Aan de straat en direct gelegen naast Q-Park Raadhuisparking.

Bezorgrestaurants in de buurt van NISOS

Online eten bestellen

1524720986 85

1. Estelle

2. Roman 163 punten

Vriendelijke service.
    Eten is prima, niet slecht en goede porties.

3. pablo couwenberg

Gisteren laten komen, het eten was zeer lekker.

4. Gereserveerd voor 4 personen om 19.00 Uur. Bij aankomst bleek er geen tafel vrij te zijn. Wij zouden er geen moeite mee hebben gehad om een tijdje te wachten, ware het niet dat samen met ons nog 3 andere gezelschappen van 4 personen te wachten stonden, die allen gereserveerd hadden voor 19.00 Uur. Een verontschuldiging kon er blijkbaar ook niet vanaf. Na 40 minuten wachten kregen wij te horen dat het nog 15 tot 30 minuten kon duren. Uiteindelijk samen met nog 8 andere personen (allen gereserveerd) vertrokken.
    Leve het 'corona verdienmodel!

5. Frenken

Na een heerlijke maaltijd te hebben genuttigd werd ik onaangenaam verrast door het navolgende. Bij het afrekenen informeerde ik hoe ik moest handelen met hun parkeerticket in de naastgelegen parkeergarage. Ik kreeg hierop het antwoord dat ze op waren en alles verband hield de heersende coronacrisis. Ik ben zeer verbolgen en teleurgesteld omtrent deze gang van zaken. Het tijdstip was 17.30 uur dus nog vroeg in de dag. Het parkeerbedrag is niet de reden van mijn reactie doch wel de manier waarop de zaak de klanten iets beloofd wat achteraf niet wordt ingelost. Mijn eerlijkheid gebied mij wel te vertellen, dat de ambiance, vriendelijkheid en toewijding van het personeel zeer positief op en mijn vrouw overkwamen.

6. Kostas Dantsios

7. Goed eten, meer dan voldoende. Prettige en snelle bediening. Zeer schappelijke prijs. Leuke parkeerservice.

8. Lekker eten, goed verzorgd, heerlijke koffie, en fijne gastheer.

9. Eerste kennismaking met Nisos zeer goed bevallen. Vriendelijk en attent personeel. De dipmix als voorgerecht was smullen. Ook het hoofdgerecht was heel erg lekker, zelden zo'n lekkere souflaki gegeten. Hier gaan we vaker eten, zeker weten.

10. Frank Roijen

Zoals altijd even goed. Komen hier al jaren en nooit is het slecht. 1 Van de betere Griekse restaurants in Heerlen.

11. Simione

Het is natuurlijk een carnavalsdag, maar daarmee is dit niet goed te praten. Jonge serveerders en het vlees was niet heel gaar en goed zoals we dat gewend waren van Nisos. Dit was onze voorkeursbestemming, helaas nu niet meer.

12. Eten is lekker.
    Niet zoals veel Griekse restaurants eenzijdig gekruid.
    Al het vlees is speciaal gekruid.
    Vriendelijk personeel.
    Parkeerbon van de parkeergarage ernaast wordt, tot een beperking uiteraard, vergoed.
    Wij komen er vanaf de opening omdat we eerder bij zijn vader kwamen in Brunssum Byzantium.

13. Doni

14. Gereserveerd voor 2 personen op vrijdagavond 8 december om 19.30 uur. Restaurant was vol en tafeltje voor 2 personen was niet vrijgehouden voor ons. Slecht begin maar de rest van de avond was ondanks dat het redelijk lawaaiig was toch geslaagd. Leuke attente bediening en goed bereide gerechten. Vlees was van goede kwaliteit, niet te droog en niet vet. Heerlijk gegeten en aan het eind van de avond werd ons voor het wachten een likeurtje bij de koffie aangeboden. Gezellige avond gehad.

15. Anja 18 punten

- Super eten,
    - Heel gezellig,
    - Super bediening,
    - En je kan er lekker tafelen. ;)

Wat wilt een mens nog meer als ze gaan uit eten? Ons zien jullie vaker terug

16. Prima eten voor een redelijke prijs. Zeer geschikt voor grote eters.

17. Gezellig druk, goede en vriendelijke bediening, heerlijk eten. Wat moet ik nog meer zeggen? We gaan zeker weer eens terug!!

18. Super goed en lekker eten. Al het eten woord geserveerd met een glimlach.

19. Erg vriendelijk personeel, het eten was zeer snel klaar en het smaakte heel erg goed. Dit zal voor ons zeker niet de laatste keer zijn.

20. Lekker eten, goede sfeer en prima service ! Voor ons de beste griek van Heerlen

21. Meest authentieke Griek van Heerlen.

Probeer minimaal 1x per week te eten bij dit restaurant aangezien het eten er heerlijk en uniek is. Het laat de concurrenten in zijn omgeving ver achter zich!

Eten altijd vers bereid, en zeer vriendelijke bediening.

Reis jaarlijks naar Griekenland en vind dit eten het meest authentiek aan de echte Griekse keuken!

Ga zo door!

22. Rien van Duin

Fijn restaurant, we komen hier al van dag 1.
    - ruime porties
    - snelle service
    - en schappelijke prijs...
    enige opmerking wat ik zou kunnen verzinnen is een grotere viskaart.

23. Gaan eten met 2 collega's, 1 maal gyros met friet, 1 maal gyros en calamaris met friet en 1 maal gehakt gevuld met kaas en friet. Laatst genoemd was super vlees en ook heel goed warm, alleen gyros was koud/lauw. Niemand vraagt na 1ste ronde drinken of je nog wat wilt drinken totdat je zelf vraagt of je iets wilt drinken. 1 meid bediening stond achter bar helft van de tijd op haar telefoon te kijken, manager of baas stond er opeens ook naast en was op telefoon bezig. Daar ga je je als gast vreselijk aan storen. Aan einde geef je aan als je klaar bent met eten dat gyros koud/lauw is en wordt opeens gezegd wil je een nieuwe portie? Beetje erg raar als je klaar bent. Friet was niks mis mee, lekker gekruid, ander minpunt was dat niemand komt vragen of het smaakt!! Werk zelf ook in de horeca en gast is koning!! Deze gaan in alle tijden voor.

5,9
  24. Na gisteravond hier gegeten te hebben, vroegen wij de rekening, maar na 15 minuten nog steeds niks.
    De tent was bijna leeg, waardeloos!
    Voor ons hier zeker niet meer!

25. Een culinair avondje Griekenland op zijn best.

26. Fam. de Vijver

Hier op een zondagavond in juli gegeten. Typisch Grieks restaurant, was niet heel erg druk. Het vlees was lekker maar de friet en rijst wat minder, dit was vrij smaakloos. Mijn vrouw had scampi's en de friet en rijst werden er wat slordig bij geserveerd op een bordje. Bediening was prima. Saladebar ook.

27. 2 personen. Buiten gegeten. 28 graden. Klein knus terras. 2 personen buiten gegeten. Knus terras, 28 graden.

Besteld karaf water ivm. warmte. Geen ijsblokjes, lauw water! Aangeboden gratis ouzo ook lauw en niet ijskoud!
    Vriendelijke ober alleen een beetje vergeetachtig.
    2 x om wijnkoeler moeten vragen ivm warmte.

Hoofdgerechten prima, alleen droge rijst bij visgerecht. Dit aangegeven bij andere ober, maar de klacht werd niet echt serieus genomen. Normaliter is de reactie dat men dit doorgeeft aan de keuken, een neerbuigende reactie zit toch niemand op te wachten!

Na hoofdgerecht niemand geweest om fatsoenlijk de tafel af te ruimen, servetten op straat gewaaid. Geen bediening meer geweest om eventueel een nagerecht te kunnen bestellen.

Als vaste klant wordt je hier Grieks omarmt. En anders is de Griekse vriendelijkheid en Griekse sevice ver onder de maat!

28. sunny 117 punten

Grote porties. Veel keuze. Eten was op zich wel goed, maar iets aan de droge kant. Misschien door de drukte.

29. Met 11 personen gegeten bij Nisos. Heerlijk gegeten, leuke sfeer. De bediening was goed, er mag alleen iets vaker worden gevraagd voor iets te drinken.

30. Zo Zonde! We hebben best goed gegeten alleen de service was echt zo slecht, dit heb ik zelden meegemaakt.

We gingen om 19 uur aan tafel en om 20.45 uur kregen we pas het hoofdgerecht. Op zich als het gezellig is maakt me dit nog niet zo heel erg uit. Spa blauw kreeg ik in een glas met ijsklontje zonder flesje. Dit is voor mij een teken dat ik kraanwater krijg. Er werd door iemand van ons gevraagd voor mayonaise maar dit hebben we nooit gekregen maar werd wel op de rekening gezet. Er werd geen uitleg gegeven dat we zelf gebruik konden maken van de saladebar. Ze kwamen nooit eens vragen of we nog wat te drinken wilden en moesten hier zelf bijna om smeken. Ook kwam men niet vragen of alles naar wens was. Ten slot hadden wij best nog trek in een dessert maar toen niemand kwam hebben we om 22 uur maar besloten om naar huis te gaan.

Voordat we naar huis gingen hebben we ook duidelijk aangegeven dat ze hier omzet hebben laten liggen. Wij hadden echt wel meer drankjes en een dessert besteld als ze wat meer interesse hadden getoond. Al met al heb ik wel prima gegeten maar zo'n ervaring kan je wel doen besluiten om de volgende keer ergens anders te gaan eten.

31. Guus en Angelique

Heb bij Nisos nu al meerdere keren gegeten en wat ik er ook bestel, alles is goed op smaak. Ruim voldoende en erg lekker. Ik raad dit Grieks restaurant iedereen aan. Van mij hebben ze een 10 verdiend en ga ook zeker met de kerst weer eten bij Nisos.
    Guus Ariaans en Angelique Moonen

32. Vandaag gegeten bij Nisos. De visschotel Neptunes voor 2 personen was ronduit slecht. De vis was niet mals en veel te zout. Dit medegedeeld aan de ober, die alleen maar zei, dat hij nooit eerder klachten heeft gehad en dat we vooral moesten kijken hoe druk het in de zaak was. Geen compensatie, iets te drinken van de zaak of iets dergelijks. Kortom, slecht eten en een slechte service. Eens maar nooit meer!

2,4
  33. bourgondier111

34. Eten was zeer goed. We hadden gekozen voor de Nisos schotel voor 3 personen. Daar het druk was, was het vrij rumoerig maar dat is normaal. Enig minpuntje vond ik dat men zo af en toe eens aan de tafel zou kunnen komen om te vragen of alles naar wens is en of men nog iets te drinken wil bestellen.

35. Goed verzorgd. Erg lekker gegeten!

37. monique scholl

Vandaag voor het eerst geweest... erg goed bevallen. Eten was heerlijk en vriendelijke bediening. Hier komen we zeker vaker terug!

38. jan haveman

We hebben hier zaterdagavond gegeten en is heel goed bevallen. Vriendelijk onthaal. Eten was heel goed. Een klein minpuntje; de zitplaats was wat krap, maar verder ga zo door.

39. Super! Vriendelijk en gezellig restaurant. Verse salade bar, en heerlijk gekruid vlees is je geld echt waar! Ga zo door! Ik raad dit echt iedereen aan, er is geen betere!

40. Kan ermee door. De saladebar had veel keuze maar geen gewone sla, wel bonen en stukken komkommer en tomaat. Vlees was lekker maar ik ben van een griek gewend dat we altijd meer dan genoeg hebben. We hadden hier twee tweepersoons schotels (voor drie volwassenen en een tiener) en het is helemaal schoon op gegaan. Niet omdat wij zo'n grote eters zijn maar de schotel was gewoon erg klein. Frietjes waren er wel genoeg en de bediening was snel en vriendelijk. Toch gaan wij de volgende keer liever ergens anders heen.

41. Een leuke avond gehad met mijn gezin. Een nette zaak en bediening. Gezellige sfeer. Niet alleen het vlees is heerlijk, ook de vis gerechten zijn lekker. De zelfgemaakte tzatziki en aangeboden wijn is aan te bevelen. Voor mij de beste griek in Heerlen.

42. We waren er voor de eerste keer, het eten en de bedienig was goed. We komen zeker een keer terug.

43. Harrold Van de Beek

Erg lekker (alleen) gegeten hier, was niet bekend in heerlen maar hier zou ik nog eens een gaan. Enige minpuntje is dat er maar 1x om drinken is gevraagd, maar de lach van de serveerster maakte een hoop goed.

44. Slechte ervaring hier, al denk ik dat het komt door de drukte.

Ze waren ons na het voorgerecht vergeten en toen wij na 1 uur dit kenbaar maakten, kwam men met gyros die niet goed was doorgebakken en frietjes die al lang gestaan hadden. Het was gewoon niet goed en dan bij het afrekenen geen compensatie.

Jammer, maar daar komen wij dus niet meer.

45. Vandaag voor de eerste maal Nisos geprobeerd en ik moet zeggen: hier komen we zeker nog eens terug!

Lekker mals vlees, een verrassend lekker saladebuffetje en goede porties. Enkel het portie zaziki bij het gerecht was erg klein. Erg smakelijk eten!

De bediening was vlot, oprecht vriendelijk en we werden (op een goede manier) in de gaten gehouden. Alles verliep prettig. Naast dit alles vonden we de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend: vrij lage prijzen, erg goede kwaliteit.

Aanrader dus!

46. We hebben vanavond met ons gezin van acht geweldig gegeten. Grieks eten hier is top. Ben zelf kok en kan zeggen: dit restaurant is een aanwinst voor Heerlen, ga zo door.

47. Claudia en Sebastian

Eten was erg lekker. Wij komen zeker weer terug.

48. Vanavond 2 menu's afgehaald, kan niet anders zeggen dan toppie. Veel beter dan anderen. Snel, heel vriendelijk en goed eten. Saus mag wel wat meer, was een beetje Hollands, dus weinig. Tot de volgende keer.

49. Eten was erg lekker, wel best veel. Goede vlotte, vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

50. Super lekker gegeten, beste Grieks restaurant tot nu toe. Leuke bediening en gezellige sfeer.

We komen snel weer terug.

51. Snelle correcte bediening. Eten was verrukkelijk. Porties prima. Zeker voor herhaling waard. Maar dan op een rustigere dag ivm met de drukte.

52. Nog nooit zo lekker gegeten in een Grieks restaurant. De ambiance was perfect! De bediening, niets dan lof. Kom gauw weer met familie in dit restaurant eten!

53. Wij hebben heerlijk gegeten, wij komen zeker nog eens terug.

54. Echt een super restaurant. Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening is uit de kunst. Een aanwinst voor Heerlen.

55. Heerlijk gegeten! Snelle en leuke bediening, prijs kwaliteit is prima.

56. Gisteren voor de eerste keer bij Nisos gegeten. We waren met zijn zessen en hebben heerlijk genoten. We hadden "het geheim van de Chef" voor zes personen besteld. Zeer ruime portie's, erg uitgebreid en alle vlees heerlijk mals! Ook erg aardige bediening die ervoor zorgde dat het ons aan niet ontbrak. De prijs viel ons reuze mee. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Enigste minuscule minpuntje, het saladebuffet mocht wat ons betreft wat uitgebreider. Voor de rest niks dan lof voor de kok en het bedienend personeel. Toppers!!

57. Anita & Peter

Gisteren (19-7-'14) voor 't eerst wezen eten bij Nisos, prijs kwaliteit goed, ruim voldoende eten, voortreffelijk verzorgd, personeel vriendelijk, zeker een aanrader, wij gaan graag nog eens terug.

58. Anneke 1006 punten

We hebben heerlijk gegeten hier vanavond, bij wijze van eerste personeelsuitje. Helaas was het hoofdgerecht gezien de grote porties veel te veel en hebben we dus lang niet alles opgekregen, maar gesmuld hebben we zeker. Ik genoot van de gebakken feta vooraf, lekker knapperig, niet vet en een heerlijke combinatie met de honing die eroverheen gesprenkeld was, terwijl mijn collega zich weer even terug in moeders keuken waande bij het eten van de vleessoep. De saladebar tussendoor was ook prima in orde, alles fris, vers en lekker uitgebreid. De pastasalades die de toevallig passerende eigenaar ons aanbeval waren inderdaad heerlijk! Zoals gezegd waren de porties van het hoofdgerecht daarna te groot om alles op te krijgen, maar ze waren beiden voortreffelijk. Heerlijk knapperige inktvisringen en de lekkerste gyros die ik ooit gehad heb (krokant gegrild, niet vet en, vooral erg belangrijk in mijn ogen, niet te overheersend gekruid) voor mij en voor mijn collega een moussaka die hem spontaan deed terugverlangen naar zijn vakanties in Griekenland. Dit alles in combinatie met een goede bediening en service en een prima prijs-kwaliteitsverhouding maakt dat wij onze favoriete Griek hier in de buurt gevonden hebben! Wat ons betreft: keep up the good work en tot snel!

Met vriendelijke groet,

het team van Computer Shop Online

59. Het was heel erg lekker. Geen dure prijzen en toch super kwaliteit. Al het vlees was heerlijk mals, ruim voldoende; eerder teveel dan te weinig. Kon lekker zelf je salade samenstellen in de salade bar. Enigste tip: kruidenboter of ander sausje bij het stokbrood in plaats van apart erbij rekenen. Zelfs nog een drankje van het huis gekregen.

60. Prima gegeten. Bediening vriendelijk.

61. 10-06-2014 Lekker gegeten met familie. Sfeer en bediening zijn uitmuntend! Eten was overheerlijk, goed op smaak en de porties waren heel erg groot! Vooral "Geheim van de Chef" is een aanrader!

62. Gisteravond, 08-06-14, lekker buiten gegeten met familie. Voorgerechten en Hoofdmaaltijd waren erg goed en prima op smaak, vooral mijn favoriete gerecht -Garides Saganaki. Zeer aan te bevelen.

63. Lekker gegeten. Bijzonder vriendelijke bediening.

64. Gisteren zijn we voor het eerst bij Nisos gaat eten en het is ons supergoed bevallen! Erg vriendelijke bediening, heerlijke wijn en het eten was voortreffelijk. Wij komen hier snel weer een keer terug!

65. Het was de 1e keer dat we naar Nisos zijn geweest. Ondanks dat het erg druk was kregen we het eten vrij snel na de bestelling. Het eten was erg goed bereid en de porties waren prima.
    Het restaurant was erg netjes en gezellig. Inmiddels hebben we onze ervaring al met onze vrienden via Facebook gedeeld.

66. Fam: Krijnen

Wij hebben al in vele griekse restaurants gegeten, maar deze keer was het wel bijzonder goed. De zaak was net verbouwd en zag er prima uit en zeer gezellig. Het eten is van goede kwaliteit en lekker. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij zullen hier zeker vaker gaan eten. Ook zullen we onze vrienden een tip geven.

Tot gauw weer.

67. Rachèl & Diana and Kids

Tijdens de jaarmarkt even het nieuwe terrasje in eerste aanbouw 'getest', en uiteraard lekker met een uitstekende zon, wederom weer heerlijk gegeten bij Nisos.
    Bediening is gewoon goed en eten zoals altijd weer super.
    We verheugen ons al op de zomer om er lekker vaker te vertoeven op jullie nieuw terras.
    Tot gauw weer.

68. Ik kom hier geregeld en ik geniet altijd van het heerlijke eten en de gezellige sfeer.

69. Al vaker hier gaan eten en toen was ik positief. Echter laatst ben ik hier met een grote groep gaan eten en was ik een beetje teleurgesteld. Een uur op het hoofdgerecht moeten wachten en toen was mijn gyros ook nog koud. Het leek alsof ze de drukte niet aan konden in de keuken. Jammer. Niet wat ik gewend ben van Nisos.

70. We waren bij aankomst alleen in de zaak. Werden vriendelijk ontvangen. Sfeer is gezellig, maar de boot in het midden stoort, zeker wanneer het druk is.Voor de rest prima in orde.Lekker gegeten en veranderen van vaste menu's was geen probleem. Zullen zeker nog terugkomen.

71. Wij komen met onze vaste groep wekelijks lekker en gezellig eten. Eten en service zijn TOP! De zaak oogt fris met een echte Griekse sfeer. Zeker een aanrader!

72. Ljuben Prokopov

73. Denise Deijkers

Wij hebben echt heerijk gegeten! Erg vers, het eten en de bediening is erg vriendelijk! Echt een aanrader.

74. A.Schiffelers

De sfeer vond ik minder, omdat het veel te rumoerig was. Ook door de kinderen die door het restaurant aan het rennen en schreeuwen waren. Het was zo rumoerig dat we het bedienend personeel niet eens konden verstaan.

75. Bij toeval ontdekt omdat we nogal kieskeurig zijn in de zin van.. "waar gaan we vandaag bikken"?

Bij binnenkomst een super ontvangst door de de eigenaren, en wat een top tent. Erg gezellig ingericht en wat een ongedwongen sfeer! Een aantal keren aangeschoven.. ook alleen, maar ook met 2 volwassenen en 2 kids... bijna altijd plek!!

Let wel. De eigenaren zijn nog jong en moeten nog bijgeslepen worden, maar dat geldt zeker ook nog voor het personeel. Dus.. we komen graag weer.

76. Ik ben een week voor de kerst en met de tweede kerstdag geweest. Wat een topgriek! Hele goede service, glazen werden netjes bijgevuld en het eten was er ook op tijd. Het eten was heerlijk!! Prijs/kwaliteitsverhouding ook uitstekend. Deze griek verdiend zeker een aanbeveling voor andere mensen, een echte aanrader! Een echte aanwinst in Heerlen. Ik ga er zeker terug!!

77. Wij zijn er afgelopen vrijdag geweest. De bediening was erg vriendelijk en deed zijn werk goed. Zodra we zaten kregen we de kaart en een glaasje ouzo aangeboden. Ook meteen daarna namen ze de bestelling op van de drankjes en lege glazen werden bijgehouden en naar wens vervangen door volle. We kregen allemaal al een salade vooraf en het eten (een mixed grill schotel) kregen we binnen een normale tijd op tafel. Het eten was goed en heeft ons alle 4 prima gesmaakt. De porties waren groot. Ook werden we tegen het eind van de avond gevraagd of we in de nabij gelegen garage geparkeerd stonden; en gewezen op het feit dat klanten gratis in de parkeergarage mogen parkeren. Een mooie service vind ik toch. Wij waren dus met z'n 4-en zeer tevreden hebben een heel gezellige avond gehad en zullen hier zeker nog eens terug komen!

78. Bij aankomst was het personeel vriendelijk en onervaren. Iedereen kreeg direct de kaart en er werd niets te drinken aangeboden. Zodra de bestellingen opgenomen waren, kregen we ook onze drank. Zodra de glazen leeg waren, werden deze meegenomen zonder iets nieuws aan te bieden.

Het eten was kwalitatief goed verzorgd, echter kwamen bij een genootschap van 8 mensen de borden met grote tussenpozen aan. Voordat iedereen zijn hoofdgerecht had waren 5 a 10 minuten voorbij.

Voor het hoofdgerecht kregen we een kleine salade, lekker, echter haalde de bediening deze niet weg voor het hoofdgerecht. We hadden moeite om alle borden van het hoofdgerecht nog op tafel te krijgen.

Met de grote speelboot in het midden van de zaak was het ook erg onrustig. Kinderen renden hard rond, erg gevaarlijk voor de obers die met borden langslopen. Door het geluid van de kinderen was het dan ook erg moeilijk elkaar te verstaan.

Nadat we op het einde, na een tiental minuten, ook nog zelf voor een dessert moesten vragen, was het snel over met de bediening.

Op het einde kregen we wel nog een drankje van het huis, er werd echter geen rekening gehouden met de leeftijd, gezien een 16-jarige verschillende borreltjes heeft gekregen, en waren de borreltjes van tevoren vastgesteld en moesten we zelf de drankjes verdelen.

Al met al was het een hele ervaring, maar de enorme drukte van de speelboot in het midden en de slechte bediening, zullen mij niet snel laten terugkeren. De kwaliteit van het eten was goed. Alles was gaar en hoeveelheden waren genoeg voor een grote eter. Met een 3 gangendiner en drank kwamen we uit rond de €30,- p.p. Als je de bediening en de drukte door de vingers ziet, een uitstekend grieks restaurant voor de middenmoot.

4,3
  79. Heerlijk gegeten! Zeker de sardientjes zijn een aanrader, vriendelijke bediening. Een aanwinst voor de Geleenstraat. De verlichting nog een beetje dimmen en dan is het helemaal top.

80. Gezellige ambiance, lang moeten wachten op het eten terwijl het niet druk was. Gyros was niet lekker, zowel de kip als normale Gyros was te vet en veel bot stukjes. Rest van het vlees was ook niet echt mals en had weinig smaak. Dit had veel beter gekund zeker met 5 Griekse restaurants in de buurt. Een top notering zit er niet in.

1,8
  81. Het was een gezellige avond en de bediening was ook goed maar ik zou graag toch opbouwende kritiek willen geven omdat er een aantal dingen mis gingen ook al weten we dat het pas geopend is .De eerste keer dat we daar waren was het eten koud en de salade was niet lekker de tweede keer dat we er waren was de salade veranderd maar nog steeds geen lekkere dressing ,de porties van het eten zijn erg klein en niet mooi aangekleed ,de vis was niet lekker bereid ,niet krokant en het leek wel gekookt,iemand aan onze tafel bestelde gegrilde kipfilet en kreeg kipgyros nadat we er iets van zeiden werd ons verteld dat dat de gegrilde kip was terwijl dat twee verschillende gerechten op de kaart zijn en dat terwijl we de vorige keer wel gegrilde kip kregen ,dus dat is wel vreemd.Het is super dat iedereen een drankje van het huis krijgt maar ik vind wel dat er meer aandacht mag worden gegeven aan kritiek vanwege verkeerde bestelling of eten wat niet lekker is .Verder zou ik ook mayonaise aanbieden bij de frites .Nog 1 tip:het licht dimmen lijkt me veel gezelliger :)Ik hoop dat hier verandering in zou worden gebracht want het zou jammer zijn voor deze leuke zaak ! Succes!

82. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, snel ons eten gekregen. Heerlijk gegeten! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede sfeer!

83. Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en inrichting. Het restaurant is pas open maar hoor van iedereen alleen maar positieve ervaringen!

84. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gehad. Alles was heerlijk vers, vlees lekker mals. Erna nog drankje van de zaak. Aanwinst voor Heerlen!

85. Alhoewel wij werden verrast met een specialiteit die niet op de kaart stond waren wij blij verrast met de kwaliteit van het eten, de gemoedelijke sfeer en de prettige bediening.

Efcharistó, antio!