Vrij parkeren ( eigen parkeerplaats)

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 22:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 22:00

De Keuken van Brasserie de Olmen wordt geleid door
Alex Minderhoud & Anthony Geerse.

In onze keuken staan verse producten, eerlijke smaken en liefde voor eten centraal! Een groot deel van onze producten komen van plaatselijke leveranciers zodat u kunt genieten van al het lekkers uit Zeeland.

Zoals onze boerenkazen die afkomstig zijn van Kaasboerderij de Zuivelhoeve te Aagtekerke Onze Zilt-E Zeeuwse frites zijn het idee van Hans Everse uit Kapelle die volgens een geheim bereidingsproces met gezuiverd Oosterscheldewater van Zeeuwse biologische aardappelen gemaakt worden, ziltzaam lekker!

Ook hebben we een ( Overdekt met heaters ) terras op het zuiden
waar we nog eens +/- 65 zitplaatsen hebben.
Aan het terras grenst een speeltuin.

Alex Minderhoud & Anthony Geerse sind die Küchenchefs von Brasserie de Olmen.

Die Kernpunkte unserer Küche sind frische Produkte, ehrlicher Geschmack und die liebe zum Essen!
Einen großen Teil unserer Produkte beziehen wir aus der direkten Umgebung, so können Sie ausgiebig genießen von vielen Leckereien aus Seeland.

Zum Beispiel unser Bauernkäse vom Käsebauernhof ‘de Zuivelhoeve’ in Aagtekerke. Unsere Zilt-E Pommes Frites aus Zeeland:
Eine neuartige Idee von Hans Everse aus Kapelle, die nach einem geheimen Rezept mit gereinigtem Wasser aus der Oosterschelde von seeländischen biologischen Kartoffeln gemacht werden,

Herzhaft lecker!

1430872037 84
1517861940 87
1521207705 86
1551319594 83

1. Het was weer mogelijk...het restaurant had de Coronaperiode overleefd. Na een vriendelijke ontvangst en een voorafje, ging ik voor het onbeperkt eten van pittig gemarineerde spareribs.
    De delicatesse werd opgediend...ik wilde mijn bestek er op los laten...maar toen werden de spareribs weer onder mijn neus weggehaald. Sorry meneer, maar deze waren voor een andere tafel bedoeld, waar ze dan ook gewoon weer werden weggezet.
    Coronaproof???....ach.
    De eigen spareribs kwamen gelukkig snel daarna. Het zou beleefd zijn geweest dat de ober gelijk gevraagd had om of ik nog een glaasje wijn beliefde....het glas was immers leeg....helaas...dat gevoel voor de horeca ontbrak.
    Nadat ik mijn spareribs met smaak had genuttigd, bleef het stil....oorverdovend stil. De dame van de bediening had het erg druk met de vele goede vriendinnen die zij tegen kwam. Nadat ik ongeveer een uurtje eerder mijn laatste stukje sparerib had gegeten, bedacht deze dame zich waarschijnlijk dat zij onbeperkt spareribs had geserveerd. Of ik nog meer wenste...
    Kortom....heerlijk gegeten, maar een zeer onprofessionele bediening.

2. Ric deVries

We komen hier al vanaf dat de Brasserie opende, altijd lekker gegeten, in een leuke en ontspannen sfeer, een zeer goede keuken voor ieders wil, aardige mensen zowel in de keuken, bediening, en achter de bar.

3. Lekker, fijn, correct, kortom goed!

4. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Essen ist schon lecker, der Preis aber etwas hoch.

Eén vorige recensie
  5. Heerlijk 6 gangen kerstdiner gegeten. Verzorgde presentatie, en goede smaakcombinaties. Oplettende vlotte bediening, en rustige sfeer! Een aanrader!

2 vorige recensies
  6. Heerlijk gegeten met de familie. Soepjes, Spareribs en burger vielen erg in de smaak. Personeel erg vriendelijk. We komen zeker terug.

7. Henny Wijs

Was weer geweldig. Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.

8. Prima eten voor een leuke prijs, zeer geschikt om met een groepje naar toe te gaan. Voor een romantisch diner voor 2 zou ik een ander restaurant kiezen.

9. Rebecca van Rijswijk

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, prima service en gezellige sfeer!

10. van Linden

We hadden van te voren gereserveerd om 18.00 omdat we met kindje van drie kwamen en op tijd weer klaar wilden zijn. Bij aankomst bij de brasserie werd gezegd dat ze geen reservering van ons hadden ontvangen. Medewerker gaf aan dat zijn baas dat waarschijnlijk niet had doorgegeven. Lekker belangrijk voor ons, niet dus. Maar goed, dan probeer je toch je gasten welkom te te laten voelen en gelijk een tafel aan te bieden. Voorgerechten waren in orde, met uitzondering dat een soepgerecht niet mee kwam en er werd gezegd dat deze was omgegaan in de keuken. Na de voorgerechten hebben erg lang moeten wachten op onze hoofdgerechten, was inmiddels bijna 20.00. En niemand van bedienend personeel die bedenkt om langs te komen of na gaat vragen in de keuken waar de hoofdgerechten blijven. We hebben zelf aan de bel moeten trekken. Overigens waren wij niet de enige tafel die lang moest wachten. De meeste hoofdgerechten waren redelijk naar verwachting met uitzondering van de gebakken mosselen, als het het 15 stuks waren, dan was dat veel, prijs- kwaliteit zeer slecht. En van gebakken was weinig sprake, was zacht en zompig. En nee ik wilde niet een nieuw gerecht, ik had al te lang moeten wachten. Voor het lange wachten kregen we ja ja een kinderijsje van de zaak, een bolletje ijs met slagroom en een aardbei à € 4,00; prijs-kwaliteit slecht.
    Bij het afrekenen en het uiten van onze ontevredenheid werd er gezegd dat ze het met hun baas zouden bespreken de volgende dag. Daar heb ik als klant geen fluit aan. We hadden gekozen om bij de Brasserie te gaan eten omdat er goede recensies waren. Helaas is voor ons de gehele ervaring slecht geweest met een magere excuses. We komen hier niet weer en zullen het anderen ook niet aanraden.

11. Christiaan Wallet

Met jong gezin heerlijk en gezellig gegeten. Erg vriendelijke bediening die de kaart echt goed kennen. Eten zeer smaalvol en prachtig op het bord gelegd. Leuke speeltuin voor de kinderen. Leuke muziek op achtergrond. Gevarieerde kaart. Aanrader! Wij komen in elk geval terug.

12. Prima gegeten en heerlijke speelplek voor de kinderen.

13. Sacha Luchte
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

- Sehr schön präsentierte Teller und leckeres Essen für einen guten Preis.
    - Sehr freundliches und aufmerksames Personal.

14. A. Hubrechsen

Zaterdag 13 juli heerlijk gegeten bij Brasserie de Olmen. Vriendelijke bediening.
    Zelf eten we vegetarisch en krijgen in de meeste restaurants dezelfde soort gerechten. Bij De Olmen zijn we zeer verrast met 2 heerlijk en prachtige hoofdgerechten! We komen zeker vaker terug!

15. Met vrienden weer heerlijk gegeten. Bediening netjes en aardig. En het eten is super.

16. Dani Rijken

Gister hebben wij bij Brasserie de Olmen gegeten nadat wij hier 3 weken geleden ons trouwfeest hebben gehouden. Dit was uitstekend geregeld. Heerlijk eten, goede sfeer, super flexibel, goede prijs, goede service en super personeel! Ook voor kinderen is dit een leuke locatie. Wij komen zeker terug!

17. Tiny en Miel

Heel lekker gegeten. Top kok.

18. Fam v Hese

Gezellige ambiance en goede prijs/kwaliteitverhouding!

19. Familie Reurich

Heerlijk gegeten maar ontzettend lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Drie (grote) groepen binnen en dat was goed te merken. Ze schijnen maar zes pitten te hebben. Volgende keer is het handiger om minder mensen binnen te laten of direct aan te geven dat het langer kan duren voor het eten komt. Met twee kinderen was het geen succes. Al gerechtjes waren wel erg goed! Dessert niet meer genomen.

20. Eten is op zich prima. De wachttijd is buiten proporties. 2,5 uur wachten op een hoofdgerecht met een kleinkind erbij!

21. Wij hadden gereseveerd en werden niet verwacht, maar kregen wel een leuke plaats.
    Het eten was goed en genoeg en de bediening was ook goed, alleen het bestelde dessert kregen we maar half en moesten heel betalen, jammer.
    Er valt nog het een en ander te verbeteren, maar je kan er goed zijn.

22. M de Bree

Een tijdje terug via social media kennis gemaakt met dit restaurant. Heb hier mijn 40 jarig jubileum gevierd. Prima ervaring. Lekker gegeten en gedronken erg vriendelijke bediening tegen redelijke prijzen. Alle afspraken keurig nagekomen. Kom hier zeker nog een terug. Is echt een aanrader.

23. Erich Johnen
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Die Sparrips und die Pizza waren hervorragend. Kommen wieder, wenn wir in der Nähe sind.

24. Sauer, Josef
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Essen und Trinken war einfach sehr gut.
    Kompliment an die ganze Mannschaft.

25. M. De nooijer

Buitengewoon lekkere gerechten en heerlijke wijnen.
    Voor een goede prijs- kwaliteit verhouding.
    Bekende gerechten verrassend geserveerd.
    Zeker een aanrader!

26. Elke vrijdag onbeperkt spareribs voor €17,50 Voor de tweede keer dit gereserveerd na een goede ervaring. Aan tafel kregen we een geprint A4 tje wat het menu voorstelde. Maakte voor ons niet uit omdat we kwamen voor de spareribs. Dit bleek een probleem te zijn. De jonge ober ging dit opnemen met de keuken. Bij terugkomst meldde hij dat ze niet genoeg op voorraad hadden en binnenkort gingen sluiten ivm vakantie?!. Het zou geen probleem geweest zijn als we dit van te voren hadden aangegeven bij de reservering. Vreemd, dat je bij reserveren moet aangeven wat je wil eten. Nog nooit zoiets meegemaakt. Jammer dat de eigenaar die in de keuken stond niet even zelf kwam vertellen wat de reden hiervoor was maar liet dit over aan het jonge personeelslid. Een alternatief werd niet aangeboden. Al met al een beschamende vertoning. Na betaling van onze drankjes stonden wij na een klein half uurtje enigszins bedremmeld en verbaasd weer buiten op zoek naar een ander restaurant.

27. We hebben heerlijk gegeten. Gezellige sfeer goede bediening we gaan er zeker nog een keer eten. Een aanrader.

28. Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten!!!

29. pc de rijke

Prima service lekker gegeten mooie locatie zeker aan te bevelen.

30. Heerlijk vegetarisch gegeten. Jammer van die tafel recht voor de deur.......

31. Het eten en de bediening was goed maar bepaalde dingen van onze bestelling waren niet goed uitgevoerd maar werden onder excuus verberterd en omdat er dezelfde avond een octoberfest zou zijn was de sfeer wat rommelig i.v.m gelijktijdig opruimen van de zaal.

32. Goed eten voor een redelijke prijs en vriendelijke ter zake kundige bediening.

33. Leuke opmaak van de gerechten. En bovendien ook erg lekker.
    Prijs kwaliteit is erg goed!

34. J. Lommerse

Het is altijd fijn om naar Brasserie de Olmen te gaan voor een lunch of diner.
    Deze keer met vrienden gaan lunchen. De lunchplank vis of vlees is een aanrader.
    Alles vers en mooi opgemaakt. De clubsandwich met heerlijke zilte frites smaakten prima.
    De gastheer is correct maar heeft een vrolijke en meedenkende manier van werken.
    Kortom wij hebben genoten in een relaxte sfeer.

35. Eten was goed net als bij vorige bezoeken. Jammer dat er te weinig personeel was om alle gasten te bedienen. De jongste gasten werden laat opgemerkt en na 1,5 uur onze bestelling konden plaatsen nadat we de bediening hadden gevraagd voor onze wensen. Voor kinderen van 2 en 6 jaar is dat jammer.

36. Zeer goede service, zeer goed eten. Proficiat aan de kok en het personeel.

37. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren schon sehr oft zum Essen dort und können dieses Restaurant nur wärmstens empfehlen.
    Speisen sehr lecker und ansprechend zubereitet.
    Gerne sitzen wir im Sommer auf der Terrasse und für Kids ist sogar ein Kinderspielplatz in Sichtweite.

38. Goed eten tegen redelijke prijzen. Buiten dit restaurant is er een speeltuin. Doordat er veel kinderen waren was er ook binnen op den duur behoorlijk veel lawaai met huilende en schreeuwende kinderen. Kwam de sfeer niet ten goede. Misschien beter in de winter bezoeken als de speeltuin dicht is.

39. Heerlijk gegeten en een geweldige attente bediening!

40. Lekker gegeten, kinderen konden heerlijk spelen, maar er was helaas te weinig personeel aanwezig. We moesten erg lang wachten en niet alle bestellingen kwamen goed door.

41. Rob Oosterveld

Mooie kaart met voldoende keuze. Heerlijk gegeten en gedronken. Prima en vriendelijke bediening.

42. Lekker gegeten. Goed bediening.

43. Heerlijk eten.
    Ruim voldoende op je bord. Pizza, mosselen en pasta waren heerlijk.
    Goede service zelfs bij extreme hitte.

44. anneke wim

Klein tafeltje weinig sfeer t was druk buiten verschillende bedienden aan tafel.
    Hooftgerecht heerlijk frietjes minder.
    Lang wachten op drinken.
    Nagerecht heel mooi.

45. Chantal Dijkwel

Na voor 4 personen gereserveerd te hebben werden wij geacht met zn 4’en aan een 2-persoons tafel te gaan zitten. Nadat we aangaven die niet handig te vinden werd ons eerst gemeld dat dit de bedrijfpolicy is en dat we wel een extra tafel konden krijgen… met daarop volgend de opmerking: geen stress hoor, ziet u al zweet op mijn voorhoofd, het komt allemaal goed? Redelijk onbeleefde reactie.

46. Het eten was heerlijk en de service ongekend uitstekend!

47. H. Wondergem

Goed eten, nette bediening, prijs kwaliteit is perfect.

48. Eten was prima, wel erg opdringerig om mandje brood met tapenade te slijten, wat geen amuse is maar wel degelijk berekend wordt. Persoonlijk houd ik er niet zo van om eten op een plank te serveren i.v.m. hygiëne. Er was live-muziek zondagmiddag, had ik niet op de site gelezen, was mooi maar wel te hard, gevraagd of het wat zachter kon en daar gaf men wel gehoor aan. Wij waren met 4 en hadden 1 klein vierkant tafeltje, dat was absoluut aan te klein voor 4 borden en schaaltjes. Bij het weggaan stond de eigenaar met een ander mannelijk personeelslid te praten, ze zagen ons echt wel weggaan, maar een groet of fijne avond wensen kon er niet af. Jammer.

49. Gabriele

Das Essen ist wirklich gut. Was immer immer seltsam ist, dass man mit 2 Personen nur 1 Beilage bekommt (einmal Pommes und Salat). Bei einem Driegang Menue kann das ausreichen. Wenn man nur ein Hauptgericht hat, wird man nicht satt. Dieses Nachbestellen ist zu viel Stress, weil es zu lange dauert. Wenn viel Betrieb ist, hat man längst alles aufgegessen. Dann braucht man keine Pommes mehr. Ich würde 10 Punkte vergeben, Wenn jeder seinen Salat und seine Pommes für sich alleine bekäme ohne Diskussion. Ich esse auch lieber meinen Salat als Vorspeise und nicht zusammen mit dem Essen. Wir gehen ungern mit anderen Leuten Essen, Da ich nicht den Salat und die Pommes mit anderen teilen möchte. Gestern bekamen wir mit 4 Erwachsenen 2 x Pommes und 1 x Salat. Das führt immer dazu, dass man sagen muss, dass es zu wenig ist. Diese Portionen Salat möchte ich für mich alleine essen können.
    Wenn das nicht wäre, gingen wir öfter. Aber für 60-70 Euro essen mit 2 Personen und nicht satt werden geht nicht
    Spareribs onbeperkt war okay, aber die Nachbestellungen dauern einfach zu lange und die Pommes sind dann kalt.

50. R. Lambregts

Prima gegeten. Lekkere wijn. Goede bediening.

51. Een tijdje terug via social deal kennis gemaakt met dit restaurant. Prima ervaring. Lekker eten en erg vriendelijke bediening. Vandaag terug, eten wederom prima, maar helaas een gigantische afknapper qua bediening. Het meisje probeerde erg haar best te doen, maar werd herhaaldelijk afgeserveerd door de mannelijke serveerder. Deze man heeft helaas niets in de horeca te zoeken, totaal niet geïnteresseerd in zijn gasten, erg selectief naar de gasten en vond het rommelen in de kastjes onder de bar veel belangrijker dan zijn gasten. Een dikke onvoldoende voor de bediening. Verder hebben we lang moeten wachten voordat men überhaupt aandacht kregen. Voorlopig de laatste keer. Jammer, wel een leuk restaurant.

52. Johan snijders

Hebben heerlijk geluncht, vriendelijk geholpen en iedereen van onze scooterclub (14 personen) was zeer tevreden… complimenten en kan het iedereen aanraden om hier 'n keer langs te gaan. Toppie!

53. Super lekker gegeten voor een klein prijsje.

54. Krina Hofman

Zeer goed restaurant. Al verschillende menu’s geprobeerd. Gewoon top. Bediening vriendelijk, en gastvrij.

55. Gerard Hermens

Heerlijk gegeten.

56. Gezellige locatie en een gastvrije ontvangst.
    Bediening was perfect en hebben genoten van een perfecte lunch.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

57. Groeneveld

Al regelmatig hier gegeten.
    Prijs, kwaliteit en keuze uitstekend.
    Heerlijke Moldavische wijnen.
    Prima bediening.

1 Tip, sommige gerechten zouden wat warmer geserveerd mogen worden.

58. Van der heide

We moesten heel erg lang wachten op ons hoofdgerecht🙃

59. De Witte

Altijd goed eten hier tegen eerlijke prijzen!

60. Erg lekker gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

61. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr leckeres Essen, hübsch angerichtet und freundlicher Service.

62. Ondanks rustige vakantietijd 24 feb 2018 volledige persoonlijke aandacht en adviezen. Komen van de zomer of eerder zeker terug want de lunch was perfect met mooie wijn uit Moldavië.

63. Fam. Hardeman

Geweldig gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

64. Mooi restaurant, goeie stoelen. Lekkere gerechten met wat extra aandacht, voor een gematigd prijskaartje.

65. J. Goudswaars

Het was een heerlijk uitgebreid kerstdiner, heerlijk eten, bijzondere gerechtjes en de borden waren mooi opgemaakt. Restaurant was gezellig aangekleed. Tafel helaas te breed en vrij rumoerig waardoor we niet goed metde tafelgenoten aan de andere kant van de tafel konden praten.

66. Gezellig
    Verrassend
    Mooie borden
    Volle zaal daardoor was het eten iets minder warm dan hoort denk ik
    Want we kregen allemaal hetzelfde kerstmenu
    En
    Er werd netjes uitgelegd wat we allemaal op onze bordjes kregen

67. Y. Scheurwater

Eten was heerlijk wij hadden een 4 gangen menu gereserveerd via Socialdeal. We konden van de kleine kaart kiezen uit verschillende gerechten. De bediening was geweldig en persoonlijk. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Kortom top.

68. Toby hamelink

Heerlijk gegeten en gedronken! Zeker een aanrader!!

69. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken met 7 personen.

70. Wij vonden het eten beneden peil, zeker in verhouding tot de prijs.

71. Het eten was zeer goed en lekker.
    Alleen de tijd tussen voorgerecht en hooft gerecht was 2 uur.
    Volgens serveerster kwam dat door de drukte.

72. Goede ervaringen, al meerdere keren met gasten uit wezen eten. Personeel heel vriendelijk. Lekker rustig eten en heerlijk ook.

73. Fam. Thans

Vlotte en vriendelijke bediening. Lekker eten, leuk kader. Kinderen welkom.

74. Wij hebben met dertien personen erg genoten van de grote gastvrijheid en flexibiliteit waarmee we mijn moeders verjaardag hier konden vieren.
    Het eten was erg lekker van smaak en werd mooi opgediend. De bediening was heel attent en prettig op de achtergrond aanwezig. De aankleding is mooi en de sfeer is ongedwongen.
    Kortom, zeer aan te bevelen en een waardevolle toevoeging voor de omgeving.

75. Wilma Pennings

Prima service.
    Het eten was heerlijk.

76. Heerlijk gegeten. Goede service. Spareribs kan ik van harte aanbevelen!

77. Nicole Guenther

Es war wie immer super lecker...
    Sehr nettes Personal 😊

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Het was als altijd super lekker...
    Zeer goed personeel 😊

78. De wijn zijn ze zuinig mee. Maar super lekker gegeten voor herhaling vatbaar.

79. G.A. van Assenderp

Een echte aanrader. Ik ben vaker geweest. Iedere keer subliem qua service, kwaliteit, sfeer.

80. Willem den Herder

Top gegeten, leuke en adekwate bediening. Prijs kwaliteit is prima. Kortom een aanrader!

81. De verwachtingen waren hoog gezien de recencies. Om 18 uur gingen we aan tafel voor een 3 gangendiner a la carte. Om 10 uur hadden we desert op en maar gelijk om de rekening gevraagd want na 4 uur zitten waren we het eigenlijk beu! Het duurde te lang voor de gangen werden opgediend. Maar ze stonden wel constant aan ons tafeltje voor drinken. Het eten op zich was lekker en mooi opgediend. We hadden gekozen voor de Zilt-e friet. Ze was erg hard en er zat nagenoeg geen aardappel meer in. Het was meer gefrituurde korst. Het was voor ons de eerste keer dat we dit aten en weet dus niet of het zo hoort. Dit aan de bediening gevraagd maar het antwoord was dat ze het ook niet wist. Voor de rest is hier niemand meer op teruggekomen. Jammer. Ijs met fruit stond niet op de kaart maar hebben we op verzoek wel gekregen. Dat was fijn.

82. Sabrina

We‘ve been there for dinner and had a great meal! Presentation of the food was very good and the taste very diversified. Service was very friendly and the price really good!

83. Lenie Molendijk

Wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit, prijs verhouding is prima! Komen zeker terug,

84. J. van Hoek

reservering werd niet bevestigd maar nadat ik erover belde, was het akkoord. Gerechten waren goed bereid maar de bijbehorende groente was qua hoeveelheid minimaal (al is dat bij bijna elk restaurant het geval).

85. E. Schout

We hebben high tea gedaan, maar we vonden alle 9, dat het matig was. We misten hartige hapjes en de bediening was niet erg attent. Schoteltjes met koffie op wegens een lekkend koffiekannetje. Jammer

86. Wim en Anja

Super lekker gegeten, goed en aardige bediening.

87. Es war sehr lecker.
    Wir waren alle sehr zufrieden und kommen sicher wieder !!

(Vrije Vertaling door Redactie Eet.nu)

Het was heel lekker. Wij waren allemaal tevreden en komen zeker terug!

88. J.Euser

Wij,3 personen, hebben deze avond heerlijk buiten op het terras kunnen eten.
    prima bediening,met uitstekend eten, weer een geweldige ervaring.
    voor herhaling vatbaar.

89. Blas 449 punten

Niets op aan te merken, de bediening was goed, netjes, beleefd en attent. Het eten was goed, voldoende en mooi gepresenteerd. Leuke zaak, leuke mensen, lekker eten, prijs vs kwaliteit zeer goed. Zeker een herhaling waard en zeker een aanrader!

90. Alejandro

Met 4 personen zojuist 3 gangen gegeten. Alles was erg lekker en de porties waren dik voldoende. Wij hadden vooraf de carpaccio, ham met meloen en kippenvleugels. Als hoofdgerecht de schnitzel, mixed grill en 2 maal spare ribs (zowel zoet als pittig). Als dessert hebben we de verse aardbeien met slagroom gekozen en tweemaal het chocoladedessert (met ijs, witte chocolademousse en brownie). De crumble en verse vruchten hierbij waren erg lekker. Het was ook geen probleem om vanille-ijs te krijgen ipv chocolade-ijs.

De bediening was erg vriendelijk en netjes! Daarnaast viel ons op dat de toiletten erg netjes verzorgd waren. Absoluut een hele prettige avond gehad bij de Olmen, zeker voor herhaling vatbaar.

91. Annelies

Heerlijk gegeten bij "De Olmen". Misschien een tip om te zeggen dat voor het mandje brood dat als eerste op tafel komt wel betaald moet worden. Ook voor het schaaltje extra frietjes moet ruim betaald worden. Verder hebben we allemaal lekker gegeten. We komen zeker nog eens terug.

92. Wat een super tent, erg lekker en top bediening.

93. Manni Breuckman

Hat Spaß gemacht, alles in Ordnung in der Kreuzung. Kurzum, sehr schön.

(Vertaling door Eet.nu)

Was leuk, alles in orde. Kortom, heel fijn.

94. robin bakker

Zeer prettige plek! Echt aan te raden. Was super druk de dag dat we er waren en iedereen van de bediening was super vrolijk en nam echt de tijd om ons zo goed en fijn mogelijk te laten dineren. Zelfs de kok kwam even een kijkje nemen.
    Zoek je een goed restaurant in Serooskerke en omstreken? Zeker aan te raden.

95. Anna Geerse

Wat een topprestaties leveren ze hier. Ben al een paar keer geweest. Zeer gastvriendelijk en smaakvol. Doorgaan zo !!

96. Andrea

Hier vorige week heerlijk gegeten met mijn man. Met Davina en Niels als gastvrouw/heer hebben wij een heerlijke avond gehad. Het eten goed op smaak, vers en goede porties. Fijne sfeer. Zodra wij weer in Zeeland zijn reserveren wij zeker weer. Bedankt!

Eén vorige recensie
  97. Al een aantal keer gegeten. Zeer goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. Ook de bediening is erg vriendelijk en neem de tijd voor je, ook al is het druk. Het is er ook altijd erg gezellig. Een feestje om te komen dus :) en ik zal er zeker nog vaker gaan eten.

98. Karin Roskam

Elke keer weer is het eten heerlijk. De bediening is vriendelijk en de sfeer erg goed. We komen zeker weer terug

99. pieterse

Wat een slechte tent. Veel te weinig eten, niet lekker overal sauzen overheen. Eten was gewoon bagger.
    Personeel onvriendelijk, grof taalgebruik.

100. Dick A. Hazelaar

Wederom.... heerlijk, qua maaltijd, qua vriendelijkheid, qua sfeer. Wij hebben genoten!!!👍🍷

Volgende pagina