Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Ik heb meerdere gegeten in het verleden met vrienden bij Helai en moet zeggen toen Helai haar deuren openden rond 2016 was de prijs/kwaliteit prima te doen.
    Echter, toen het restaurant wat bekender werd hebben ze de borden verkleind! En hoeveelheid eten dus de porties ook verminderd. Gek genoeg lees ik daar geen recencies over. Het viel mij gelijk op omdat ik gek ben op gegrild vlees en zag direct dat de porties flink kleiner zijn geworden en ik niet eens vol zat!
    Je zou verwachten dat de prijzen dan minder zijn maar integendeel.

Waardoor het niet meer in verhouding staat met wat je krijgt en wat je betaald.
    Vind het jammer dat vergeleken met hoe ze zijn gestart en kwaliteit en service op nr 1 stond nu zakken vullen op nr 1 staat.

Ik zit in een branche waardoor ik vaak met zakenpartners lunch en heb ze bij helai verder ook niet meer uitgenodigd.

Wil je alsnog afghaans gaan eten dan adviseer ik je te googlen op anderen afghaanse restaurants in Rotterdam of de perzische keuken te proberen.

3,2