1. van Linden

We hadden van te voren gereserveerd om 18.00 omdat we met kindje van drie kwamen en op tijd weer klaar wilden zijn. Bij aankomst bij de brasserie werd gezegd dat ze geen reservering van ons hadden ontvangen. Medewerker gaf aan dat zijn baas dat waarschijnlijk niet had doorgegeven. Lekker belangrijk voor ons, niet dus. Maar goed, dan probeer je toch je gasten welkom te te laten voelen en gelijk een tafel aan te bieden. Voorgerechten waren in orde, met uitzondering dat een soepgerecht niet mee kwam en er werd gezegd dat deze was omgegaan in de keuken. Na de voorgerechten hebben erg lang moeten wachten op onze hoofdgerechten, was inmiddels bijna 20.00. En niemand van bedienend personeel die bedenkt om langs te komen of na gaat vragen in de keuken waar de hoofdgerechten blijven. We hebben zelf aan de bel moeten trekken. Overigens waren wij niet de enige tafel die lang moest wachten. De meeste hoofdgerechten waren redelijk naar verwachting met uitzondering van de gebakken mosselen, als het het 15 stuks waren, dan was dat veel, prijs- kwaliteit zeer slecht. En van gebakken was weinig sprake, was zacht en zompig. En nee ik wilde niet een nieuw gerecht, ik had al te lang moeten wachten. Voor het lange wachten kregen we ja ja een kinderijsje van de zaak, een bolletje ijs met slagroom en een aardbei à € 4,00; prijs-kwaliteit slecht.
    Bij het afrekenen en het uiten van onze ontevredenheid werd er gezegd dat ze het met hun baas zouden bespreken de volgende dag. Daar heb ik als klant geen fluit aan. We hadden gekozen om bij de Brasserie te gaan eten omdat er goede recensies waren. Helaas is voor ons de gehele ervaring slecht geweest met een magere excuses. We komen hier niet weer en zullen het anderen ook niet aanraden.

3,9