Vrij parkeren ( eigen parkeerplaats)

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 12:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 12:00 - 22:00

De Keuken van Brasserie de Olmen wordt geleid door
Alex Minderhoud & Anthony Geerse.

In onze keuken staan verse producten, eerlijke smaken en liefde voor eten centraal! Een groot deel van onze producten komen van plaatselijke leveranciers zodat u kunt genieten van al het lekkers uit Zeeland.

Zoals onze boerenkazen die afkomstig zijn van Kaasboerderij de Zuivelhoeve te Aagtekerke Onze Zilt-E Zeeuwse frites zijn het idee van Hans Everse uit Kapelle die volgens een geheim bereidingsproces met gezuiverd Oosterscheldewater van Zeeuwse biologische aardappelen gemaakt worden, ziltzaam lekker!

Ook hebben we een ( Overdekt met heaters ) terras op het zuiden
waar we nog eens +/- 65 zitplaatsen hebben.
Aan het terras grenst een speeltuin.

Alex Minderhoud & Anthony Geerse sind die Küchenchefs von Brasserie de Olmen.

Die Kernpunkte unserer Küche sind frische Produkte, ehrlicher Geschmack und die liebe zum Essen!
Einen großen Teil unserer Produkte beziehen wir aus der direkten Umgebung, so können Sie ausgiebig genießen von vielen Leckereien aus Seeland.

Zum Beispiel unser Bauernkäse vom Käsebauernhof ‘de Zuivelhoeve’ in Aagtekerke. Unsere Zilt-E Pommes Frites aus Zeeland:
Eine neuartige Idee von Hans Everse aus Kapelle, die nach einem geheimen Rezept mit gereinigtem Wasser aus der Oosterschelde von seeländischen biologischen Kartoffeln gemacht werden,

Herzhaft lecker!

1468120198 87
1491621946 90
1519396738 86

1. Chantal Dijkwel

Na voor 4 personen gereserveerd te hebben werden wij geacht met zn 4’en aan een 2-persoons tafel te gaan zitten. Nadat we aangaven die niet handig te vinden werd ons eerst gemeld dat dit de bedrijfpolicy is en dat we wel een extra tafel konden krijgen...met daarop volgend de opmerking: geen stress hoor, ziet u al zweet op mijn voorhoofd, het komt allemaal goed???? Redelijk onbeleefde reactie.

2. Het eten was heerlijk en de service ongekend uitstekend!

3. H. Wondergem

Goed eten, nette bediening, prijs kwaliteit is perfect.

4. Eten was prima, wel erg opdringerig om mandje brood met tapenade te slijten, wat geen amuse is maar wel degelijk berekend wordt. Persoonlijk houd ik er niet zo van om eten op een plank te serveren i.v.m. hygiëne. Er was live-muziek zondagmiddag, had ik niet op de site gelezen, was mooi maar wel te hard, gevraagd of het wat zachter kon en daar gaf men wel gehoor aan. Wij waren met 4 en hadden 1 klein vierkant tafeltje, dat was absoluut aan te klein voor 4 borden en schaaltjes. Bij het weggaan stond de eigenaar met een ander mannelijk personeelslid te praten, ze zagen ons echt wel weggaan, maar een groet of fijne avond wensen kon er niet af. Jammer.

5. Gabriele

Das Essen ist wirklich gut. Was immer immer seltsam ist, dass man mit 2 Personen nur 1 Beilage bekommt (einmal Pommes und Salat). Bei einem Driegang Menue kann das ausreichen. Wenn man nur ein Hauptgericht hat, wird man nicht satt. Dieses Nachbestellen ist zu viel Stress, weil es zu lange dauert. Wenn viel Betrieb ist, hat man längst alles aufgegessen. Dann braucht man keine Pommes mehr. Ich würde 10 Punkte vergeben, Wenn jeder seinen Salat und seine Pommes für sich alleine bekäme ohne Diskussion. Ich esse auch lieber meinen Salat als Vorspeise und nicht zusammen mit dem Essen. Wir gehen ungern mit anderen Leuten Essen, Da ich nicht den Salat und die Pommes mit anderen teilen möchte. Gestern bekamen wir mit 4 Erwachsenen 2 x Pommes und 1 x Salat. Das führt immer dazu, dass man sagen muss, dass es zu wenig ist. Diese Portionen Salat möchte ich für mich alleine essen können.
    Wenn das nicht wäre, gingen wir öfter. Aber für 60-70 Euro essen mit 2 Personen und nicht satt werden geht nicht
    Spareribs onbeperkt war okay, aber die Nachbestellungen dauern einfach zu lange und die Pommes sind dann kalt.

6. R. Lambregts

Prima gegeten. Lekkere wijn. Goede bediening.

7. Een tijdje terug via social deal kennis gemaakt met dit restaurant. Prima ervaring. Lekker eten en erg vriendelijke bediening. Vandaag terug, eten wederom prima, maar helaas een gigantische afknapper qua bediening. Het meisje probeerde erg haar best te doen, maar werd herhaaldelijk afgeserveerd door de mannelijke serveerder. Deze man heeft helaas niets in de horeca te zoeken, totaal niet geïnteresseerd in zijn gasten, erg selectief naar de gasten en vond het rommelen in de kastjes onder de bar veel belangrijker dan zijn gasten. Een dikke onvoldoende voor de bediening. Verder hebben we lang moeten wachten voordat men überhaupt aandacht kregen. Voorlopig de laatste keer. Jammer, wel een leuk restaurant.

8. Johan snijders

Hebben heerlijk geluncht, vriendelijk geholpen en iedereen van onze scooterclub (14 personen) was zeer tevreden… complimenten en kan het iedereen aanraden om hier 'n keer langs te gaan. Toppie!

9. Super lekker gegeten voor een klein prijsje.

10. Krina Hofman

Zeer goed restaurant. Al verschillende menu’s geprobeerd. Gewoon top. Bediening vriendelijk, en gastvrij.

11. Gerard Hermens

Heerlijk gegeten.

12. Gezellige locatie en een gastvrije ontvangst.
    Bediening was perfect en hebben genoten van een perfecte lunch.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Al regelmatig hier gegeten.
    Prijs, kwaliteit en keuze uitstekend.
    Heerlijke Moldavische wijnen.
    Prima bediening.

1 Tip, sommige gerechten zouden wat warmer geserveerd mogen worden.

14. Van der heide

We moesten heel erg lang wachten op ons hoofdgerecht🙃

15. De Witte

Altijd goed eten hier tegen eerlijke prijzen!

16. Erg lekker gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

17. Sehr leckeres Essen, hübsch angerichtet und freundlicher Service.

18. Ondanks rustige vakantietijd 24 feb 2018 volledige persoonlijke aandacht en adviezen. Komen van de zomer of eerder zeker terug want de lunch was perfect met mooie wijn uit Moldavië.

19. Fam. Hardeman

Geweldig gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

20. Mooi restaurant, goeie stoelen. Lekkere gerechten met wat extra aandacht, voor een gematigd prijskaartje.

21. J. Goudswaars

Het was een heerlijk uitgebreid kerstdiner, heerlijk eten, bijzondere gerechtjes en de borden waren mooi opgemaakt. Restaurant was gezellig aangekleed. Tafel helaas te breed en vrij rumoerig waardoor we niet goed metde tafelgenoten aan de andere kant van de tafel konden praten.

22. Gezellig
    Verrassend
    Mooie borden
    Volle zaal daardoor was het eten iets minder warm dan hoort denk ik
    Want we kregen allemaal hetzelfde kerstmenu
    En
    Er werd netjes uitgelegd wat we allemaal op onze bordjes kregen

23. Y. Scheurwater

Eten was heerlijk wij hadden een 4 gangen menu gereserveerd via Socialdeal. We konden van de kleine kaart kiezen uit verschillende gerechten. De bediening was geweldig en persoonlijk. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Kortom top.

24. Toby hamelink

Heerlijk gegeten en gedronken! Zeker een aanrader!!

25. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken met 7 personen.

26. Wij vonden het eten beneden peil, zeker in verhouding tot de prijs.

27. Het eten was zeer goed en lekker.
    Alleen de tijd tussen voorgerecht en hooft gerecht was 2 uur.
    Volgens serveerster kwam dat door de drukte.

28. Goede ervaringen, al meerdere keren met gasten uit wezen eten. Personeel heel vriendelijk. Lekker rustig eten en heerlijk ook.

29. Fam. Thans

Vlotte en vriendelijke bediening. Lekker eten, leuk kader. Kinderen welkom.

30. Wij hebben met dertien personen erg genoten van de grote gastvrijheid en flexibiliteit waarmee we mijn moeders verjaardag hier konden vieren.
    Het eten was erg lekker van smaak en werd mooi opgediend. De bediening was heel attent en prettig op de achtergrond aanwezig. De aankleding is mooi en de sfeer is ongedwongen.
    Kortom, zeer aan te bevelen en een waardevolle toevoeging voor de omgeving.

31. Wilma Pennings

Prima service.
    Het eten was heerlijk.

32. Heerlijk gegeten. Goede service. Spareribs kan ik van harte aanbevelen!

33. Nicole Guenther

Es war wie immer super lecker...
    Sehr nettes Personal 😊

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Het was als altijd super lekker...
    Zeer goed personeel 😊

34. De wijn zijn ze zuinig mee. Maar super lekker gegeten voor herhaling vatbaar.

35. G.A. van Assenderp

Een echte aanrader. Ik ben vaker geweest. Iedere keer subliem qua service, kwaliteit, sfeer.

36. Willem den Herder

Top gegeten, leuke en adekwate bediening. Prijs kwaliteit is prima. Kortom een aanrader!

37. De verwachtingen waren hoog gezien de recencies. Om 18 uur gingen we aan tafel voor een 3 gangendiner a la carte. Om 10 uur hadden we desert op en maar gelijk om de rekening gevraagd want na 4 uur zitten waren we het eigenlijk beu! Het duurde te lang voor de gangen werden opgediend. Maar ze stonden wel constant aan ons tafeltje voor drinken. Het eten op zich was lekker en mooi opgediend. We hadden gekozen voor de Zilt-e friet. Ze was erg hard en er zat nagenoeg geen aardappel meer in. Het was meer gefrituurde korst. Het was voor ons de eerste keer dat we dit aten en weet dus niet of het zo hoort. Dit aan de bediening gevraagd maar het antwoord was dat ze het ook niet wist. Voor de rest is hier niemand meer op teruggekomen. Jammer. Ijs met fruit stond niet op de kaart maar hebben we op verzoek wel gekregen. Dat was fijn.

38. Sabrina

We‘ve been there for dinner and had a great meal! Presentation of the food was very good and the taste very diversified. Service was very friendly and the price really good!

39. Lenie Molendijk

Wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit, prijs verhouding is prima! Komen zeker terug,

40. J. van Hoek

reservering werd niet bevestigd maar nadat ik erover belde, was het akkoord. Gerechten waren goed bereid maar de bijbehorende groente was qua hoeveelheid minimaal (al is dat bij bijna elk restaurant het geval).

41. E. Schout

We hebben high tea gedaan, maar we vonden alle 9, dat het matig was. We misten hartige hapjes en de bediening was niet erg attent. Schoteltjes met koffie op wegens een lekkend koffiekannetje. Jammer

42. Wim en Anja

Super lekker gegeten, goed en aardige bediening.

43. Es war sehr lecker.
    Wir waren alle sehr zufrieden und kommen sicher wieder !!

(Vrije Vertaling door Redactie Eet.nu)

Het was heel lekker. Wij waren allemaal tevreden en komen zeker terug!

44. J.Euser

Wij,3 personen, hebben deze avond heerlijk buiten op het terras kunnen eten.
    prima bediening,met uitstekend eten, weer een geweldige ervaring.
    voor herhaling vatbaar.

45. Blas 408 punten

Niets op aan te merken, de bediening was goed, netjes, beleefd en attent. Het eten was goed, voldoende en mooi gepresenteerd. Leuke zaak, leuke mensen, lekker eten, prijs vs kwaliteit zeer goed. Zeker een herhaling waard en zeker een aanrader!

46. Alejandro

Met 4 personen zojuist 3 gangen gegeten. Alles was erg lekker en de porties waren dik voldoende. Wij hadden vooraf de carpaccio, ham met meloen en kippenvleugels. Als hoofdgerecht de schnitzel, mixed grill en 2 maal spare ribs (zowel zoet als pittig). Als dessert hebben we de verse aardbeien met slagroom gekozen en tweemaal het chocoladedessert (met ijs, witte chocolademousse en brownie). De crumble en verse vruchten hierbij waren erg lekker. Het was ook geen probleem om vanille-ijs te krijgen ipv chocolade-ijs.

De bediening was erg vriendelijk en netjes! Daarnaast viel ons op dat de toiletten erg netjes verzorgd waren. Absoluut een hele prettige avond gehad bij de Olmen, zeker voor herhaling vatbaar.

47. Annelies

Heerlijk gegeten bij "De Olmen". Misschien een tip om te zeggen dat voor het mandje brood dat als eerste op tafel komt wel betaald moet worden. Ook voor het schaaltje extra frietjes moet ruim betaald worden. Verder hebben we allemaal lekker gegeten. We komen zeker nog eens terug.

48. Wat een super tent, erg lekker en top bediening.

49. Manni Breuckman

Hat Spaß gemacht, alles in Ordnung in der Kreuzung. Kurzum, sehr schön.

(Vertaling door Eet.nu)

Was leuk, alles in orde. Kortom, heel fijn.

50. robin bakker

Zeer prettige plek! Echt aan te raden. Was super druk de dag dat we er waren en iedereen van de bediening was super vrolijk en nam echt de tijd om ons zo goed en fijn mogelijk te laten dineren. Zelfs de kok kwam even een kijkje nemen.
    Zoek je een goed restaurant in Serooskerke en omstreken? Zeker aan te raden.

51. Anna Geerse

Wat een topprestaties leveren ze hier. Ben al een paar keer geweest. Zeer gastvriendelijk en smaakvol. Doorgaan zo !!

52. Hier vorige week heerlijk gegeten met mijn man. Met Davina en Niels als gastvrouw/heer hebben wij een heerlijke avond gehad. Het eten goed op smaak, vers en goede porties. Fijne sfeer. Zodra wij weer in Zeeland zijn reserveren wij zeker weer. Bedankt!

53. Al een aantal keer gegeten. Zeer goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. Ook de bediening is erg vriendelijk en neem de tijd voor je, ook al is het druk. Het is er ook altijd erg gezellig. Een feestje om te komen dus :) en ik zal er zeker nog vaker gaan eten.

54. Karin Roskam

Elke keer weer is het eten heerlijk. De bediening is vriendelijk en de sfeer erg goed. We komen zeker weer terug

55. pieterse

Wat een slechte tent. Veel te weinig eten, niet lekker overal sauzen overheen. Eten was gewoon bagger.
    Personeel onvriendelijk, grof taalgebruik.

56. Wederom.... heerlijk, qua maaltijd, qua vriendelijkheid, qua sfeer. Wij hebben genoten!!!👍🍷

57. Fam. Wouters

We hebben bijzonder lekker gegeten in een mooi en verzorgd kader met een excellente service. Zeer correcte prijzen bovendien. Echt een aanrader.

58. Was keurig verzorgd, niet alcoholische drankjes vrij prijzig.

59. We hadden echt een privé etentje. We waren die dag 44 jaar getrouwd. En wilden samen uit eten. Het was super en de bediening uitstekend.
    We waren er al meerdere malen geweest. Één keer receptie en een familie etentje!

60. A. Ringenaldus

Fijn om gast te mogen zijn op 1e Kerstdag.
    Heerlijk eten, goede wijn.

61. Om een eerder bezoek aan "de Olmen" te evalueren werd er nu met drie gasten gegeten.
    We zijn het allen volledig mee eens, dat de eerdere happening op 14 oktober perfect is geweest!!!!!
    Het gebodene, maaltijd, drank, sfeer, service, het was alles een dikke 10 waard!
    Ook nu, tijdens deze evaluatie, mankeerde er helemaal niets aan. Wederom perfect.
    Hartelijk dank, kok, hartelijk donk bediening, hartelijk dank voor de fijne sfeer.

62. personeelfeest gehad met lopend buffet ongeveer 75 mensen. perfect geregeld allemaal.

63. We waren te gast op de camping en zijn gaan eten bij de olmen. We waren zeer aangenaam verrast door de keuken. Superverse vis, die subliem werd klaargemaakt voor een goede prijs. De olmen is veel meer dan een campingrestaurant, eerder een kostbaar pareltje. Zeer zeker waard om voor om te rijden.

64. Op Koningsdag bij dit restaurant gedineerd. Tweemaal een driegangenmenu. Prijs/kwaliteit was in orde.
    Alleen de bediening laat veel te wensen over. Het vervelendste vind ik dat er met twee maten gemeten wordt. Bij het bestellen van de rode en witte wijn vroeg ik om een karaf kraanwater, de serveerster zei dat ze dat eigenlijk niet doen, dus een fles plat water besteld. Tot onze verbazing werd aan een andere tafel wel een karaf geserveerd. Voor ons geen aanrader.

65. We hebben erg lekker gegeten bij de Olmen. Je zit hier ontspannen in een sfeervol restaurant. Bediening erg vriendelijk en tijd voor een praatje. We komen hier zeker nog eens terug en we kunnen het iedereen aanraden. Hier krijg je waar voor je geld.

66. Piet en Sjaan Remijnse

25 maart 2016.
    Ons Gouden Huwelijksfeest met familie. De zaal was sfeervol, de bediening zeer vriendelijk, Het buffet was keurig en voldoende. Voor consumpties werd regelmatig gezorgd. We hebben met onze familie, ruim 50 personen, jong en oud, een onvergetelijke avond beleefd.

67. Heerlijk gegeten met mijn zoon. Bediening close to perfection. Wisten nog alles van de vorige keer dat we er waren. Eten uitstekend. Mooie opgemaakte borden, prima verhouding van diverse smaken. Ietwat weinig groenten. Het is "mode" om een klein husseltje van aardappeltjes, pietsie groente te geven. Ik stel prijs op iets meer groente. Er is voor elk wat wils. Honden mogen mee. (maar die van mij blijft thuis. Anders is het net kinderen: je moet er op blijven letten). Muziek niet te luid. Gewoon gaan dus.

68. Nicole de Bever-de Regt

Het eten was erg goed, borden waren ook prachtig opgemaakt. Het was wel een avondvullend Kerstmenu (8-gangen), we waren om 18.15u binnen en gingen om 22.30u weg. Duurde soms iets te lang tussen de gangen door, maar dit kwam waarschijnlijk omdat alle restaurantgasten te gelijker tijd een volgende gang kregen. Miste wel de echte Kerstsfeer. Het restaurant is ruim opgezet en is er voldoende ruimte tussen de tafels. Bediening was correct en vriendelijk. Bovendien erg attent dat de chefkok(s) na afloop langs alle tafels kwamen om een praatje te maken.

69. petra bonte

Echt een aanrader, alles klopt hier. Het eten is erg smaakvol en zeker niet duur.

De kinderen kunnen lekker buiten spelen. De bediening erg vriendelijk.

Kortom een aanrader!

70. Heerlijk eten met super professioneel en vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

71. Heerlijk eten, goed personeel en leuk uitziend restaurant. Zeker een aanrader!

72. Gerald Scherer

Waren zum ersten mal da. Sind total positiv überrascht. Es war Griechischer Abend und ich muss ganz ehrlich sagen das ich noch bei keinem Griechen hier auf Zeeland so gut gegessen habe wie in der Brasserie de Olmen.
    Werden auf jeden Fall wieder vorbeischauen.
    Sehr gut gegessen und nettes freundliches Personal!

(Vertaling door Eet.nu)

We waren hier voor het eerst. We zijn zeer positief verrast. Het was Griekse avond, en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder bij een Griek in Zeeland zo lekker heb gegeten als hier bij Brasserie de Olmen. We zullen hier in ieder geval weer langskomen.

Zeer goed gegeten en vriendelijk personeel!

73. Heerlijke lunch op het terras met lekker gevulde uiensoep. Daarna een verse salade met gewokte kip en pittige dressing, begeleid door verse jusd'orange. Afgesloten met een lekker bakkie koffie. Topmiddag gehad. Heerlijk verwend.

74. Kes Taylor

23 juni 2015 vanaf de minicampings in Serooskerke uitgekomen. Ontvangst is vriendelijk en rustig. De serveerster legt kundig uit wat de menu's in houden. Na de dikke tomatensoep en dito uiensoep even rust voor het hoofdgerecht. De cordon bleu en heilbot zijn behoorlijk groot, alsmede de garnituur en alles is lekker. Toetje lukt echt niet meer. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader.

75. Erwin 9261 punten

Vanavond naar Brasserie de Olmen
    Het is redelijk vol en erg rumoerig. We moeten in het begin van de avond ons redelijk inspannen om elkaar te horen, dat wordt beter naarmate de avond verstrijkt en het aantal gasten afneemt.
    Vooraf gaan we voor de uiensoep en geitenkaas salade, het hoofdgerecht wordt de mixed grill en de hamburger en het nagerecht wordt een keuze van chef.
    We bestellen vooraf een mandje brood met kruidencrème en olijven tapenade. Het duurt wat lang voordat het uitgeserveerd wordt. Helaas komt dit niet omdat het nog even in de oven moest, het brood heeft na het bakken vanochtend de oven niet meer gezien. Het is vers van vandaag maar mist het krokante korstje. De kruidencrème en de tapenade zijn smakelijk en gelukkig voorzien van wat zout.
    Later komt de uiensoep en de salade. De uiensoep is smakelijk maar is wel wat erg zoet. De ui is perfect gaar. Het wordt geserveerd met een stukje stokbrood met gesmolten kaas.
    De geitenkaas salade is een mooie en verse salade. Het bevat diverse slasoorten, walnoot, rode ui, komkommer, tomaat, alfalfa, dressing en een plak geitenkaas. Deze heeft een laagje gekarameliseerde suiker. Een smakelijke salade.
    Daarna volgt het hoofdgerecht. De mixed grill bestaat uit een stuk kipfilet, biefstuk en spare ribs. Het vlees is perfect gegrild. De kip is gaar maar niet droog gebakken, prima dus. Het rundvlees is nog rood van binnen zoals we dat graag hebben. De spare ribs zien er aan de bovenkant ook smakelijk uit, van onder zijn deze nog bleek. Verder krijgen we nog een bakje met friet en salade op tafel. De friet is perfect, mooie kleur, verse friet. Top!
    De hamburger is zoals deze hoort te zijn, een stevig stuk vlees. Het is een huisgemaakte hamburger met spek, kaas en een smoked barbecuesaus. Het vlees heeft mooie grillstrepen (net zoals bij de mixed grill) en wordt geserveerd op een stevig broodje. Ook hier krijgen we er de prima friet bij en een schaaltje mayonaise en wat salade. Ik bestel zelden ergens een hamburger maar deze is wel voor herhaling vatbaar.
    Daarna is het lang, erg lang wachten op het nagerecht. Ik vermoed dat we vergeten zijn. Wanneer het mij gelukt is de aandacht van een dame van de bediening te krijgen blijkt dat net het nagerecht is uitgevraagd. Dit nagerecht is een wat sober gerecht in zijn soort. Het is wat meloen, ananas, slagroom, framboos en pannacotta. Het is niet verkeerd maar het is wat magertjes en oogt ook niet erg spectaculair. Kijk ook eens op www.restaurantrecensie.blogspot.nl

76. Donderdag 11 juni 2015 samen met mijn zoon hier gegeten. Een prima keuze! Lekker buiten zitten, prima service, gastvrij, meedenken in dieetmenu.

Het eten was heerlijk en zorgvuldig bereid. De prijs is prima in verhouding.

Kortom: een aanrader om er even iets lekkers tussendoor te eten of wat langer te tafelen! We komen er zeker terug.

77. niek en linda

Prima eten, met zorg bereid. Vriendelijke bediening. Aanrader.

78. Jeannette

Je kan er heerlijk eten. Met een ruime keuze op de kaart. Een vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om daar te gaan eten.

79. Familie van Vliet

Wij hebben heerlijk gegeten met twee families. Het eten was heerlijk en de wijn was van goede kwaliteit. De bediening (Davina) was erg vriendelijk en beleefd. Al met al een geslaagde avond en als we in de buurt zijn komen we zeker terug. Het was een volle bezetting, maar daar hebben wij niets van gemerkt.

Tip: vraag gerust eens tussen de gangen door of men iets wil drinken dat zal gegarandeerd de omzet verhogen.

80. Alex en zijn team verzorgden mijn verjaardagsfeest. De ontvangst, het buffet en ook de vriendelijke bediening waren klasse. Iedereen heeft genoten van deze gezellige dag.

81. Toneelvereniging Serooskerke

Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit goed en vriendelijke bediening. Kortom gezellige avond.

82. Marijke van der Wouden

Fijn ontvangst met persoonlijke belangstelling voor de gasten. Vanaf het eerste drankje en het dineer en koffie. De koks Alex en Albert vroegen hoe het eten smaakte. Oprecht gevoel. Ook spontaan werden de "speciale" frietjes gebracht. Een gevoel dat je welkom bent. Als vissoepliefhebber kan ik echt vertellen dat ik heb genoten!

Ik vind het zo mooi te horen dat Alex en Albert "eerlijk" voedsel en streekproducten (willen) gebruiken. Dan kan het wat mij betreft al niet meer stuk.

Vroeg of laat ga ik toch eens meedoen met een workshop. Wat ik er van heb gehoord, boeit me enorm!

83. Heerlijk gegeten, goede sfeer, kom zeker een keer terug.

84. Heerlijk gegeten op 1e Paasdag. Was gezellig druk,
    ondanks de drukte geen lange wachttijden. Vriendelijk personeel.

85. Erich Johnen

Friets lauwarm, Salm lauwarm, falsches dessert geliefert. Im Jahr 2013/14 war es besser.

86. Een fijne avond gehad, herkenning van vorig jaar door personeel was natuurlijk prima, fijne persoonlijke bediening.

Ga zo door en we komen graag terug.

87. Mooie en gezellige ambiance! Met een leuk, professioneel jong team dat er duidelijk zin in heeft! Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Ligt mooi op de route van en naar het strand, we komen zeker terug!

88. Leuk en sfeervol restaurant waar we heerlijk uitgebreid hebben geluncht. Er wordt gewerkt met verse regionale producten, erg lekker. Ook voor het oog een genot, alles ziet er prachtig uit. De bediening is uiterst vriendelijk en in de keuken wordt vakwerk verricht! Gezellige sfeer ook, we komen graag terug.

90. Koen Schilders

Leuke avond gehad, jonge ondernemers die er duidelijk zin in hebben.