in Sneek

De lekkerste steaks, ribs, burgers & more van Sneek e.o.

1. Catrina Hettinga

Erg lekker gegeten, mooi restaurant en prima bediening.
    Wat echt 1 nadeel is, is dat het hoofdgerecht erg snel op het broodplankje/voorgerecht geserveerd wordt (nog niet eens of nét op). Dit komt erg haastig over. Meerdere mensen in mijn omgeving hebben deze ervaring, en dit kan jullie klanten kosten op den duur.
    Dit zou zonde zijn van de goede kwaliteit eten!

1. Beste catrina,
    Bedankt voor u recensie. We willen graag het één en ander toelichten betreffende het broodplankje. Het broodplankje krijgt u bij ons van het huis. Dit houdt in dat wanneer de keuken uw bestelling(hoofdgerecht) door krijgt, hier meteen mee aan de slag gaat. Het kan daardoor soms wat sneller gaan omdat het broodplankje in keuken niet gezien wordt als voorgerecht. Neemt u bijvoorbeeld naast het broodplankje van het huis nog wel een voorgerecht van de kaart, dan zal het hoofdgerecht ook niet eerder geserveerd worden dan wanneer het voorgerecht terug is in de keuken. Hopelijk hebben we u zo wat meer duidelijkheid kunnen geven? U kunt ook altijd aangeven van te voren dat het wel wat rustig aan mag. Met vriendelijke groeten,
    Team texas steak