De Hildenberg in Appelscha

vr lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:30
za lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:30
zo lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:30

Omschrijving

Grand Café de Hildenberg is een Grand Café met een ongedwongen sfeer. Vanuit de prachtige serre kijkt u uit over de golfbaan van Appelscha. In de zomer kunt u in de zon genieten van een hapje en een drankje op ons ruime terras. Ons Grand Café is dagelijks geopend vanaf 10.00 uur.
Bij Grand Café de Hildenberg bieden wij gezelligheid en goed eten zowel voor lunch, diner of gezellig borrelen.
Kom langs en ontdek het zelf!

• Halal

1420716452 76
1471915846 78
1514582008 82

1. Marion en Henk

We zochten een adres waar wij een catering konden bestellen voor onze familie op een vakantiepark nabij Appelscha.
    Al snel kwamen we op de website van de Huldenberg terecht..Duidelijke informatie en het eten was kortom geweldig!!
    Lekkere smaak en kleur combinaties ruime portionering en vooral de gerechten waren perfect op temperatuur.
    Zeker een aanrader, als we weer een weekendje in de omgeving zijn gaan we zeker weer bestellen.

2. Alie Dijkstra

Wij hebben niet gegeten bij de Hildenberg, maar catering voor 37 personen besteld. Wij kozen voor het Bourgondisch menu. Het eten was van zeer goede kwaliteit en erg lekker. Er was ruim voldoende. Communicatie vooraf verliep perfect via de mail. Er werd vlot en vriendelijk gereageerd en in overleg waren er aanpassingen mogelijk. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Kortom wij zijn super tevreden. Zeker een aanrader!

3. Lisette Bentvelzen

Hoewel het eten niet slecht was, zijn we eigenlijk zo snel,ogelijk weggegaan. Het was verschrikkelijk koud en we konden de gesprekken van de mensen die naast ons zaten letterlijk volgen. Er was geen muziekje dat het geluid had kunnen dempen. Daarnaast was het best wel donker. Al met al niet gezellig uit eten geweest.

4. Restaurant is verkocht.
    Niet alles was er nog.
    Gerechten werden incompleet geserveerd.
    We zijn eerder dan het plan was weggegaan (na het hoofdgrecht).
    Zonde.

3,9
  5. Vriendelijke bediening, geen (te) lange wachttijden voor de maaltijden. Eten was lekker bij alle vier de verschillend maaltijden. Stoofpotje bijvakken heerlijk.

6. A.v d.Heide

Heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hadden het super druk maar ze deden het met een glimlach op het gezicht… petje af!

7. Heerlijk gegeten, hartstikke vriendelijk personeel en gezellige sfeer.

8. Koert Vondeling

Op 23/10 met bestuur en aanhang van de V.V.E. een hele fijne avond gehad in "de Hildenberg". Vriendelijk personeel kwam ons tegemoet en brachten ons op de gereserveerde plaatsen. Na de controle (QR code) de bestellingen doorgegeven. Een ieder heeft heerlijk gedronken en gegeten wat zeer divers was. Tevens ook voldoende groenten. Kortom, een zeer geslaagde avond met tevreden mensen welke hier zeker weer komen.

9. Jan Bijkerk

Eten (Bourgondisch buffet) was uitstekend, bediening vriendelijk en behulpzaam, leuke aankleding van het restaurant. Kortom zeer tevreden.

10. Eerst gevraagd of honden welkom zijn. Ja dus en dat is al super, dikke plus voor ons. Fijne sfeer binnen, en fijne vriendelijke bediening. Hebben wel iets langer op het eten moeten wachten maar het eten was wel dik in orde. Lekker gegeten.

11. Janna Gerritsen - Boelens

De ruimte waar wij zaten was erg koud. Wij hebben gevraagd of de verwarming aan kon maar daar hebben we niks van vernomen. De radiatoren bleven koud. In dezelfde ruimte waar wij zaten zaten nog meer vrouwen. Zij hebben bij het eten allemaal hun jassen aangehouden.
    De bediening was wat ons betreft niet erg klantvriendelijk. De bestelling kwam pas na 1 uur. Er kwam later nog een dame, zij was een leuke en vriendelijke vrouw. Een voorbeeld voor de andere dame.
    Wij komen niet weer bij jullie.
    Hopelijk hebben jullie iets aan onze reactie.

6,5
  12. Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk. Dessert liet even op zich wachten maar was ook heerlijk.

13. Wij waren redelijk vroeg en het was nog rustig, waardoor het voorgerecht snel op tafel kwam. De soep smaakte uitstekend en vrij vlot daarna konden wij genieten van uitstekende spareribs. Het bedienend personeel was uitermate vriendelijk, ook toen het aanmerkelijk drukker werd.
    Kortom een adres dat zeker de moeite waard is, als je in de buurt bent.

14. Leuk plekje, lekker eten.

15. Heerlijk gegeten! Ruime keuze, ook aan vegetarische gerechten. Met een heerlijke amuse van het huis en speelgoed voor de kinderen een gezellige avond gehad.

16. Izaäk de Jager

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

17. Eten van goede kwaliteit, bediening zoals het hoort maar waar je tegenwoordig nog zelden ziet. Personeel zeer vriendelijk en attent. Echt een aanrader.

18. Johanna

Lekker gegeten. De carpaccio was heerlijk alleen de varkenshaas iets te droog.
    Ruime porties. Vriendelijke bediening.
    Heerlijk buiten onder de overkapping gezeten.

19. Fam. Enklaar

Het was heerlijk eten. Mooi opgemaakte borden en ruim voldoende. Komen er zeker nog een keer.

20. Eten was matig, leek niet vers bereid wel goed opgewarmd. Portie was voldoende, extra frietjes geen probleem.

4,7
  21. Richard

Super lekker gegeten! Prijs hogere kant. Mooie rustige locatie aan golfbaan.

22. Fijne sfeer en lekkere gerechten.

23. Daatje Bergman

Goed en lekker gegeten zag er goed verzorgd uit, en medewerkers die wij mochten ontmoeten jullie waren top. Temperatuur en smaak goed en lekker. De kok had goed zijn best gedaan en dat zagen we terug op ons bord en ook bij dessert. De moeite waard om dit restaurant te bezoeken.

24. De bediening was heel vriendelijk en ook ons hondje werd niet vergeten door heel attent te vragen of hij een bakje water wilde. Presentatie van het eten was een plaatje en niet onbelangrijk heerlijk:) kortom bij onze volgende vakantie komen wij weer zeker terug.

25. W Oostra

Het eten was heerlijk en genoeg.
    Personeel zeer vriendelijk en wilden alles voor je doen om het zo gerieflijk mogelijk te maken!! Super 👍👍👍

26. Jeanette foekens

Keurig bezorgd. Precies op tijd. Alles warm. Smaak was heerlijk. Biefstukken perfect gebakken. Snitzels hartstikke goed. Lekkere patatjes. Echte gebakken aardappelen. Heerlijke toetjes! Prijs viel ons gigantisch mee. Super voor elkaar!
    Voor herhaling vatbaar.

27. Heerlijk gegeten, alle vier een super malse smakelijke rib eye gegeten. Vlotte bediening en genoeg afstand van de andere tafels. Bij binnenkomst handen desinfecteren. Lekker voorafje van de zaak. Voor de derde keer met volle tevredenheid hier gegeten.

28. Heerlijk gegeten bij de Hildenberg, je krijgt wat je betaald, en zelfs meer!
    Fantastische service, standaard karafje water bij de wijn. Je wordt geplaceerd en bovendien wordt er goed omgegaan met de coronamaatregelen.
    Het eten wordt netjes op het bord gepresenteerd, de bediening is vlot en houdt goed overzicht.
    Kortom: wanneer je in Appelscha een eetgelegenheid zoekt, ga naar de Hildenberg!

29. Hiske Hartmans

Heerlijk geluncht op t terras in de laatste zomerdagen. Salade met zorg gemaakt, niet een zakje uitgestrooid in een bord.

30. De service was bedroevend. We zijn 2 uur bezig geweest met een hoofdgerecht. Eindeloos wachten tot de menukaart en na meer dan een halfuur werd er pas gevraagd wat we wilden drinken. De groente curry was niet zoals het op de kaart omschreven stond. De zoete aardappel en couscous waren gehaald afwezig en het gerecht werd nu geserveerd met stokbrood en een wrap. Hier werd door de bediening niks over gezegd. De bediening heeft überhaupt geen idee wat ze uitserveren. Men rekent de prijzen van een goed restaurant, maar de service is nog niet eens van het niveau van een eetcafé.

3,7
  31. Het eten was voortreffelijk. Klein minpuntje was dat mijn Radler over de datum was. Dit uiteraard gemeld ter plekke en t werd ruimschoots goedgemaakt. Een heerlijk cocktail gekregen.

32. Het eten was heerlijk bij de Hildenberg. De bediening was voor ons gevoel niet klaar op de drukte. We werden compleet vergeten. Na een uur en er om vragen werd het voorgerecht dan eindelijk gebracht Weer 45 minuten later kwam het hoofdgerecht en vanaf die tijd geen bediening gezien. Het hoofdgerecht daarom maar overgeslagen.
    Daarnaast werden de Corona maatregelen niet Voldoende gehanteerd. Geen 1,5 meter tussen de tafeltjes. Daarom voor ons geen aanrader.
    Jammer want het eten was heerlijk.

33. Dit restaurant stelt je geduld op de proef. Vijftig minuten wachten op een broodplankje en anderhalf uur op het hoofdgerecht is lang. Zeker met een hongerige peuter aan tafel. Helaas wordt het lange wachten niet beloond. Het eten is niet bijzonder. De medium biefstuk heeft maar kort de pan gezien en is nog nagenoeg rauw. Een zakje friet voor vier volwassenen is geen bijzondere overdaad. Wel jammer want het restaurant heeft een leuke ambiance. Het dessert hebben we maar overgeslagen.

5,3
  34. Ondanks dat het super druk was en de bediening de benen uit het lijf liep, bleven ze super vriendelijk. Het eten was heerlijk, origineel en goed op smaak. Ruime vegetarische keuze. We komen graag terug!

35. Heerlijk gegeten en fijne service.

36. Heerlijk gegeten, ruim voldoende. Verrast met een lekkere amuse vooraf, altijd leuk. Bijzondere smeersels bij de broodplank, en bij het hoofdgerecht veel en gevarieerde lekkere beetgare groentes.
    Dit alles geserveerd door een leuke, hard werkende oplettende bediende, Top!
    De rekening was niet hoog, dus echt waar voor je geld!

37. Wel ruime eetgelegenheid, voorgerecht was prima, hoofdgerecht was vlees droog/taai.
    Bediening laat alle drankflesjes/glazen op tafel staan.
    Jammer, geen aanrader.

38. We hebben heerlijk gegeten op een gezellig terras. Bediening was soms wat stug.

39. Op ons gemak genoten van heerlijk eten, waarbij de zeetong alle smaakpapillen aan het werk zette.
    Verder blonk de Hildenberg uit in een gastvrije ontvangst en een uiterst vriendelijke bediening.

40. Heerlijk uit eten geweest en iedereen heeft gesmuld van het eten. Prima.
    Alleen een vreemde ervaring bij het afrekenen. Bij thuiskomst op het vakantieadres werden we gebeld met de mededeling dat ze vergeten waren 2 koffie kompleet met likeur af te rekenen en of we de volgende dag even langs wilde komen. Ze gaven aan dat de koffie kompleet was bij andere gasten per ongeluk op de bon gekomen. Toen hebben wij de bon ook nog maar even gecheckt en wat bleek. Bij ons zonden er 2 karaffen wijn die we niet hadden genuttigd. Achteraf bleek dat we ondanks dat we de koffie kompleet moesten betalen toch nog wat terug hoor de te krijgen. Dat de volgende dag maar even opgehaald.

41. Roland Hofstra

Na een warme dag was het koude biertje meer dan goed. Na een goede maaltijd zijn we na 3 uur tevreden weggegaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

42. Peter Kalsbeek

Heerlijk buiten gegeten met superbediening en goed eten.

43. Lia Rietveld

Een extra pluim voor de keukenbrigade die bij een temperatuur van 37' een uitstekende prestatie leverde!

44. Gezellig gegeten met kinderen en kleinkinderen. Er werd goed gehouden aan COVID-19 maatregelen. Goede service en eten was goed!

45. Heerlijk vegetarisch gegeten, sfeer ontspannen en leuk.
    Serveerster zeer vriendelijk!
    Eten super goed en betaalbaar.
    AANRADER DUS!

46. Koen.Matthijs

Zondagavond (binnen)

Sfeer en bediening: goed en efficiënt
    Wel erg vreemd dat personeel niet vroeg hoe de steak moest gebakken worden. We hebben het dan maar zelf gezegd ...
    Eten: lekker, maar vreemd dat bij minstens twee verschillende gerechten (Noordzeetong en zeebaars) andere groenten werden geserveerd dan deze die vermeld waren op de menukaart. De Noordzeetong werd niet geserveerd met remouladesaus (zoals nochtans vermeld op de menukaart), en de zeebaars werd niet geserveerd met venkel. In feite kreeg iedereen dezelfde groenten! Gelukkig waren die wel lekker.
    Prijs/kwaliteit: goed

Donderdagavond (buiten)
    Sfeer: vrij goed
    Bediening: helemaal niet goed. Zeer lang wachten. Tafels werden niet afgeruimd. Nagerecht werd gebracht toen alle borden en bestek van hoofdgerecht nog op tafel stonden (en die stonden er al meer dan een half uur!). Dat was ook het geval voor andere tafels.
    Niet leuk als het personeel niet weet wat "a point" of "saignant" betekent ....
    En weer dezelfde ervaring: de groenten die op de menukaart werden vermeld, waren niet in het gerecht aanwezig. Iedereen kreeg weer dezelfde groeten.
    Prijs/kwaliteit: goed.

47. Het is een uitdaging om op de maandagavond in Appelscha een leuk restaurant te vinden wat open is.
    Laat ik u de moeite besparen, reserveer gelijk en onmiddellijk bij restaurant de Hildenberg. Als je op google kijkt en je ziet dat het bij Roompot vakantiepark ligt en midden in een golfpark, ga je twijfelen over de kwaliteit. Dit is echter geheel niet nodig.

Vooraf kregen we een heerlijke amuse van het huis. Als voorgerecht kozen wij ervoor om de Gamba's te delen. Deze werden keurig gereserveerd op ieder een eigen bord. Als hoofd namen we beiden risotto. Mijn partner nam de spinazie- risotto en ik nam de saffraan risotto ( zie foto) Al zijn wij ook liefhebber van een goed stukje vlees of een vers stukje mooie zeevis, oh wat waren we blij met onze keuze. Een ware smaakexplosie in de mond!!

Ze zouden de chef-kok een ster mogen geven. Wat zeg ik 2 🌟 🌟
    kortom een aanrader

48. Goede sfeer zeer vriendelijke bediening en goede bediening heerlijk gegeten en gedronken en een goede prijskwaliteit verhouding.

49. Welkom geheten door een vriendelijke gastvrouw. Keurig netjes tafel gewezen, hierna was het wachten, kwam een jonge man aan. Duidelijk geen horeca ervaring zeker niet enthousiast. De gezelligheid straalt er niet af, na de opname van eerste drankje en broodplankje na dus 10 min. Kwam het na 5 min op tafel. Daarna werd het stil. De jongen hoorde we later was zijn 2e dag. Eten was lekker beide aan surf en turf, alleen frietjes niet goed doorbakken (bleke friet), dochter aan kindermenu. De pannenkoek was lekker groot dus meer dan genoeg voor een kind.
    Wel een tip het zoek resultaten google wordt direct het kinderkling getoond. Echter dat is elders op dit complex en na 17uur dicht. Zorg dat je foto geupdate worden. Meer van de ruimtes en locatie hier zien we een hoop maar niks van het restaurant zelf geplaatst.
    Algemeen, het ligt aan een golfbaan en heeft mooi terras.
    We zijn er geweest maar zullen er niet voor omrijden.

50. Akkie van der Meer

De bediening was leuk en professioneel.
    Er is ruime keuze op de kaart.
    We hebben heerlijk gegeten.
    Een aanrader!

51. Beide vegetarisch gegeten en beide gerechten waren heerlijk! Echt genoten.
    Erg vriendelijke bediening. Inrichting was minder mijn smaak maar het eten compenseerde dat ruimschoots.

52. Rinie Peters

Prima restaurant, prettige sfeer en mooie omgeving. De bediening was perfect. Zeker iets om nog eens terug te komen als we in de buurt zijn.
    R&R Meulenbroek, Leusden

53. Herrewijn

Heerlijjk rustige ambiance, met mooi uitzicht over de golfbaan en de bossen. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

54. Goed eten, niet duur, vriendelijke bediening.

55. E van Loon

Ondanks de corona prettige bediening en lekker gegeten.

56. Voorgerecht goed daarna hoofdgerecht was koud (kruiden boter smolt niet) terug naar de keuken gestuurd kreeg de zelfde t-bonen steek RAW besteld nu bijna gaar en nu niet koud maar lauw.
    Andere aan tafel hadden surf en turf besteld ook koud even in de combi steamer opgewarmd maar de garnalen waren nu zelfs nog rauw.
    Meisje in de bediening wist niet wat ze er mee moest zelfs geen sorry gehoord laat staan dat er iemand van de leiding zich heeft gemeld bij ons.
    Voor ons geen tweede keer meer.
    M.v.g. Meindert.

57. J. de Haan

Kon eerder terecht qua afspraaktijd. Super relaxte bediening. Heerlijk gegeten.

58. Corine Tuin

We hebben heerlijk gegeten. Omdat er maar weinig mensen waren, was het wat minder sfeervol dan het had kunnen zijn.
    Onze meiden van 2 en 4 mochten een kleurplaat uitkiezen. Ook werd van een gewoon glas water een feestje gemaakt door een feestelijk rietje. Het zijn soms de kleine dingen, die het naast het heerlijke eten, helemaal afmaken.

59. Heerlijk gegeten en zeer goede vriendelijke snelle bediening!

60. Fokelien Rijnja

Heerlijk gegeten met een groep van 6 vrouwen. Gekozen voor het maandmenu met prima keuzes. Mooi geserveerd. Genoten.

61. Goed verzorgd buffet! Lekker en gezellige opstelling van de tafels.
    Prima keuze!

62. Simon Schram

Op 6 juli 2019 in vriendelijke sfeer, lekker, royaal en niet te duur kunnen dineren. Het was een genot.

63. de Koning

Bezoek op 14-4-19. Goed eten, lekkere wijnen en grote porties in een gezellige ambiance.
    Alle lof voor de jongen van de bediening. Op zondagavond in je eentje bedienen is best pittig!
    Een aandachtspunt is dat een aantal deuren van kantoren en opslagruimtes open stonden. Dit gaf bij binnenkomst een rommelig gevoel.
    Wij komen terug!

64. jan van veen

Het was een prima Kerstbuffet. Goed georganiseerd. Vriendelijke bediening. Top!!!

65. Betsy rispens

Heerlijk gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

66. tja gereserveerd maar bij aankomst wist personeel nergens van 🙈🙈 . Voor de rest genoten van de ongeorganiseerde chaos, en lekker gegeten met mooi biertje van Maallust. Dames van de bediening top. Maar denk dat ze meer plezier hebben als alles goed loopt.

67. Prima gegeten, vriendelijk personeel, alleen duurde alles erg lang.
    Lange wachttijden tussen de gangen in, er mag wat sneller afgeruimd worden.

68. Wij hebben heerlijk gegeten .
    Warme sfeer. Vriendelijke bediening en snel.
    Eten was mooi opgediend. Goede prijs.
    Wij hebben gamba's gegeten en hadden een mooi broodplankje.
    Als hoofdgerecht de beste spareribs die ik ooit gegeten heb. Mijn ouders hadden zeetong en kabeljauw.
    Als afsluiter namen we Dame Blanche en Creme brulee.
    Een absolute aanrader dit restaurant!

69. Heerlijk gegeten net als vorig jaar. Goede service. Lekker eten. Goede sfeer. Goede prijzen voor de kwaliteit van het eten. Ik raad hem zeker aan!

70. Anna Visser

Heerlijk gegeten en goede service. Fijne avond gehad.

71. Bep v d Wal

Goede service heerlijk eten en vriendelijk personeel. Top.

72. De bediening was grotendeels vriendelijk, wel duurde alles ontzettend lang (lang wachten op opnemen nieuwe drankjes en 3 uur over 3 gerechten gedaan) en werden drankjes vergeten. Het eten was verder prima.

4,3
  73. H.zieck

Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Groot terras. Geen verkeer. Ligt aan golfbaan.
    Prima eten voor goede prijs.

74. Entourage is prima. Eerste drankjes kwamen ook snel echter daarna hebben we een uur gewacht op een broodplankje en een tweede drankje. Hierna duurde het nog ruim een half uur voordat de maaltijd geserveerd werd. In totaal 3,5 uur in het restaurant doorgebracht.
    Naar mijn mening 1.5 Uur te lang.
    Kwaliteit van het eten was prima.

6,7
  75. Super leuk personeel, erg lekker gegeten!

76. John Hoeks

Goed eten, goede sfeer, erg vriendelijke mensen die je bedienen. Op de foto: mixed grill en portobello.

77. goede prijs kwaliteit voor 3 gangen menu. De bediening was wel erg traag, pas na 3 kwartier wordt de 1e gang gebracht.

78. Vanavond hebben wij hier heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

79. Noah Noah

80. Margriet Bruggink

Prima verrassingsbezoek gehad, snelle bediening en uitstekende kwaliteit.

81. Bruggemann

Leuke bediening, lekker gegeten!

82. D. Buitenhuis

Eten prima, sfeer oké. Rommelige bediening. Te lang wachten op eerste drankje. Overal goed.

83. De Vries

Goed eten. Prima bediening en zit niet te dicht op de andere tafels.

6,7
  84. Heerlijk gegeten, komen zeker terug.

85. Gerard Jan

Heerlijk gegeten vanavond!

86. Heleen Pruntel-Villerius

Héérlijk gegeten!

87. We hebben gisteren met 6 personen (3 volwassenen en 3 tieners) lekker gegeten in grand cafe De Hildenberg. We aten mosterdsoep en uiensoep vooraf. Het was lekker en goed heet. Ook het brood voor bij de soep en de kruidenboter die er bij was waren lekker en krokant. Heerlijk.
    Daarna aten we schnitzel met allerlei dingen er bovenop. Volgens mijn mede tafelgenoten smaakte het allemaal prima. Zelf at ik de drie slibtongen. Een was wat aan de zoute kant, maar de rest was lekker. Het was lekker gebakken en makkelijk van de graat af te halen. Er was salade en patat bij geserveerd en ook dat smaakte prima.
    Een van ons gezelschap heeft ijs gehad. Aardbeien met bolletjes ijs en slagroom er bovenop. Ook dat was heerlijk! En de rest alleen nog een kopje koffie. Dat was alles bij elkaar een prima maaltijd. En we zijn zeer tevreden over het geheel.

88. Vorige week samen met vrouw en kind gaan eten bij Grand Cafe De Hildenberg, we werden vriendelijk ontvangen en we kregen een mooi tafeltje toegewezen bij het raam met mooi uitzicht over de golfbaan. Snel werd de kaart gebracht en even later werd er gevraagd voor een drankje, die ook al weer niet veel later arriveerde! Bestelling werd opgenomen en binnen 10 minuten hadden wij onze voorgerechten (een heerlijke carpaccio en twee salades met gerookte zalm) op tafel staan, daarnaast werd er warm brood met kruidenboter geserveerd! Lekker! Na dit feestmaal kregen we het hoofdgerecht (een mooi stuk gebakken kabeljauw met romige risotto had mijn vrouw en mijn zoon en ik hadden beide een grote schnitzel met gebakken champignons, ui en spekjes) deze schnitzel was perfect gebakken, lekker krokant en niet zwart. Bij de hoofdgerechten kregen we gebakken krieltjes, echte dikke frieten met mayonaise en een mooi opgemaakte salade. Keuze genoeg! Mijn zoon heeft nog een dame blanche na genomen, mijn vrouw en ik zaten echt vol en hadden genoeg aan een kopje koffie. Na de tijd gaan afrekenen en de prijs viel ook nog eens mee! Kortom; een fantastisch restaurant op een mooie locatie met geweldige gerechten en een aantrekkelijke prijs! Een aanrader! Wij komen terug! Bedankt!

89. John 7 punten

Afgelopen weekend met mijn vrouw gegolft en besloten na afloop wat te eten. Slechte keuze blijkt achteraf. Ongezellig restaurant. Inrichting oudbollig en klinkt er erg hol. Bediening redelijk chaotisch. Eten viel niet tegen, maar duurde allemaal erg lang. Gezien de prijs geen aanrader.

4,7
  90. Wij zijn zondag samen gaan eten bij de Hildenberg. We werden vriendelijk ontvangen en werden goed bediend.

Het eten was voortreffelijk. Mijn vrouw had het maandmenu met een heerlijke tomatensoep vooraf, een spinaziequiche en een dame blanche als dessert.
    Zelf had ik gevulde champignons uit de oven als voorgerecht, een heerlijke entrecote als hoofdgerecht en ook een dame blanche als dessert. Verder een heerlijke wijn erbij.

Kortom we hebben volop genoten en zullen zeker nog een keer terugkomen.

91. Anne Bouma

Wat een belevenis gisteravond in restaurant de Hildenberg. Uit eten met 6 personen, wij worden hartelijk ontvangen in een ongedwongen sfeer. Het eten was werkelijk geweldig, wat een variatie, niet teveel, niet te weinig, van vooraf (overheerlijke mosterdsoep) hoofdgerecht tot en met nagerecht, in één woord magnefiek. Wat een geweldige bediening en wat een prachtige plek om te zijn en heerlijk te genieten van eten en drinken.
    Wij komen zeker terug, een aanwinst voor Appelscha.

92. Riekje Frens

Op zaterdagavond hebben wij een tafel voor 4 gereserveerd in dit restaurant. Hier kwamen we al vele jaren, naar tevredenheid. Er zit nu een nieuwe eigenaar in dit restaurant. Het is ons slecht bevallen.

Water bij de wijn was lauw, bediening vertelde dat het zo uit de kraan komt. Ik vertelde, dat ik wel koud water uit het toilet zou halen, nu nam hij het weer mee en zou de kraan wel laten lopen. Na 15 min een ander gevraagd om water. We hebben meer dan 45 min gewacht op het eten, kregen wel een drankje aangeboden (net als vele andere tafels). Mosselen werden zonder saus geserveerd, er was geen eetbord gegeven en geen mogelijkheid om de vingers te reinigen. Er stond dat de gerechten met o.a. seizoengroenten werd geserveerd. Er lag inderdaad een kleine hoeveelheid op ons bord (behalve bij de mosselen). Op een tafel naast ons werd 15 min na de bestelling verteld dat er geen schnitzels meer waren. De salade die we kregen was niet voor 4 maar voor 2 personen. Rond ons zagen wij nog veel meer van deze onvolkomenheden. Eerst ben je geïrriteerd, maar het was zo erg dat we er maar om zijn gaan lachen. Toen wij later nog even naar de nota keken bleek er ook nog i.p.v. 17.50, 24,50 te zijn gerekend. Toen we terug gingen om het verschil terug te halen wisten ze te vertellen dat het gek was, want het gerecht wat werd berekend serveerden ze niet.

Al met al een slechte ervaring, deze keuze zullen we denk ik niet meer maken. Jammer van zo'n mooie gelegenheid.

93. Monique den Hartog

Vanaf begin mei 2015, zijn wij de nieuwe eigenaar van Grand café restaurant de Hildenberg.
    Graag willen wij u van harte welkom heten.
    Kom langs en ontdek het zelf!

Vriendelijke groeten,
    Johan Herder en Monique den Hartog

95. Het duurde te lang ( 20 minuten) voordat de ober langs kwam na het uitreiken van de menukaarten.Ik moest zelf een andere ober daarop aanspreken. Bij het serveren van de bijgerechten werd door de ober niet vermeld wat de inhoud van de bijgerechten was. Enkele van de vier hoofdgerechten (vlees) waren te taai. Een van de bijgerechten moest doorgaan voor witlof, maar dat was niet te proeven. De gebakken aardappelschijfjes waren te hard. Positief gestemd waren wij over de frites, het voorgerecht en het nagerecht.

96. Vorige week op de Hildenberg gegeten met een groep van tien personen. Voor iedereen was er wat lekkers, reacties allemaal heel positief. Spareribs waren heerlijk, veel vlees. Op verzoek garnituur bij de schnitzels apart, geen probleem. Ook andere speciale verzoeken werden probleemloos ingewilligd. Extra garnituur kosteloos aangevuld. Ondanks de grootte van de groep het eten snel op tafel. Bediening zeer vriendelijk.

97. richard schong

Wij verbleven op het park De Hildenberg. Een aanrader voor een heerlijke vakantie. De laatste avond hebben we gegeten bij het grand cafe de Hildenberg. De tomatensoep en de mosterdsoep waren ok, maar we hadden niet het idee dat het vers gemaakte soepen zijn, meer instant. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk, die was ronduit vies. Een vreemd soort gemalen vlees en aan de buitenkant zo uitgedroogd, alsof het leek dat hij al een paar uur in een warmhoudoven had gelegen. Ik had een schnitzel, die was goed warm aan de ene kant, maar eenmaal aangekomen over de helft was het paneer niet goed gebakken en papperig. De frieten, aardappeltjes waren wel lekker, aan gefrituurde dingen kun je natuurlijk weinig fout doen. De bloemkool was keihard en de salade weinig smaakvol. Bij het 3 gangen weekmenu zat een tartufo ijsbol, volgens ons ook rechtstreeks uit de fabriek. Ik heb zelf maar afgezien van een dessert, had er niet veel verwachtingen van. Dit restaurant is niet echt duur, maar ik zou liever iets meer betalen voor echt vlees en wat betere kwaliteit. Het personeel is overigens erg aardig en de sfeer is er wel goed. We gaan hier graag nog eens op het park op vakantie, maar komen niet zozeer terug voor dit restaurant. Zonde van zo'n mooie locatie.

5,1
  98. sasja

99. Met vrienden heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Zeer vriendelijke en attente bediening en dat incl. een heerlijk nagerecht voor een zeer redelijke prijs. Wij komen er zeker terug.

100. Mooie locatie, gezellig en sfeervol. We hebben de kipfilet en spareribs besteld. Patat met frikandel voor de kids. Patat was te slap. Frikandel kun je weinig fout mee doen. Kipfilet was droog en weinig smaakvol. Spareribs waren ronduit slecht. Heel droog, te sterk gekruid en taai. Op zich twee makkelijke gerechten zo matig bereiden is een hele prestatie. Misschien was de vaste kok met vakantie? Bediening was vriendelijk en aardig, met aandacht voor de kinderen. Kinderen kregen een placemat met kleurplaat en grote bak vol kleurpotloden. Helaas waren alle potloden stomp en het papier van de placemat zo glad dat er niet op te kleuren was. Bediening was volstrekt niet gericht op de kwaliteit van het eten. Jammer van zo'n mooie locatie. Veel ruimte voor verbetering.

Volgende pagina