1. Frenken

Na een heerlijke maaltijd te hebben genuttigd werd ik onaangenaam verrast door het navolgende. Bij het afrekenen informeerde ik hoe ik moest handelen met hun parkeerticket in de naastgelegen parkeergarage. Ik kreeg hierop het antwoord dat ze op waren en alles verband hield de heersende coronacrisis. Ik ben zeer verbolgen en teleurgesteld omtrent deze gang van zaken. Het tijdstip was 17.30 uur dus nog vroeg in de dag. Het parkeerbedrag is niet de reden van mijn reactie doch wel de manier waarop de zaak de klanten iets beloofd wat achteraf niet wordt ingelost. Mijn eerlijkheid gebied mij wel te vertellen, dat de ambiance, vriendelijkheid en toewijding van het personeel zeer positief op en mijn vrouw overkwamen.

1. Beste meneer of mevrouw Frenken.

Het klopt inderdaad dat de parkeerkaartjes op waren. U bent daar dus goed over geïnformeerd. Wij zijn hier ook door overrompelt q-park print deze door de coronaperikelen maar een keer per week. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Konstantinos Dantsios.