nog nooit weggegaan voordat het eten geserveerd werd, tot vandaag. Ik kan mij niet voorstellen dat hier nog mensen willen eten. Ik kom er in ieder geval nooit meer.

89. Donderdag avond 21:30, komen wij aan in dit restaurant en vragen keurig aan de barman of wij hier wat kunnen eten, ze zijn immers open tot 23:00, waarop de barman aan mij vriend vraagt of hij vrachtwagenchauffeur is. Nee zegt mijn vriend, waarop de barman zegt: dan geen eten. Ronduit brutaal, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het eten kunnen we helaas niet beoordelen, want dat was ons niet gegund. We komen hier ook niet weer, alleen nog voor een sanitaire stop, keurig schone toiletten, vandaar de 2 sterren.

90. M de Weerd

Buiten gezeten met 4 personen. Serveerster was aardig en vlot. Kwaliteit van het eten was echter treurig. De schnitzels droog en sommige stukken zelfs ranzig en vreemd smakend. De aardappeltjes vet en niet knapperig. Mijn dochter had een schnitzel die niet meer te snijden was, laat staan te eten. De serveerster verzuimde te vragen of alles naar wens was. Toen we haar aanspraken werd het bord gewisseld, maar toen was de rest al klaar. Ook om ons heen werden borden teruggestuurd en hoorden wij gemopper en excuses vanuit de bediening. Een gemiddelde snackbar serveert veel beter eten.

3,4
  91. We gingen een uitsmijter eten bij Mendel en omdat mijn man gehandicapt is vroegen wij of ze de uitsmijter voor hem wilden snijden. Het antwoord was nee we kregen wel een scherp mes. Daar gaan we dus nooit meer terug. Wat een slechte service! Nog nooit zo behandeld.

92. Jammer, na 30 jaar Mendel nu niet meer. Onduidelijke prijslijst, voor 6,30 euro benadeeld. We zagen het verkeerd, maar als we de prijzen op de kaart optellen is dat volgens ons de prijs en niet 6,30 euro om een of andere reden hoger. Bedankt, kom hier niet meer.
    Besteld: 2 friet, met 2 bal gehakt, met schaaltje sla, schaaltje appelmoes, sorbet en drinken als op de bon: 35,30 euro. Vergelijk met hun eigen prijslijst: 29 euro! 6,30 euro voor extra winst! Bediening vertelde dat wij het niet snapten. Inderdaad, wij snapppen het niet.
    Groetjes en veel ondernemersgeluk.

93. Ik haalde vroeger al een broodje gehakt bij mendel, was altijd super. Ik dacht laat ik weer eens een broodje bal kopen bij mendel. Kom ik binnen en vraag een broodje gehaktbal om mee te nemen. Nee meneer, dat kan niet. Wat een slechte tent, een veredelde cafetaria wat zich restaurant noemt. Kun je niet eens een broodje kopen om mee te nemen. In menig restaurant op hoger niveau is het mogelijk om wat mee te nemen. Het is toch een kleine moeite om een broodje bal in een servet te geven. Wat een kapsones, voor een schuur met houten planken. Bah.. Het geld komt er waarschijnlijk vanzelf binnen.

94. Bij binnenkomst vroegen wij of we een hapje konden eten. We kregen als antwoord of we konden eten ? Want dan kunt u hier eten. Niet bepaald een vriendelijke binnenkomer. Ik ben zelf kok en ben onder de indruk hoe slecht eten een zo mooie lokatie kan verkloten.
    Geen lekker eten, flauw, dus weinig smaak, groenten waren volgens ons 3 keer opgewarmd en er zat smaak nog kraak aan. Bovendien voor vier personen veel te weinig. Geen rauwkost en de extra mayonaise voor twee personen werd 1 potje maar wel twee keer gerekend. Bij betaling werd er gevraagd of we lekker hadden gegeten, dus hebben wij ook eerlijk gezegd wat wij er van vonden. Ik heb ze wel en fooi gegeven omdat zij wel vriendelijk was. Jammer dat de lokatie van dit bedrijf beter is dan het eten. Het verdiend echt beter.

Henk en Adriana Metzlar

3,6
  95. Onderstaande slechte beoordelingen verbazen ons. Wij komen hier meerdere keren per jaar, al jaren lang. Nog nooit geen slechte ervaring gehad! Het eten is goed, de bediening is vriendelijk en de prijs ok!

96. fred gerards

Erg jammer dat de gebroeders mendel zijn gestopt. Je kon hier vroeger super goed eten, nu is alles zeer duur geworden. Het eten is niet meer te pruimen en je word door het personeel zeer onbeschoft behandeld. In 1 woord waardeloos! Ons zien ze niet meer terug.

1,8
  97. Net heerlijk met een goede vriendin en de kinderen gegeten. De biefstuk van de haas was heerlijk !! Kan niet anders zeggen. Ik ben blij dat we ondanks de slechte recensies toch zijn aangewaaid. Het was er ook lekker druk. Eten was gewoon goed. Personeel erg vriendelijk, vooral naar de kinderen toe ! Voor herhaling vatbaar dus ! Toppie

98. Als internationaal chauffeur kom ik door heel Europa. Nergens ben ik zo onbeschoft en asociaal behandeld als hier. Ik ben niet agressief van nature, maar de eigenaar mag van geluk spreken dat hij al zijn tanden nog heeft. Ongelooflijk dat hier nog mensen op af komen. Waarschijnlijk omdat er in de regio geen andere alternatieven zijn.

99. Wat een onbeschoft personeel loopt hier rond. Nooit eerder uit een restaurant vertrokken zonder fooi, maar hier kregen ze deze primeur.

Ik was bezig een broodje te bestellen en bedacht me tijdens het bestellen. Dus bestelling gewijzigd. Dit leverde een misverstand op waardoor ik het verkeerde broodje kreeg. Kan gebeuren. Dus ik zei dat er iets niet klopte toen het verkeerde broodje werd gebracht. Serveerster verdween met broodje naar de keuken. Ik realiseerde me dat de onduidelijkheid wel eens door mij veroorzaakt kon zijn en besloot dit nog even te zeggen zodra het juiste broodje gebracht zou worden, leek me wel zo netjes. Even later kwam een vrouwelijke collega op hoge poten naar mij toe. Ik begon juist mijn zin: "het kon ook wel eens aan mij liggen dat de bestelling mis ging..." maar daar ging zij op hautaine toon overheen... ze hoorde mij niet eens. "Ja dat was dus uw fout he!" Ik zei dat ik dat probeerde te zeggen, dat het ook aan mij kon liggen. En daarna dat het mij niet raadzaam en klantvriendelijk leek om zo blind op klanten af te stevenen en te roepen dat de klant "fout" zit, maar wie ben ik... Mensen aan het tafeltje ernaast kregen alles mee en keken verbaasd op. De serveerster zei: "Nou ik zeg dat dus gewoon wel. U deed heel boos tegen mijn collega!" (HUH?). Ik zei dat ik helemaal niet boos had gedaan. Dat ik niet eens boos wás... Ik heb daarna ontdaan aan het tafeltje gezeten. Voelde me behoorlijk overdonderd. Broodje smaakte me niet meer...

Zojuist gebeld met het restaurant. Ik kreeg een man aan telefoon:

ik: mag ik misschien even uw bedrijfsleider spreken?
    man: waar gaat het over?
    ik: maar bent U de bedrijfsleider dan?
    man: nee, maar waar gaat het over.
    ik: ik wil dat graag even met jullie bedrijfsleider bespreken.
    man: die is er niet.
    ik: heeft u een telefoonnummer van hem?
    man: nee wij geven geen telefoonnummers.
    ik: maar hoe kan ik hem bereiken dan?
    man: die is hier alleen op zaterdag.

Zijn houding geeft niet meteen de indruk dat hij wil dat bedrijfsleider en ondergetekende met elkaar in contact komen...

100. Vandaag met een groep van 6 motorrijders een stop bij Mendel gedaan. Bij het afrekenen kregen we op een zeer hooghartige manier te horen dat er per tafel diende te worden afgerekend en individueel afrekenen niet mogelijk was. Het was ons probleem en wij moesten dat maar oplossen en de arrogantie van de dame in kwestie was mateloos. Na betaling had ze ook nog het lef om ons op het parkeerterrein er van te betichten dat 1 van ons niet betaald zou hebben! Wat pertinent niet waar was en gezien het bedrag wat ze meende tekort te komen ook buiten proportie geweest zou zijn! We kwamen hier vaak, maar na zo'n behandeling dus nooit meer!

Volgende pagina