Zalmhuis in Rotterdam

Bij de T-kruising slaat u linksaf de dijk op. (Rivium Promenade). Vervolgens neemt u de 1e straat naar rechts (Schaardijk) en volgt de bocht naar rechts. Direct aan uw rechterhand is de parkeerplaats. Draai tussen de slagbomen door de parkeerplaats op.

• OV

Met openbaar vervoer is Brasserie Zalmhuis te bereiken vanaf Metrostation Kralingse Zoom met de parkshuttle. U stapt uit bij Rivium 4e straat.

ma 10:00 - 23:00

1464721943 63
1627519387 44
1713202253 46

1. Harry de Jong

Kwaliteit goed. Maarrrr… veel geld voor hele kleine porties eten.
    Een 12 uurtje… een lachertje.
    Dit noem ik zakken vullen. Een bak personeel dat loopt te niksnutten.
    Jammer. Doordeweeks betalen de zakenlui toch wel. Ook die zullen zich achter hun oren krabben.
    Jammer, ik kwam hier graag, maar dit was echt de laatste keer. Dit is een oprecht voorbeeld van pikflatie.

2. We werden vriendelijk ontvangen maar de muziek staat te hard. Vervolgens komt er een zangeres die nog harder begon te zingen en een hele show begon weg te geven. Praten met mijn vrienden ging niet meer. Het eten is veel te duur voor wat je krijgt. Erg jammer want het restaurant ziet er mooi uit.

3,4
  3. Oké. De sfeer binnen en buiten is uniek en fantastisch. Ook de akoestiek super. Helaas blijft het daarbij. Eten was koud. Zonder een woord te zeggen meegenomen en zwijgend terug gekregen. Zelfde bord maar opgewarmd. Geen excuus niks.
    Sorry hoor, maar als ik mijn eten zo duur moet betalen verwacht ik wel wat beters.

4. Ruud

Eten wel oké maar de dj moeten ze onmiddellijk naar huis sturen Wat een herrie.

5. Dit was de derde en hoogstwaarschijnlijk de laatste keer Zalmhuis voor ons. Wat eeuwig zonde! We vierden met 5 personen een verjaardag. Je kleedt je er op... dit gaat een leuke avond worden. Want... het restaurant (gebouw) èn de ligging... geweldig!
    Allereerst werden we naar buiten gebracht waar een perfecte tafel klaarstond maar 'daar staat nog troep op van de vorige klant dus u kunt beter ergens anders gaan zitten'... Ok dan. De 'troep' zelf even oppakken is teveel gevraagd?
    Vervolgens 35 minuten (!) gewacht voor dat we een drankje konden bestellen.
    Bedienend personeel liep als kippen zonder koppen rond (en nog steeds was de tafel met het mooiste uitzicht zonder gasten vanwege de troep). Eerlijk is eerlijk, een jonge blonde dame deed enorm haar best! Mijn compliment.

Uiteindelijk kwam het eten. KOUD. Gewoon KOUD. niets meer niets minder. De frietjes waren zálig en wel goed warm.

Dan die rare goochelaar. Wat ongemakkelijk!!!

We hebben heel wat afgelachen omdat we het idee hadden in een klucht terecht te zijn gekomen. Dit moet een grap zijn???

De waterglazen (we hadden er 4 voor 5 personen) zijn aan vervanging toe (overals stukjes kleur er af), de menukaarten even een sopje... wie runt deze toko??

Aan de verhalen van een bediende te horen is t ook niet veel soeps achter de schermen. Luidkeels staan verkondigen dat je mensen in de keuken vergeten bestellingen door te geven als ze klaar zijn en met armen over elkaar staan te hangen in de keuken...

Al met al geen aanrader terwijl nogmaals, wat een mooi gebouw en locatie!

Helaas, dit was geen grap.

6. R. Vermeulen

Dit kan niet lang meer goed gaan. Restaurant hoort ook stukje beleving te zijn. Personeel weet echter dieptepunt aan tikken. Je zit soms echt om je heen te kijken of er geen verborgen camera is en het een klucht is. Maar nee, het is de bediening van het Zalmhuis. Nooit meer

3,4
  7. Jammer, jammer, jammer! Hoe kan je zo een prachtig restaurant om zeep helpen. Keiharde muziek en slecht eten met heel weinig fantasie en raffinement terwijl de prijzen in geen verhouding staan. Ik kwam met mijn lief ons 10 jarig huwelijk vieren maar we waren allebei duidelijk teleur gesteld. Het was zeker niet de eerste keer dat wij hier kwamen maar het holt echt achteruit en er komt zeker nooit meer een volgende keer.

8. Assen 104 punten

1 Woord: Geweldig!

Eten, wijn, entourage, fijne bediening, geweldig ontvangst.

Dit is hoe horeca bedoelt is.

Dank jullie wel!

9. We hadden de beste plaats op het terras, dus wat dat betreft kon het niet meer stuk! In de hoek, het beste uitzicht mogelijk en lekker een beetje in de wind. Dank voor het doorgeven van de wensen. Onze Spaanse gast was verrukt over de wijdsheid en het zicht op de Maas. Ook de welkomstgroet was erg leuk!
    Beetje jammer van het smerige waterglas, er kon nèt een sorry af… Ik had er al een slok uit genomen voor ik de viezigheid zag. Bah. Daar reken je toch niet op!
    Het eten was heerlijk, heilbot smolt op de tong! Was wel een vrij klein stukje, maar ja, vis is duur. De bouillabaisse was perfect.

10. Superslecht. Herrie oorverdovend. We kregen een plaats in zithoek en wilden wat drinken. Vervolgens gebeurde er niets. Er werd geen bestelling opgenomen. We zijn uiteindelijk weggegaan. Ongeïnteresseerd personeel. Was altijd stijlvol, professioneel en chic, nu ordinaire lawaaidemo. Zonde!

11. F.Kraaij

Bediening niet echt behulpzaam.
    Het eten was redelijk, maar niet in verhouding met de prijs. Er werd heel weinig wijn in het glas geschonken.
    Muziek was vreselijk hard, personeel was niet bereid om dit lager te zetten terwijl iedereen in onze omgeving hier last van had.
    Jammer van zo een leuke locatie

3,6
  12. Het eten is altijd wij komen hier redelijk vaak heerlijk.
    Wat ons gaat weerhouden om te blijven komen is de keiharde muziek. Blijkbaar wil men liever jong publiek maar wij kunnen elkaar bijna niet verstaan. Daarom een 1 voor de sfeer.

13. Eten was op zich prima. Sfeer is stuk slechter: veel te harde muziek. Terwijl we wachtten op het hoofdgerecht werden we ongevraagd lastig gevallen door een personeelslid dat aan onze tafel ging goochelen met speelkaarten. Sommige personeelsleden spreken geen Nederlands. Geen aanrader wat mij betreft.

5,5
  14. De sfeer is prima, echter de hamburger was erg klein en ook niet warm, verder niet meer dan een eenvoudig broodje met weinig "aankleding", patat was qua smaak lekker echter ook niet warm. Het glas rode wijn bij ons allen was zeer karig gevuld. 3 Kleine slokjes.
    Het voelt daarom erg geraffineerd aan, weinig leveren voor een hoge prijs dus prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Personeel onhandig en onervaren. Ik was uitgenodigd door een zakenrelatie vandaar dat ik het lastig vond om er iets van te zeggen, maar ik kom er niet meer ondanks de mooie zaak…

3,4
  15. Concept is de muziek zo hard mogelijk zodat gasten niet kunnen converseren! Briljant. Personeel is ook verre van aardig. Kwaliteit eten zeer matig. Jammer want locatie is bijzonder.

16. DutchyDutch

Valt zwaar tegen… personeel is chagrijnig, negeert je, staat veel te harde muziek op (ondanks de vele reviews nog steeds!). Het is veel te duur voor niet verse en weinig producten. Geen aandacht voor de klant. Kwakken alles op tafel en vergeten van alles. Kortom vreselijk, dus nooit meer! Oh ja en ze laten je betalen voor iemand die die zelfde dag ziek werd en niet meekon eten (want niet binnen 24 uur afgezegd!!!!) Even serieus….
    Wat kan hier nog veel aan verbeterd worden…..
    Enige pluspunt is de locatie zelf.

1,8
  17. Eten was heel goed maar als je een tafel bestel vindt ik het netjes als er op zaterdag en zondag disco is ik heb er bij gezegd dat ik 85 jaar wordt dan verwacht je niet dat je echt niet met elkaar praten het was mij niet bekent dat het een andere eigenaar was.

18. Van den Berg

De sfeer was heel bijzonder. Prachtige aankleding en door een dragqueen werden we naar onze plaatsen begeleid. De muziek stond veel te hard waardoor we na afloop schorre kelen hadden van het harde praten. Een onhandige ober struikelde en goot een glas bier en wijn over 2 van onze tafelgenoten die daardoor met kletsnatte broeken zaten. Er werd gezegd dat we bonnetje voor stomerij konden inleveren maar verder werd er niets gedaan. Het was netjes geweest als deze personen een gratis drankje hadden gehad voor al het ongemak. Het eten duurde lang, maar dan een uur na bestellling en de te hard gebakken frites kwamen nadat we de zalm al op hadden. Geen personeel die nog eens kwam vragen of we iets wilde drinken. Ook aan verjaardag werd nits gedaan behalve ballonnen op tafel gezet. Allemaal jammer en gemiste kansen.

2,6
  19. Na vooraf geïnformeerd te hebben naar de mogelijkheid van glutenvrij kregen we bij het bezoek te horen dat er alleen maar glutenvrij brood geserveerd kon worden.
    Na enig aandringen kon er uit de menukaart wat gevonden worden. Wat toen geserveerd werd was beneden alle peil. Koud smakeloos en weinig. Schaamteloos om dat je gast te serveren.
    Bediening was onverschillig, niet vriendelijk.
    Muziek veel te hard.
    Mijn advies aan vrienden en relaties zal zijn: BLIJF DAAR WEG.

2,2
  20. Mooi restaurant, fraaie ligging aan het water. Voorgerecht en dessert super, meer verwacht van het hoofdgerecht. De zalm was niet bijzonder.
    Sfeervolle ambiance, alleen de muziek stond wel erg hard, alsof je in een technoclub aan het eten was.

21. Te weinig bediening. Duurde lang tussen de gerechten. Muziek stond veel te hard - bleek standaard te zijn, voor de beleving, was de reactie na een opmerking hierover.
    Prijs kwaliteist slecht. 3- gangen menu was niet voldoende. Kleine porties.

1,8
  22. Om 14.00 besproken high tea met 14 personen. Een keer kregen wij thee en na een uur wachten kwamen eindelijk de hapjes terwijl er weken van te voren gereserveerd was.
    Bediening moet veel en veel beter, zonde van zo’n zaak, valt of staat met goed personeel is onze mening.

23. Hannie Timmermans

Werdt uitgenodigd door m'n dochter en kleindochter voor een High Tea zaterdag 26 maart en is toch wel tegengevallen, moesten om veel dingen vragen wat niet in orde was en werdt gezegd dat halen we, maar ze kwamen niet met het gevraagde, nooit zo meegemaakt. De muziek veel te hard.
    MVG Hannie Timmermans.

24. Met collega's hier gezellig wezen eten. Het "gezellige" werd alleen wat moeilijk gemaakt door de muziek die op een dusdanig volume stond dat je alleen de persoon naast je fatsoenlijk kon verstaan. Verder snap ik de drag queen en de vuurspuwer eigenlijk ook niet helemaal. Past helemaal niet in het concept.
    Het pand ziet er verder wel mooi en sfeervol uit. De locatie is natuurlijk ook geweldig. Het eten was verder prima. Het was wel duidelijk dat er aan de presentatie meer aandacht was besteed dan aan de smaak. Wel complimenten trouwens voor de gegrilde groenten: Deze waren echt lekker en smaakvol. De salade met een handje geraspte kaas raakte juist weer kant noch wal. Frietjes waren prima en de zalm was ook niets mis mee. Had misschien wel iets hoger op smaak mogen zijn. De side-dishes waren bedoeld om te delen, maar zat dus niets bij om het op te dienen. Je moest dus je eigen bestek gebruiken hier voor. Niet echt slim uit corona & hygiëne oogpunt.
    De bediening was vriendelijk, maar was te druk. De zaak was compleet vol en je moest echt om aandacht vragen en ook dan hadden ze eigenlijk nog te weinig tijd voor je.
    Jammer... Hier is best wel wat van te maken: Zet je muziek iets lager qua volume, huur net iets meer personeel in en zorg dat je gerechten iets hoger op smaak zijn.
    Kortom: Er zit potentie in, maar het komt er nu nog niet uit.

6,1
  25. Op 9 februari geluncht. Tafeltje vuil glas plakte aan tafel, bestek vuil, glaasje huismerlot van matige kwaliteit voor € 5,25 is veel te hoog geprijsd, 12 uurtje voor €15,50 een minibroodje met een mini kroketje met bijsmaak, droog minibroodje met 1 blaadje verlepte sla en 2 minireepjes zalm, duralex limonade glaasje bouillabaisse niet lekker. Een kaal onverzorgd bordje. Geen aanrader dus niet naar toe gaan.

26. hc van Velthooven

Mooie locatie en een goede sfeer. Maar dan houdt het ook wel op. Bijna een uur moeten wachten tot het eten kwam en dat eten stelde helaas niet veel voor, zeker gezien de hoge prijs. Om toch de maag te kunnen vullen tot drie keer toe om extra patat gevraagd. Dit is echte nooit gekomen. Geen dessert besteld omdat we geen zin hadden weer een uur te moeten wachten. Kortom, geen aanrader.

27. L den Boer

Even gezellig bijpraten, dat was de reden om in het Zalmhuis te reserveren. Muziek stond zo hard dat een een gesprek onmogelijk was. Jassen gepakt en snel vertrokken naar een ander restaurant.

28. Dit restaurant doet niet aan de controle van de QR code. Veel te harde muziek continu door, 82 decibel gemeten.
    Zeer irritant, ook de reactie van het personeel dat dit bekend is maar dat het moet van de “baas”.
    Ivm deze herrie komen we hier niet meer terug.

5,7
  29. We zijn in het verleden (5 jr.) met veel plezier in het Zalmhuis geweest en de kwaliteit en service was toen goed. Vanmiddag hebben wij op uitnodiging van mijn oom (Verboom, 98ste verjaardag) de lunch gebruikt met 8 personen. Er werd pas na uitdrukkelijk verzoek opgenomen. Het duurde erg lang voordat er werd geserveerd. Enige navraag hierover werd niet gehonoreerd door het niet vriendelijke personeel. Mijn vrouw eet vegetarisch en bestelde na overleg een uitsmijter ZONDER bacon. Resultaat: de eieren proefden en roken naar bacon! Dat was een grote misser. De bijgevoegde sla had een dag buiten de koelkast gelegen en was slap en niet smakelijk meer. Twee gasten deden hun beklag over de harde broodkorsten. Met een mes kreeg je het niet doormidden! Die klacht werd genegeerd. De muziek staat zo hard dat je niet kunt converseren. Ik lees in andere recensies dat andere klachten hierover niet gehoord worden. Jammer, het is een leuke locatie. Wij kwamen ‘zomers graag op het terras. Zolang deze manager hier nog werkt komen wij absoluut niet meer! Daaag trouwe klant!

2,2
  30. Mooi restaurant. Sfeervol, al stond het volume van de muziek flink te hoog. Het eten was goed, maar zeker niet top. Minpunt: hoewel verplicht had het restaurant geen controle op de Corona Q-code.

31. Het eten is heerlijk, service is goed, mooie aankleding maar de muziek staat echt giga hard ook begin van de avond zelfs personeel klaagt erover. Op de vraag of het zachter kan geeft de manager antwoordt dat dat helaas niet gaat, het hoort bij het concept 😂😂😂.
    Leuke zaak maar komen er nooit meer. Het oude Zalmhuis was beter.

32. Slechte service, duurde zeker 20 minuten voor er iemand kwam om de bestelling op te nemen. Wij vroegen of deze koud geserveerd kon ja zeker dat kon nou het was lauw voor ons nooit meer.
    En de inrichting heel veel kitch en onrustig voor ons niet meer

33. Vandaag lunch gebruikt bij zalmhuis, sushi, kwaliteit slecht, muziek staat keihard. Vriendelijke bediening, wat zeer zeer slecht is werd een wijn aanbevolen door serveerster, duurste wijn op kaart is 74 euro, kreeg rekening 69.90! Voor de fles, voel mij opgelicht, nooit meer naar toe.

3,6
  34. edward van der kaaij

We hadden geresereveerd vanwege een bijzondere gelegenheid. 4 Juli, negen personen. We waren al meerdere malen in het Zalmhuis geweest, mooie inrichting, in goede zin chique. Helaas was er onrustige muziek (kwestie van smaak, dus daar wil ik niet te veel over zeggen), met een veel te hoog volume. We waren met z'n drieën als eerste van de familie aanwezig en na een tijdje vroeg ik iemand van de bediening of de muziek wat zachter mocht. Zij gaf aan dat ze het zelf ook erg hard vond maar dat ze het niet mochten aanpassen, dat had de eigenaar beslist. Ik vroeg hem te spreken maar hij was er niet. Dan maar de leidinggevende. Die zei dat de nieuwe eigenaar (sinds anderhalf jaar) dit als concept had. Aan het volume mocht niet worden gesleuteld. Ik was niet de enige die hierover klaagde, maar hij kon er ook niets aan doen. Jammer, ik heb beneden de anderen van de groep opgewacht. Voor de zekerheid gevraagd of het niet een individuele ervaring van mij was, hypergevoelig voor geluid of zo. Maar zij vonden het ook te hard. Het feit dat ook het meistje van de bediening dit vond en de leiding erkende dat ik niet de eerste was die hierover klaagde, bevestigde dat het niet strikt persoonlijk was. We vonden gelukkig een ander restaurant en gaan nooit meer naar het Zalmhuis.

35. André en Fia

Op 7 januari 2021 de 24 hapjes besteld en deze opgehaald, alles stond op tijd klaar, en het was super lekker en luxe gemaakt. Keurig in doos verpakt met stokjes, wasabi en soja saus en servetten. Echt voor herhaling vatbaar.

36. Prachtige ambiance, vriendelijk personeel, maar te lange wachttijden tussen de gerechten, een nepentertainer met een spel kaarten, die geen afstand hield vd gasten, niemand op zat te wachten, maar volgens hem door het management gevraagd om de gasten in de tussentijd te verpozen.

Op internet las ik dat de eigenaar van het Zalmhuis geen poenerige toko wil maken, maar toch ook geen 'ballentent', met een hinderlijke nep entertainer.

Ook stond de muziek te hard, zodat je nauwelijks een gesprek kon voeren.

Het restaurant was te vol, waardoor de coronaregels niet gehanteerd konden worden. Één hoofdgerecht werd koud opgediend, maar werd adequaat terug naar de keuken gebracht voor 'n nieuw, warm gerecht, waardoor 3 tafelgenoten maar alvast zijn gaan eten, en één later alleen moest eten omdat de anderen al klaar waren.

Bij navraag bleek het drukker te zijn dan verwacht!, waardoor er te weinig personeel was, terwijl je toch van tevoren moet reserveren!

Tiip: wees transparant en communiceer eerlijk, uit jezelf naar de gasten toe dat er te weinig personeel is en daardoor de wachttijden tussen de gerechten, wat langer dan normaal zijn. In plaats dat de gasten zelf geërgerd moeten vragen waarom het allemaal zó lang duurt

Tip: biedt de gasten i.p.v. een entertainer, een drankje of stokbroodje kruidenboter aan, of na afloop een kopje koffie of thee, of 'n korting op de rekening.

Bij reservering en binnenkomst werd geen gezondheidscheque gedaan.

Als je dan over één en ander 'n klacht wilt indienen, feedback wil geven, maar dat liever niet direct op internet wil plaatsen, omdat je graag uitleg wil van het management, kan je daar niets over op de website vinden, en wil het personeel na telefonisch daarom gevraagd te hebben, geen naam en/of mailadres geven.

Dus dan toch maar 'n recensie op internet. Ik hoop dat de eigenaar dit zelf ook leest en er z'n voordeel mee doet. Een klacht is een gratis advies.

37. Vandaag met drie man geluncht. Bij binnenkomst valt de te sterke lucht van wierook of iets dergelijks op. Die lucht kwam geregeld terug. Het zal passen bij de oosterse inrichting die men heeft gekozen. Maar bij het eten is het niet echt lekker.
    De drankjes en het eten duren simpelweg veel te lang. Het eten heeft bijna een uur geduurd. De eerste drankjes kwamen netjes op tijd. De tweede keer duurde ook dat ruim 20 minuten. Ter verontschuldiging kregen we de koffie gratis. Het was erg druk was het excuus. Maar dat is een kwestie van plannen.
    Het eten is gewoon goed en lekker. Het is prijzig. Maar dat is de kwaliteit van het eten het zeker waard. De extreem langzame bediening trekt deze verhouding echter volledig scheef.
    Ik denk dat het wat opstartproblemen zijn. Ik probeer het toch binnenkort graag nog een keer. D..

5,5
  38. Beste Mensen van het Zalmhuis.
    Wij dachten dat we te maken hadden met echte horecamensen, niet dus.
    Wat viel het gisteravond tegen zeg. Vanaf het moment dat we binnen kwamen ging het al fout. De aperitiefjes werden besteld maar dat duurde al 15 minuten, terwijl het restaurant niet echt vol was. Daarna kregen we de kaart en ook hier werd vergeten de bestelling op te nemen. Op het moment dat de buurtjes hun bestelling hadden doorgegeven hebben wij meteen de gastvrouw gevraagd ook onze bestelling op te nemen.
    Na twee uur, we arriveerde om 19.00 Uur, was alleen het brood gebracht, overigens werd duidelijk door een van de gastvrouwen gezegd dat dit brood niet voor ons bedoeld was. Hoe discreet! Een van de gastvrouwen werd door ons aangesproken en zij meldde ons dat er meteen werk van gemaakt zou worden met de voorgerechten. Na twee uur zonder voorgerecht zijn we vertrokken. Notabene moet je ook nog eens € 2,50 betalen om te parkeren. NOOIT MEEEEER. Wat een afgang zeg.

2,2
  39. Enorm geschrokken in diverse opzichten. De enorme ruimte oogt nogal sfeerloos. Medewerkers lopen met 'oortjes'. Misschien is dat handig maar het oogt nogal vreemd.
    Het is nog niet druk, maar het wachten op de kaart vraagt veel geduld. De carpaccio is wel goed maar de gedroogde julienne van prei zie eruit als bruine stro en is niet weg te krijgen. Er ligt ook veel te veel stro en rucola op de carpaccio. De bestelde tournedos blijkt met vis in aanraking geweest te zijn. Zelden zoiets smerigs gegeten. Na 1 hap alles terug gegeven. Na 20 minuten kwam mijn hoofdgerecht opnieuw, de tafelgenoot was inmiddels klaar met eten. Het was prettiger geweest als ze beide gerechten hadden teruggenomen, dan hadden we samen kunnen eten. De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal zoek. 30 euro voor een tournedos van 125 gram is veel te veel. 5,50 voor een glas witte wijn is ook knap aan de prijs. Als je uiteindelijk 115 euro moet afrekenen, is dat gewoon belachelijk veel. Zeker als er geen enkele compensatie is voor de misser met het hoofdgerecht. Zelfs een kop koffie kon er niet af. Schandalig. Hier komen we nooit meer.

2,3
  40. Van willigen

Pas geluncht viel erg tegen.
    Lunch menu van 27, 50 besteld.
    Dan mag je toch wel iets verwachten.
    Voorgerecht was een stukje zalm op een wat verlept blad sla gelegd weinig smaak en stelde niks voor.
    2e menu vis viel ook tegen.
    Kwaliteit was voorheen toch echt anders.
    Het lijkt te massaal re worden helaas.
    Jammer dat dit restaurant achter uit gaat.
    78,00 betaald maar dit was het niet waard👎

41. Wilma Keijzer

Prima gegeten op een mooie locatie!

42. Slechte ervaring! Port vooraf in een vies aangeslagen glas dat naar de vaatwasser smaakte.
    Onze keuze van een coeur de boeuf tomaat met mozarella was een een aanfluiting; ipv het bestelde kregen we een paar doorgesneden cherrytomaatjes met drie mini bolletjes mozarella. geen enkele uitleg van de bediening.
    Bij de bestelling van een glas wijn werd niets uitgelegd; uit welke wijnen er gekozen kon worden.
    Het vlees (bio hoender) en de vis waren zo droog...het leek wel in de magnetron opgewarmd. Het dessert begrepen we ook niet; een koffie met een amandelspecialiteit werd zonder enige mededeling vervangen door drie bonbons en macarons van mindere kwaliteit, zodat we die niet gegeten hebben.

1,7
  43. Heerlijk gegeten met mijn gezin, service en eten meer dan goed!
    Ik snap eerlijk eerdere recensies niet, wij komen al jaren in het Zalmhuis en het blijft positief verrassen!

44. Zeer slecht ervaring met dit restaurant, locatie en inrichting is prachtig maar het eten is waardeloos, zeer weinig eten voor veel geld. Waarschijnlijk wilt men daar de illusie van een duur chic restaurant geven, keuken is echter daarvoor veel te slecht. Wij komen daar ieder geval niet meer.

1,7
  45. Na een eerdere geweldige ervaring ca. twee jaar geleden, weer eens naar het Zalmhuis. WAT een vergissing! Voorgerecht was wel aardig, petit steak tartare, ok, mosterdsoep, niet echt warm, maar de seafood salade met vieze mosselen.
    Hoofdgerecht: Een entrecote, we hebben nog nooit zo'n slechte entrecote gezien, harde stukken en zeen, enz. Zalmkwartet met maar 3 stukken vis, waarvan 1 absoluut geen zalm. En vieze saus op de pasta. Jah, en de keuze voor alleen witlof naast de eend. Daarnaast communicatiefouten bij de bestelling van wijn en patat, dat kwam pas aan het eind...

3,3
  46. Hier een review van het kerstdiner 2e kerstdag. In al de jaren dat wij het kerstdiner hebben genoten bij het Zalmhuis, was het nog nooit zo slecht. Het enige goede deel was het voorgerecht. De rest was koud niet verzorgd, en de wijnen moesten we uiteindelijk tocht bijbetalen, terwijl het menu 82,50 Euro p.p. inclusief wijn. Een glaasje verse jus d'orange was er niet dat werd een glas sap uit pak die zo muf smaakte dat het waarschijnlijk over de datum was.
    Als dit het blijft denk ik niet dat wij daar ooit nog gaan eten, terwijl wij regelmatige gasten zijn(waren). Zowel met vrienden als samen.
    Hierop graag een antwoord.

47. Net terug van Kerstdiner-dansant, wat een tegenvaller.
    Eten zeer karig voor een Kerstdiner. Drinken werd slecht aangevuld en vaak mensen vergeten. Muziek kil, en in ons geval heel luid waardoor praten moeilijk was. Zeker de prijs van € 83,00 p.p. niet waard

48. Gisterenavond zijn wij met kinderen en vrienden wezen dineren bij Zalmhuis.
    Het was een topavond, alles klopte. 'Onze' gasten waren zeer tevreden over de bediening, het eten, de locatie. Wij hadden iets te vieren, het was voor ons een verrassing dat Zalmhuis daar spontaan aandacht aan gaf.

49. 8 okt. deden wij een rondje Rotterdam proef. Ten eerste minstens zes minuten staan wachten voordat we naar binnen mochten en waarom? Geen idee. Daarna zeer snel het eten op tafel, een bord met uitgedroogde tagliatelle met wat hapklare brokken zalm en een sausje. Bij sommige mensen was de zalm nog koud dus dat kwam zo uit de diepvries. En voor de vleeseters dezelfde tagliatelle met een ondefinieerbaar stuk vlees met vet, zeen en bot! Rondje Rotterdam is leuk maar doe het zonder de horeca!

2,5
  50. We hadden telefonisch gereserveerd, maar kwamen bij aankomst niet in het systeem voor. Dit probleem kon gelukkig goed opgelost worden.
    4 x een twaalf uurtje bestelt. Het smaakte goed maar de hoeveelheid was echter vrij karig. Het kwam eigenlijk een beetje beschamend over naar ons gezelschap. De bediening was overigens erg vriendelijk.

6,7
  51. Fantastisch !
    Leuk menu voor een heel redelijke prijs. Niet overdreven veel maar wel lekker. En daar gaat het om. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Vooral Adėle (zo noem ik haar maar want ze lijkt erop) daar moet een blijf heel zuinig op zijn. Dat alles in een mooi pand met geweldig uitzicht. Wat wil een mens nog meer.

52. Ard 63 punten

Recentelijk hier geluncht. De locatie is schitterend alleen de gastvrijheid van het personeel valt erg tegen. Broodje carpacio was heerlijk, kosten vielen mee.

53. Twee keer een receptie daar gehad.
    Net na de kerst. Trap naar zaal was smerig, lagen gebroken kerstballen, takken enz.
    Twee maanden later weer receptie. Wederom werd er geen koffie met gebak aangeboden, terwijl beide keren wel berekend. Bediening was slecht. Jammer van zo'n mooi gebouw op zo'n locatie.

4,7
  54. Voorgerecht gerookte kabeljauw erg apart niet zo mijn smaak. Hoofdgerecht gebakken Noordzee Schol was helaas niet lekker heb hem terug gestuurd. Deze is ons ook niet aangerekend. Toch nog heerlijk genoten van ambiance en het uitzicht.

55. Eten smaakte goed, decor was mooi opgemaakt. Erg leuk om te zien.
    Service was afhankelijk van de bediening. De ene was erg goed, terwijl de ander niet heel enthousiast en klantvriendelijk was.
    Zalmhuis is wel relatief duur, maar erg leuk om een keer heen te gaan om iets te vieren

56. Het is een prachtig gebouw met mooi uitzicht maar veel minpunten. De ruimte is prachtig, het uitzicht is geweldig maar als je met een groep bent moeten er mensen de hele avond tegen een blauwe achterwand van de bank aan kijken. De bediening was niet zorgvuldig, niet netjes gedekt, messen lagen schots en scheef, schaaltjes met brood en groente werden als het waren op de tafel gesmeten. Over het eten zwijg ik maar. Jammer er kan veel meer van gemaakt worden.

2,5
  57. De 1e keer dat we bij het Zalmhuis waren was perfect.
    De serveerster was erg aardig en boodt ons een ander tafeltje aan toen we aangaven dat er nog een extra persoon aankwam. Het eten was heerlijk. We zijn vorige week weer geweest, echter deze keer viel het erg tegen. Misschien lag het aan de ober die ons moest bedienen? Het duurde erg lang voordat er iets geserveerd werd. We kregen geen brood, terwijl andere tafels dat wel kregen. Soep was flauw, eendebout was te zout. Water werd door andere serveerster gebracht, omdat hij het vergeten was. Bij het afrekenen, kregen andere tafels een soort kraskaartje, en wij wéér niet. Jammer dat een ober je mening over een restaurant zo kan veranderen...

58. Ondanks de prachtige ligging en het mooie interieur zijn wij niet onder de indruk van de culinaire kwaliteit van de gerechten. Bij herhaling moeten vaststellen: middelmatig tegen te hoge prijzen. Dit geldt ook voor de wijnkaart.

De bediening verloopt niet altijd even soepeltjes.

Iets meer ruimte tussen en rond de tafeltjes zou de privacy bevorderen.

Tip: neem geen Fish and Chips. Meer deegbeslag dan vis. Of stuur terug naar de keuken.

59. Helaas, het Zalmhuis is voor mij ook geen succes geweest. Mijn voorgerecht met carpaggio, garnalen en coquilles was gewoontjes. Het sausje was smakeloos, de carpaggio taai en de coquilles niet vers. De vis op de kaart sprak mij niet aan en daarom ging ik voor de tournedos. De tournedos was supermals, maar daar was ook alles mee gezegd. De saus, boontjes en aardappelen waren allemaal even smakeloos. Mijn tafelgenoten heb ik niet kunnen polsen, omdat we uitgenodigd waren en natuurlijk praat je dan niet negatief over het eten. Voor mij in elk geval geen tweede keer naar het Zalmhuis, ook al zijn ze bekend en is het een prachtig pand met een mooie inrichting. Ook het personeel is goed en vriendelijk. Ik zou zeggen, doe wat aan de keuken!!

5,7
  60. 1e kerstdag voor 17 personen gereserveerd. Kerst menu met 5 gangen. 19:00 beginnen met het diner en pas om 23:00 was het klaar met de laatste gang. We zaten reeds 1 uur binnen en er was nog niets geserveerd. Het duurde ook lang voordat ze de drankjes kwamen opnemen. Enfin alles ging tergend langzaam en het eten was zeer slecht.

Garnalen vooraf. Er paste 3 garnaaltjes in het glaasje.

Stukjes tournedos op een bedje van? Rauwe, taaie gebakken kabeljauw droog. Etc.

En alles was echt minimaal. Nu ben ik zelf geen grote eter, integendeel. Maar het was echt schandalig wat er aan hoeveelheid werd opgediend.

Voor het Zalmhuis, dat schijnbaar een reputatie heeft hoog te houden, zijn ze werkelijk door de mand gevallen. De kelners waren zeer vriendelijk maar daar hadden ze veel te weinig van. De kelners liepen echt op hun toppen. Constant vielen er dienbladen om, etc. Dit kan alleen maar veroorzaakt worden door stres.

Het was echt een grote aanfluiting en zal iedereen afraden om met (Kerst) daar te gaan eten.

2,8