in Appelscha

Genieten van lunch/diner in Appelscha

1. Welkom geheten door een vriendelijke gastvrouw. Keurig netjes tafel gewezen, hierna was het wachten, kwam een jonge man aan. Duidelijk geen horeca ervaring zeker niet enthousiast. De gezelligheid straalt er niet af, na de opname van eerste drankje en broodplankje na dus 10 min. Kwam het na 5 min op tafel. Daarna werd het stil. De jongen hoorde we later was zijn 2e dag. Eten was lekker beide aan surf en turf, alleen frietjes niet goed doorbakken (bleke friet), dochter aan kindermenu. De pannenkoek was lekker groot dus meer dan genoeg voor een kind.
    Wel een tip het zoek resultaten google wordt direct het kinderkling getoond. Echter dat is elders op dit complex en na 17uur dicht. Zorg dat je foto geupdate worden. Meer van de ruimtes en locatie hier zien we een hoop maar niks van het restaurant zelf geplaatst.
    Algemeen, het ligt aan een golfbaan en heeft mooi terras.
    We zijn er geweest maar zullen er niet voor omrijden.