1. Beste Mensen van het Zalmhuis.
    Wij dachten dat we te maken hadden met echte horecamensen, niet dus.
    Wat viel het gisteravond tegen zeg. Vanaf het moment dat we binnen kwamen ging het al fout. De aperitiefjes werden besteld maar dat duurde al 15 minuten, terwijl het restaurant niet echt vol was. Daarna kregen we de kaart en ook hier werd vergeten de bestelling op te nemen. Op het moment dat de buurtjes hun bestelling hadden doorgegeven hebben wij meteen de gastvrouw gevraagd ook onze bestelling op te nemen.
    Na twee uur, we arriveerde om 19.00 Uur, was alleen het brood gebracht, overigens werd duidelijk door een van de gastvrouwen gezegd dat dit brood niet voor ons bedoeld was. Hoe discreet! Een van de gastvrouwen werd door ons aangesproken en zij meldde ons dat er meteen werk van gemaakt zou worden met de voorgerechten. Na twee uur zonder voorgerecht zijn we vertrokken. Notabene moet je ook nog eens € 2,50 betalen om te parkeren. NOOIT MEEEEER. Wat een afgang zeg.

2,2