1. M.Dijkstra

Tijdens een dagje Maastricht hier met onze kinderen een hapje gegeten. Gezellige sfeer. Bediening vriendelijk. Kaart erg uitgebreid alleen voor de kinderen was het erg beperkt. Alleen patat te krijgen. Geen pannekoek of tosti. Salade met gamba's zat erg veel dressing over. Zelfs verschillende soorten dressing volgens mij. Kreeg er geen bordje bij voor de afval van de gamba's. Uiteindelijk maar op bordje van mijn theeglas gedaan. Ook geen doekje of kommetje om vingers schoon te maken na pellen. Salade was voor wat je kreeg erg prijzig. Mixed grill en patat prima. Alleen jammer dat de sausjes van de mixed grill in plastic bakjes zat. Dat verwacht je bij een shoarmatent of Mac Donalds. Wc's dames erg rommelig. Afvalbakken puilden uit met papieren handdoekjes. Dit lag ook overal op de grond. Geen zeep om handen te wassen.